Het ging om de eerst Vogezen-etappe van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
En aan welk wieltje was Menchov dan aan het zuigen? Die moest bijna de hele berg in zijn eentje op.
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Bartoli het volgende:
excuses aanbieden is toch wel het minste wat je kan doen toch. Besides Floyd wou het tempo in de rit naar Gap stilleggen toen die aan Boogerd kwam vragen of Denis gevallen was. Dat noem ik dan nog us sportief. Dus ja
Ik verdenk 'm ervan dat 'ie het alleen maar heeft gezegd om ermee te voorkomen dat Rasmussen wegreed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.
Pure matennaaijerij heet dat.
zinloze discussie met enkele posters die door een oranje bril kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.
Pure matennaaierij heet dat.
Basso? Laat me niet lachen. Die stond ook erg lang bekend als plakkertje/volger. Pas bij CSC ging hij wat beter rijden en pas deze Giro viel hij echt aan. Daarvoor was het ook vooral plakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
Landis rijdt gewoon een heel degelijke Tour, hij verdient het om te winnen want hij is de beste.
Verder denk ik niet dat iemand het kan ontkennen dat Landis de meest saaie Tourwinnaar zal worden sinds tijden. Dat komt ook omdat hij ook nogal een meerijder is, en omdat de hele Tour gevuld is met meerijders, die in feite niet echte winnaars zijn.
Het probleem van deze Tour is ook dat er veel jongens bijzijn die niet echte karakters zijn. Armstrong, Ullrich, Basso, toch mannen die we al jarenlang kennen en die echte karakters zijn. Landis, Evans, Menchov, Sastre, Klöden, allemaal een beetje grijze muizen die zich een beetje verbergen. Geen uitgesproken mooie stijl, je weet wel.
Maar misschien heeft het wielrennen nog maar weinig karakters meer. Op doping konden de wat temperamentvollere karakters zich vroeger wel in de kijker spelen, nu niet meer.
Inderdaad, hij reed in de tour van vorig jaar zelfs letterlijk voor plek 2, zonder ook maar eens een aanval te wagen (op een meespringactie in de pyreneën na)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:44 schreef Shakes het volgende:
[..]
Basso? Laat me niet lachen. Die stond ook erg lang bekend als plakkertje/volger. Pas bij CSC ging hij wat beter rijden en pas deze Giro viel hij echt aan. Daarvoor was het ook vooral plakken.
Oranje bril? Mag jij met die geelgroene bril dan even uitleggen waarom je in godsnaam gaat lullen over vermeende valpartijen van een kopman, wat dus absoluut uit de lucht gegrepen was, als een van zijn helpers net wegrijdt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Bartoli het volgende:
zinloze discussie met enkele posters die door een oranje bril kijken.
Zelf eens een vinger uitsteken bijvoorbeeld.quote:Btw wat had Landis willen doen vandaag? Evans lost, Menchov lost, Sastre lost, Leipo was al uitgeschakeld, Pereiro, Mercado en Dessel lossen. Klöden is ook niet de aanvallendste.
Nee, meer is niet nodig. Maar dat maakt hem nog geen goede, leuke tourwinnaar, integendeel.quote:Landis heeft nog 2x geprikt. Kortom het is de Tour van de wieltjeszuigers waarvan Floyd de beste tijdrit heeft. Meer is het niet en hoeft dan ook niet.
commentaar van vandaag? Dat is al sinds er blijkbaar geen andere commentators bestaan voor de NOS dan Ducrot. kun je de Belgen niet ontvangen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef XL het volgende:
Ik zal wel de honderdste zijn die het meldt, maar het commentaar van vandaag bij de NOS is de op een na meest trieste vertoning die ik ooit bij de NOS gehoord heb.
jazekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong zal zich nu ook wel eens achter zijn oren krabben dat hij zonder zijn best te doen nog had kunnen winnen dit jaar.
Simpel van geest ofquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Falco het volgende:
Ik snap alleen niet waarom het woord doping moest vallen in zijn reply, maar goed
Ik kijk niet door een phonak bril, niet door een rabo bril of wat dan ook. Ik kijk alleen objectief. Landis is de sterkste ook al oogt het saai en doet die verder niks. Maar waarom zou hij als de rest niet goed is. Iemand anders in die positie zou hetzelfde gedaan hebben ok 1x meer overpakken had gekund maar ok echt kwalijk kun je het niemand nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oranje bril? Mag jij met die geelgroene bril dan even uitleggen waarom je in godsnaam gaat lullen over vermeende valpartijen van een kopman, wat dus absoluut uit de lucht gegrepen was, als een van zijn helpers net wegrijdt?
[..]
Zelf eens een vinger uitsteken bijvoorbeeld.
[..]
Nee, meer is niet nodig. Maar dat maakt hem nog geen goede, leuke tourwinnaar, integendeel.
Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik kijk niet door een phonak bril, niet door een rabo bril of wat dan ook. Ik kijk alleen objectief. Landis is de sterkste ook al oogt het saai en doet die verder niks. Maar waarom zou hij als de rest niet goed is. Iemand anders in die positie zou hetzelfde gedaan hebben ok 1x meer overpakken had gekund maar ok echt kwalijk kun je het niemand nemen.
ja dat is misschien het enigste waar je hem iets kan verwijten (de sprint om de boni's bedoel ik dan). Voor de rest is het toch echt de concurrentie die steken laat vallenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |