Hier heeft het een paar minuten geregend.. de tegels waren niet eens volledig natquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Allang
Hier zit ik er midden in, enorme windvlagen, stortbuien, en heerlijke knallen nog geen paar honderd meter hier vandaan
Zomersebuien heerlijk. Nu al een graad koeler op mn kamer
Probeer mijn onschuldige geest niet te vervuilen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon typen wat je bedoelt...
Ik heb net gewoon een shirt aangetrokken. Kreeg het koud op de bank met al die ramen en deuren open hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef davidov het volgende:
Zomersebuien heerlijk. Nu al een graad koeler op mn kamer
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:47 schreef BB_Koning het volgende:
Probeer mijn onschuldige geest niet te vervuilen!![]()
Hij moet gewoon een keer bruut vlees gevoerd worden, that's all.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer bruut vlees gevoerd worden, that's all.
En ik laat in het midden of ik hem daarmee wil redden van zijn maagdelijke vroomheid of van zijn vegetarïersschap.
Koud is relatief Ang3lquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon een shirt aangetrokken. Kreeg het koud op de bank met al die ramen en deuren open hier.
Ik heb, als ik de voordeur en ramen openzet, zo'n doorwaai huis. Van PC kamer door de badkamer doro de lsaapkamer naar buiten en dan van balkon door de huiskamer door de gang en via de voordeur naar buiten. WHHHOOOOOEEEEEEEEEEEEEIIiiii.
Koud
Zodra je tepels zo hard zijn dat je er glas mee kan snijden dan is het niet meer relatief koud, dan is het koudquote:
Moet ik je komen beschermen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bang voor onweer
Ik krimp ineen na iedere flits, handen op de oren, wachtend op de knal. En dan krimp ik weer ineen.
Alleen geluidloos onweer ver weg boven zee vind ik mooi. En oorverdovend onweer in de bergen was raar genoeg ook niet erg eng.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bang voor onweer
Ik krimp ineen na iedere flits, handen op de oren, wachtend op de knal. En dan krimp ik weer ineen.
Alleen geluidloos onweer ver weg boven zee vind ik mooi. En oorverdovend onweer in de bergen was raar genoeg ook niet erg eng.
Either way, I dont like meatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer bruut vlees gevoerd worden, that's all.
En ik laat in het midden of ik hem daarmee wil redden van zijn maagdelijke vroomheid of van zijn vegetarïersschap.
Van de week onder de aircoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra je tepels zo hard zijn dat je er glas mee kan snijden dan is het niet meer relatief koud, dan is het koud
alsof we dat nog geloven, jij en die onschuldige geest van je, die versluieren gewoon het beest in BB_Koningquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Probeer mijn onschuldige geest niet te vervuilen!![]()
Of je voelt je gewoon mega-geil...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Zodra je tepels zo hard zijn dat je er glas mee kan snijden dan is het niet meer relatief koud, dan is het koud
Mara zo koud had ik het nog niet*ramen en deur lekker openlaat*
Wolf in schaapskleren enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof we dat nog geloven, jij en die onschuldige geest van je, die versluieren gewoon het beest in BB_Koning![]()
Rood?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren enzoNee joh, ik ben een schaap in wolfskleren
![]()
jij liep toch nakend door het huis nuquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren enzoNee joh, ik ben een schaap inZONDER wolfskleren
![]()
Je kent ze wel allemaalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuwwww, homoseksueel jargon: top, bottom, versa![]()
![]()
Hoe dan ook een cross-dresser, dus...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wolf in schaapskleren enzoNee joh, ik ben een schaap in wolfskleren
![]()
Ja ook zonder Vanitas komt er hier af en toe jargon voorbij hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuwwww, homoseksueel jargon: top, bottom, versa![]()
![]()
nee bloot_schaap gezien deze eerdere postquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:02 schreef BB_Koning het volgende:
Ik was gisteren alleen thuis en vandaag ook nog wel eventjes, heerlijk om naakt rond te lopen![]()
vanaaf word ik al duizendmaal beschermd door de familie en vrienden en nichtenkring van TMMquote:
Toen ik nog jong en onbedorven was is de bliksem achter in de tuin van de achterburen geslagen, in de boom die tegen onze tuin aanstond. De bliksem sloeg in de stam, rolde naar beneden, sloeg een gat in de betonnen schutting en vloog door de tuinen ergens weg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar goed dat je hier niet was, want ik stond op het balkon genieten van het schouwspel en maar toen ik de flits 300 meter van mn neus zag en met die knal deed ik toch maar 3 stapjes achteruit
Nu nog in praktijk brengen.quote:
Je denk dat ik wil wachten totdat ik getrouwd benquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu nog in praktijk brengen.
Zullen we dan maar snel gaan trouwen?
Nou "De Ware" bestaat niet, dus dan kun je beter wachten tot je getrouwd bent dan wachten tot je een ons weegtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je denk dat ik wil wachten totdat ik getrouwd ben![]()
Nee, is niet zo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |