abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40173362
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:40 schreef dndiek het volgende:
Als Makaay komt ben ik voor 4-4-2
Hoe heb je de opstelling dan in je hoofd?

--Lamey---Alex---Ooijer--Salcido--

---Affelay---Simons-----Cocu------

--------------Aissatti------------------

-----Makaay----------Farfan---------

Zoiets?
lollig
pi_40173373
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die kan prima als aanspeelpunt fungeren hoor.
Meevoetballend is hij niet zo goed. Zoals je bij het Nederlands elftal wel kon zien. Hij heet ook niet voor niks Das Phantoom.
lollig
pi_40173380
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hoe heb je de opstelling dan in je hoofd?

--Lamey---Alex---Ooijer--Salcido--

---Affelay---Simons-----Cocu------

--------------Aissatti------------------

-----Makaay----------Farfan---------

Zoiets?
Zoiets en dan Gomes op doel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40173423
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Meevoetballend is hij niet zo goed. Zoals je bij het Nederlands elftal wel kon zien. Hij heet ook niet voor niks Das Phantoom.
Koné en Farfán zorgen wel voor de aanvoer en het voetbal hoor. Zo lang Makaay maar aanspeelbaar is in de 16 en de kansen benut: Dat is z'n handelsmerk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40173450
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Koné en Farfán zorgen wel voor de aanvoer en het voetbal hoor. Zo lang Makaay maar aanspeelbaar is in de 16 en de kansen benut: Dat is z'n handelsmerk.
Maar jij zei dat hij prima als aanspeelpunt kan fungeren. Dat kan hij dus niet. Hij is vooral goed in afmaken.
lollig
pi_40173631
Anders kopen jullie gewoon Kuyt
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40173776
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Maar jij zei dat hij prima als aanspeelpunt kan fungeren. Dat kan hij dus niet. Hij is vooral goed in afmaken.
Jawel. Hij kan niet alleen afmaken, maar ook een bal vasthouden, een bal afleggen en oorlog in de 16 maken: Een echt aanspeelpunt dus.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40173833
Kuyt is ook een echt aanspeelpunt
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40174103
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Jan lijkt vertrokken:
[..]

Extra geld beschikbaar bij Porto na de verkoop van Benni. Co rekent al op Jan, zondag willen ze hem presenteren.
Op VI staat nu ook dat de Portugese media dit melden. Zou het dan echt gaan gebeuren. Ik gun het hem van harte. Hopen dat we een goede opvolger (bijv. Makaay) kunnen vinden!
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:22:09 #185
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40174146
als makaay komt zouw echt bizar zijn
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:25:19 #186
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40174229
Makaay voor VoH is wel een flinke aderlating
Houd van een lijntje.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:39:05 #187
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_40174613
Als Porto echt 8.5 miljoen gaat betalen is het zeker een goede zaak ondanks dat VoH natuurlijk belangrijke goals heeft gemaakt tijdens zijn PSV tijd. Is echt veel geld voor zo'n type speler.

Iedereen gelukkig, PSV zak met geld, Porto een goed (en duur) aanspeelpunt en VoH zijn buitenlandse tranfer
Patat Friet
pi_40174653
Vennegoor weg, dat zou wel geweldig zijn, wat een irritante voetballer is dat.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:41:52 #189
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_40174693
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:40 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil wel een hele selectie met zulke irritante spelers als je er 8.5 mil voor kunt krijgen
Patat Friet
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:45:58 #190
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_40174817
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Makaay past niet in een 4-3-3 systeem.
PSV speelt geen 4-3-3 zoals Ajax. We hebben geen echte buitenspelers maar meer all round aanvallers als Farfán en Koné.

Ik lik mijn vingers af bij een voorhoede Koné - Makaay - Farfán en dan Cocu en Afellay die een van de drie (het liefst niet Koné) voor de keeper zet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_40174852
Die oude taart van een Makaay krijg je nooit meer verpatst man . Zo'n goede spits heb je nou ook weer niet nodig om kampioen te worden in NL , zeker PSV niet .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_40175004
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

PSV speelt geen 4-3-3 zoals Ajax. We hebben geen echte buitenspelers maar meer all round aanvallers als Farfán en Koné.

Ik lik mijn vingers af bij een voorhoede Koné - Makaay - Farfán en dan Cocu en Afellay die een van de drie (het liefst niet Koné) voor de keeper zet.
Helemaal mee eens. Ik hoop echter dat Koeman met 4 middenvelders gaat spelen als Kromkamp niet komt, want het zou zonde zijn om níet met je sterkst mogelijke elftal te spelen. Aangezien Ooijer en Salcido zowel centraal als op de backposities uitstekend uit de voeten kunnen, zou 3-4-3 in balbezit de ideale opstelling zijn. Ik denk zelf hier aan:

--------------------------------Gomes-----------------------------

----------------Ooijer----------Alex--------------Salcido--------

--------------------------------Simons----------------------------

----------------Afellay----------------------------Cocu----------

--------------------------------Aissati-----------------------------

-------------------Koné------------------------Farfán------------

-------------------------------Makaay-----------------------------

In balbezit speelt Simons naast Alex, zodat Ooijer en Salcido mee op kunnen komen bij een aanval van PSV en bij balbezit van de tegenstander speelt Simons zoals hij op z'n best speelt: Stofzuigend voor de verdediging, met achter hem het uiterst solide trio Ooijer - Alex - Salcido: Daar komt niks meer langs .
pi_40175665
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:40 schreef F1Bas het volgende:
D'n Hes, zoals hij altijd liefkozend door mij en enkele maten genoemd wordt, heeft idd een geweldig vermogen tot het uitdelen van trappen, ellebogen en andersoortige dreunen en het er toch volkomen per ongeluk uit kunnen laten zien. Bij hem lijkt (en IS het in belangrijke mate) het altijd of zijn aangeboren lompheid hem parten speelt en hij niks aan de overtreding kan doen.

Heeft hem al geweldig veel kaarten bespaard.

Dat onze Hes zoveel uitdeelt is overigens erg begrijpelijk als je eens een wedstrijdje in de gaten houdt wat er allemaal met hem gebeurt. Grote spitsen worden nooit beschermd door de arbiters, worden de hele wedstrijd geschopt, geslagen en vastgehouden zonder ook maar een vrije trap mee te krijgen. Komt er vervolgens een klein opneukertje die een zacht duwtje krijgt gaat de bal meteen op de stip...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_40175699
Ik zou Farfán met z'n 85 kilo toch geen klein opneukertje willen noemen hoor
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:20:01 #195
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40175729
Farfan dus
Houd van een lijntje.
pi_40176461
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik hoop echter dat Koeman met 4 middenvelders gaat spelen als Kromkamp niet komt, want het zou zonde zijn om níet met je sterkst mogelijke elftal te spelen. Aangezien Ooijer en Salcido zowel centraal als op de backposities uitstekend uit de voeten kunnen, zou 3-4-3 in balbezit de ideale opstelling zijn. Ik denk zelf hier aan:

--------------------------------Gomes-----------------------------

----------------Ooijer----------Alex--------------Salcido--------

--------------------------------Simons----------------------------

----------------Afellay----------------------------Cocu----------

--------------------------------Aissati-----------------------------

-------------------Koné------------------------Farfán------------

-------------------------------Makaay-----------------------------

In balbezit speelt Simons naast Alex, zodat Ooijer en Salcido mee op kunnen komen bij een aanval van PSV en bij balbezit van de tegenstander speelt Simons zoals hij op z'n best speelt: Stofzuigend voor de verdediging, met achter hem het uiterst solide trio Ooijer - Alex - Salcido: Daar komt niks meer langs .
Dit vind Koeman te aanvallend.
lollig
pi_40177123
Vennegoor gun ik wel een leuke buitenlandse club, maar ik vind het wel jammer als hij zou vertrekken, erg leuke speler. Maar als Makaay (of een andere goede spits) er voor in de plaats komt, zou ik het geen probleem vinden.
En die opstelling van Cultheld zou wel geweldig zijn, dan is er een heel grote kans dat we wel kampioen worden
pi_40177276
Makaay zal wel te duur zijn. Zeker gezien zijn leeftijd.
pi_40177612
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:07 schreef Nywuob het volgende:
Makaay zal wel te duur zijn. Zeker gezien zijn leeftijd.
Naarmate een voetballer de dertig is gepasseerd neemt over het algemeen toch de prijs af, want vaak zijn die spelers dan over hun hoogtepunt heen. Of zit ik compleet fout?

Dat ie te duur zal zijn, daar heb je inderdaad wel veel kans op.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:19:41 #200
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40177673
Ik snap niet dat ze Makaay zomaar de deur uitgooien. Mocht hij naar eindhoven gaan is psv voor mij de titelkandidaat.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')