quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En waarom dan die smilie? Omdat ie in een Ajax-tenue loopt?
Het is hilarisch: raap me op.
Die lamstraal! Dat ie zich bekendmaakt of gewoon oplazert.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
DD heeft me gisteren niet meer gefeliciteerd![]()
Omdat er twee shirts zijn met nummer 8 erop, daarom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Dylan Dog het volgende:
En waarom dan die smilie? Omdat ie in een Ajax-tenue loopt?
Het is hilarisch: raap me op.
Leuk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat er twee shirts zijn met nummer 8 erop, daarom.
quote:Denk het wel. PSV is al begonnen met de rondvraag voor de opvolger.
lijkt me duidelijk, willen ze daar in Italië niet Reiziger hebben ipv Lamey?quote:26/7/2006 - Alex blijft voor 100% zeker, Ball en Reiziger mogen weg
(Gepost door RvN)
In Voetbal International laat Stan Valckx weten dat Alex voor 100% zeker het komend seizoen bij PSV blijft. De komende maanden zal PSV bekijken of het kan slagen om de transferrechten van Alex van Chelsea af te kopen. Maar op huurbasis zal hij dit seizoen in ieder geval bij PSV blijven.
PSV Netwerk
Verder meldt Voetbal International zelf dat de zaakwaarnemers van Ball en Reiziger te horen hebben gekregen dat de backs op zoek mogen naar een nieuwe werkgever. Dat gold al voor Smit, Feher en Sibon.
dat mochten ze vorig jaar ook en toen kwam er ook geen club voor zequote:Op woensdag 26 juli 2006 19:56 schreef johannes1986 het volgende:
Sibon, Feher en Smit gaan waarschijnlijk ook weg. Eindelijk grote opruiming, flinke besparing in de salarissen
Ik denk niet dat Kromkamp komt. LFC heeft net Pennant gehaald. Dat houdt in dat Alves niet komt. Alves zou rechtsvoor en rechtsachter kunnen spelen. Waardoor Kromkamp als back-up overbodig zou kunnen worden. Pennant speelt nooit rechtsback en dus is Kromkamp nodig. Ik verwacht niet dat er binnenkort een nieuwe rechtsback bij LFC komt, dus zal Kormkamp denk ik ook niet snel weg mogen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die lamstraal! Dat ie zich bekendmaakt of gewoon oplazert.
Overigens: wanneer zou er meer bekend worden over Kromkamp, Makaay en VoH?
en Lindsay Wilson dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:56 schreef johannes1986 het volgende:
Als Reiziger en Ball vertrekken moet er minimaal weer 1 back bijkomen.
Sibon, Feher en Smit gaan waarschijnlijk ook weg. Eindelijk grote opruiming, flinke besparing in de salarissen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:51 schreef Leso_Varen het volgende:
[afbeelding]
© PSV Media - Gomes probeert Alex en Farfán te passeren (wat lukt!).
Gomes
Ik denk dat het Schotse voetbal hem meer ligt dan het Portugese. En als ze bereid zijn die som neer te leggen...quote:Vennegoor onderhandelt met Celtic
In de Schotse krant Daily Record meldt de vader (en zaakwaarnemer van Jan Vennegoor of Hesselink dat hij morgen met Celtic om de tafel gaat zitten om te onderhandelen over een transfer van de PSV spits naar Schotland. "We hebben een afspraak met hen morgen. Beide partijen weten precies waar het om gaat en ik denk dat het er goed uitziet" aldus de vader van de PSV spits.
Ook De Telegraaf meldt over de interesse en schrijft dat Celtic de gevraagde transfersom van naar verluidt 8,5 miljoen euro wel willen betalen. Vennegoor zelf zou eerder Blackburn en Zenith (van Dick Advocaat) hebben afgewezen.
Bron: PSV Netwerk
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diegene die 8,5 miljoen betaalt voor VoH moeten ze echt opsluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |