Heb zo'n gevoel dat Kromkamp zijn AZ-vorm nog lang niet terugkrijgt, misschien zelfs wel nooit meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef cultheld het volgende:
En komt Kromkamp nog?
DD?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:20 schreef dndiek het volgende:
Als DD maar niet met Bossche bollen komt aanzetten, want dan gaat het niet door
Dylan Dogquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:04 schreef Ciscus het volgende:
WIE IS DD???
quote:
quote:Volgens het Italiaanse Gazzetta dello Sport, altijd wel goed voor een gerucht, zou Andre Ooijer inmiddels hebben laten weten dat hij in is voor een avontuur bij het Italiaanse Livorno. De Italiaanse UEFA Cup deelnemer zou nu wachten op een antwoord van PSV.
Deze week liet Ronald Koeman weten dat Andre Ooijer absoluut niet verkocht mag worden gezien zijn belangrijke rol in de opbouw.
Bron: PSV Netwerk
quote:
Europa in, naar het buitenland. Maar PSV wil hem niet laten gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ooijer blijft gewoon vermoed ik. Wat moet-ie nou bij Livorno?
Tsja, buitenland okee... Maar dan toch niet naar een club als Livorno lijkt me...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Europa in, naar het buitenland. Maar PSV wil hem niet laten gaan.
Ja Dylan Dog, je zou er toch gek van worden!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Het wordt tijd dat die DD zich eens bekend maakt
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja Dylan Dog, je zou er toch gek van worden!!
Beetje voor je gezocht:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Ooijer moet blijven
iemand verder nog wat nieuwe geruchten?
Daar geloof ik nou eens niks vanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Beetje voor je gezocht:
http://www.voetbal24.nl/?action=nieuws&show=binnenland&id=25502
Hmm dat las ik vorige week ook al ergens.. ik geloof er ook niks van om eerlijk te zijn.quote:
En dat die kerel zijn nominatieformuliertje invult.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Het wordt tijd dat die DD zich eens bekend maakt
Ik heb zwaar moeite met invullen. Heb de laatste weken niet zo veel gepost...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dat die kerel zijn nominatieformuliertje invult.
De trainer en voorzitter van Kozakken Boys dromen al hardop van het bezoek van PSV.
Want je ziet de bui al weer hangen dit seizoen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer weg zou me goed doen.
Nee hoor. Zou een kwart van mijn ergenissen bij wedstrijden van PSV wegnemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Want je ziet de bui al weer hangen dit seizoen?![]()
Ja, dat vind en hoop ik ook. Ik gun hem natuurlijk wel een mooi buitenlands avontuur. Maar hij is zo enorm belangrijk voor ons.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef rubbereend het volgende:
Ooijer moet blijven!
inderdaad via een omweg weer terug maar het lijkt mij sterk omdat ie pas een half jaar bij ons ( vitesse ) zit , ik las het op een vitesseforum , maar bij het bericht staat dat het van een psv forum afkomstig is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:30 schreef dndiek het volgende:
Dan zou hij via een omweg weer bij PSV belanden ...
Waar heb je dat vandaan?
Daniel Bilos Saint-Etienne 1.600.00 dollarquote:Diego Armando Maradona schreef:
Ik vind de breedte van dit jaar niet minder dan die van vorig jaar en de volgende spelers zouden maar wat graag bij PSV komen
Scocco
Cabrera
Castroman
Cardozo
Ustari
Bilos
Abraham
Falcao
Pellerano
Michael Jansen
Gijs Luirink
Danny Landzaat
Bousouffa
Gallardo
Montenegro
Salomon Kalou
Elia
Jenner
Proto
Handanovic
Adu
Palacio
Biglia
Johnathan Botinelli
Dario Botinelli
Ramon Zomer
Edson Braafheid
Dwight Tiendali
Arnold Kruiswijk
Wilhelmsson
Guarin
Silvestre (die van Boca)
Verder nog een hele berg Brazilianen en Zuid Amerikanen die ik nog geen eens ken
ik denk van wel , maar dan blijft ie gelukkig nog bij ons als ie niet vertrekt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Verhaegh is er nog lang niet klaar voor.
Veel bedragen kloppen niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit schreef ik op 23 maart op FN
[..]
Daniel Bilos Saint-Etienne 1.600.00 dollar
Hernan Pellerano Anderlecht 1.500.00 euro
Gijs Luierink AZ 4.000.000 euro
Danny Landzaat Wigan 1.500.000 euro
Mbark Bousouffa Anderlecht 1.000.000 euro
Daniel Montenegro Indep 2.500.000 Dollar
Salomon Kalou Chelsea 6.500.000 euro
Julian Jenner AZ 1.000.000 euro
Lucas Biglia Anderlecht 2.000.000 euro
Christian Wilhelmsson Nantes 2.500.000 euro
Best opvallend dat veel spelers zijn getransfereerd en dat alle spelers op Kalou na haalbaar waren.
Nantes heeft Wilhelmsson overgenomen voor het clausulebedrag wat in z'n contract stond, een bedrag richting de 4 miljoen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke bedragen kloppen niet?
Tazzzzzzquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:08 schreef cultheld het volgende:
Afellay uit een vrije trap.
Goede vriend?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:24 schreef dndiek het volgende:
Jim van Alst als ik het goed heb
Is een vriend van Dirk-Kuijtquote:
Ik hoop nog steeds op Kromkamp.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:43 schreef ganzenherder het volgende:
Er werd toch nog een aankoop verwacht voordat ze op trainingskamp gingen?![]()
Hij kwam er na 61 minuten in en scoorde na een dik uur voetballen, dat kan toch?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Smit scoorde vanaf de bank?
Rechtsbuiten snap ik niet helemaal. We hebben Farfan en Culina toch? En desnoods Aisatti.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:56 schreef ganzenherder het volgende:
Voor de rechtsback positie hebben we een topper nodig, voor de rechtsbuiten positie kunnen we er ook wel een gebruiken maar das niet zo noodzakelijk.
Dan hebben we geen alternatieven meer op de linksbuiten.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:00 schreef Ciscus het volgende:
Het enige wat ik hoop, al lijkt het me een leuke gozer, is dat Beasley nog wordt verkocht voor een paar miljoen.
Farfan zetten we maar ff op de linksbuiten positie, alhoewel hij ook goed vanaf rechts kan spelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Rechtsbuiten snap ik niet helemaal. We hebben Farfan en Culina toch? En desnoods Aisatti.
Dus Beasley en Koné op de bank?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Farfan zetten we maar ff op de linksbuiten positie, alhoewel hij ook goed vanaf rechts kan spelen.
Culina vind ik een zwakke buitenspeler om eerlijk te zijn, op het middenveld doet hij het wel altijd heel aardig vind ik.
Koné speelt nog veel te wisselvallig voor een basisplaats vind ik, af en toe een mooie actie maar heel vaak heb ik het idee dat hij zelf totaal niet meer weet wat hij met de bal wil. Ook mist hij nog veel te veel grote kansen.
En Aisatti moet alleen in noodgevallen op de buitenpositie want op het middenveld komt hij veel beter tot zijn recht. Dus kortom ben ik van mening dat we echt nog wel een leuke rechtsbuiten kunnen gebruiken.
Dniek had hem niet bij de opstelling.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij kwam er na 61 minuten in en scoorde na een dik uur voetballen, dat kan toch?
Als Vennegoor weggaat ja. Anders niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:13 schreef Suijk het volgende:
Koeman wil ook nog een spits.
Beasley komt gewoon tekort voor een basisplaats, hij zou wel een goede reserve zijn maar dat wilt hij zelf niet volgens mij. Die vertrekt denk ik wel binnenkort of na dit seizoen.quote:
Koné komt er wel wacht maar af die heeft alles wat een topvoetballer nodig heeft om te slagen. Goede techniek, snelheid, fysiek sterk.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Beasley komt gewoon tekort voor een basisplaats, hij zou wel een goede reserve zijn maar dat wilt hij zelf niet volgens mij. Die vertrekt denk ik wel binnenkort of na dit seizoen.
Als er nog geen aankopen worden gedaan voor de buitenpositie zal Koné wel weer rechtsbuiten gezet worden.
Opstelling PSV:quote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dniek had hem niet bij de opstelling.
Talent heeft hij zeker, maar sommige spelers spelen briljant bij een subtopper maar kunnen dan ineens totaal niets meer laten zien bij een topclub. Laten we hopen dat hij niet zo'n geval wordt.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Koné komt er wel wacht maar af die heeft alles wat een topvoetballer nodig heeft om te slagen. Goede techniek, snelheid, fysiek sterk.
Koeman ziet het volgens mij niet zitten in Culina.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:31 schreef Ciscus het volgende:
Verder ben ik het wel met Ganzenherder eens dat zowel Aissati als Culina beter tot hun recht komen op het middenveld. Toch moeten ze met hun capaciteiten die plekken voorin ook zeker kunnen opvullen. Ik zie (evenzogoed in het verhaal van Ganzenherder) meer nut bij een linksbuiten. (Misschien kan John de Jong wat trucjes leren, en wat snelheid krijgen.)
Liverpool ziet PSV gewoon als concurrent in de champions league dus die twee worden gewoon niet verkocht door Liverpool. Die mogen weer een seizoen op de tribune plaatsnemen.quote:Misschien mogen we Zenden en Kromkamp wel voor een prikkie overnemen.
ik had het ook maar van een ander forum gehaald....quote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dniek had hem niet bij de opstelling.
Wat een pech heeft Culina dan. Toch vind ik dat hij bij Twente en Australië absoluut heeft bewezen een goede versterking bij PSV te zijn. Koeman moet hem wel een eerlijke kans geven, anders wordt het net een Van Basten- type. Ik zou het groots vinden als hij het gaat proberen met Culina, en deze het vertrouwen terugbetaald.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zou pas raar worden als Koeman het nu wel in Culina zag zitten
Zenden blijft als vervanger voor Hamann. Kromkamp kan alleen weg als Alves komt.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:31 schreef Ciscus het volgende:
Misschien mogen we Zenden en Kromkamp wel voor een prikkie overnemen.
Vond hem bij Twente altijd een van de beteren. Bij PSV en Australie valt hij niet op.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nooit kapot van Culina geweest eigenlijk. Kan veel meters afleggen, verder niks bijzonders.
Als Portsmouth hem al niet moet lijkt het mij geen versterking voor PSV.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:09 schreef Bombardier het volgende:
Brian Priske mag vertrekken bij Portsmouth. Is dat geen leuke rechtsback voor ons?
inderdaad, modale eredivisiespelerquote:Op zondag 23 juli 2006 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nooit kapot van Culina geweest eigenlijk. Kan veel meters afleggen, verder niks bijzonders.
Brugge wil hem hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:09 schreef Bombardier het volgende:
Brian Priske mag vertrekken bij Portsmouth. Is dat geen leuke rechtsback voor ons?
idd... altijd handig om erbij te hebben, maar om nou een vaste basisplaats te hebbenquote:
Ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:18 schreef lunko1979 het volgende:
PSV heeft al zat spelers om erbij te hebben, en rechtsback zou best eens Ooijer kunnen worden, en Da Costa met Alex centraal, blijft Alex nou voor de volle 100 % of hoe zit dat precies?
Gewoon uit nieuwsgierigheid; ben jij nou een ajax, feyenoord of PSV supporter?quote:
Een kleine voorkeur voor Ajax. Maar als PSV bijvoorbeeld speelt in de champions league dan ben ik voor PSV. Maar ik ben meer een neutrale supporter die het liefst alle eredivisie clubs zo sterk mogelijk ziet zodat er een leuke competitie komt.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid; ben jij nou een ajax, feyenoord of PSV supporter?![]()
PyTh kijk jij even in het Serie A toto topic?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid; ben jij nou een ajax, feyenoord of PSV supporter?![]()
dan gaat Da Costa maar naar rechts, André komt beter tot zn recht in het centrum en heeft die plek ook meer verdient!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:18 schreef lunko1979 het volgende:
PSV heeft al zat spelers om erbij te hebben, en rechtsback zou best eens Ooijer kunnen worden, en Da Costa met Alex centraal, blijft Alex nou voor de volle 100 % of hoe zit dat precies?
Hij is een stuk beter en iemand met zo´n trap modaal noemen is al grappigquote:
PSV gunt Ooijer dus wel een avontuur, maar als die Italianen zo'n fooi niet eens willen betalen... Hoop dat hij gewoon blijft!quote:Volgens het Italiaanse Gazzetta dello Sport is de transfer van Ooijer naar Livorno ver weg. De Italiaanse club zou de verdediger te duur vinden. PSV zou 800.000 euro vragen voor een transfer, Ooijer zou 750.000 euro willen verdienen de komende twee jaar. De voorzitter van Livorno zou dat teveel vinden voor de 32-jarige verdediger, zo meldt de Gazzetta.
Ben benieud hoe dit zich ontwikkeltquote:Voor de camera van Studio Sport onthielden Ooijer en Vennegoor of Hesselink voor hun eerste training zich van al teveel commentaar over de interesse vanuit het buitenland.
PSV coach Ronald Koeman bevestigde dat Kromkamp in beeld is bij PSV en dat die zaak nog steeds speelt. Duidelijkheid is er echter nog niet. Ook Makaay kan in beeld komen, maar dat gebeurt alleen indien Vennegoor of Hesselink zou vertrekken.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:34 schreef tong80 het volgende:
van Bommel was slecht het afgelopen jaar. En is zo teleurgesteld dat ie geen transfer heeft verdiend dat het alleen maar slechter wordt. En Cocu hebben we allemaal op het EK kunnen zien is over zijn hoogtepunt heen en gaat Johan Vogel evenaren in het geven van breedte passes.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Leuk om te lezen van PSVers dat Hiddink niet deugt. Dat roep ik al jaren al ver voordat ie manager werd bij PSV. Jullie verdienen beter. En ik ben serieus.
VL ?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op woensdag 14 juli 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
De hardloper Rommedahl wordt vervangen door hardloper Beasley. Farfan is meer een scorende linksbuiten met ontzettend veel techniek. En Alex? Hij wordt de god van de verdediging, wat een wereldverdediger is dat! Let maar op, hij wordt de revelatie van dit seizoen en ook in de CL Chelsea is slim geweest dat er een optie is bedongen.
Goed Voorspellingen van Cult.
Alleen jammer van de 20 goals voor Sibon en de 15 voor VL :´)
Zeker goede voorspelling, en die twee schoonheidsfoutjes zien we wel over het hoofdquote:Op maandag 24 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op woensdag 14 juli 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
De hardloper Rommedahl wordt vervangen door hardloper Beasley. Farfan is meer een scorende linksbuiten met ontzettend veel techniek. En Alex? Hij wordt de god van de verdediging, wat een wereldverdediger is dat! Let maar op, hij wordt de revelatie van dit seizoen en ook in de CL Chelsea is slim geweest dat er een optie is bedongen.
Goed Voorspellingen van Cult.
Alleen jammer van de 20 goals voor Sibon en de 15 voor VL :´)
Cultheld doe nog eens wat voorspellingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:32 schreef cultheld het volgende:
Sibon gaat waarschijnlijk naar FC Nürnberg![]()
![]()
Salcido wordt dit seizoen de beste linksback van de Eredivisie.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Cultheld doe nog eens wat voorspellingen.
Zou mooi zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:59 schreef cultheld het volgende:
Dit wordt het jaar van Aissati.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alex gaat in de winterstop weg, nog een jeugdspeler breekt door, Farfan wordt doormidden geschopt en Ooijer verliest zijn basisplek.
en toen ging de wekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alex gaat in de winterstop weg, nog een jeugdspeler breekt door, Farfan wordt doormidden geschopt en Ooijer verliest zijn basisplek.
En Ajax wordt kampioen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach als je het bijna elk jaar roept, zal het ooit wel weer eens gebeurenquote:
we zullen het zien, beide zijn ze grote kanshebbers, al zou ik PSV wat meer kansen geven omdat het team grotendeels bij elkaar is gebleven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach als je het bijna elk jaar roept, zal het ooit wel weer eens gebeuren
quote:André Ooijer: 'Ik wil en hoef niet weg bij PSV'
Voor André Ooijer komt een transfer alleen aan de orde als de verdediger er met PSV niet uitkomt. Want international wil gewoon in Eindhoven blijven.
Ooijer staat in de Duitse en Italiaanse belangstelling. Maar die interesse neemt de international voor kennisgeving aan. 'Ik kan eigenlijk hetzelfde bandje afdraaien als vorig jaar: een club die geïnteresseerd is, zal van goeden huize moeten komen', zegt de verdediger in het Eindhovens Dagblad. 'Ik wil niet weg, ik hoef niet weg, maar zeg nooit nooit.'
Vooralsnog is Ooijer in gesprek met PSV over het openbreken van zijn contract. 'Het ligt dus bij PSV. De gesprekken daarover zijn gaande. Ik wil blijven en de club wil me houden, dus dat lijkt me geen moeilijk verhaal. Pas als we er niet uitkomen, worden andere opties serieuzer.'
Ook Jan Vennegoor of Hesselink zit in de wachtkamer, al is zijn situatie wat anders. De spits staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Porto. Maar de Portugese club kan en wil niet aan de voorwaarden van PSV voldoen, zodat een overgang onwaarschijnlijk is.
Dat is jullie grote pluspunt, al ben ik blij dat de bezem door de Ajaxselectie is gehaald. Ben heel benieuwd hoe Koeman het bij jullie gaat doen trouwens. Het wordt in ieder geval een spannende titelstrijdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zullen het zien, beide zijn ze grote kanshebbers, al zou ik PSV wat meer kansen geven omdat het team grotendeels bij elkaar is gebleven.![]()
Nooit begrepen waarom PSV hem gehaald heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Sibon op zou rotten zou dat een pak van mijn hart zijn.
Goed nieuws! Ooijer is een goede voetballer, past precies bij PSV.quote:
Het lijkt alleen maar closer te zijn geworden. Ik ben benieuwd of Kromkamp nog komt en Vennegoor vertrekt. Als Makaay komt en Jan vertrekt, heb je in ieder geval een speler erbij die scorend vermogen levert en in Europese uitwedstrijden een dodelijk verschil kan maken. Je verliest dan wel kopkracht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is jullie grote pluspunt, al ben ik blij dat de bezem door de Ajaxselectie is gehaald. Ben heel benieuwd hoe Koeman het bij jullie gaat doen trouwens. Het wordt in ieder geval een spannende titelstrijd
Hoezo? Speelminuten krijgt hij toch niet, hij zit toch niet in de weg?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Sibon op zou rotten zou dat een pak van mijn hart zijn.
Salaris.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Speelminuten krijgt hij toch niet, hij zit toch niet in de weg?
5 ook wel....lijkt me prachtigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef Lemming22 het volgende:
In ieder geval 3, 8 en 11. De rest weet ik zo net nog niet
Is hij zo'n grootverdiener? Er wordt hier soms net gedaan alsof Sibon in zijn eentje verantwoordelijk gaat zijn voor degradatie.quote:
Salaris van Ball en Reiziger vind ik veel verontrustender.quote:
Weet ik niet. Maar wat heb je aan een speler als Sibon? Hij speelt nooit. Laat dan een jongen uit de jeugdopleding zijn plaats innemen. Die word alleen maar beter van trainen met PSV 1.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is hij zo'n grootverdiener? Er wordt hier soms net gedaan alsof Sibon in zijn eentje verantwoordelijk gaat zijn voor degradatie.
quote:Tevez onder druk bij Corinthians
25 juli 2006, 13:50
Door: Edzard van Eeckhout
Carlos Tevez staat onder druk bij Corinthians. De supporters van de club houden de Argentijn verantwoordelijk voor de slechte seizoenstart en dat is bij Tevez in het verkeerde keelgat geschoten.
Na het duel tegen Fortaleza werd hij zelfs door fans opgewacht bij zijn auto. Tevez was tijdens het duel na het maken van de 2-2 met een vinger voor de mond naar zijn eigen publiek gelopen. Die actie werd niet gewaardeerd door de supporters.
Mogelijkheden om te vertrekken lijken er echter genoeg. Naar verluidt zou de 22-jarige aanvaller bij veel clubs in Europa terecht kunnen na zijn goede optreden tijdens het WK-voetbal in Duitsland.
Hij speelt in de basis bij Argentinië, is 22 jaar en jij denkt werkelijk dat hij PSV serieus zou overwegen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie trouwens liever Tevez dan Makaay als Vennegoor weg gaat.
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hij speelt in de basis bij Argentinië, is 22 jaar en jij denkt werkelijk dat hij PSV serieus zou overwegen?
quote:
onbetaalbaar qua transfersom.quote:
Wel degelijk, al is het alleen maar om het geld wat hij verdient.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Speelminuten krijgt hij toch niet, hij zit toch niet in de weg?
Extra geld beschikbaar bij Porto na de verkoop van Benni. Co rekent al op Jan, zondag willen ze hem presenteren.quote:Hesselink a caminho do Dragão
É internacional holandês, esteve no Mundial da Alemanha e pertence ao PSV Eindhoven. Hesselink, de 27 anos, é o avançado desejado por Co Adriaanse e está com um «pé» no FC Porto.
ASF
McCarthy abandonou hoje o estágio holandês do FC Porto, para assinar contrato de três épocas com os ingleses do Blackburn. O FC Porto encaixa uma verba de 2,5 milhões de euros e parte para a contratação de outro avançado, o holandês Hesselink, bem conhecido de Co Adriaanse.
Ainda não há preto no branco, mas tudo indica que Hesselink será a surpresa de domingo, dia da apresentação do plantel aos adeptos portistas, no Dragão, frente à AS Roma.
«Estou satisfeito com o plantel, mas se pudermos melhorá-lo com alguém que marque golos... Por isso pedi mais um avançado.» Palavras de Co Adriaanse, muito provavelmente já a contar com o seu conterrâneo Hesselink.
jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij verwacht Makaay bij PSV?
Als PSV het gevraagde geld heeft en Jan gaat weg dan denk ik wel dat hij naar PSV komt hoor. Hij zou toch zelf wel willen zei hij een tijdje terug?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Makaay zie ik nog steeds niet komen, die gaat lekker weer naar Spanje als hij in Duitsland er buiten valt denk ik.
Die kan prima als aanspeelpunt fungeren hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Makaay past niet in een 4-3-3 systeem.
Hoe heb je de opstelling dan in je hoofd?quote:
Meevoetballend is hij niet zo goed. Zoals je bij het Nederlands elftal wel kon zien. Hij heet ook niet voor niks Das Phantoom.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die kan prima als aanspeelpunt fungeren hoor.
Zoiets en dan Gomes op doelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoe heb je de opstelling dan in je hoofd?
--Lamey---Alex---Ooijer--Salcido--
---Affelay---Simons-----Cocu------
--------------Aissatti------------------
-----Makaay----------Farfan---------
Zoiets?
Koné en Farfán zorgen wel voor de aanvoer en het voetbal hoor. Zo lang Makaay maar aanspeelbaar is in de 16 en de kansen benut: Dat is z'n handelsmerk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Meevoetballend is hij niet zo goed. Zoals je bij het Nederlands elftal wel kon zien. Hij heet ook niet voor niks Das Phantoom.
Maar jij zei dat hij prima als aanspeelpunt kan fungeren. Dat kan hij dus niet. Hij is vooral goed in afmaken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koné en Farfán zorgen wel voor de aanvoer en het voetbal hoor. Zo lang Makaay maar aanspeelbaar is in de 16 en de kansen benut: Dat is z'n handelsmerk.
Jawel. Hij kan niet alleen afmaken, maar ook een bal vasthouden, een bal afleggen en oorlog in de 16 maken: Een echt aanspeelpunt dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar jij zei dat hij prima als aanspeelpunt kan fungeren. Dat kan hij dus niet. Hij is vooral goed in afmaken.
Op VI staat nu ook dat de Portugese media dit melden. Zou het dan echt gaan gebeuren. Ik gun het hem van harte. Hopen dat we een goede opvolger (bijv. Makaay) kunnen vinden!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Jan lijkt vertrokken:
[..]
Extra geld beschikbaar bij Porto na de verkoop van Benni. Co rekent al op Jan, zondag willen ze hem presenteren.
Ik wil wel een hele selectie met zulke irritante spelers als je er 8.5 mil voor kunt krijgenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:40 schreef F1Bas het volgende:
Vennegoor weg, dat zou wel geweldig zijn, wat een irritante voetballer is dat.
PSV speelt geen 4-3-3 zoals Ajax. We hebben geen echte buitenspelers maar meer all round aanvallers als Farfán en Koné.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Makaay past niet in een 4-3-3 systeem.
Helemaal mee eens. Ik hoop echter dat Koeman met 4 middenvelders gaat spelen als Kromkamp niet komt, want het zou zonde zijn om níet met je sterkst mogelijke elftal te spelen. Aangezien Ooijer en Salcido zowel centraal als op de backposities uitstekend uit de voeten kunnen, zou 3-4-3 in balbezit de ideale opstelling zijn. Ik denk zelf hier aan:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV speelt geen 4-3-3 zoals Ajax. We hebben geen echte buitenspelers maar meer all round aanvallers als Farfán en Koné.
Ik lik mijn vingers af bij een voorhoede Koné - Makaay - Farfán en dan Cocu en Afellay die een van de drie (het liefst niet Koné) voor de keeper zet.![]()
D'n Hes, zoals hij altijd liefkozend door mij en enkele maten genoemd wordt, heeft idd een geweldig vermogen tot het uitdelen van trappen, ellebogen en andersoortige dreunen en het er toch volkomen per ongeluk uit kunnen laten zien. Bij hem lijkt (en IS het in belangrijke mate) het altijd of zijn aangeboren lompheid hem parten speelt en hij niks aan de overtreding kan doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:40 schreef F1Bas het volgende:
Vennegoor weg, dat zou wel geweldig zijn, wat een irritante voetballer is dat.
Dit vind Koeman te aanvallend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik hoop echter dat Koeman met 4 middenvelders gaat spelen als Kromkamp niet komt, want het zou zonde zijn om níet met je sterkst mogelijke elftal te spelen. Aangezien Ooijer en Salcido zowel centraal als op de backposities uitstekend uit de voeten kunnen, zou 3-4-3 in balbezit de ideale opstelling zijn. Ik denk zelf hier aan:
--------------------------------Gomes-----------------------------
----------------Ooijer----------Alex--------------Salcido--------
--------------------------------Simons----------------------------
----------------Afellay----------------------------Cocu----------
--------------------------------Aissati-----------------------------
-------------------Koné------------------------Farfán------------
-------------------------------Makaay-----------------------------
In balbezit speelt Simons naast Alex, zodat Ooijer en Salcido mee op kunnen komen bij een aanval van PSV en bij balbezit van de tegenstander speelt Simons zoals hij op z'n best speelt: Stofzuigend voor de verdediging, met achter hem het uiterst solide trio Ooijer - Alex - Salcido: Daar komt niks meer langs.
Naarmate een voetballer de dertig is gepasseerd neemt over het algemeen toch de prijs af, want vaak zijn die spelers dan over hun hoogtepunt heen. Of zit ik compleet fout?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:07 schreef Nywuob het volgende:
Makaay zal wel te duur zijn. Zeker gezien zijn leeftijd.
Jongere spelers kunnen nog doorverkocht worden. Dat wordt met Makaay een beetje moeilijk. Je verdient de investering dus waarschijnlijk niet meer terug.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Naarmate een voetballer de dertig is gepasseerd neemt over het algemeen toch de prijs af, want vaak zijn die spelers dan over hun hoogtepunt heen. Of zit ik compleet fout?
Dat ie te duur zal zijn, daar heb je inderdaad wel veel kans op.
netjes afschrijven zoals we zo vaak doen op spelers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:19 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Jongere spelers kunnen nog doorverkocht worden. Dat wordt met Makaay een beetje moeilijk. Je verdient de investering dus waarschijnlijk niet meer terug.
Waarom in geld denken en niet in doelpunten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:19 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Jongere spelers kunnen nog doorverkocht worden. Dat wordt met Makaay een beetje moeilijk. Je verdient de investering dus waarschijnlijk niet meer terug.
Bovendien is de afschrijving op VOH geen afschrijving meer als je hem voor 8.5 miljoen euro weet te verkopen en dan kun je de Makaay transfer als "gratis" (voor een miljoen of 5 á 6) beschouwenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
netjes afschrijven zoals we zo vaak doen op spelers.
en ik vind dat je ook moet durven investeren. Bovendien maken we over een jaartje ongetwijfeld weer verlies dus laat maar komenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bovendien is de afschrijving op VOH geen afschrijving meer als je hem voor 8.5 miljoen euro weet te verkopen en dan kun je de Makaay transfer als "gratis" (voor een miljoen of 5 á 6) beschouwen.
Leuk bedacht! Helaas maak je jezelf in Nederland onnodig kwetsbaar, omdat veel ploegen met 3 spitsen spelen. Je maakt het jezelf dan verdedigend te moeilijk. Kies liever voor zoneverdediging, waaruit onze backs kunnen opkomen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik hoop echter dat Koeman met 4 middenvelders gaat spelen als Kromkamp niet komt, want het zou zonde zijn om níet met je sterkst mogelijke elftal te spelen. Aangezien Ooijer en Salcido zowel centraal als op de backposities uitstekend uit de voeten kunnen, zou 3-4-3 in balbezit de ideale opstelling zijn. Ik denk zelf hier aan:
--------------------------------Gomes-----------------------------
----------------Ooijer----------Alex--------------Salcido--------
--------------------------------Simons----------------------------
----------------Afellay----------------------------Cocu----------
--------------------------------Aissati-----------------------------
-------------------Koné------------------------Farfán------------
-------------------------------Makaay-----------------------------
In balbezit speelt Simons naast Alex, zodat Ooijer en Salcido mee op kunnen komen bij een aanval van PSV en bij balbezit van de tegenstander speelt Simons zoals hij op z'n best speelt: Stofzuigend voor de verdediging, met achter hem het uiterst solide trio Ooijer - Alex - Salcido: Daar komt niks meer langs.
Zonder de WK-gangers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
0-0 is toch een beetje matig tegen een eerste divisie club![]()
Maja zegt nog nix natuurlijk
Achja, we hebben nog niets verloren, en als we "gewoon" wel onze oefenpot tegen Newcastle winnen, who cares?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
0-0 is toch een beetje matig tegen een eerste divisie club![]()
Maja zegt nog nix natuurlijk
Ik care ook niet echt, gezien de voorbereidingen van de vorige twee seizoenen ook niet echt geweldig verliepen en het uiteindelijk toch nog helemaal goed kwam.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:30 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Achja, we hebben nog niets verloren, en als we "gewoon" wel onze oefenpot tegen Newcastle winnen, who cares?
Maar ik denk niet dat Charisteas bij PSV wat potten zal breken. Sinds de Griek weg is bij Werder Bremen heeft hij steeds minder weten klaar te spelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Charisteas mag weg.
Ronald is nogal gecharmeerd van hem heb ik gehoord.
Een strategie van de voorzitter? Of zal het niet doorgaan? We zullen het snel weten...quote:PSV wil alleen geld zien voor Vennegoor, Porto lijkt het op te geven
Portugese media melden dat PSV alleen geld wil zien voor de transfer van vennegoor of Hesselink. Een spelersruil met Porto (Ricardo Costa zou volgens de media zijn voorgesteld) inclusief bijbetaling zou voor PSV niet aan de orde zijn. De vraagprijs van naar verluidt 8,5 miljoen euro is echter vooralsnog te gortig voor de Portugezen.
De voorzitter van Porto haalde op de officiele website uit naar de Portugese media die in zijn ogen hun lezers voorlogen dat Vennegoor zou komen. De voorzitter gaf aan dat een transfer bij deze prijs uitgesloten is en lijkt de transfer op te geven.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Telegraaf zou Benni weggaan bij Porto, VoH naar Porto gaan en zou PSV dan Makaay kunnen halen, waardoor Ruud van Nistelrooy naar Bayern kan.
Is dat niet Miguel, die rechtsback van Portugal?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie is Ricardo Costa?
Dat iig nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Is dat niet Miguel, die rechtsback van Portugal?![]()
Ja, daar baseer ik dat ook op. Zijn volle naam is namelijk iets van Ricardo Miguel Moreira da Costa, dus schrok even...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef Bos81 het volgende:
Niet Miguel, maar als ik kijk op de site van Porto, kom ik een Ricardo Costa tegen die wel actief is geweest op het WK (iig centrale verdediger tegen Duitsland)
Klopt, maar Miguel is dus iemand anders. Maar het is dus wel een international, maar dan acht ik de kans erg groot dat hij qua looneisen wel te duur voor ons is, gezien het materiaal wat we al hebben voor centraal achterin. Tenzij hij ook op rechtsback uit de voeten kan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ja, daar baseer ik dat ook op. Zijn volle naam is namelijk iets van Ricardo Miguel Moreira da Costa, dus schrok even...
Volgens mij denkt ie dat ie grappig isquote:
Ik zou zeggen: inpakken in mooi papiertje, strik er omheen en snel rondmaken die transferquote:Livorno wil nu Lamey van PSV
MILAAN, 26 juli 2006 12:58 - Livorno hoopt op korte termijn rond te komen met een verdediger van PSV. De Toscaanse club, die september zal debuteren in het Europese voetbal (UEFA Cup) leek Andre Ooijer te kunnen strikken voor een avontuur, maar de Amsterdammer heeft blijkbaar niet al te enthousiast gereageerd op dit aanbod. Volgens La Gazzetta dello Sport zou nu Michael Lamey zijn benaderd door de club uit de havenstad. Voorzitter Spinelli heeft de Portugees Vidigal al aangetrokken en hoopt deze week ook de Ecuadoriaan Espinoza en de Iraniër Rezaei te strikken.
quote:
Nee dan hebben we een heel jaar Reiziger daarquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: inpakken in mooi papiertje, strik er omheen en snel rondmaken die transfer![]()
Als Lamey vertrekt, komt Kromkamp gewoon hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:47 schreef Neoktheone het volgende:
Klinkt raar, maar ik hoop niet dat Lamey vertrekt. Ik denk niet dat er geld is voor een degelijke opvolger en om nou het hele jaar Reiziger op die positie te posteren...![]()
nou bij deze is het probleem opgelost, volgende onderwerp!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Lamey vertrekt, komt Kromkamp gewoon hoor.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik denk niet dat Liverpool Kromkamp laat gaan. PSV is namelijk een concurrent.
sinds wanneer speelt PSV in de Premier Leage dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik denk niet dat Liverpool Kromkamp laat gaan. PSV is namelijk een concurrent.
Heb je dat gemist?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:33 schreef Noedie het volgende:
[..]
sinds wanneer speelt PSV in de Premier Leage dan?![]()
Jongen toch, kijk eens naar de rugnummers.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat ie grappig is![]()
Maar daar hebben wel meer neusjes last van.......
Waarom moet ie dat in dit topic plaatsen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jongen toch, kijk eens naar de rugnummers.
Pelle is niet te licht voor onze competitie, alleen is het gewoonweg niet het type speler dat we nodig hebben. Buiten dat heeft hij geen goed seizoen gedraaid, en is hij een typische speler voor de italiaanse competitie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom moet ie dat in dit topic plaatsen?
En Pelle is veel en veel te licht.
Jan Wouters, wellicht?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom moet ie dat in dit topic plaatsen?
Idd... ik wil hem zelfs nog wel ff brengen..ik ga toch die kant op met de vakantie dus gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: inpakken in mooi papiertje, strik er omheen en snel rondmaken die transfer![]()
Laat me raden? Achterop je fiets zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... ik wil hem zelfs nog wel ff brengen..ik ga toch die kant op met de vakantie dus gaat helemaal goed komen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En waarom dan die smilie? Omdat ie in een Ajax-tenue loopt?
Het is hilarisch: raap me op.
Die lamstraal! Dat ie zich bekendmaakt of gewoon oplazert.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
DD heeft me gisteren niet meer gefeliciteerd![]()
Omdat er twee shirts zijn met nummer 8 erop, daarom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Dylan Dog het volgende:
En waarom dan die smilie? Omdat ie in een Ajax-tenue loopt?
Het is hilarisch: raap me op.
Leuk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat er twee shirts zijn met nummer 8 erop, daarom.
quote:Denk het wel. PSV is al begonnen met de rondvraag voor de opvolger.
lijkt me duidelijk, willen ze daar in Italië niet Reiziger hebben ipv Lamey?quote:26/7/2006 - Alex blijft voor 100% zeker, Ball en Reiziger mogen weg
(Gepost door RvN)
In Voetbal International laat Stan Valckx weten dat Alex voor 100% zeker het komend seizoen bij PSV blijft. De komende maanden zal PSV bekijken of het kan slagen om de transferrechten van Alex van Chelsea af te kopen. Maar op huurbasis zal hij dit seizoen in ieder geval bij PSV blijven.
PSV Netwerk
Verder meldt Voetbal International zelf dat de zaakwaarnemers van Ball en Reiziger te horen hebben gekregen dat de backs op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. Dat gold al voor Smit, Feher en Sibon.
dat mochten ze vorig jaar ook en toen kwam er ook geen club voor zequote:Op woensdag 26 juli 2006 19:56 schreef johannes1986 het volgende:
Sibon, Feher en Smit gaan waarschijnlijk ook weg. Eindelijk grote opruiming, flinke besparing in de salarissen
Ik denk niet dat Kromkamp komt. LFC heeft net Pennant gehaald. Dat houdt in dat Alves niet komt. Alves zou rechtsvoor en rechtsachter kunnen spelen. Waardoor Kromkamp als back-up overbodig zou kunnen worden. Pennant speelt nooit rechtsback en dus is Kromkamp nodig. Ik verwacht niet dat er binnenkort een nieuwe rechtsback bij LFC komt, dus zal Kormkamp denk ik ook niet snel weg mogen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die lamstraal! Dat ie zich bekendmaakt of gewoon oplazert.
Overigens: wanneer zou er meer bekend worden over Kromkamp, Makaay en VoH?
en Lindsay Wilson dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:56 schreef johannes1986 het volgende:
Als Reiziger en Ball vertrekken moet er minimaal weer 1 back bijkomen.
Sibon, Feher en Smit gaan waarschijnlijk ook weg. Eindelijk grote opruiming, flinke besparing in de salarissen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:51 schreef Leso_Varen het volgende:
[afbeelding]
© PSV Media - Gomes probeert Alex en Farfán te passeren (wat lukt!).
Gomes
Ik denk dat het Schotse voetbal hem meer ligt dan het Portugese. En als ze bereid zijn die som neer te leggen...quote:Vennegoor onderhandelt met Celtic
In de Schotse krant Daily Record meldt de vader (en zaakwaarnemer van Jan Vennegoor of Hesselink dat hij morgen met Celtic om de tafel gaat zitten om te onderhandelen over een transfer van de PSV spits naar Schotland. "We hebben een afspraak met hen morgen. Beide partijen weten precies waar het om gaat en ik denk dat het er goed uitziet" aldus de vader van de PSV spits.
Ook De Telegraaf meldt over de interesse en schrijft dat Celtic de gevraagde transfersom van naar verluidt 8,5 miljoen euro wel willen betalen. Vennegoor zelf zou eerder Blackburn en Zenith (van Dick Advocaat) hebben afgewezen.
Bron: PSV Netwerk
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diegene die 8,5 miljoen betaalt voor VoH moeten ze echt opsluiten
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als dat met 8,5 miljoen(ok, 6 is realistischer) niet lukt moet je Ronald Koeman heten
Oh Kut :´)
quote:Vennegoor of Hesselink's father, who is also the player's agent, added: "Both parties know what is on the table and I think it looks good.
"Personal terms will not be a problem and it is up to the clubs to agree on a fee."
Jij ja. Jij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef Nywuob het volgende:
Voor zoveel geld zou ik VOH altijd vekopen.
Eens. Met 8,5 miljoen mag PSV echt blij zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef Nywuob het volgende:
Voor zoveel geld zou ik VOH altijd vekopen.
Makkie dusquote:De Betaald Voetbal Organisaties stromen vanaf dit seizoen in de tweede ronde van het toernooi om de KNVB Beker in. PSV moet het daarin opnemen tegen de winnaar van een duel tussen Kozakken Boys en Roda Boys.
PSV Schakelwedstrijd
Voor PSV is het een uitwedstrijd (amateurclubs krijgen in de tweede ronde het thuisvoordeel), die gespeeld wordt op woensdag 20 september. Aanvangstijdstip van het duel is 19.45 uur. Talpa TV zal alle wedstrijden die om 19.45 uur beginnen in een schakeluitzending live verslaan.
Zijn we het alweer eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Op Koller na vind ik het niet bepaald versterkingen.
Die anderequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:25 schreef Ciscus het volgende:
Ik zeg Asamoah, Flo, Carew, Heskey of Koller. Maar dat zeg ik heel zachtjes, en ik hoop dat niemand dat hoort.
Van PSV Netwerkquote:AT5: 'Charisteas in belangstelling van PSV'
Volgens de lokale TV-zender AT5 (zie video) heeft PSV belangstelling in Angelos Charisteas. Twee dagen gelden gaf Ajax via de officiele site aan dat de spits weg mag. Tegen Arsenal en Emmen zat de Griek niet bij de selectie. Saillant detail is dat Ronald Koeman als trainer van Ajax Charisteas voor 5 miljoen euro van Werder Bremen aantrok.
AT5: 'Charisteas in belangstelling van PSV'quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef Neoktheone het volgende:
Volgens AT5 heeft PSV interesse in Charisteas. Het zal toch niet zo zijn hè...
Jij snapt het. Zou echt lomp zijn van Ajax om hem aan de grootste concurrent te verkopen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:21 schreef Bombardier het volgende:
Charisteas is flink onderschat. Want let maar eens op, elke keer als hij speelde, zorgde hij voor gevaar.
Ik hoop dat Ajax dat niet doet. Ik ben totaal niet gecharmeerd van hem...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij snapt het. Zou echt lomp zijn van Ajax om hem aan de grootste concurrent te verkopen...
Ik ook niet, en hij lijkt me een saaie pietlul. (dan liever Sibon, die is nog wel grappig af en toe). Of trouwens, misschien Anastasiou!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax dat niet doet. Ik ben totaal niet gecharmeerd van hem...
Sibon is ontzettend grappig! Kijk maar eens naar die geweldig leuke stukjes uit Sportweek!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ook niet, en hij lijkt me een saaie pietlul. (dan liever Sibon, die is nog wel grappig af en toe). Of trouwens, misschien Anastasiou!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |