Ik word de echte 40 year old virginquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou "De Ware" bestaat niet, dus dan kun je beter wachten tot je getrouwd bent dan wachten tot je een ons weegtVoor mij is dat niet zo lang, voor jou met je brede lijf iets meer
Je wil gewoon dat er over jou ook een film gemaakt wordt...quote:
maar je had mij belooft te vertellen hoe het was en ik wil details dus kom maar opquote:
Oh ja, das waar. Het was leukquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je had mij belooft te vertellen hoe het was en ik wil details dus kom maar op
je vond het dus een leuke tent?
te leuk, waarom?
wat zit je nou schaapachtig te lachen!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh ja, das waar. Het was leukWe zijn eerst even naar een pottenbar geweest, omdat wij potten schattig vinden en om even te kijken of we wat konden vinden voor een vriendin
Uiteindelijk hebben we er drie meegenomen naar de You II
Maar niet x-rated, die kijk ik trouwnes ook nooit, ik ben echt heiligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat er over jou ook een film gemaakt wordt...
Sorry, maar ik lachte nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zit je nou schaapachtig te lachen!!!
ik wil weten waarom je het iets te leuk vond!!
Mam... moet ik me nog angelooflijk lelijk kleden, niet scheren, niet douchen, haren niet kammen? Of denk je dat ik niks te vrezen heb van die ene tim?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou ik ga het voedseltransport starten en de voorbereidingen voor mijn feestje, wat ik bij mijn moeder vier, ik daag nodig alle fok homo's uit om ook te komen, Erik specifiek want voor hem is het het dichste bij, tenzij er Nuenense Fok lurkers zijn![]()
pas maar opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou ik ga het voedseltransport starten en de voorbereidingen voor mijn feestje, wat ik bij mijn moeder vier, ik daag nodig alle fok homo's uit om ook te komen, Erik specifiek want voor hem is het het dichste bij, tenzij er Nuenense Fok lurkers zijn![]()
*lijm*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
*gebroken is*
Had je die WOW coca cola reclame nou nog gezien die ik speciaal voor je gepost had in een der voorgaande topics?quote:
Wat een zwaar leven heb jij zegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik word chagrijnig van G_E's kleine AH-tje
Ipsei, die ik altijd bij de AH XL koop... hebben ze niet in het assortiment. Mijn gel, die ik altijd bij de AH XL haal, hebben ze er niet. Bruin brood? Er lag er nog eentje (de winkel is nog 2 uur lang open). Energy drink? Alwéér uitverkocht, vorige keer ook al. En de cola moest ik zelf uit het plastic scheuren met m'n nagels. Als ik spullen uit verpakkingen en kratten wil trekken dan ga ik wel naar de fokking Aldi aan de overkant van de straat!
Ik zwijg nog maar even over de manier waarop het personeel een vrouw te woord stond die al even bij het vlees stond te wachten. "Is er nog iemand voor het vlees?" vroeg ze hoopvol aan een voorbijlopende vakkenvuller. "Ja hoor" antwoorde hij nors toen hij zonder iemand te zoeken of roepen doorliep.
*zucht*
Ik ben gewoon verwend door de AH XLquote:
hmm dat heb ik gemist, maar ik ken em wel jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je die WOW coca cola reclame nou nog gezien die ik speciaal voor je gepost had in een der voorgaande topics?
Whateverquote:
Voor mij is die bij de Pathé in het centrum iets dichterbij. Maar het staat altijd zo stom vind ik als ik over terrasjes en door winkelstraten sjouw met een AH-tas vol brood en pleepapier en andere alledaagse boodschappenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:31 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
WhateverIk ga d'r alleen maar heen, omdat het 2 min kruipen/rollen/lopen is.
Meestal doet mijn G_L de boodschappen bij het kleine AH-tje, en doe ik de aanvullende specials bij de XL, wanneer ik er langs rij op weg naar huis.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verwend door de AH XL
Nee ok, er zijn natuurlijk vervelendere dingen. maar ik vind het wel iritant. Ik heb al een hekel aan boodschappen doen. Dan kies ik de AH i.p.v. de Aldi omdat de AH een groter assortiment heeft, minder vaak uit voorraad is en je er "rustig" kunt boodschappen doen zonder te hoeven zoeken in dozen en kratten voor je boodschappen.
En dan krijg je zo'n kleine kut AHIk wil mijn AH XL terug
(zodra ik weer met de auto i.p.v. de fiets ga werken is het dag dag kleine AH)
Dan neem je een eigen tas meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij is die bij de Pathé in het centrum iets dichterbij. Maar het staat altijd zo stom vind ik als ik over terrasjes en door winkelstraten sjouw met een AH-tas vol brood en pleepapier en andere alledaagse boodschappen
Normaal shirtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo terrassen..
Mouwloos shirt of normaal shirt?
De zon schijnt niet. Het is nutteloosquote:
Dat wordt mouwloos, dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:46 schreef Rood_schaap het volgende:
De zon schijnt niet. Het is nutteloosTenzij je natuurlijk gewoon aandacht wilt van allemaal lekkere kerels
![]()
Het gaat niet om de AH-tas.quote:
De zon had gewoon moeten wegblijven, dus...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Het had niet moeten regenen. Nu de zon er weer is is het net een regenwoud zo vochtig warm
Sexyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:51 schreef Vlarp het volgende:
Een blauwe polo.. met de knoopjes open
Toedels
Nee, maar de bruschetta staat ook niet in de koelkast dus ik loogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:55 schreef wonderer het volgende:
Jij hebt hagelslag in de koelkast staan?
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
De zon had gewoon moeten wegblijven, dus...
De olie ook niet, neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Nee, maar de bruschetta staat ook niet in de koelkast dus ik loog
Nee. Maar de rest wel. Echtquote:
Voor deze ene keer geloof ik je op je woord. Maar de volgende keer kom ik controleren.quote:
Ok ok en ik heb ook niet echt ALLES uit de koelkast erin gegooid.... cola en jus d'orange leek me wat minder smakelijk in een salade. Net als koffiemelk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor deze ene keer geloof ik je op je woord. Maar de volgende keer kom ik controleren.
Sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat niet om de AH-tas.
Is het zo moeilijk om de strekking te begrijpen?
Hitsig ventje ben je ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:51 schreef Vlarp het volgende:
Een blauwe polo.. met de knoopjes open
Toedels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |