quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als dat met 8,5 miljoen(ok, 6 is realistischer) niet lukt moet je Ronald Koeman heten
Oh Kut :´)

quote:Vennegoor of Hesselink's father, who is also the player's agent, added: "Both parties know what is on the table and I think it looks good.
"Personal terms will not be a problem and it is up to the clubs to agree on a fee."

Jij ja. Jij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef Nywuob het volgende:
Voor zoveel geld zou ik VOH altijd vekopen.

Eens. Met 8,5 miljoen mag PSV echt blij zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef Nywuob het volgende:
Voor zoveel geld zou ik VOH altijd vekopen.

Makkie dusquote:De Betaald Voetbal Organisaties stromen vanaf dit seizoen in de tweede ronde van het toernooi om de KNVB Beker in. PSV moet het daarin opnemen tegen de winnaar van een duel tussen Kozakken Boys en Roda Boys.
PSV Schakelwedstrijd
Voor PSV is het een uitwedstrijd (amateurclubs krijgen in de tweede ronde het thuisvoordeel), die gespeeld wordt op woensdag 20 september. Aanvangstijdstip van het duel is 19.45 uur. Talpa TV zal alle wedstrijden die om 19.45 uur beginnen in een schakeluitzending live verslaan.

Zijn we het alweer eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Op Koller na vind ik het niet bepaald versterkingen.

Die anderequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:25 schreef Ciscus het volgende:
Ik zeg Asamoah, Flo, Carew, Heskey of Koller. Maar dat zeg ik heel zachtjes, en ik hoop dat niemand dat hoort.

Van PSV Netwerkquote:AT5: 'Charisteas in belangstelling van PSV'
Volgens de lokale TV-zender AT5 (zie video) heeft PSV belangstelling in Angelos Charisteas. Twee dagen gelden gaf Ajax via de officiele site aan dat de spits weg mag. Tegen Arsenal en Emmen zat de Griek niet bij de selectie. Saillant detail is dat Ronald Koeman als trainer van Ajax Charisteas voor 5 miljoen euro van Werder Bremen aantrok.

AT5: 'Charisteas in belangstelling van PSV'quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef Neoktheone het volgende:
Volgens AT5 heeft PSV interesse in Charisteas. Het zal toch niet zo zijn hè...

Jij snapt het. Zou echt lomp zijn van Ajax om hem aan de grootste concurrent te verkopen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:21 schreef Bombardier het volgende:
Charisteas is flink onderschat. Want let maar eens op, elke keer als hij speelde, zorgde hij voor gevaar.

Ik hoop dat Ajax dat niet doet. Ik ben totaal niet gecharmeerd van hem...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij snapt het. Zou echt lomp zijn van Ajax om hem aan de grootste concurrent te verkopen...

Ik ook niet, en hij lijkt me een saaie pietlul. (dan liever Sibon, die is nog wel grappig af en toe). Of trouwens, misschien Anastasiou!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax dat niet doet. Ik ben totaal niet gecharmeerd van hem...

Sibon is ontzettend grappig! Kijk maar eens naar die geweldig leuke stukjes uit Sportweek!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ook niet, en hij lijkt me een saaie pietlul. (dan liever Sibon, die is nog wel grappig af en toe). Of trouwens, misschien Anastasiou!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |