Heb zo'n gevoel dat Kromkamp zijn AZ-vorm nog lang niet terugkrijgt, misschien zelfs wel nooit meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef cultheld het volgende:
En komt Kromkamp nog?
DD?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:20 schreef dndiek het volgende:
Als DD maar niet met Bossche bollen komt aanzetten, want dan gaat het niet door
Dylan Dogquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:04 schreef Ciscus het volgende:
WIE IS DD???
quote:
quote:Volgens het Italiaanse Gazzetta dello Sport, altijd wel goed voor een gerucht, zou Andre Ooijer inmiddels hebben laten weten dat hij in is voor een avontuur bij het Italiaanse Livorno. De Italiaanse UEFA Cup deelnemer zou nu wachten op een antwoord van PSV.
Deze week liet Ronald Koeman weten dat Andre Ooijer absoluut niet verkocht mag worden gezien zijn belangrijke rol in de opbouw.
Bron: PSV Netwerk
quote:
Europa in, naar het buitenland. Maar PSV wil hem niet laten gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ooijer blijft gewoon vermoed ik. Wat moet-ie nou bij Livorno?
Tsja, buitenland okee... Maar dan toch niet naar een club als Livorno lijkt me...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Europa in, naar het buitenland. Maar PSV wil hem niet laten gaan.
Ja Dylan Dog, je zou er toch gek van worden!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Het wordt tijd dat die DD zich eens bekend maakt
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja Dylan Dog, je zou er toch gek van worden!!
Beetje voor je gezocht:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Ooijer moet blijven
iemand verder nog wat nieuwe geruchten?
Daar geloof ik nou eens niks vanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Beetje voor je gezocht:
http://www.voetbal24.nl/?action=nieuws&show=binnenland&id=25502
Hmm dat las ik vorige week ook al ergens.. ik geloof er ook niks van om eerlijk te zijn.quote:
En dat die kerel zijn nominatieformuliertje invult.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Het wordt tijd dat die DD zich eens bekend maakt
Ik heb zwaar moeite met invullen. Heb de laatste weken niet zo veel gepost...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dat die kerel zijn nominatieformuliertje invult.
De trainer en voorzitter van Kozakken Boys dromen al hardop van het bezoek van PSV.
Want je ziet de bui al weer hangen dit seizoen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer weg zou me goed doen.
Nee hoor. Zou een kwart van mijn ergenissen bij wedstrijden van PSV wegnemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Want je ziet de bui al weer hangen dit seizoen?![]()
Ja, dat vind en hoop ik ook. Ik gun hem natuurlijk wel een mooi buitenlands avontuur. Maar hij is zo enorm belangrijk voor ons.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:49 schreef rubbereend het volgende:
Ooijer moet blijven!
inderdaad via een omweg weer terug maar het lijkt mij sterk omdat ie pas een half jaar bij ons ( vitesse ) zit , ik las het op een vitesseforum , maar bij het bericht staat dat het van een psv forum afkomstig is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:30 schreef dndiek het volgende:
Dan zou hij via een omweg weer bij PSV belanden ...
Waar heb je dat vandaan?
Daniel Bilos Saint-Etienne 1.600.00 dollarquote:Diego Armando Maradona schreef:
Ik vind de breedte van dit jaar niet minder dan die van vorig jaar en de volgende spelers zouden maar wat graag bij PSV komen
Scocco
Cabrera
Castroman
Cardozo
Ustari
Bilos
Abraham
Falcao
Pellerano
Michael Jansen
Gijs Luirink
Danny Landzaat
Bousouffa
Gallardo
Montenegro
Salomon Kalou
Elia
Jenner
Proto
Handanovic
Adu
Palacio
Biglia
Johnathan Botinelli
Dario Botinelli
Ramon Zomer
Edson Braafheid
Dwight Tiendali
Arnold Kruiswijk
Wilhelmsson
Guarin
Silvestre (die van Boca)
Verder nog een hele berg Brazilianen en Zuid Amerikanen die ik nog geen eens ken
ik denk van wel , maar dan blijft ie gelukkig nog bij ons als ie niet vertrekt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Verhaegh is er nog lang niet klaar voor.
Veel bedragen kloppen niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit schreef ik op 23 maart op FN
[..]
Daniel Bilos Saint-Etienne 1.600.00 dollar
Hernan Pellerano Anderlecht 1.500.00 euro
Gijs Luierink AZ 4.000.000 euro
Danny Landzaat Wigan 1.500.000 euro
Mbark Bousouffa Anderlecht 1.000.000 euro
Daniel Montenegro Indep 2.500.000 Dollar
Salomon Kalou Chelsea 6.500.000 euro
Julian Jenner AZ 1.000.000 euro
Lucas Biglia Anderlecht 2.000.000 euro
Christian Wilhelmsson Nantes 2.500.000 euro
Best opvallend dat veel spelers zijn getransfereerd en dat alle spelers op Kalou na haalbaar waren.
Nantes heeft Wilhelmsson overgenomen voor het clausulebedrag wat in z'n contract stond, een bedrag richting de 4 miljoen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke bedragen kloppen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |