abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20648965
De Jong was vorig jaar één van de betere spelers. Ik heb meer twijfels over de rechterkant waar je Park en de onbekende Farfán hebt. Iedereen kan schreeuwen dat het een absolute wereldtopper is, maar dat wil ik graag met eigen ogen zien in de HCE en de CL. Hetzelfdde geldt ook voor Alex. Eerst presteren en dan lof oogsten
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20649087
Wat moet John de Jong nog meer doen dan? Vorig seizoen deed ie het geheel niet gek. Gaf meer assists dan Rommedahl.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 15 juli 2004 @ 20:10:34 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_20649118
Maar Rommendahl verplicht een laatste man rugdekking te geven, waardoor er kansen voor anderen komen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20649147
En, niet geheel onbelangrijk, hij scoort in grotere wedstrijden. De Jong hort met Bouma, Ooijer, Van Bommel en Cocu tot de zekerheidjes in het elftal, de rest mag zich eerst bewijzen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20649157
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Wat moet John de Jong nog meer doen dan?
Een beugel nemen.

Sorry kon het weer niet laten
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_20649174
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De Jong was vorig jaar één van de betere spelers. Ik heb meer twijfels over de rechterkant waar je Park en de onbekende Farfán hebt. Iedereen kan schreeuwen dat het een absolute wereldtopper is, maar dat wil ik graag met eigen ogen zien in de HCE en de CL. Hetzelfdde geldt ook voor Alex. Eerst presteren en dan lof oogsten
Op rechts heb je ontzettend veel opties.
Farfan, Park, Affelay, Takak, Ooijer.
En Park vond ik het laatste half jaar ook één van de betere spelers.
pi_20649190
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:11 schreef StarGazer het volgende:

Een beugel nemen.

Sorry kon het weer niet laten
Hij is onze eigen Ronaldinho
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20649199
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Wat moet John de Jong nog meer doen dan? Vorig seizoen deed ie het geheel niet gek. Gaf meer assists dan Rommedahl.
Ja, maar toch niet als linkermiddenvelder
pi_20649228
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:12 schreef Rest het volgende:

Op rechts heb je ontzettend veel opties.
Farfan, Park, Affelay, Takak, Ooijer.
En Park vond ik het laatste half jaar ook één van de betere spelers.
Farfán, Affelay en Takak kan ik momenteel weinig mee, Ooijer is verdedigend prima, maar als aanvallende speler aan de rechterkant kan hij bijzonder weinig, zet er dan Lucius neer. Park ontwikkeld zich goed en is daarom ook eerste keus op die positie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20649349
Kun je nagaan, ben ik Lucius zelfs vergeten.
pi_20649395
quote:
Was Guus Hiddink de laatste dagen volgens de Duitse media de belangrijkste kandidaat voor de positie van bondscoach van Duitsland, in de loop van de dag is dat omgeslagen. Volgens de meeste Duitse media is Morten Olsen nu de grote favoriet voor de positie. Volgens het voetbalblad Kicker zou de Deen inmiddels een aanbod hebben ontvangen en daar alleen nog maar 'ja' op te zeggen. Olsen wilde vandaag niet ingaan op de geruchten. Volgens de Duitse media is Hiddink nog wel een kandidaat maar is hij veel moeilijker los te weken dan Olsen.
Morgen zal wel bekend worden dat Koeman het wordt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20649434
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:19 schreef Rest het volgende:
Kun je nagaan, ben ik Lucius zelfs vergeten.
Met de breedte zit het in tegenstelling tot vorig seizoen dus wel goed, alleen moet de complete aanval vervangen worden. Daar heb ik momenteel dus nog mijn twijfels bij
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:27:05 #63
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20649539
Je kijkt even niet, en je moet alweer naar de 3e pagina van het volgende topic

PSV is populair!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_20649541
En terecht Toon.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:35:36 #65
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20649751
interessante post op PSV netwerk forum:
quote:
Hiddink zit weer aan z'n pik te trekken want er is weer een interessante aanbieding. Die vent moet godnakende de functie van Arnesen náást het trainerschap erbij nemen en denkt ook nog eens dat wij het pikken als ie doordeweeks in een zwart trainingsjack met een duiste adelaar erop koffie gaat leuten na de Mannschafttraining met Kahn! Optyfen met die landverrader! En niks voorbarig, die gast heeft geen ruggegraad zoals veel andere trainers dat wel hebben (neem Wenger die weigert) nee, Koning Guus neemt dat baantje er wel 'even' bij....als ie accepteert kan ie meteen oprotten, Stevens halen en Valckx meer bevoegdheid geven.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_20649780
Ik ben het daar helemaal mee eens.
Probleem is alleen dat er wel iets van zo'n clausule in zijn contract staat die het toelaat.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 juli 2004 @ 20:38:53 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_20649829
Leuk om te lezen van PSVers dat Hiddink niet deugt. Dat roep ik al jaren al ver voordat ie manager werd bij PSV. Jullie verdienen beter. En ik ben serieus.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:42:15 #68
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20649899
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Leuk om te lezen van PSVers dat Hiddink niet deugt. Dat roep ik al jaren al ver voordat ie manager werd bij PSV. Jullie verdienen beter. En ik ben serieus.

ik ben als het goed is nog niet 1 keer blij geweest met die man, en al helemaal niet meer na het vertrek van m'n held
pi_20649922
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:

Hiddink is als technisch directeur uitermate geschikt maar als hoofdtrainer heb ik liever Jan Wouters
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2004 @ 20:43:10 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20649926
Heee Cultheld Bouma op t middenveld hij heeft op één positie bewezen uit de voeten te kunnen (centraal achterin) maar alle andere posities viel t alleen maar tegen.

en Stevens naar PSV... brrrrrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken. dan heb k liever anderen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_20649937
Ik heb liever Danny Blind of stevens
pi_20649961
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef Rest het volgende:
Ik heb liever Danny Blind of stevens
Danny Blind??????????? WAAAAAT? Hij is een rasechte Ajacied.........
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20649965
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Heee Cultheld Bouma op t middenveld hij heeft op één positie bewezen uit de voeten te kunnen (centraal achterin) maar alle andere posities viel t alleen maar tegen.

en Stevens naar PSV... brrrrrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken. dan heb k liever anderen
Als linkermiddenvelder vond ik hem niet slecht. Hij werd ook op die positie voor het eerst als oranjeinternational opgeroepen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2004 @ 20:45:07 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20649968
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hiddink is als technisch directeur uitermate geschikt maar als hoofdtrainer heb ik liever Jan Wouters
brrrrrrrrrrrr nog erger, jan wouters..........
dan liever Robert Maaskant
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_20649978
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef rubbereend het volgende:

Ik meen me te herinneren dat ie vroeger aardig goed was als ik meen aanvallende middenvelder
pi_20649989
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Danny Blind??????????? WAAAAAT? Hij is een rasechte Ajacied.........
Nou en.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2004 @ 20:46:46 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20650005
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:44 schreef Rest het volgende:

[..]

Als linkermiddenvelder vond ik hem niet slecht. Hij werd ook op die positie voor het eerst als oranjeinternational opgeroepen.
hij kwam nooit een man voorbij heb een me destijds een wedstrijd lang zitten ergeren tegen Zimbru, zelfs daar kwam hij niemand voorbij nee laatr Fredje maar lekker achterin, heb liever dat Ooijer doorschuift!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20650008
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

brrrrrrrrrrrr nog erger, jan wouters..........
dan liever Robert Maaskant
Een club als PSV heeft een trainer nodig die een PSV hart heeft. Zodat je geen situaties krijgt zoals bij Hiddink nu het geval is: Eigen belang gaat voor het belang van de club.
Misschien ooit Wim Jonk
pi_20650037
Voorlopig zit Hiddink gewoon nog bij PSV, als hij TD wordt haal je gewoon Erwin Koeman terug. Die mag even rijpen in Waalwijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:48:39 #80
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20650039
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:45 schreef Rest het volgende:

Nou en.
nou ja zeg, ik wil die permanent-hond echt niet in Eindhoven zien hoor, hoe kom je in godesnaam op z'n naam?
pi_20650055
Geen RCS'er bij PSV
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:50:09 #82
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20650065
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:46 schreef cultheld het volgende:

Misschien ooit Wim Jonk
praat me ook niet meer van die man, sta nog met 'm op de foto ook

Over een paar jaartjes is Luc Nilis hoofdtrainer, op zeker, zoals hij zou zeggen.
pi_20650073
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:48 schreef Zapper het volgende:

[..]

nou ja zeg, ik wilde permanent-hond echt niet in Eindhoven zien hoor, hoe kom je in godesnaam op z'n naam?
ik heb liever een feyenoorder die trainer wordt dan een ajaxiet
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:50:37 #84
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20650075
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 19:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Onzin, De Jong zal eerste gegadigde zijn voor die positie, Beasley wordt stand-in en mag eerst een tijdje rijpen. Eventueel kunnen Park en Leandro er ook nog spelen.
En Marquinho of Ramzi of Vogel (in een controlerende variant). Genoeg man op links hoor.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20650115
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:48 schreef Zapper het volgende:

[..]

nou ja zeg, ik wil die permanent-hond echt niet in Eindhoven zien hoor, hoe kom je in godesnaam op z'n naam?
Hij praat verstandig over voetbal en ik vind hem wel sympathiek overkomen.
Van Basten is toch ook door psv een keer gepolst? Terwijl Blind meer kijk op het spelletje lijkt te hebben.
pi_20650140
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef Spideyman het volgende:

[..]

En Marquinho of Ramzi of Vogel (in een controlerende variant). Genoeg man op links hoor.
Dan het liefst Ramzi.
pi_20650143
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ramzi was ik even vergeten. Marquinho wordt verhuurd aan fortuna en Vogel lijkt me niks op links.
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:53:36 #88
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20650147
zouden jullie ff mijn typo uit jullie quotes willen halen?

Van Basten had ik ook niet willen zien overigens
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:53:38 #89
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20650148
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef Zapper het volgende:

[..]

praat me ook niet meer van die man, sta nog met 'm op de foto ook

Over een paar jaartjes is Luc Nilis hoofdtrainer, op zeker, zoals hij zou zeggen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2004 @ 20:54:16 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20650162
kandidaten die volgens mij wel kunnen
Martin O'Neill van Celtic
Robert Maaskant
Erwin Koeman (heel graag zelfs)
Johan Neeskens
Gerald Vanenburg

edit:

en als Luc wil, dan mag hij meteen komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20650188
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:54 schreef rubbereend het volgende:
kandidaten die volgens mij wel kunnen
Martin O'Neill van Celtic
Robert Maaskant
Erwin Koeman (heel graag zelfs)
Johan Neeskens
Gerald Vanenburg

edit:

en als Luc wil, dan mag hij meteen komen
stevens niet?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2004 @ 20:56:34 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20650211
nee ben absoluut geen Stevens fan.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:58:41 #93
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20650261
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:56 schreef rubbereend het volgende:
nee ben absoluut geen Stevens fan.
wat zeg je, ik versta je niet
  donderdag 15 juli 2004 @ 21:02:16 #94
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20650330
15/7/2004 - Vitesse in gesprek met Ramzi

BRON: psv.netwerk.to

Vitesse is in gesprek met Adil Ramzi, Danny Koevermans en Robin Nelisse om met één van deze drie aanvallers de voorhoede te versterken. Ondanks dat de 27-jarige speler van PSV eind mei in de VI verklaarde veel liever te vertrekken uit Eindhoven liepen afgelopen week de onderhandelingen tussen Vitesse en Ramzi stuk op de hoge salariseisen van de Marokkaan. Eerder werd Ramzi al in verband gebracht met AZ en NAC. Vanwege het nog slechts 1 jaar doorlopende contract staat PSV niet meer open voor verhuur.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik snap die lui bij vitesse niet hoor, elk jaar weer hetzelfde. In het begin van het seizoen is het kopen kopen kopen en aan het eind van het seizoen weer huilen omdat het geld op is. En dat terwijl ze een miljoenenschuld hebben! En wie betalen dat? De gemeente en de provincie. En dat dus allemaal uit de zak van de gemeenschap. Wanbeleid.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2004 @ 21:05:24 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20650391
waar haalt vitas toch ineens al dat geld vandaan om spelers te halen..... oja k weet t weer de gemeente
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20650395
Als ze van dat geleende geld van deer schaaf kopen, heb ik er vrede mee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2004 @ 21:06:32 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20650412
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:58 schreef Zapper het volgende:

[..]

wat zeg je, ik versta je niet
GEEN STEVENS FAN
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20650479
tvp .

Gaat hard met de topics.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_20650590
quote:
15/7/2004 - "Olsen krijgt aanbod van Duitse voetbalbond"
(Van onze verslaggever RvW)

Was Guus Hiddink de laatste dagen volgens de Duitse media de belangrijkste kandidaat voor de positie van bondscoach van Duitsland, in de loop van de dag is dat omgeslagen. Volgens de meeste Duitse media is Morten Olsen nu de grote favoriet voor de positie. Volgens het voetbalblad Kicker zou de Deen inmiddels een aanbod hebben ontvangen en daar alleen nog maar 'ja' op te zeggen. Olsen wilde vandaag niet ingaan op de geruchten. Volgens de Duitse media is Hiddink nog wel een kandidaat maar is hij veel moeilijker los te weken dan Olsen.
Leuk en aardig, maar ik had liever gehad dat die hiddink niet steeds interesse toont. (Barcelona, Korea, China en nu weer bij duitsland)
  donderdag 15 juli 2004 @ 21:17:46 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20650671
Leuk dat jullie er nu al van uit gaan dat Hiddink vetrekt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')