apple.com/trailers is 1 van mijn favoriete sitesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaa, die wil ik ook zien.
Trailers kijken is tof.
Flauwquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De sloop is meer richting de AH XL en ik ga naar G_E's Kleine AH-tje. Sorry
Je maakt me bijna verlegenquote:
Dan moet je maar gewoon typen wat je bedoelt...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
Je maakt me bijna verlegen
(En nu niet verlegen doorstrepen en veranderen in..... )![]()
Hier is het al voorbij zeker?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:38 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wil ik net voor de verandering de stad in....ach tenminste een frisse bui (inclusief gedonder
!)
Veranderen? Doorstrepen? Ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je maakt me bijna verlegen een schijterd
(En nu niet verlegen doorstrepen en veranderen in..... )![]()
Allangquote:
Hier heeft het een paar minuten geregend.. de tegels waren niet eens volledig natquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Allang
Hier zit ik er midden in, enorme windvlagen, stortbuien, en heerlijke knallen nog geen paar honderd meter hier vandaan
Zomersebuien heerlijk. Nu al een graad koeler op mn kamer
Probeer mijn onschuldige geest niet te vervuilen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon typen wat je bedoelt...
Ik heb net gewoon een shirt aangetrokken. Kreeg het koud op de bank met al die ramen en deuren open hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef davidov het volgende:
Zomersebuien heerlijk. Nu al een graad koeler op mn kamer
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:47 schreef BB_Koning het volgende:
Probeer mijn onschuldige geest niet te vervuilen!![]()
Hij moet gewoon een keer bruut vlees gevoerd worden, that's all.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer bruut vlees gevoerd worden, that's all.
En ik laat in het midden of ik hem daarmee wil redden van zijn maagdelijke vroomheid of van zijn vegetarïersschap.
Koud is relatief Ang3lquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon een shirt aangetrokken. Kreeg het koud op de bank met al die ramen en deuren open hier.
Ik heb, als ik de voordeur en ramen openzet, zo'n doorwaai huis. Van PC kamer door de badkamer doro de lsaapkamer naar buiten en dan van balkon door de huiskamer door de gang en via de voordeur naar buiten. WHHHOOOOOEEEEEEEEEEEEEIIiiii.
Koud
Zodra je tepels zo hard zijn dat je er glas mee kan snijden dan is het niet meer relatief koud, dan is het koudquote:
Moet ik je komen beschermen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bang voor onweer
Ik krimp ineen na iedere flits, handen op de oren, wachtend op de knal. En dan krimp ik weer ineen.
Alleen geluidloos onweer ver weg boven zee vind ik mooi. En oorverdovend onweer in de bergen was raar genoeg ook niet erg eng.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bang voor onweer
Ik krimp ineen na iedere flits, handen op de oren, wachtend op de knal. En dan krimp ik weer ineen.
Alleen geluidloos onweer ver weg boven zee vind ik mooi. En oorverdovend onweer in de bergen was raar genoeg ook niet erg eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |