quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
I'm a liar
Niet zo filosofisch op de vroege ochtend, hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
Als iemand zegt dat ie een leugenaar is, kun je 'm dan geloven?
Ja. Het wordt pas tricky als-ie zegt nooit de waarheid te verkondigen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
Dat raadsel met die 2 deurenquote:
Egniequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:37 schreef wonderer het volgende:
Best wel foute film, eigenlijk.
Ongeveer het grootste cliché in dat soort films. 't Is gewoon de oude sphinx-legende.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat raadsel met die 2 deuren
One of us tells the truth, one of us aaaalways lies
Mja, probeer het terug te vinden, maar dat wil ff niet. Kan het ook mis hebben. Het is in elk geval een millennia-oude paradox.quote:
Mja, die laatste vond ik ook, maar op de een of andere manier staat het me bij dat die ander ook van de sphinx is. Maar welke reiziger is het?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
De reiziger die aan twee broers de weg vraagt op een kruising..
Sphinx was die met: 's ochtends op 4 benen, overdag op 2 en 's avonds op 3, rara wat is het.
quote:
Een van de vele voorbeelden. Kan alleen nergens iets van een oorspronkelijke bron vinden.quote:At the last puzzle, a transparent cylinder materialises around Sarah. The voice of Horus tells the Doctor that the chamber has two switches and that he is allowed to ask one question of one Guardian of Horus. The Guardians materialised at the same moment as the Crucible and are mummy robots swathed in gold bindings. There is not much time as Sarah has a limited air supply within the chamber and will suffocate unless he can find out from them which is the right switch to activate. One robot will always tell the truth and the other always lie, but which is which?
Since the Guardians are contra-programmed so that one will always give a false answer, the Doctor asks one Guardian, if he were to ask the other Guardian which was the life switch, which would the other indicate? The Doctor reasons that if the Guardian he asks tells the truth then it must indicate the death switch and the if it is the liar then it would still indicate the death switch. The Doctor presses the other switch and the chamber and Guardians disappear, freeing Sarah.
Pyramids of Mars
Ik vrees voor dit soort tafrelen.quote:Vanwege de hittegolf heeft de Tilburgse horeca rond het Piusplein het plan opgevat om tijdens Roze Maandag, traditioneel de drukste dag van de kermis, een paar douches neer te zetten. Bezoekers kunnen dan even afkoelen van het warme weer.
dan weten ze zeker dat ze het drukste plein van de kermis krijgenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vrees voor dit soort tafrelen..
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:46 schreef wonderer het volgende:
Ik zag een Resident Evil controller. In de vorm van een kettingzaag.
jemig waar ben jij buiten komen vallen?quote:
maar heb je zelf wel genoeg kunnen genieten eno.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jemig waar ben jij buiten komen vallen?
zo laat wat jij toch nog niet weg op mijn feestje?
wat is het trouwens heerlijk om je verjaardag te vieren met al je vrienden om je heen
6 nichten en 3 dames van respectabele leeftijd, mijn moeder (59) mijn beste vriendin (60) en de moeder van een van mijn opvangjongens en tevens vriendin ook op leeftijd
en wat leuk hoe dat dan samen gaat, de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
zo'n vriendenkring heb ik nou, en dat allemaal ook nog in een vooral erg hip en trendy omhulsel
Bedankt voor het compliment. Ik doe mijn best zoals je weet.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is het trouwens heerlijk om je verjaardag te vieren met al je vrienden om je heen
6 nichten en 3 dames van respectabele leeftijd, mijn moeder (59) mijn beste vriendin (60) en de moeder van een van mijn opvangjongens en tevens vriendin ook op leeftijd
en wat leuk hoe dat dan samen gaat, de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
zo'n vriendenkring heb ik nou, en dat allemaal ook nog in een vooral erg hip en trendy omhulsel
*grin*quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
...de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
Rik & ik zijn nog op stap geweestquote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:11 schreef min6 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment. Ik doe mijn best zoals je weet.
Dus dit is dat veelbesproken 'homo topic op fok'.
(Eigenlijk kwam ik hier niet meer omdat ik bang was van de moderators, maar ok...)
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*grin*
Zo gaat het ook al jaren op mijn verjaardag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |