Dat krijg je met zo'n kutkopquote:
Ik negeer het thema ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Ang3l het volgende:
" Dit jaar heeft Roze Maandag het thema ‘Sweet Sixteen.’ "
Ja hallo, dat ben ik al lang voorbij
Een vriendje pik je toch gewoon op in de disco?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:05 schreef Ang3l het volgende:
"Heb je een vriendje?"
Nee.
"Waarom niet?"
Wat is dat nou voor een domme vraag? Alsof dat ene keuze is.
Nou ja, het kan natuurlijk wel ene keuze zijn ... maar toch ... ik vind het een stomnme vraag.
Dat is Groningenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OK mijn fout, ik redeneerde vanuit het einde van de A7![]()
Ja, ze liggen immers voor het oprapenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een vriendje pik je toch gewoon op in de disco?
Halloquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:27 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Wageningen!![]()
Oeh je hebt ook nog meteo gedaan!(hier een bwa-er)
Ik heb geen Quicktime op deze pc en wil het ook niet installeren nu. Wat voor film is het?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Wow: http://www.apple.com/trailers/wb/thefountain/trailer1/large.html
Wowzers!!! Gaaf!quote:
Zeg dan het eind van de A9quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij weet best dat ik daarmee op de kop van Noord Holland doelde![]()
Whahaha jah... maar goed, ik maakte dus een verkeerde quotequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zeg dan het eind van de A9Dan zit je gelijk goed in de richting
Neuh, door de weeks zit ik gewoon in Wageningen hoor.
@SJ: HalloTis toch leuk als je iemand tegenkomt die dezelfde studie doet als jij hebt gedaan?
Ja maar ik ging dus uit van de thuisbasis van de auto, en niet van de woonstek in Wageningenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zeg dan het eind van de A9Dan zit je gelijk goed in de richting
Neuh, door de weeks zit ik gewoon in Wageningen hoor.
@SJ: HalloTis toch leuk als je iemand tegenkomt die dezelfde studie doet als jij hebt gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |