Dat iig nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Is dat niet Miguel, die rechtsback van Portugal?![]()
Ja, daar baseer ik dat ook op. Zijn volle naam is namelijk iets van Ricardo Miguel Moreira da Costa, dus schrok even...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef Bos81 het volgende:
Niet Miguel, maar als ik kijk op de site van Porto, kom ik een Ricardo Costa tegen die wel actief is geweest op het WK (iig centrale verdediger tegen Duitsland)
Klopt, maar Miguel is dus iemand anders. Maar het is dus wel een international, maar dan acht ik de kans erg groot dat hij qua looneisen wel te duur voor ons is, gezien het materiaal wat we al hebben voor centraal achterin. Tenzij hij ook op rechtsback uit de voeten kan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ja, daar baseer ik dat ook op. Zijn volle naam is namelijk iets van Ricardo Miguel Moreira da Costa, dus schrok even...
Volgens mij denkt ie dat ie grappig isquote:
Ik zou zeggen: inpakken in mooi papiertje, strik er omheen en snel rondmaken die transferquote:Livorno wil nu Lamey van PSV
MILAAN, 26 juli 2006 12:58 - Livorno hoopt op korte termijn rond te komen met een verdediger van PSV. De Toscaanse club, die september zal debuteren in het Europese voetbal (UEFA Cup) leek Andre Ooijer te kunnen strikken voor een avontuur, maar de Amsterdammer heeft blijkbaar niet al te enthousiast gereageerd op dit aanbod. Volgens La Gazzetta dello Sport zou nu Michael Lamey zijn benaderd door de club uit de havenstad. Voorzitter Spinelli heeft de Portugees Vidigal al aangetrokken en hoopt deze week ook de Ecuadoriaan Espinoza en de Iraniër Rezaei te strikken.
quote:
Nee dan hebben we een heel jaar Reiziger daarquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: inpakken in mooi papiertje, strik er omheen en snel rondmaken die transfer![]()
Als Lamey vertrekt, komt Kromkamp gewoon hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:47 schreef Neoktheone het volgende:
Klinkt raar, maar ik hoop niet dat Lamey vertrekt. Ik denk niet dat er geld is voor een degelijke opvolger en om nou het hele jaar Reiziger op die positie te posteren...![]()
nou bij deze is het probleem opgelost, volgende onderwerp!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Lamey vertrekt, komt Kromkamp gewoon hoor.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik denk niet dat Liverpool Kromkamp laat gaan. PSV is namelijk een concurrent.
sinds wanneer speelt PSV in de Premier Leage dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik denk niet dat Liverpool Kromkamp laat gaan. PSV is namelijk een concurrent.
Heb je dat gemist?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:33 schreef Noedie het volgende:
[..]
sinds wanneer speelt PSV in de Premier Leage dan?![]()
Jongen toch, kijk eens naar de rugnummers.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat ie grappig is![]()
Maar daar hebben wel meer neusjes last van.......
Waarom moet ie dat in dit topic plaatsen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jongen toch, kijk eens naar de rugnummers.
Pelle is niet te licht voor onze competitie, alleen is het gewoonweg niet het type speler dat we nodig hebben. Buiten dat heeft hij geen goed seizoen gedraaid, en is hij een typische speler voor de italiaanse competitie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom moet ie dat in dit topic plaatsen?
En Pelle is veel en veel te licht.
Jan Wouters, wellicht?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom moet ie dat in dit topic plaatsen?
Idd... ik wil hem zelfs nog wel ff brengen..ik ga toch die kant op met de vakantie dus gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: inpakken in mooi papiertje, strik er omheen en snel rondmaken die transfer![]()
Laat me raden? Achterop je fiets zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... ik wil hem zelfs nog wel ff brengen..ik ga toch die kant op met de vakantie dus gaat helemaal goed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |