quote:Op zondag 23 juli 2006 00:46 schreef wonderer het volgende:
Ik zag een Resident Evil controller. In de vorm van een kettingzaag.
jemig waar ben jij buiten komen vallen?quote:
maar heb je zelf wel genoeg kunnen genieten eno.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jemig waar ben jij buiten komen vallen?
zo laat wat jij toch nog niet weg op mijn feestje?
wat is het trouwens heerlijk om je verjaardag te vieren met al je vrienden om je heen
6 nichten en 3 dames van respectabele leeftijd, mijn moeder (59) mijn beste vriendin (60) en de moeder van een van mijn opvangjongens en tevens vriendin ook op leeftijd
en wat leuk hoe dat dan samen gaat, de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
zo'n vriendenkring heb ik nou, en dat allemaal ook nog in een vooral erg hip en trendy omhulsel
Bedankt voor het compliment. Ik doe mijn best zoals je weet.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is het trouwens heerlijk om je verjaardag te vieren met al je vrienden om je heen
6 nichten en 3 dames van respectabele leeftijd, mijn moeder (59) mijn beste vriendin (60) en de moeder van een van mijn opvangjongens en tevens vriendin ook op leeftijd
en wat leuk hoe dat dan samen gaat, de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
zo'n vriendenkring heb ik nou, en dat allemaal ook nog in een vooral erg hip en trendy omhulsel
*grin*quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
...de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
Rik & ik zijn nog op stap geweestquote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:11 schreef min6 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment. Ik doe mijn best zoals je weet.
Dus dit is dat veelbesproken 'homo topic op fok'.
(Eigenlijk kwam ik hier niet meer omdat ik bang was van de moderators, maar ok...)
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*grin*
Zo gaat het ook al jaren op mijn verjaardag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |