Zeg dan het eind van de A9quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij weet best dat ik daarmee op de kop van Noord Holland doelde![]()
Whahaha jah... maar goed, ik maakte dus een verkeerde quotequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zeg dan het eind van de A9Dan zit je gelijk goed in de richting
Neuh, door de weeks zit ik gewoon in Wageningen hoor.
@SJ: HalloTis toch leuk als je iemand tegenkomt die dezelfde studie doet als jij hebt gedaan?
Ja maar ik ging dus uit van de thuisbasis van de auto, en niet van de woonstek in Wageningenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zeg dan het eind van de A9Dan zit je gelijk goed in de richting
Neuh, door de weeks zit ik gewoon in Wageningen hoor.
@SJ: HalloTis toch leuk als je iemand tegenkomt die dezelfde studie doet als jij hebt gedaan?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Wow: http://www.apple.com/trailers/wb/thefountain/trailer1/large.html
Oh.. lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ze liggen immers voor het oprapen
Ow, D. vroeg net of ik maandag kwam en of we elkaar zouden zien.
Nah Vlarp, zie je 'm ook eens
Hij is van de regisseur vsn Requiem for a Dreamquote:
Af.quote:
dat zou overigens wel een leuk verjaardagskadootje voor me zijn, mocht je niets weten nogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af.
Ach misschien is ie wel niet eens meer single. Misschien ook wel. Misschien is ie terug bij z'n ex. Misschien "klikt" het niet eens meer. Sinds onze "ruzie" heb ik hem niet meer gezien, dus dit zou de eerste keer weer worden
En jij denkt dat ik dat nog kan regelen voor vanavond?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zou overigens wel een leuk verjaardagskadootje voor me zijn, mocht je niets weten nog
D naakt op de salontafel met een kadolint om
Mag je ook komen doen hier als ik alleen thuis benquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:02 schreef BB_Koning het volgende:
Ik was gisteren alleen thuis en vandaag ook nog wel eventjes, heerlijk om naakt rond te lopen![]()
En wat vond je er nu uiteindleijk van?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik was gister (vandaag) in de You II![]()
Samen naakt rondlopen kan ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je ook komen doen hier als ik alleen thuis ben
(al ben ik dan meteen niet meer alleen thuis en dus helpt het zichzelf om zeep)
Het was leukquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat vond je er nu uiteindleijk van?
Hand in hand?quote:
Te leuk?quote:
Neem mijn boodschappen dan ook even mee. En rij even voor me naar de sloop om een benzinetankdop te halenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk moet ik boodschapen doen, maar het regent
Aan de andere kant: ben blij dat het regent
Ja die zag ik laatst ook, mooie vormgeving.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)s/thescienceofsleep/
. Ik wil zien!
De sloop is meer richting de AH XL en ik ga naar G_E's Kleine AH-tje. Sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:12 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Neem mijn boodschappen dan ook even mee. En rij even voor me naar de sloop om een benzinetankdop te halenDie ben ik net namelijk verloren
![]()
Jaa, die wil ik ook zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zag ik laatst ook, mooie vormgeving.
EN Gael garci Bernal, cute en een goede acteur.... Amores Perros, Motorcycle Diaries, La Mala Educacion en (mijn fav) Y tu mama tambien.
Van de regisseur van die laatste film (Cuaron, ook Harry Potter 3 trouwens) staat nu ook Children of Men op apple.com. Lijkt me ERG mooi.
apple.com/trailers is 1 van mijn favoriete sitesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaa, die wil ik ook zien.
Trailers kijken is tof.
Flauwquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De sloop is meer richting de AH XL en ik ga naar G_E's Kleine AH-tje. Sorry
Je maakt me bijna verlegenquote:
Dan moet je maar gewoon typen wat je bedoelt...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
Je maakt me bijna verlegen
(En nu niet verlegen doorstrepen en veranderen in..... )![]()
Hier is het al voorbij zeker?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:38 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wil ik net voor de verandering de stad in....ach tenminste een frisse bui (inclusief gedonder
!)
Veranderen? Doorstrepen? Ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je maakt me bijna verlegen een schijterd
(En nu niet verlegen doorstrepen en veranderen in..... )![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |