Salaris.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Speelminuten krijgt hij toch niet, hij zit toch niet in de weg?
5 ook wel....lijkt me prachtigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:36 schreef Lemming22 het volgende:
In ieder geval 3, 8 en 11. De rest weet ik zo net nog niet
Is hij zo'n grootverdiener? Er wordt hier soms net gedaan alsof Sibon in zijn eentje verantwoordelijk gaat zijn voor degradatie.quote:
Salaris van Ball en Reiziger vind ik veel verontrustender.quote:
Weet ik niet. Maar wat heb je aan een speler als Sibon? Hij speelt nooit. Laat dan een jongen uit de jeugdopleding zijn plaats innemen. Die word alleen maar beter van trainen met PSV 1.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is hij zo'n grootverdiener? Er wordt hier soms net gedaan alsof Sibon in zijn eentje verantwoordelijk gaat zijn voor degradatie.
quote:Tevez onder druk bij Corinthians
25 juli 2006, 13:50
Door: Edzard van Eeckhout
Carlos Tevez staat onder druk bij Corinthians. De supporters van de club houden de Argentijn verantwoordelijk voor de slechte seizoenstart en dat is bij Tevez in het verkeerde keelgat geschoten.
Na het duel tegen Fortaleza werd hij zelfs door fans opgewacht bij zijn auto. Tevez was tijdens het duel na het maken van de 2-2 met een vinger voor de mond naar zijn eigen publiek gelopen. Die actie werd niet gewaardeerd door de supporters.
Mogelijkheden om te vertrekken lijken er echter genoeg. Naar verluidt zou de 22-jarige aanvaller bij veel clubs in Europa terecht kunnen na zijn goede optreden tijdens het WK-voetbal in Duitsland.
Hij speelt in de basis bij Argentinië, is 22 jaar en jij denkt werkelijk dat hij PSV serieus zou overwegen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie trouwens liever Tevez dan Makaay als Vennegoor weg gaat.
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hij speelt in de basis bij Argentinië, is 22 jaar en jij denkt werkelijk dat hij PSV serieus zou overwegen?
quote:
onbetaalbaar qua transfersom.quote:
Wel degelijk, al is het alleen maar om het geld wat hij verdient.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Speelminuten krijgt hij toch niet, hij zit toch niet in de weg?
Extra geld beschikbaar bij Porto na de verkoop van Benni. Co rekent al op Jan, zondag willen ze hem presenteren.quote:Hesselink a caminho do Dragão
É internacional holandês, esteve no Mundial da Alemanha e pertence ao PSV Eindhoven. Hesselink, de 27 anos, é o avançado desejado por Co Adriaanse e está com um «pé» no FC Porto.
ASF
McCarthy abandonou hoje o estágio holandês do FC Porto, para assinar contrato de três épocas com os ingleses do Blackburn. O FC Porto encaixa uma verba de 2,5 milhões de euros e parte para a contratação de outro avançado, o holandês Hesselink, bem conhecido de Co Adriaanse.
Ainda não há preto no branco, mas tudo indica que Hesselink será a surpresa de domingo, dia da apresentação do plantel aos adeptos portistas, no Dragão, frente à AS Roma.
«Estou satisfeito com o plantel, mas se pudermos melhorá-lo com alguém que marque golos... Por isso pedi mais um avançado.» Palavras de Co Adriaanse, muito provavelmente já a contar com o seu conterrâneo Hesselink.
jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij verwacht Makaay bij PSV?
Als PSV het gevraagde geld heeft en Jan gaat weg dan denk ik wel dat hij naar PSV komt hoor. Hij zou toch zelf wel willen zei hij een tijdje terug?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Makaay zie ik nog steeds niet komen, die gaat lekker weer naar Spanje als hij in Duitsland er buiten valt denk ik.
Die kan prima als aanspeelpunt fungeren hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Makaay past niet in een 4-3-3 systeem.
Hoe heb je de opstelling dan in je hoofd?quote:
Meevoetballend is hij niet zo goed. Zoals je bij het Nederlands elftal wel kon zien. Hij heet ook niet voor niks Das Phantoom.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die kan prima als aanspeelpunt fungeren hoor.
Zoiets en dan Gomes op doelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoe heb je de opstelling dan in je hoofd?
--Lamey---Alex---Ooijer--Salcido--
---Affelay---Simons-----Cocu------
--------------Aissatti------------------
-----Makaay----------Farfan---------
Zoiets?
Koné en Farfán zorgen wel voor de aanvoer en het voetbal hoor. Zo lang Makaay maar aanspeelbaar is in de 16 en de kansen benut: Dat is z'n handelsmerk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Meevoetballend is hij niet zo goed. Zoals je bij het Nederlands elftal wel kon zien. Hij heet ook niet voor niks Das Phantoom.
Maar jij zei dat hij prima als aanspeelpunt kan fungeren. Dat kan hij dus niet. Hij is vooral goed in afmaken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koné en Farfán zorgen wel voor de aanvoer en het voetbal hoor. Zo lang Makaay maar aanspeelbaar is in de 16 en de kansen benut: Dat is z'n handelsmerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |