daar is niks mis mee maar jullie meten niet met 2 maten. De rest reed in die positie anders ook lafquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo onterecht? Als wij hem nu laf vinden rijden. Wat is daar dan mis mee?
Wie dan? Landis is de grote favoriet. Waarom niet ff wat meer tijd nemen van zijn concurrenten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
daar is niks mis mee maar jullie meten niet met 2 maten. De rest reed in die positie anders ook laf
Landis hoeft niet want is van de andere de betere in de tijdrit. Waarom dan doorrijden. Als Menchov in die positie zat en Landis moest eraf dan had die beter wel kunnen doorrijden. Landis rijdt gewoon op economie en voor een renner met de capaciteiten zoals hij is daar niks verkeerds aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie dan? Landis is de grote favoriet. Waarom niet ff wat meer tijd nemen van zijn concurrenten?
Menchov, Sastre en Evans zijn nog aardig bij gebleven. En wel heel vreemd dat ie de laatste 100 meter ineens wel wilde rijden.
Omdat hij weet dat hij normaal gesproken in de tijdrit de betere is? Waarom dan nu risico nemen met de kans later een inzinking te krijgen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie dan? Landis is de grote favoriet. Waarom niet ff wat meer tijd nemen van zijn concurrenten?
Een paar kilometer ff wat meer kopwerk doen, zal heus weinig invloed hebben op de verdere dagen. Het is gewoon niet leuk om te zien, en daarom is het toch heel normaal om iemand daarom het niet te gunnen? Ik kijk liever naar renners die wel op kop gaan rijden, ook al is het misschien niet het meest verstandige.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij normaal gesproken in de tijdrit de betere is? Waarom dan nu risico nemen met de kans later een inzinking te krijgen?
Wielrennen is niet te vergelijken met een mietjes sport als Voetbal. Ze staan 90 minuten (mss 30 min langer) op het veld waarvan ze maar 45 minuten effectief ballen en zijn dan al steen dood. Wielrenners zitten 9u op een fiets dus omdan iets qua lafheid te vergelijken gaat niet op. Landis heeft trouwens op de Alp 1x doorgetrokken dat was toen Merckx eraf moest. Toen de rest terugkwam nam Kloden het over en deed Landis niks meer. Zijn goed recht toch. Lance deed dat in zijn laatste jaar ook vaak. Vergeet niet dat het daarnaast afstammelingen van Lance zijn dus ja. Nogmaals Landis is weinig te verwijten de concurrentie des te meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een paar kilometer ff wat meer kopwerk doen, zal heus weinig invloed hebben op de verdere dagen. Het is gewoon niet leuk om te zien, en daarom is het toch heel normaal om iemand daarom het niet te gunnen? Ik kijk liever naar renners die wel op kop gaan rijden, ook al is het misschien niet het meest verstandige.
Met voetbal ben je toch ook niet voor de ploeg die het lafste speelt?
Landis heeft dat al goed gemaakt de dag erna maar ja dat wil blijkbaar niemand horenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Oh, en dan vergeet ik nog ff het gescheld van Landis op Boogerd en het feit dat ze hem van de weg af wilden fietsen.
Hoe durf je Landis te vergelijken met Armstrongquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Landis hoeft niet want is van de andere de betere in de tijdrit. Waarom dan doorrijden. Als Menchov in die positie zat en Landis moest eraf dan had die beter wel kunnen doorrijden. Landis rijdt gewoon op economie en voor een renner met de capaciteiten zoals hij is daar niks verkeerds aan.
Het is Saai dat wel maar daar kan Landis niks aan doen de concurrentie waait eraf. Komt weer hetzelfde verhaal boven als bij Lance. In de heerschappij van Lance was het ook saai maar daar is hij geen echt debet aan maar de concurrentie die reden bij voorbaat al voor plek 2
Het heeft toch niks te maken met de vergelijking dat de inspanningen bij voetbal minder zijn?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wielrennen is niet te vergelijken met een mietjes sport als Voetbal. Ze staan 90 minuten (mss 30 min langer) op het veld waarvan ze maar 45 minuten effectief ballen en zijn dan al steen dood. Wielrenners zitten 9u op een fiets dus omdan iets qua lafheid te vergelijken gaat niet op. Landis heeft trouwens op de Alp 1x doorgetrokken dat was toen Merckx eraf moest. Toen de rest terugkwam nam Kloden het over en deed Landis niks meer. Zijn goed recht toch. Lance deed dat in zijn laatste jaar ook vaak. Vergeet niet dat het daarnaast afstammelingen van Lance zijn dus ja. Nogmaals Landis is weinig te verwijten de concurrentie des te meer
Ik vergelijk hem ook niet met Lance helemaal niet. Ik zeg alleen dat je Lance en Floyd niks kan verwijten aangezien de concurrentie niet goed genoeg is om hun te verslaan. Discovery had een goede ploeg rond Lance en Phonak stelt weinig voor maar de tactiek klopt wel tot nu toe. Daar is toch niks mis mee? behalve dat het saai is om naar te kijken. Verder vind ik de Tour nog lang niet beslist want Landis is lang niet zo stabiel en constant als Lance dat was dus wie weet komt er nog een slechte dag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoe durf je Landis te vergelijken met Armstrong.
Hij heeft z'n excuses aangebodenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Landis heeft dat al goed gemaakt de dag erna maar ja dat wil blijkbaar niemand horen
..
De tour is nog zo spannend omdat Landis laf rijdt. Als hij gewoon volle bak gaat met Klöden dan zijn zij de enige 2 die nog echt voor het klassement kunnen en volgens mij heeft Landis al een flinke voorsprong op hem.. Armstronng had iedereen keihard afgemaakt en over Klöden heen gesprongen, met een goede ploeg of niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik vergelijk hem ook niet met Lance helemaal niet. Ik zeg alleen dat je Lance en Floyd niks kan verwijten aangezien de concurrentie niet goed genoeg is om hun te verslaan. Discovery had een goede ploeg rond Lance en Phonak stelt weinig voor maar de tactiek klopt wel tot nu toe. Daar is toch niks mis mee? behalve dat het saai is om naar te kijken. Verder vind ik de Tour nog lang niet beslist want Landis is lang niet zo stabiel en constant als Lance dat was dus wie weet komt er nog een slechte dag.
excuses aanbieden is toch wel het minste wat je kan doen toch. Besides Floyd wou het tempo in de rit naar Gap stilleggen toen die aan Boogerd kwam vragen of Denis gevallen was. Dat noem ik dan nog us sportief. Dus jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft z'n excuses aangeboden![]()
Dus als ik jou nou voor van alles uit maak en je probeer neer te hoeken en de volgende dag sorry zeg is alles weer goed??
nogmaals ik wil Floyd niet ophemelen ofzo totaal niet maar kijk naar die man zijn capaciteiten en kijk naar waar de concurrentie vandaag was en is. Meer zeg ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De tour is nog zo spannend omdat Landis laf rijdt. Als hij gewoon volle bak gaat met Klöden dan zijn zij de enige 2 die nog echt voor het klassement kunnen en volgens mij heeft Landis al een flinke voorsprong op hem.. Armstronng had iedereen keihard afgemaakt en over Klöden heen gesprongen, met een goede ploeg of niet.
Een beetje hetzelfde als iemand neersteken en dan vragen of 'ie hulp nodig heeft als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
excuses aanbieden is toch wel het minste wat je kan doen toch. Besides Floyd wou het tempo in de rit naar Gap stilleggen toen die aan Boogerd kwam vragen of Denis gevallen was. Dat noem ik dan nog us sportief. Dus ja
dat van neerhoeken enzo lijkt me een beetje een opgeklopt verhaal als je het mij vraagt. Maar OK ben er niet bijgeweest maar zo komt het wel op mij overquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als iemand neersteken en dan vragen of 'ie hulp nodig heeft als je 't mij vraagt.
Indurain comes to mind.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis rijdt alleen in de tijdritten om de Tour te winnen, in de bergen enkel om hem niet te verliezen.
Nu moet Phonak in de volgende rit aan kop van het peloton sleuren en we weten wat er gebeurde in de rit naar Montelimarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Net ook dat interviewtje gezien waar Landis zei dat 'ie had gehoopt dat Perreiro Sio zijn gele trui had gehouden, omdat dat team het zo goed heeft verdedigd. Zo'n laffe lul zou je toch bijna het ravijn in wensen?
Alleen ging die niet vlak voor de finish nog ff sprinten voor zn plek als ie geen kopwerk had gedaan.quote:
Die reed altijd in de eerste bergetappe dermate hard naar boven dat niemand zijn wiel kon volgen.quote:
En aan welk wieltje was Menchov dan aan het zuigen? Die moest bijna de hele berg in zijn eentje op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Ereinion het volgende:
Wat dus wel aangeeft dat hij als enige van de groep der favorieten de aanval koos op die helling. Alle protagonisten van nu, zoals Landis, Menchov, Sastre, Evans en Leipheimer waren toen vrolijk wieltjes aan het zuigen.
Het ging om de eerst Vogezen-etappe van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
En aan welk wieltje was Menchov dan aan het zuigen? Die moest bijna de hele berg in zijn eentje op.
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:16 schreef Bartoli het volgende:
excuses aanbieden is toch wel het minste wat je kan doen toch. Besides Floyd wou het tempo in de rit naar Gap stilleggen toen die aan Boogerd kwam vragen of Denis gevallen was. Dat noem ik dan nog us sportief. Dus ja
Ik verdenk 'm ervan dat 'ie het alleen maar heeft gezegd om ermee te voorkomen dat Rasmussen wegreed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.
Pure matennaaijerij heet dat.
zinloze discussie met enkele posters die door een oranje bril kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou wat sportief. Precies op het moment dat Rasmussen wegrijdt en Boogerd hem dan moet terugroepen.
Pure matennaaierij heet dat.
Basso? Laat me niet lachen. Die stond ook erg lang bekend als plakkertje/volger. Pas bij CSC ging hij wat beter rijden en pas deze Giro viel hij echt aan. Daarvoor was het ook vooral plakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
Landis rijdt gewoon een heel degelijke Tour, hij verdient het om te winnen want hij is de beste.
Verder denk ik niet dat iemand het kan ontkennen dat Landis de meest saaie Tourwinnaar zal worden sinds tijden. Dat komt ook omdat hij ook nogal een meerijder is, en omdat de hele Tour gevuld is met meerijders, die in feite niet echte winnaars zijn.
Het probleem van deze Tour is ook dat er veel jongens bijzijn die niet echte karakters zijn. Armstrong, Ullrich, Basso, toch mannen die we al jarenlang kennen en die echte karakters zijn. Landis, Evans, Menchov, Sastre, Klöden, allemaal een beetje grijze muizen die zich een beetje verbergen. Geen uitgesproken mooie stijl, je weet wel.
Maar misschien heeft het wielrennen nog maar weinig karakters meer. Op doping konden de wat temperamentvollere karakters zich vroeger wel in de kijker spelen, nu niet meer.
Inderdaad, hij reed in de tour van vorig jaar zelfs letterlijk voor plek 2, zonder ook maar eens een aanval te wagen (op een meespringactie in de pyreneën na)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:44 schreef Shakes het volgende:
[..]
Basso? Laat me niet lachen. Die stond ook erg lang bekend als plakkertje/volger. Pas bij CSC ging hij wat beter rijden en pas deze Giro viel hij echt aan. Daarvoor was het ook vooral plakken.
Oranje bril? Mag jij met die geelgroene bril dan even uitleggen waarom je in godsnaam gaat lullen over vermeende valpartijen van een kopman, wat dus absoluut uit de lucht gegrepen was, als een van zijn helpers net wegrijdt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Bartoli het volgende:
zinloze discussie met enkele posters die door een oranje bril kijken.
Zelf eens een vinger uitsteken bijvoorbeeld.quote:Btw wat had Landis willen doen vandaag? Evans lost, Menchov lost, Sastre lost, Leipo was al uitgeschakeld, Pereiro, Mercado en Dessel lossen. Klöden is ook niet de aanvallendste.
Nee, meer is niet nodig. Maar dat maakt hem nog geen goede, leuke tourwinnaar, integendeel.quote:Landis heeft nog 2x geprikt. Kortom het is de Tour van de wieltjeszuigers waarvan Floyd de beste tijdrit heeft. Meer is het niet en hoeft dan ook niet.
commentaar van vandaag? Dat is al sinds er blijkbaar geen andere commentators bestaan voor de NOS dan Ducrot. kun je de Belgen niet ontvangen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef XL het volgende:
Ik zal wel de honderdste zijn die het meldt, maar het commentaar van vandaag bij de NOS is de op een na meest trieste vertoning die ik ooit bij de NOS gehoord heb.
jazekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong zal zich nu ook wel eens achter zijn oren krabben dat hij zonder zijn best te doen nog had kunnen winnen dit jaar.
Simpel van geest ofquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Falco het volgende:
Ik snap alleen niet waarom het woord doping moest vallen in zijn reply, maar goed
Ik kijk niet door een phonak bril, niet door een rabo bril of wat dan ook. Ik kijk alleen objectief. Landis is de sterkste ook al oogt het saai en doet die verder niks. Maar waarom zou hij als de rest niet goed is. Iemand anders in die positie zou hetzelfde gedaan hebben ok 1x meer overpakken had gekund maar ok echt kwalijk kun je het niemand nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oranje bril? Mag jij met die geelgroene bril dan even uitleggen waarom je in godsnaam gaat lullen over vermeende valpartijen van een kopman, wat dus absoluut uit de lucht gegrepen was, als een van zijn helpers net wegrijdt?
[..]
Zelf eens een vinger uitsteken bijvoorbeeld.
[..]
Nee, meer is niet nodig. Maar dat maakt hem nog geen goede, leuke tourwinnaar, integendeel.
Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik kijk niet door een phonak bril, niet door een rabo bril of wat dan ook. Ik kijk alleen objectief. Landis is de sterkste ook al oogt het saai en doet die verder niks. Maar waarom zou hij als de rest niet goed is. Iemand anders in die positie zou hetzelfde gedaan hebben ok 1x meer overpakken had gekund maar ok echt kwalijk kun je het niemand nemen.
ja dat is misschien het enigste waar je hem iets kan verwijten (de sprint om de boni's bedoel ik dan). Voor de rest is het toch echt de concurrentie die steken laat vallenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.![]()
Je kunt 'm wel meer verwijten. Namelijk volledige passiviteit. Eerst de gele trui op een belachelijke manier weggeven. Vervolgens op de Alpe eerst een ploegmaat het peloton uit elkaar laten rijden, maar als je dan met drie man wegbent T-Mobile ál het werk laten doen. Vervolgens als Klöden vraagt om over te nemen, dat de hele tijd niet doen. Als Klöden dan de benen stilhoudt om je op kop te dwingen geniepig wegspringen, maar zodra je ziet dat 'ie weer terugkomt de benen weer stilhouden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat is misschien het enigste waar je hem iets kan verwijten. Voor de rest is het toch echt de concurrentie die steken laat vallen
Dit is echt niet op zijn Armstrongs.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef Venga het volgende:
Landis gaat op z'n Armstrongs de Tour winnen, elke dag bergop tot de beteren behoren maar telkens met anderen in die groep.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Ericr het volgende:
Landis mist zelf ook de kwaliteit om het verschil te maken, het is nu gewoon een afvalrace waarbij Landis als laatste overblijft. De Giro was ook niet hoogstaand, maar deze Tour gaat nergens over.
Maar Anquetil was wel een Fransman, dus waren er (bij wijze van spreken) 7 tijdritten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit is echt niet op zijn Armstrongs.![]()
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik vermoed dat het op zijn Anquetils is. Toeslaan in de tijdritten en daarna rekenen. Hoewel ik ook altijd heb begrepen dat Anquetil het wel zwaarder kreeg in de bergen.
Op z'n Indurainsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik vermoed dat het op zijn Anquetils is. Toeslaan in de tijdritten en daarna rekenen. Hoewel ik ook altijd heb begrepen dat Anquetil het wel zwaarder kreeg in de bergen.
Denk dat het nu consolideren wordt, als je eenmaal klappen hebt gehad is het lastig om je te herstelllen. Alleen een natuurlijke klimmer zou in de komende ritten wat kunnen doen, maar die bestaan eigenlijk nog amper.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In de Giro was er tenminste nog eentje de beste.
Maar er zijn nog twee bergritten, dus er kan nog wat gebeuren
Voordeel ten opzichte van de Tours met Armstrong is iig dat de verschillen nu nog niet dusdanig zijn dat het nu al bekeken is.
Hoewel daarbij wel belangrijk is of er nog iemand gelooft dat hij de Tour kan winnen, want als de rest nu voor de 2e plek gaat rijden, dan is het over. Tenzij Landis vergeet te eten.
Indurain reed altijd wel in de eerste bergetappe iedereen uit zijn wiel en zette zijn ploeg op kop. Die nam wel verantwoordelijkheid. Heb ik Landis nog niet zien doen.quote:
was toch mooi, Hincapie en Popovych voor Boogerdquote:
Dat is well done op zijn Amerikaans. Het gaat om de prestatie, niet om de manier waarop. Toen hij de gele trui weggaf om hem in Parijs nog te hebben (met z'n zwakkere ploeg), stond Europa op zijn achterste benen. Hij doet het toch en heeft "succes".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.![]()
Mwoh, het ziet er anders uit. Maar de voorbereiding van Lance was een beetje van dezelfde strategie; echte concurrenten uitkopen, zelf de beste spullen vergaren en dan zogenaamd de strijd aanbinden. Het verschil is dat Armstrong daarmee wisselgeld had, hij hoefde niet te zuigen, kon nemen en geven. Landis is goed, maar arm. So don't blame himquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De renners hebben jarenlang tot op de decimeter hun lijf leren kennen. En nu moet dat even opnieuw. Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:17 schreef Ericr het volgende:
Dit is het nieuwe wielrennen waarschijnlijk, tot er een nieuwe leider opstaat.
Ja dat hoop ik ook. Af en toe heb ik het idee dat er radiografisch bestuurbare renners rondrijden. Al dat geklep met de ploegleider de hele tijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef okee6 het volgende:
Al hoop ik gewoon dat de rennercommunicatie verboden wordt, dat haalt de angel nog meer uit de Tour.
Indurain is recenter of was dat ook voor je tijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Indurain is recenter of was dat ook voor je tijd![]()
Dat was echt geen cadeautje weggeven. Bruyneel had 20 kilometer in zijn wiel gehangen en sprintte er op het laatst voorbij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
In Luik gaf ie nog een cadeautje weg om de volgende dag het geel te grijpen.
Ze zeiden wel dat hij er met het fietsen geen last van zou hebben, hij zou zelfs aanzienlijk makkelijker moeten kunnen fietsen (niet alleen pijnloos). Gewoon wandelen zou moeizamer gaan, ook met kunstheup. Maar als Basso onschuldig blijkt, lijkt hij daar volgend jaar vrij kansloos tegen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:47 schreef Ericr het volgende:
1 troost, als hij wint is het waarschijnlijk ook gelijk zijn enige overwinning. Hij is de 30 gepasseerd en na zo'n heup operatie zal het wel even duren voordat hij weer op niveau is.
Ja dat klopt maar echt boeiend kon je dat ook niet noemen of wel? eigenlijk is de Tour voor een eindklassement nooit boeiend geweest. Toen Merckx 5x won was het nooit goed, bij Hinault niet, Anquetil niet, Indurain niet, Lance niet en die andere die hem wonnen zoals Riis, Ullrich enzo was ook altijd wel wat. Nu Landis hem wss gaat winnen is het niet goed. Wanneer is het dan wel goed?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Indurain was imposanter dan Landis. Indurain haalde in de eerste bergetappe ook altijd uit. En gaf niet tussen de Pyreneën en de Alpen door nog even de trui weg.
Ik herinner me bv. etappes naar Luik en Hautacam waar Indurain werkelijk gruwelijk hard reed.
En Valverde komt ook weer terug natuurlijk, ook al weten we daar nog steeds niet van wat zijn werkelijke kracht is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zeiden wel dat hij er met het fietsen geen last van zou hebben, hij zou zelfs aanzienlijk makkelijker moeten kunnen fietsen (niet alleen pijnloos). Gewoon wandelen zou moeizamer gaan, ook met kunstheup. Maar als Basso onschuldig blijkt, lijkt hij daar volgend jaar vrij kansloos tegen.
Het ging vooral over de soepelheid van zo'n kunstheup, dat heeft hij nu niet waardoor hij waarschijnlijk wat moet forceren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef Ericr het volgende:
Zo'n kunstheup is toch minder belastbaar dan je eigen heup, ook al heb je bij fietsen natuurlijk minder druk dan bij lopen.
Ach, Basso....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Ericr het volgende:
Dat Basso maar snel onschuldig wordt bevonden dan, die had gehakt gemaakt van deze renners. Het is nu echt het exceleren der middelmaat en Menchov hoort daar net zo goed bij.
Giro en Vueltaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Bartoli het volgende:
Wanneer is het dan wel goed?
Ik ben het vandaag wel erg met je eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Ericr het volgende:
Dat Basso maar snel onschuldig wordt bevonden dan, die had gehakt gemaakt van deze renners. Het is nu echt het exceleren der middelmaat en Menchov hoort daar net zo goed bij.
De Tour van 2003 ws trouwens ook leuk. Jammer alleen dat die laatste tijdrit verregende.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef Bartoli het volgende:
de Giro's en Vuelta's zijn inderdaad veel leuker om naar te kijken dat klopt. En die van Pantani zal ook altijd te boek staan als de Festina Tour met je weet wel alle spanjolen naar huis
ja 2003 was leuk om te zien maar dat vond ik dan ook de meest leuke overwinning van Lance naast zijn eerste omdat het knap was dat die won na zijn ziekte-periode. Al denk je daar jaren later ook heel anders over. Maar geholpen of niet je moet het toch altijd maar presteren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Tour van 2003 ws trouwens ook leuk. Jammer alleen dat die laatste tijdrit verregende.
Hoezo, rijden die laf dan ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Landis reed gewoon als een laffe Duitser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |