Binnen op 1:50quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:45 schreef 456 het volgende:
Waar is leipheimer
Komaan, dat kan nog kinderachtiger en zieliger als je echt probeertquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:45 schreef twi het volgende:
Kan er niet gewoon iemand die Landis afschieten ofzo? Je hebt er toch niks aan, aan zo'n vent? Hoop dat 'ie na augustus NOOIT meer kan fietsen.
Misschien de Acht van Chaam nogquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:45 schreef Pony-Lover het volgende:
Boogerd gaan niks meer winnen dit jaar.
Ach het is toch gewoon zo? Of vind jij 'm werelds rijden, zo in het wiel van Kloden?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan, dat kan nog kinderachtiger en zieliger als je echt probeert.
Inderdaad, mischien kan Boogerd zich ook terug pakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef 456 het volgende:
Valt me ECHT nog mee van Menchov. Ook Rasmussen. Echt, laat ze wat extra pasta eten, goed slapen en morgen kan alles anders zijn!
Ze moeten hier tijd gaan terugnemen, niet verliezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef 456 het volgende:
Valt me ECHT nog mee van Menchov. Ook Rasmussen. Echt, laat ze wat extra pasta eten, goed slapen en morgen kan alles anders zijn!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef 456 het volgende:
Mij ook, ik dacht dat hij 5 minuten aan zn broek ging krijgen na die eerste kilometers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef 456 het volgende:
Dat ze hem dan losrijden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ach het is toch gewoon zo? Of vind jij 'm werelds rijden, zo in het wiel van Kloden?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef qonmann het volgende:
Netjes gerden van Landis !!
Hij heeft het heel wat beter gedaan dan die omhooggerschreven Rabo-renners !!
Kookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die is vlakbij.
Ga misschien wel even kijken
ja toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Eindelijk Bogey, het valt me nog wel mee.
gevondenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
20 129 ZUBELDIA Haimar EUS ESP 03' 04"
daar was die dus
Helemaal eens !!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef frankium het volgende:
Kun je ook concluderen dat landis gewoon slim rijdt en schijt heeft aan alle wielren wetten?
Geen ploeg genoten mee dus gewoon met andere ploegen meerijden.
Eerst met de Rabo en nu met T-mobile.
Right, en jij zou niet op zulke manier koersen als je er de Tour mee kunt winnen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Landis heeft geen oog voor ons toeschouwers, hij gaat alleen voor eigen succes, das niet fijn......beter nog....das gewoon kut.![]()
Ruimte wel.. maar hij de benen niet meer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef knep het volgende:
Misschien krijgt Boogerd nu ruimte voor een aanval.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Ruimte wel.. maar de benen niet meer.
Mwa, kan gewoon een inzinkingje zijn. Hij is niet helemaal stuk gereden, het valt nog mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Ruimte wel.. maar hij de benen niet meer.
Kan wel waar zijn, maar ik vind het KUT.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Right, en jij zou niet op zulke manier koersen als je er de Tour mee kunt winnen?
Idd...lekker respectvolquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef -skippybal- het volgende:
Zou Landis weer zo'n gay bril opzetten
Het is een bergaankomst op L'Alpe d'Huez, je concurrent ligt achter. Wat is er dan mooier om zelf weg te demarreren. En dan over die demarrage, ik heb nog nooit zo'n lachwekkende "demarrage" gezien. Ook Armstrong rijdt op het koffiemolentje, maar die maakte er bij ritten als deze tenminste nog wat van door zelf weg te springen of af en toe een ruk te geven in de kopgroep om concurrenten te lossen.quote:
Inderdaad, het was gewoon een K-L-O-T-E etappequote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef 456 het volgende:
[..]
Kan wel waar zijn, maar ik vind het KUT.
Als hij wint, wint hij. Maar ik als toeschouwer wil strijd zien. Die zie ik niet.
Amen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, dit is echt niet iets waar ik warm voor loop om naar te kijken. God zij dank is Schleck er nog bij deze etappe, want Landis heeft de kroon gespant voor meest laffe renner die ik in mijn eigen tourhistorie heb gezien.
Ik herinner me Joop Zoetemelk. Alleen pikte die dan meestal ook nog etappewinst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef twi het volgende:
God zij dank is Schleck er nog bij deze etappe, want Landis heeft de kroon gespant voor meest laffe renner die ik in mijn eigen tourhistorie heb gezien.
Als ie zich nog een beetje herpakt, zit er nog best een redelijke klassering in hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
16 052 BOOGERD Michael RAB NED 09' 15"
16e in het klassement, toch netjes vind ik![]()
Nu ga je te ver Belgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik herinner me Joop Zoetemelk. Alleen pikte die dan meestal ook nog etappewinst.
Wat vond je er mooi aan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef Autodidact het volgende:
Mooie finale, jammer voor Rabo.
Parijs is nog ver.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef 456 het volgende:
Goed... Net als met WK voetbal, sweer een lekkere anticlimax voor de Ollanders...
Ben er maar weer eens ouderwets klaar mee...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen is schreck niks denk ik ?
Parijs is nog ver...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nu ga je te ver BelgKom niet aan onze Joop!
Ik vind dit ook goed voor Bogey, had ik van te voren iig nooit verwachtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef 456 het volgende:
[..]
Als ie zich nog een beetje herpakt, zit er nog best een redelijke klassering in hoor.
Het is dit jaar 30 jaar geleden dat Van Impe de Tour won, het komt hier dagelijks in de kranten. Joop heeft toen maar liefst 3 keer een hele berg in het wiel gehangen om dan de rit van Lucien te pikken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nu ga je te ver BelgKom niet aan onze Joop!
Schleck heeft toch aangevallen aan het begin van de etappe? Landis wint, omdat de rest afvalt, niet omdat hij aanvalt. Armstrong reed vroeger iedereen eraf, een ware kampioen. Die vernederde Ullrich gewoon. Landis doet geen ene fuck!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Ereinion het volgende:
Ik snap het niet dat mensen verontwaardigt zijn over Landis, en tegelijkertijd Schleck prijzen. Cunego heeft ook 80% van het kopwerk gedaan, is Schleck dan ook geen lafaard? Maar ja, Schleck is een sympathieke luxemburger die de Gold Race won, Landis is een Amerikaan die bij Armstrong reed.
Dat zal bij sommigen misschien meespelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Ereinion het volgende:
Maar ja, Schleck is een sympathieke luxemburger die de Gold Race won, Landis is een Amerikaan die bij Armstrong reed.
Nou inderdaad Twi. Het is sowieso de Tour der saaiheid met Landis, Leipheimer en Evans steeds voorop. Ik heb hen werkelijk nog nooit fatsoenlijk yien demarreren. Mijn hoogtepuntje van deye etappe was de kop van Rasmussen die ineens achter Menchov verscheen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een bergaankomst op L'Alpe d'Huez, je concurrent ligt achter. Wat is er dan mooier om zelf weg te demarreren. En dan over die demarrage, ik heb nog nooit zo'n lachwekkende "demarrage" gezien. Ook Armstrong rijdt op het koffiemolentje, maar die maakte er bij ritten als deze tenminste nog wat van door zelf weg te springen of af en toe een ruk te geven in de kopgroep om concurrenten te lossen.
Nee sorry, dit is echt niet iets waar ik warm voor loop om naar te kijken. God zij dank is Schleck er nog bij deze etappe, want Landis heeft de kroon gespant voor meest laffe renner die ik in mijn eigen tourhistorie heb gezien.
Je weet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Ereinion het volgende:
Ik snap het dat mensen verontwaardigt zijn over Landis, en tegelijkertijd Schleck prijzen. Schlek heeft ook 80% van het kopwerk gedaan, is Landis dan ook geen lafaard? Maar ja, Schleck is een sympathieke luxemburger die de Gold Race won, Landis is een Amerikaan die bij Armstrong reed.
Volgens mij heeft Landis toch een versnelling ingezet bergop.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Schleck heeft toch aangevallen aan het begin van de etappe? Landis wint, omdat de rest afvalt, niet omdat hij aanvalt.
Ik ben een Lancefan, maar amerikaan of niet Landis is een lulquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat zal bij sommigen misschien meespelen.
Maat anti - Amerikanisme moeten we ook niet weer niet groter maken dan dat het daadwerkelijk is, denk ik.
Rasmussen of Boogerd gaat iets proberen ja, weet ik wel bijna zker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd kreeg een klap op z'n rug, nu bijna 10 minuten in het klassement, dus ik zou zeggen val morgen aan.
Lekkere versnelling hoor. Kloden wou dat ie overnam en dat deed ie neit dus probeerde ie te demareren via een slechte imitatie van LA.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Landis toch een versnelling ingezet bergop.
Dat Schleck de zege verdiende ben ik met je eens.
Wat je zegt.. ik ben zelfs pro-Amerikaans.. maar Landis zijn stijl hou ik als wielerliefhebber ook niet van.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben een Lancefan, maar amerikaan of niet Landis is een lul![]()
Is dat voor een dag of de hele ronde?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Venga het volgende:
Had trouwens toch beter Schleck in m'n rondemaster ploeg kunnen hebben dan Boogerd![]()
Ben bang dat ie weer eens geen ruimte krijgt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd kreeg een klap op z'n rug, nu bijna 10 minuten in het klassement, dus ik zou zeggen val morgen aan.
Dezelfde versnelling als Menchov een paar dagen terug, die toen allom geprezen werd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekkere versnelling hoor. Kloden wou dat ie overnam en dat deed ie neit dus probeerde ie te demareren via een slechte imitatie van LA.
Kloden was met 3 omwentelingen weer terug....
Geloof je daar echt in?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Ericr het volgende:
Morgen geen tijd om laf te rijden, met twee buitencategorie cols moet er nog wat mogelijk zijn. Laat voor 1 keer in 20 jaar of zo de strijd weer eens openbarsten in de beginfase.
Dat was toch wel een echte spurt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dezelfde versnelling als Menchov een paar dagen terug, die toen allom geprezen werd.
Allemaal niet belangrijk voor de sponsorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef neggix het volgende:
Rabo verder nog wel oke..
2e Groene trui
3e Bolletjestrui
4e Gele truiAlles is nog mogelijk
Nee, maar het betekend iig dat we er dichtbij zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Allemaal niet belangrijk voor de sponsor![]()
Armstrongquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Ereinion het volgende:
Ik snap het niet dat mensen verontwaardigt zijn over Landis, en tegelijkertijd Schleck prijzen. Cunego heeft ook 80% van het kopwerk gedaan, is Schleck dan ook geen lafaard? Maar ja, Schleck is een sympathieke luxemburger die de Gold Race won, Landis is een Amerikaan die bij Armstrong reed.
Vergeet ook niet de stront in z'n ogen op het moment dat er bij het peleton aan t begin gas werd gegeven en meteen Boogerd en Rasmussen niet konden volgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En wat betreft het commentaar, dat was gewoon triest.
Landis is gewoon kopman van zijn dure team hoor, hij rijdt tegen een paar onthoofde teams en wat verrassende subtoppers. Des te schandaliger dat hij zo weinig laat zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu is iedereen plots verrast en boos omdat er een renner van het type Landis de Tour gaat winnen?
Niemand heeft gezien wie de favorieten waren? Er reden namelijk enkel van die renners mee.
Als het dat oranjehemd was, dan doet iedereen plots lyrisch. Daar is gewoon één woord voor en dat is schijnheiligheid.
Ik begrijp het ook niet, Menchov is net zo saai als Landis, Evans en Leipheimerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu is iedereen plots verrast en boos omdat er een renner van het type Landis de Tour gaat winnen?
Niemand heeft gezien wie de favorieten waren? Er reden namelijk enkel van die renners mee.
Als het dat oranjehemd was, dan doet iedereen plots lyrisch. Daar is gewoon één woord voor en dat is schijnheiligheid.
Klöden is ook dom om die 8 sec boni niet proberen te pakken. Als hij die had was hij Sastre al voorbij. Maar ja heb Klöden nooit een slimme jongen gevondenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
"My job is to follow Kloden"![]()
Als dat al zo is, rij 'm dan niet voorbij op het eind.
Precies de favorieten zijn gewoon de wieltjeszuigers van het tijdperk Lance. Maar zoals ik al in het Landis topic zeg buiten Mayo in zijn topjaren en Pantani in zijn gloriejaren kan niemand dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:17 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, Menchov is net zo saai als Landis, Evans en Leipheimer
Ik gun Klöden de tour van harte, Sastre mag van mij winnen, Menchov doet ook z'n werk en heeft pla-denogwat de juiste aanval ingezet.. Landis heeft alleen maar in het wiel gezeten en wanneer hij door Klöden op kop werd gedownen kneep hij net zo lang in de rememn totsdat Klöden wel weer ging. Amrstrong was een heel ander type. Die sprong gewoon weg of ging op kop rijden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Der Jan had meegedaan, was het waarschijnlijk ook op die manier gegaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Precies de favorieten zijn gewoon de wieltjeszuigers van het tijdperk Lance. Maar zoals ik al in het Landis topic zeg buiten Mayo in zijn topjaren en Pantani in zijn gloriejaren kan niemand dat.
precies volgen, schade beperken en toeslaan op zijn Landis in de tijdritten. Niks mis mee verder want zoals al gezegd zo proberen de andere dat ook alleen hebben zijn een mindere TT dan Floydquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Der Jan had meegedaan, was het waarschijnlijk ook op die manier gegaan.
Haha ahnee, is dat nieuw voor je? Wilkom zum wielrennen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh man , de mens kan zo door en door slecht zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Grivko en Zberg ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:34 schreef MeneerTim het volgende:
Tom Boonen en Bram de Groot afgestapt?
Nee Rabobank zal nu wel aan de deur rammelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Allemaal niet belangrijk voor de sponsor![]()
och was het Leipo, Evans of Klöden zei nog iedereen sterf. Als je puur naar de mannen hun kwaliteiten kijkt zijn het in de bergen identieke personen.quote:
Schleck was al goed bezig dit seizoen en zeker deze Tourquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Waarschijnlijk de slechtste etappewinnaar op Alpe d'Huez ooit, en daarbij de allersaaiste rit ooit en meteen de allersaaiste Tour.
Dit is dus wat er gebeurt als je meerijders bij elkaar zet die in feite allemaal niet echt hard gaan.
Pardon? Schleck won dit jaar al de Gold Race. Hij werd ook al 2e in de Ronde van Lombardije, 4e in de Waalse Pijl en 7e in Luik - Bastenaken - Luik. Ne pas mal, huh?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Waarschijnlijk de slechtste etappewinnaar op Alpe d'Huez ooit, en daarbij de allersaaiste rit ooit en
En als Klöden echt de P er in had, was hij natuurlijk niet zo aan kop aan het sleuren. Ik vind Klöden dan nog erger dan Landis eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Klöden is ook dom om die 8 sec boni niet proberen te pakken. Als hij die had was hij Sastre al voorbij. Maar ja heb Klöden nooit een slimme jongen gevonden
Landis heeft verder ook weinig aan de CDE mannen gehad dus ja die coalities slaan nergens op. Dat heeft bergop sowieso al weinig zin als je kopman slecht isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:44 schreef Rudieh het volgende:
achteraf is het wel een goed idee van Breukink geweest om een aantal dagen terug Popovych te laten winnen en zodoende hulp te krijgen van Discovery....hoe die DSC-mannen vandaag Menchov terug naar voren brachten op de Alpe! ongekend!
Kloden heeft tenminste wat gedaan vandaag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och was het Leipo, Evans of Klöden zei nog iedereen sterf. Als je puur naar de mannen hun kwaliteiten kijkt zijn het in de bergen identieke personen.
Loop het verleden niet op te hemelen, dat was nog saaier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Waarschijnlijk de slechtste etappewinnaar op Alpe d'Huez ooit, en daarbij de allersaaiste rit ooit en meteen de allersaaiste Tour.
Dit is dus wat er gebeurt als je meerijders bij elkaar zet die in feite allemaal niet echt hard gaan.
Zie mijn posting erboven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Guerini is natuurlijk wel als een god voor vele Italianen.
Precies ik vind Klöden eigenlijk ook geen renner meer. Naja voorheen toen hij zich nog op wedstrijden als P-Nice enzo richten en 2e werd op de OS toen was het een leuk renner nu ook niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
En als Klöden echt de P er in had, was hij natuurlijk niet zo aan kop aan het sleuren. Ik vind Klöden dan nog erger dan Landis eigenlijk
Als jij 10km op kop moet sleuren op de Alpe met nog wat aanvallen daarbij dan heb je vast geen puf meer om Landis en Garzelli er nog even uit te sprinten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Precies ik vind Klöden eigenlijk ook geen renner meer. Naja voorheen toen hij zich nog op wedstrijden als P-Nice enzo richten en 2e werd op de OS toen was het een leuk renner nu ook niet meer
Garzelli wel verdiende nummer 3 dus daar is niks op aan te merkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Als jij 10km op kop moet sleuren op de Alpe met nog wat aanvallen daarbij dan heb je vast geen puf meer om Landis en Garzelli er nog even uit te sprinten.
Dat zeg ik ook niet. Maar als er iemand aanvallend was van de 'grote' mannen dan was het Klöden welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Garzelli wel verdiende nummer 3 dus daar is niks op aan te merken![]()
het is maar wat je aanvallend noemt als je alleen sleurt en een keer vol doortrektquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar als er iemand aanvallend was van de 'grote' mannen dan was het Klöden wel.
Hij deed wat, Landis niet. Dus om hem dan erger te vindenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het is maar wat je aanvallend noemt als je alleen sleurt en een keer vol doortrekt
Weening won dus boeiendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is iedereen Klöden nog vergeten toen hij vorig jaar wieltjeszoog bij Weening en op de laatste Vogezen-col de punten wegsnoepte voor Weening.
Wat dus wel aangeeft dat hij als enige van de groep der favorieten de aanval koos op die helling. Alle protagonisten van nu, zoals Landis, Menchov, Sastre, Evans en Leipheimer waren toen vrolijk wieltjes aan het zuigen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is iedereen Klöden nog vergeten toen hij vorig jaar wieltjeszoog bij Weening en op de laatste Vogezen-col de punten wegsnoepte voor Weening.
mwah op initiatief mss wel maar op de wijze van seizoensindeling nou nee. Dan verdient Landis het nog eerderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef Ereinion het volgende:
Inderdaad, Kloeden is de renner die de tourzege het meeste verdient. Zijn ploeg heeft alle bergetappes het initiatief genomen, en bergop is hij de meest actieve van de favorieten (wat niet veel wil zeggen, maar soit). Het is lood om oud ijzer, maar ik zie toch Kloeden het liefste winnen.
dat klopt maar hij kon vanaf begin Mei weer koersen en rijdt nog enkel Bayern en Zwitserland als voorbereiding. Maja dat hij alles op de Tour zet doet die ook al 3 of 4 jaar. Dus om het nu alleen op die breuk te gooienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
Tja, je kan het Kloeden toch moeilijk kwalijk nemen dat hij zijn schouder breekt in de voorbereiding.
Dat vinden we alleen maar stom omdat het Weening betrof, gelukkig won hij toenen had Klöden inderdaad aanvalslust getoondquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Falco het volgende:
Gewoon de saaiste ooit. Hij doet iig alle kritiek op Indurain en Armstrong verstommenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
Hij wordt in ieder geval de meest saaie tourwinnaar sinds, ja, sinds wie eigenlijk?
Sinds Armstrongquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
Tja, je kan het Kloeden toch moeilijk kwalijk nemen dat hij zijn schouder breekt in de voorbereiding.
Overigens als Landis hier reed zoals in Parijs-Nice had ik hem nu luidkeels aangemoedigd. Tja, je kan het Landis niet kwalijk nemen. Hij probeerd gewoon op zo efficient mogelijke manier de Tour te winnen, wat erg slim is. Maar enthousiast kan ik er niet van worden. Hij wordt in ieder geval de meest saaie tourwinnaar sinds, ja, sinds wie eigenlijk?
Onzin. Armstrong heerste altijd in de tijdritten, en in de eerste vier jaar domineerde hij bergop. De laatste jaren was dat wat minder, maar hij liet zijn ploeg altijd het iniatief nemen, en bergop was hij altijd de beste, en ging nooit in het wiel van een ander zitten. Armstrong is een veel groter winnaar dan Landis.quote:
die van Lance 2003 vond ik nog de meest boeiende. En die van 1999 toen hij voor het eerst won was het mss niet zo boeiend maar wel strafquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Armstrong zaten er ook wel een paar leuke tussen, iig. boeiender dan Indurain.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoezo onterecht? Als wij hem nu laf vinden rijden. Wat is daar dan mis mee?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:46 schreef Falco het volgende:
Wat een ongelooflijk onterecht gebitch op Landis
daar is niks mis mee maar jullie meten niet met 2 maten. De rest reed in die positie anders ook lafquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo onterecht? Als wij hem nu laf vinden rijden. Wat is daar dan mis mee?
Wie dan? Landis is de grote favoriet. Waarom niet ff wat meer tijd nemen van zijn concurrenten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
daar is niks mis mee maar jullie meten niet met 2 maten. De rest reed in die positie anders ook laf
Landis hoeft niet want is van de andere de betere in de tijdrit. Waarom dan doorrijden. Als Menchov in die positie zat en Landis moest eraf dan had die beter wel kunnen doorrijden. Landis rijdt gewoon op economie en voor een renner met de capaciteiten zoals hij is daar niks verkeerds aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie dan? Landis is de grote favoriet. Waarom niet ff wat meer tijd nemen van zijn concurrenten?
Menchov, Sastre en Evans zijn nog aardig bij gebleven. En wel heel vreemd dat ie de laatste 100 meter ineens wel wilde rijden.
Omdat hij weet dat hij normaal gesproken in de tijdrit de betere is? Waarom dan nu risico nemen met de kans later een inzinking te krijgen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie dan? Landis is de grote favoriet. Waarom niet ff wat meer tijd nemen van zijn concurrenten?
Een paar kilometer ff wat meer kopwerk doen, zal heus weinig invloed hebben op de verdere dagen. Het is gewoon niet leuk om te zien, en daarom is het toch heel normaal om iemand daarom het niet te gunnen? Ik kijk liever naar renners die wel op kop gaan rijden, ook al is het misschien niet het meest verstandige.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij normaal gesproken in de tijdrit de betere is? Waarom dan nu risico nemen met de kans later een inzinking te krijgen?
Wielrennen is niet te vergelijken met een mietjes sport als Voetbal. Ze staan 90 minuten (mss 30 min langer) op het veld waarvan ze maar 45 minuten effectief ballen en zijn dan al steen dood. Wielrenners zitten 9u op een fiets dus omdan iets qua lafheid te vergelijken gaat niet op. Landis heeft trouwens op de Alp 1x doorgetrokken dat was toen Merckx eraf moest. Toen de rest terugkwam nam Kloden het over en deed Landis niks meer. Zijn goed recht toch. Lance deed dat in zijn laatste jaar ook vaak. Vergeet niet dat het daarnaast afstammelingen van Lance zijn dus ja. Nogmaals Landis is weinig te verwijten de concurrentie des te meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een paar kilometer ff wat meer kopwerk doen, zal heus weinig invloed hebben op de verdere dagen. Het is gewoon niet leuk om te zien, en daarom is het toch heel normaal om iemand daarom het niet te gunnen? Ik kijk liever naar renners die wel op kop gaan rijden, ook al is het misschien niet het meest verstandige.
Met voetbal ben je toch ook niet voor de ploeg die het lafste speelt?
Landis heeft dat al goed gemaakt de dag erna maar ja dat wil blijkbaar niemand horenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Oh, en dan vergeet ik nog ff het gescheld van Landis op Boogerd en het feit dat ze hem van de weg af wilden fietsen.
Hoe durf je Landis te vergelijken met Armstrongquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Landis hoeft niet want is van de andere de betere in de tijdrit. Waarom dan doorrijden. Als Menchov in die positie zat en Landis moest eraf dan had die beter wel kunnen doorrijden. Landis rijdt gewoon op economie en voor een renner met de capaciteiten zoals hij is daar niks verkeerds aan.
Het is Saai dat wel maar daar kan Landis niks aan doen de concurrentie waait eraf. Komt weer hetzelfde verhaal boven als bij Lance. In de heerschappij van Lance was het ook saai maar daar is hij geen echt debet aan maar de concurrentie die reden bij voorbaat al voor plek 2
Het heeft toch niks te maken met de vergelijking dat de inspanningen bij voetbal minder zijn?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wielrennen is niet te vergelijken met een mietjes sport als Voetbal. Ze staan 90 minuten (mss 30 min langer) op het veld waarvan ze maar 45 minuten effectief ballen en zijn dan al steen dood. Wielrenners zitten 9u op een fiets dus omdan iets qua lafheid te vergelijken gaat niet op. Landis heeft trouwens op de Alp 1x doorgetrokken dat was toen Merckx eraf moest. Toen de rest terugkwam nam Kloden het over en deed Landis niks meer. Zijn goed recht toch. Lance deed dat in zijn laatste jaar ook vaak. Vergeet niet dat het daarnaast afstammelingen van Lance zijn dus ja. Nogmaals Landis is weinig te verwijten de concurrentie des te meer
Ik vergelijk hem ook niet met Lance helemaal niet. Ik zeg alleen dat je Lance en Floyd niks kan verwijten aangezien de concurrentie niet goed genoeg is om hun te verslaan. Discovery had een goede ploeg rond Lance en Phonak stelt weinig voor maar de tactiek klopt wel tot nu toe. Daar is toch niks mis mee? behalve dat het saai is om naar te kijken. Verder vind ik de Tour nog lang niet beslist want Landis is lang niet zo stabiel en constant als Lance dat was dus wie weet komt er nog een slechte dag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoe durf je Landis te vergelijken met Armstrong.
Hij heeft z'n excuses aangebodenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Landis heeft dat al goed gemaakt de dag erna maar ja dat wil blijkbaar niemand horen
..
De tour is nog zo spannend omdat Landis laf rijdt. Als hij gewoon volle bak gaat met Klöden dan zijn zij de enige 2 die nog echt voor het klassement kunnen en volgens mij heeft Landis al een flinke voorsprong op hem.. Armstronng had iedereen keihard afgemaakt en over Klöden heen gesprongen, met een goede ploeg of niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik vergelijk hem ook niet met Lance helemaal niet. Ik zeg alleen dat je Lance en Floyd niks kan verwijten aangezien de concurrentie niet goed genoeg is om hun te verslaan. Discovery had een goede ploeg rond Lance en Phonak stelt weinig voor maar de tactiek klopt wel tot nu toe. Daar is toch niks mis mee? behalve dat het saai is om naar te kijken. Verder vind ik de Tour nog lang niet beslist want Landis is lang niet zo stabiel en constant als Lance dat was dus wie weet komt er nog een slechte dag.
excuses aanbieden is toch wel het minste wat je kan doen toch. Besides Floyd wou het tempo in de rit naar Gap stilleggen toen die aan Boogerd kwam vragen of Denis gevallen was. Dat noem ik dan nog us sportief. Dus jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft z'n excuses aangeboden![]()
Dus als ik jou nou voor van alles uit maak en je probeer neer te hoeken en de volgende dag sorry zeg is alles weer goed??
nogmaals ik wil Floyd niet ophemelen ofzo totaal niet maar kijk naar die man zijn capaciteiten en kijk naar waar de concurrentie vandaag was en is. Meer zeg ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De tour is nog zo spannend omdat Landis laf rijdt. Als hij gewoon volle bak gaat met Klöden dan zijn zij de enige 2 die nog echt voor het klassement kunnen en volgens mij heeft Landis al een flinke voorsprong op hem.. Armstronng had iedereen keihard afgemaakt en over Klöden heen gesprongen, met een goede ploeg of niet.
Een beetje hetzelfde als iemand neersteken en dan vragen of 'ie hulp nodig heeft als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
excuses aanbieden is toch wel het minste wat je kan doen toch. Besides Floyd wou het tempo in de rit naar Gap stilleggen toen die aan Boogerd kwam vragen of Denis gevallen was. Dat noem ik dan nog us sportief. Dus ja
dat van neerhoeken enzo lijkt me een beetje een opgeklopt verhaal als je het mij vraagt. Maar OK ben er niet bijgeweest maar zo komt het wel op mij overquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als iemand neersteken en dan vragen of 'ie hulp nodig heeft als je 't mij vraagt.
Indurain comes to mind.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis rijdt alleen in de tijdritten om de Tour te winnen, in de bergen enkel om hem niet te verliezen.
Nu moet Phonak in de volgende rit aan kop van het peloton sleuren en we weten wat er gebeurde in de rit naar Montelimarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Net ook dat interviewtje gezien waar Landis zei dat 'ie had gehoopt dat Perreiro Sio zijn gele trui had gehouden, omdat dat team het zo goed heeft verdedigd. Zo'n laffe lul zou je toch bijna het ravijn in wensen?
Alleen ging die niet vlak voor de finish nog ff sprinten voor zn plek als ie geen kopwerk had gedaan.quote:
Die reed altijd in de eerste bergetappe dermate hard naar boven dat niemand zijn wiel kon volgen.quote:
En aan welk wieltje was Menchov dan aan het zuigen? Die moest bijna de hele berg in zijn eentje op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Ereinion het volgende:
Wat dus wel aangeeft dat hij als enige van de groep der favorieten de aanval koos op die helling. Alle protagonisten van nu, zoals Landis, Menchov, Sastre, Evans en Leipheimer waren toen vrolijk wieltjes aan het zuigen.
Het ging om de eerst Vogezen-etappe van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
En aan welk wieltje was Menchov dan aan het zuigen? Die moest bijna de hele berg in zijn eentje op.
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Bartoli het volgende:
excuses aanbieden is toch wel het minste wat je kan doen toch. Besides Floyd wou het tempo in de rit naar Gap stilleggen toen die aan Boogerd kwam vragen of Denis gevallen was. Dat noem ik dan nog us sportief. Dus ja
Ik verdenk 'm ervan dat 'ie het alleen maar heeft gezegd om ermee te voorkomen dat Rasmussen wegreed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.
Pure matennaaijerij heet dat.
zinloze discussie met enkele posters die door een oranje bril kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.
Pure matennaaierij heet dat.
Basso? Laat me niet lachen. Die stond ook erg lang bekend als plakkertje/volger. Pas bij CSC ging hij wat beter rijden en pas deze Giro viel hij echt aan. Daarvoor was het ook vooral plakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
Landis rijdt gewoon een heel degelijke Tour, hij verdient het om te winnen want hij is de beste.
Verder denk ik niet dat iemand het kan ontkennen dat Landis de meest saaie Tourwinnaar zal worden sinds tijden. Dat komt ook omdat hij ook nogal een meerijder is, en omdat de hele Tour gevuld is met meerijders, die in feite niet echte winnaars zijn.
Het probleem van deze Tour is ook dat er veel jongens bijzijn die niet echte karakters zijn. Armstrong, Ullrich, Basso, toch mannen die we al jarenlang kennen en die echte karakters zijn. Landis, Evans, Menchov, Sastre, Klöden, allemaal een beetje grijze muizen die zich een beetje verbergen. Geen uitgesproken mooie stijl, je weet wel.
Maar misschien heeft het wielrennen nog maar weinig karakters meer. Op doping konden de wat temperamentvollere karakters zich vroeger wel in de kijker spelen, nu niet meer.
Inderdaad, hij reed in de tour van vorig jaar zelfs letterlijk voor plek 2, zonder ook maar eens een aanval te wagen (op een meespringactie in de pyreneën na)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:44 schreef Shakes het volgende:
[..]
Basso? Laat me niet lachen. Die stond ook erg lang bekend als plakkertje/volger. Pas bij CSC ging hij wat beter rijden en pas deze Giro viel hij echt aan. Daarvoor was het ook vooral plakken.
Oranje bril? Mag jij met die geelgroene bril dan even uitleggen waarom je in godsnaam gaat lullen over vermeende valpartijen van een kopman, wat dus absoluut uit de lucht gegrepen was, als een van zijn helpers net wegrijdt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Bartoli het volgende:
zinloze discussie met enkele posters die door een oranje bril kijken.
Zelf eens een vinger uitsteken bijvoorbeeld.quote:Btw wat had Landis willen doen vandaag? Evans lost, Menchov lost, Sastre lost, Leipo was al uitgeschakeld, Pereiro, Mercado en Dessel lossen. Klöden is ook niet de aanvallendste.
Nee, meer is niet nodig. Maar dat maakt hem nog geen goede, leuke tourwinnaar, integendeel.quote:Landis heeft nog 2x geprikt. Kortom het is de Tour van de wieltjeszuigers waarvan Floyd de beste tijdrit heeft. Meer is het niet en hoeft dan ook niet.
commentaar van vandaag? Dat is al sinds er blijkbaar geen andere commentators bestaan voor de NOS dan Ducrot. kun je de Belgen niet ontvangen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef XL het volgende:
Ik zal wel de honderdste zijn die het meldt, maar het commentaar van vandaag bij de NOS is de op een na meest trieste vertoning die ik ooit bij de NOS gehoord heb.
jazekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong zal zich nu ook wel eens achter zijn oren krabben dat hij zonder zijn best te doen nog had kunnen winnen dit jaar.
Simpel van geest ofquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Falco het volgende:
Ik snap alleen niet waarom het woord doping moest vallen in zijn reply, maar goed
Ik kijk niet door een phonak bril, niet door een rabo bril of wat dan ook. Ik kijk alleen objectief. Landis is de sterkste ook al oogt het saai en doet die verder niks. Maar waarom zou hij als de rest niet goed is. Iemand anders in die positie zou hetzelfde gedaan hebben ok 1x meer overpakken had gekund maar ok echt kwalijk kun je het niemand nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oranje bril? Mag jij met die geelgroene bril dan even uitleggen waarom je in godsnaam gaat lullen over vermeende valpartijen van een kopman, wat dus absoluut uit de lucht gegrepen was, als een van zijn helpers net wegrijdt?
[..]
Zelf eens een vinger uitsteken bijvoorbeeld.
[..]
Nee, meer is niet nodig. Maar dat maakt hem nog geen goede, leuke tourwinnaar, integendeel.
Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik kijk niet door een phonak bril, niet door een rabo bril of wat dan ook. Ik kijk alleen objectief. Landis is de sterkste ook al oogt het saai en doet die verder niks. Maar waarom zou hij als de rest niet goed is. Iemand anders in die positie zou hetzelfde gedaan hebben ok 1x meer overpakken had gekund maar ok echt kwalijk kun je het niemand nemen.
ja dat is misschien het enigste waar je hem iets kan verwijten (de sprint om de boni's bedoel ik dan). Voor de rest is het toch echt de concurrentie die steken laat vallenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.![]()
Je kunt 'm wel meer verwijten. Namelijk volledige passiviteit. Eerst de gele trui op een belachelijke manier weggeven. Vervolgens op de Alpe eerst een ploegmaat het peloton uit elkaar laten rijden, maar als je dan met drie man wegbent T-Mobile ál het werk laten doen. Vervolgens als Klöden vraagt om over te nemen, dat de hele tijd niet doen. Als Klöden dan de benen stilhoudt om je op kop te dwingen geniepig wegspringen, maar zodra je ziet dat 'ie weer terugkomt de benen weer stilhouden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat is misschien het enigste waar je hem iets kan verwijten. Voor de rest is het toch echt de concurrentie die steken laat vallen
Dit is echt niet op zijn Armstrongs.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef Venga het volgende:
Landis gaat op z'n Armstrongs de Tour winnen, elke dag bergop tot de beteren behoren maar telkens met anderen in die groep.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Ericr het volgende:
Landis mist zelf ook de kwaliteit om het verschil te maken, het is nu gewoon een afvalrace waarbij Landis als laatste overblijft. De Giro was ook niet hoogstaand, maar deze Tour gaat nergens over.
Maar Anquetil was wel een Fransman, dus waren er (bij wijze van spreken) 7 tijdritten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit is echt niet op zijn Armstrongs.![]()
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik vermoed dat het op zijn Anquetils is. Toeslaan in de tijdritten en daarna rekenen. Hoewel ik ook altijd heb begrepen dat Anquetil het wel zwaarder kreeg in de bergen.
Op z'n Indurainsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik vermoed dat het op zijn Anquetils is. Toeslaan in de tijdritten en daarna rekenen. Hoewel ik ook altijd heb begrepen dat Anquetil het wel zwaarder kreeg in de bergen.
Denk dat het nu consolideren wordt, als je eenmaal klappen hebt gehad is het lastig om je te herstelllen. Alleen een natuurlijke klimmer zou in de komende ritten wat kunnen doen, maar die bestaan eigenlijk nog amper.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In de Giro was er tenminste nog eentje de beste.
Maar er zijn nog twee bergritten, dus er kan nog wat gebeuren
Voordeel ten opzichte van de Tours met Armstrong is iig dat de verschillen nu nog niet dusdanig zijn dat het nu al bekeken is.
Hoewel daarbij wel belangrijk is of er nog iemand gelooft dat hij de Tour kan winnen, want als de rest nu voor de 2e plek gaat rijden, dan is het over. Tenzij Landis vergeet te eten.
Indurain reed altijd wel in de eerste bergetappe iedereen uit zijn wiel en zette zijn ploeg op kop. Die nam wel verantwoordelijkheid. Heb ik Landis nog niet zien doen.quote:
was toch mooi, Hincapie en Popovych voor Boogerdquote:
Dat is well done op zijn Amerikaans. Het gaat om de prestatie, niet om de manier waarop. Toen hij de gele trui weggaf om hem in Parijs nog te hebben (met z'n zwakkere ploeg), stond Europa op zijn achterste benen. Hij doet het toch en heeft "succes".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.![]()
Mwoh, het ziet er anders uit. Maar de voorbereiding van Lance was een beetje van dezelfde strategie; echte concurrenten uitkopen, zelf de beste spullen vergaren en dan zogenaamd de strijd aanbinden. Het verschil is dat Armstrong daarmee wisselgeld had, hij hoefde niet te zuigen, kon nemen en geven. Landis is goed, maar arm. So don't blame himquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De renners hebben jarenlang tot op de decimeter hun lijf leren kennen. En nu moet dat even opnieuw. Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:17 schreef Ericr het volgende:
Dit is het nieuwe wielrennen waarschijnlijk, tot er een nieuwe leider opstaat.
Ja dat hoop ik ook. Af en toe heb ik het idee dat er radiografisch bestuurbare renners rondrijden. Al dat geklep met de ploegleider de hele tijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef okee6 het volgende:
Al hoop ik gewoon dat de rennercommunicatie verboden wordt, dat haalt de angel nog meer uit de Tour.
Indurain is recenter of was dat ook voor je tijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Indurain is recenter of was dat ook voor je tijd![]()
Dat was echt geen cadeautje weggeven. Bruyneel had 20 kilometer in zijn wiel gehangen en sprintte er op het laatst voorbij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
In Luik gaf ie nog een cadeautje weg om de volgende dag het geel te grijpen.
Ze zeiden wel dat hij er met het fietsen geen last van zou hebben, hij zou zelfs aanzienlijk makkelijker moeten kunnen fietsen (niet alleen pijnloos). Gewoon wandelen zou moeizamer gaan, ook met kunstheup. Maar als Basso onschuldig blijkt, lijkt hij daar volgend jaar vrij kansloos tegen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:47 schreef Ericr het volgende:
1 troost, als hij wint is het waarschijnlijk ook gelijk zijn enige overwinning. Hij is de 30 gepasseerd en na zo'n heup operatie zal het wel even duren voordat hij weer op niveau is.
Ja dat klopt maar echt boeiend kon je dat ook niet noemen of wel? eigenlijk is de Tour voor een eindklassement nooit boeiend geweest. Toen Merckx 5x won was het nooit goed, bij Hinault niet, Anquetil niet, Indurain niet, Lance niet en die andere die hem wonnen zoals Riis, Ullrich enzo was ook altijd wel wat. Nu Landis hem wss gaat winnen is het niet goed. Wanneer is het dan wel goed?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Indurain was imposanter dan Landis. Indurain haalde in de eerste bergetappe ook altijd uit. En gaf niet tussen de Pyreneën en de Alpen door nog even de trui weg.
Ik herinner me bv. etappes naar Luik en Hautacam waar Indurain werkelijk gruwelijk hard reed.
En Valverde komt ook weer terug natuurlijk, ook al weten we daar nog steeds niet van wat zijn werkelijke kracht is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zeiden wel dat hij er met het fietsen geen last van zou hebben, hij zou zelfs aanzienlijk makkelijker moeten kunnen fietsen (niet alleen pijnloos). Gewoon wandelen zou moeizamer gaan, ook met kunstheup. Maar als Basso onschuldig blijkt, lijkt hij daar volgend jaar vrij kansloos tegen.
Het ging vooral over de soepelheid van zo'n kunstheup, dat heeft hij nu niet waardoor hij waarschijnlijk wat moet forceren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef Ericr het volgende:
Zo'n kunstheup is toch minder belastbaar dan je eigen heup, ook al heb je bij fietsen natuurlijk minder druk dan bij lopen.
Ach, Basso....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Ericr het volgende:
Dat Basso maar snel onschuldig wordt bevonden dan, die had gehakt gemaakt van deze renners. Het is nu echt het exceleren der middelmaat en Menchov hoort daar net zo goed bij.
Giro en Vueltaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Bartoli het volgende:
Wanneer is het dan wel goed?
Ik ben het vandaag wel erg met je eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Ericr het volgende:
Dat Basso maar snel onschuldig wordt bevonden dan, die had gehakt gemaakt van deze renners. Het is nu echt het exceleren der middelmaat en Menchov hoort daar net zo goed bij.
De Tour van 2003 ws trouwens ook leuk. Jammer alleen dat die laatste tijdrit verregende.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef Bartoli het volgende:
de Giro's en Vuelta's zijn inderdaad veel leuker om naar te kijken dat klopt. En die van Pantani zal ook altijd te boek staan als de Festina Tour met je weet wel alle spanjolen naar huis
ja 2003 was leuk om te zien maar dat vond ik dan ook de meest leuke overwinning van Lance naast zijn eerste omdat het knap was dat die won na zijn ziekte-periode. Al denk je daar jaren later ook heel anders over. Maar geholpen of niet je moet het toch altijd maar presteren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Tour van 2003 ws trouwens ook leuk. Jammer alleen dat die laatste tijdrit verregende.
Hoezo, rijden die laf dan ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Landis reed gewoon als een laffe Duitser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |