Een beugel nemen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Wat moet John de Jong nog meer doen dan?
Op rechts heb je ontzettend veel opties.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De Jong was vorig jaar één van de betere spelers. Ik heb meer twijfels over de rechterkant waar je Park en de onbekende Farfán hebt. Iedereen kan schreeuwen dat het een absolute wereldtopper is, maar dat wil ik graag met eigen ogen zien in de HCE en de CL. Hetzelfdde geldt ook voor Alex. Eerst presteren en dan lof oogsten
Hij is onze eigen Ronaldinhoquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:11 schreef StarGazer het volgende:
Een beugel nemen.
Sorry kon het weer niet laten
Ja, maar toch niet als linkermiddenvelderquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Wat moet John de Jong nog meer doen dan? Vorig seizoen deed ie het geheel niet gek. Gaf meer assists dan Rommedahl.
Farfán, Affelay en Takak kan ik momenteel weinig mee, Ooijer is verdedigend prima, maar als aanvallende speler aan de rechterkant kan hij bijzonder weinig, zet er dan Lucius neer. Park ontwikkeld zich goed en is daarom ook eerste keus op die positiequote:Op donderdag 15 juli 2004 20:12 schreef Rest het volgende:
Op rechts heb je ontzettend veel opties.
Farfan, Park, Affelay, Takak, Ooijer.
En Park vond ik het laatste half jaar ook één van de betere spelers.
Morgen zal wel bekend worden dat Koeman het wordtquote:Was Guus Hiddink de laatste dagen volgens de Duitse media de belangrijkste kandidaat voor de positie van bondscoach van Duitsland, in de loop van de dag is dat omgeslagen. Volgens de meeste Duitse media is Morten Olsen nu de grote favoriet voor de positie. Volgens het voetbalblad Kicker zou de Deen inmiddels een aanbod hebben ontvangen en daar alleen nog maar 'ja' op te zeggen. Olsen wilde vandaag niet ingaan op de geruchten. Volgens de Duitse media is Hiddink nog wel een kandidaat maar is hij veel moeilijker los te weken dan Olsen.
Met de breedte zit het in tegenstelling tot vorig seizoen dus wel goed, alleen moet de complete aanval vervangen worden. Daar heb ik momenteel dus nog mijn twijfels bijquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:19 schreef Rest het volgende:
Kun je nagaan, ben ik Lucius zelfs vergeten.
quote:Hiddink zit weer aan z'n pik te trekken want er is weer een interessante aanbieding. Die vent moet godnakende de functie van Arnesen náást het trainerschap erbij nemen en denkt ook nog eens dat wij het pikken als ie doordeweeks in een zwart trainingsjack met een duiste adelaar erop koffie gaat leuten na de Mannschafttraining met Kahn! Optyfen met die landverrader! En niks voorbarig, die gast heeft geen ruggegraad zoals veel andere trainers dat wel hebben (neem Wenger die weigert) nee, Koning Guus neemt dat baantje er wel 'even' bij....als ie accepteert kan ie meteen oprotten, Stevens halen en Valckx meer bevoegdheid geven.
ik ben als het goed is nog niet 1 keer blij geweest met die man, en al helemaal niet meer na het vertrek van m'n heldquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Leuk om te lezen van PSVers dat Hiddink niet deugt. Dat roep ik al jaren al ver voordat ie manager werd bij PSV. Jullie verdienen beter. En ik ben serieus.
Hiddink is als technisch directeur uitermate geschikt maar als hoofdtrainer heb ik liever Jan Woutersquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Leuk om te lezen van PSVers dat Hiddink niet deugt. Dat roep ik al jaren al ver voordat ie manager werd bij PSV. Jullie verdienen beter. En ik ben serieus.
Danny Blind??????????? WAAAAAT? Hij is een rasechte Ajacied.........quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef Rest het volgende:
Ik heb liever Danny Blind of stevens
Als linkermiddenvelder vond ik hem niet slecht. Hij werd ook op die positie voor het eerst als oranjeinternational opgeroepen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Heee Cultheld Bouma op t middenveldhij heeft op één positie bewezen uit de voeten te kunnen (centraal achterin) maar alle andere posities viel t alleen maar tegen.
en Stevens naar PSV... brrrrrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken. dan heb k liever anderen
brrrrrrrrrrrr nog erger, jan wouters..........quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink is als technisch directeur uitermate geschikt maar als hoofdtrainer heb ik liever Jan Wouters
Ik meen me te herinneren dat ie vroeger aardig goed was als ik meen aanvallende middenvelderquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Heee Cultheld Bouma op t middenveldhij heeft op één positie bewezen uit de voeten te kunnen (centraal achterin) maar alle andere posities viel t alleen maar tegen.
en Stevens naar PSV... brrrrrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken. dan heb k liever anderen
Nou en.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Danny Blind??????????? WAAAAAT? Hij is een rasechte Ajacied.........
hij kwam nooit een man voorbij heb een me destijds een wedstrijd lang zitten ergeren tegen Zimbru, zelfs daar kwam hij niemand voorbijquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:44 schreef Rest het volgende:
[..]
Als linkermiddenvelder vond ik hem niet slecht. Hij werd ook op die positie voor het eerst als oranjeinternational opgeroepen.
Een club als PSV heeft een trainer nodig die een PSV hart heeft. Zodat je geen situaties krijgt zoals bij Hiddink nu het geval is: Eigen belang gaat voor het belang van de club.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrr nog erger, jan wouters..........
dan liever Robert Maaskant
nou ja zeg, ik wil die permanent-hond echt niet in Eindhoven zien hoor, hoe kom je in godesnaam op z'n naam?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:45 schreef Rest het volgende:
Nou en.
praat me ook niet meer van die man, sta nog met 'm op de foto ookquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:46 schreef cultheld het volgende:
Misschien ooit Wim Jonk
ik heb liever een feyenoorder die trainer wordt dan een ajaxietquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
nou ja zeg, ik wilde permanent-hond echt niet in Eindhoven zien hoor, hoe kom je in godesnaam op z'n naam?![]()
En Marquinho of Ramzi of Vogel (in een controlerende variant). Genoeg man op links hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Onzin, De Jong zal eerste gegadigde zijn voor die positie, Beasley wordt stand-in en mag eerst een tijdje rijpen. Eventueel kunnen Park en Leandro er ook nog spelen.
Hij praat verstandig over voetbal en ik vind hem wel sympathiek overkomen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
nou ja zeg, ik wil die permanent-hond echt niet in Eindhoven zien hoor, hoe kom je in godesnaam op z'n naam?![]()
Dan het liefst Ramzi.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Marquinho of Ramzi of Vogel (in een controlerende variant). Genoeg man op links hoor.
Ramzi was ik even vergeten. Marquinho wordt verhuurd aan fortuna en Vogel lijkt me niks op links.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Marquinho of Ramzi of Vogel (in een controlerende variant). Genoeg man op links hoor.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
praat me ook niet meer van die man, sta nog met 'm op de foto ook
Over een paar jaartjes is Luc Nilis hoofdtrainer, op zeker, zoals hij zou zeggen.
stevens niet?quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:54 schreef rubbereend het volgende:
kandidaten die volgens mij wel kunnen
Martin O'Neill van Celtic
Robert Maaskant
Erwin Koeman (heel graag zelfs)
Johan Neeskens
Gerald Vanenburg
edit:
en als Luc wil, dan mag hij meteen komen
wat zeg je, ik versta je nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:56 schreef rubbereend het volgende:
nee ben absoluut geen Stevens fan.
GEEN STEVENS FANquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
wat zeg je, ik versta je niet
Leuk en aardig, maar ik had liever gehad dat die hiddink niet steeds interesse toont. (Barcelona, Korea, China en nu weer bij duitsland)quote:15/7/2004 - "Olsen krijgt aanbod van Duitse voetbalbond"
(Van onze verslaggever RvW)
Was Guus Hiddink de laatste dagen volgens de Duitse media de belangrijkste kandidaat voor de positie van bondscoach van Duitsland, in de loop van de dag is dat omgeslagen. Volgens de meeste Duitse media is Morten Olsen nu de grote favoriet voor de positie. Volgens het voetbalblad Kicker zou de Deen inmiddels een aanbod hebben ontvangen en daar alleen nog maar 'ja' op te zeggen. Olsen wilde vandaag niet ingaan op de geruchten. Volgens de Duitse media is Hiddink nog wel een kandidaat maar is hij veel moeilijker los te weken dan Olsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |