VL ?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op woensdag 14 juli 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
De hardloper Rommedahl wordt vervangen door hardloper Beasley. Farfan is meer een scorende linksbuiten met ontzettend veel techniek. En Alex? Hij wordt de god van de verdediging, wat een wereldverdediger is dat! Let maar op, hij wordt de revelatie van dit seizoen en ook in de CL Chelsea is slim geweest dat er een optie is bedongen.
Goed Voorspellingen van Cult.
Alleen jammer van de 20 goals voor Sibon en de 15 voor VL :´)
Zeker goede voorspelling, en die twee schoonheidsfoutjes zien we wel over het hoofdquote:Op maandag 24 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op woensdag 14 juli 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
De hardloper Rommedahl wordt vervangen door hardloper Beasley. Farfan is meer een scorende linksbuiten met ontzettend veel techniek. En Alex? Hij wordt de god van de verdediging, wat een wereldverdediger is dat! Let maar op, hij wordt de revelatie van dit seizoen en ook in de CL Chelsea is slim geweest dat er een optie is bedongen.
Goed Voorspellingen van Cult.
Alleen jammer van de 20 goals voor Sibon en de 15 voor VL :´)
Cultheld doe nog eens wat voorspellingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:32 schreef cultheld het volgende:
Sibon gaat waarschijnlijk naar FC Nürnberg![]()
![]()
Salcido wordt dit seizoen de beste linksback van de Eredivisie.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Cultheld doe nog eens wat voorspellingen.
Zou mooi zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:59 schreef cultheld het volgende:
Dit wordt het jaar van Aissati.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alex gaat in de winterstop weg, nog een jeugdspeler breekt door, Farfan wordt doormidden geschopt en Ooijer verliest zijn basisplek.
en toen ging de wekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alex gaat in de winterstop weg, nog een jeugdspeler breekt door, Farfan wordt doormidden geschopt en Ooijer verliest zijn basisplek.
En Ajax wordt kampioen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach als je het bijna elk jaar roept, zal het ooit wel weer eens gebeurenquote:
we zullen het zien, beide zijn ze grote kanshebbers, al zou ik PSV wat meer kansen geven omdat het team grotendeels bij elkaar is gebleven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach als je het bijna elk jaar roept, zal het ooit wel weer eens gebeuren
quote:André Ooijer: 'Ik wil en hoef niet weg bij PSV'
Voor André Ooijer komt een transfer alleen aan de orde als de verdediger er met PSV niet uitkomt. Want international wil gewoon in Eindhoven blijven.
Ooijer staat in de Duitse en Italiaanse belangstelling. Maar die interesse neemt de international voor kennisgeving aan. 'Ik kan eigenlijk hetzelfde bandje afdraaien als vorig jaar: een club die geïnteresseerd is, zal van goeden huize moeten komen', zegt de verdediger in het Eindhovens Dagblad. 'Ik wil niet weg, ik hoef niet weg, maar zeg nooit nooit.'
Vooralsnog is Ooijer in gesprek met PSV over het openbreken van zijn contract. 'Het ligt dus bij PSV. De gesprekken daarover zijn gaande. Ik wil blijven en de club wil me houden, dus dat lijkt me geen moeilijk verhaal. Pas als we er niet uitkomen, worden andere opties serieuzer.'
Ook Jan Vennegoor of Hesselink zit in de wachtkamer, al is zijn situatie wat anders. De spits staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Porto. Maar de Portugese club kan en wil niet aan de voorwaarden van PSV voldoen, zodat een overgang onwaarschijnlijk is.
Dat is jullie grote pluspunt, al ben ik blij dat de bezem door de Ajaxselectie is gehaald. Ben heel benieuwd hoe Koeman het bij jullie gaat doen trouwens. Het wordt in ieder geval een spannende titelstrijdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zullen het zien, beide zijn ze grote kanshebbers, al zou ik PSV wat meer kansen geven omdat het team grotendeels bij elkaar is gebleven.![]()
Nooit begrepen waarom PSV hem gehaald heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Sibon op zou rotten zou dat een pak van mijn hart zijn.
Goed nieuws! Ooijer is een goede voetballer, past precies bij PSV.quote:
Het lijkt alleen maar closer te zijn geworden. Ik ben benieuwd of Kromkamp nog komt en Vennegoor vertrekt. Als Makaay komt en Jan vertrekt, heb je in ieder geval een speler erbij die scorend vermogen levert en in Europese uitwedstrijden een dodelijk verschil kan maken. Je verliest dan wel kopkracht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is jullie grote pluspunt, al ben ik blij dat de bezem door de Ajaxselectie is gehaald. Ben heel benieuwd hoe Koeman het bij jullie gaat doen trouwens. Het wordt in ieder geval een spannende titelstrijd
Hoezo? Speelminuten krijgt hij toch niet, hij zit toch niet in de weg?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Sibon op zou rotten zou dat een pak van mijn hart zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |