abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:58:45 #276
40566 Ericr
Livewrong
pi_39958055
Dat Basso maar snel onschuldig wordt bevonden dan, die had gehakt gemaakt van deze renners. Het is nu echt het exceleren der middelmaat en Menchov hoort daar net zo goed bij.
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:00:19 #277
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39958107
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Ericr het volgende:
Dat Basso maar snel onschuldig wordt bevonden dan, die had gehakt gemaakt van deze renners. Het is nu echt het exceleren der middelmaat en Menchov hoort daar net zo goed bij.
Ach, Basso....

Vinokourov, die had met zijn temperament het hele ding wel even op zijn kop gezet .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:01:30 #278
40566 Ericr
Livewrong
pi_39958139
Dat zeker, ook al had die met zijn doldrieste acties waarschijnlijk wel zichzelf tegengekomen als hij bijvoorbeeld op de Izoard al was weg geknald.
pi_39958225
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Bartoli het volgende:
Wanneer is het dan wel goed?
Giro en Vuelta

Overigens vond ik de Tours die Riis, Ullrich en Pantani won prima qua spanning en niveau
Die van Riis was boeiend omdat het daar in het klassement lang dicht bij elkaar stond én een aanvallende gele trui.
Die van Ullrich was boeiend vanwege de niet aflatende aanvallen van Festina. Die bijvoorbeeld in de etappe over de Glandon meteen aan de voet al het peloton uit elkaar trokken. Fantastisch beeld was dat, helicoptershot op de stuwdam aan de voet van de Croix de Fer/Glandon, met de Festina's op kop en versplintering daar achter.
Die van Pantani was boeiend vanwege de aanvallen van Pantani natuurlijk én de tegenaanval van Ullrich op Pantani.

Achteraf kun je je wel serieuze vragen stellen bij de 'schoonheid' (qua doping) van die Tours, maar dat kun je bij die van Indurain en Armstrong ook.

In deze Tour is het nog wel (enigszins) spannend voor het klassement, maar die spanning komt eigenlijk doordat er niets gebeurd, en er dus geen verschillen ontstaan
pi_39958261
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Ericr het volgende:
Ik ben het vandaag wel erg met je eens
pi_39958544
de Giro's en Vuelta's zijn inderdaad veel leuker om naar te kijken dat klopt. En die van Pantani zal ook altijd te boek staan als de Festina Tour met je weet wel alle spanjolen naar huis
pi_39958604
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef Bartoli het volgende:
de Giro's en Vuelta's zijn inderdaad veel leuker om naar te kijken dat klopt. En die van Pantani zal ook altijd te boek staan als de Festina Tour met je weet wel alle spanjolen naar huis
De Tour van 2003 ws trouwens ook leuk. Jammer alleen dat die laatste tijdrit verregende.
pi_39958683
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De Tour van 2003 ws trouwens ook leuk. Jammer alleen dat die laatste tijdrit verregende.
ja 2003 was leuk om te zien maar dat vond ik dan ook de meest leuke overwinning van Lance naast zijn eerste omdat het knap was dat die won na zijn ziekte-periode. Al denk je daar jaren later ook heel anders over. Maar geholpen of niet je moet het toch altijd maar presteren.
pi_39961057
Ik ben het met Bartoli eens.

Landis rijdt gewoon naar zijn capaciteiten. Het is de concurrentie die zich achter de oren kan krabben, als ze met meerdere mannen van 1 ploeg kort in het klassement geen initiatief nemen om Floyd te breken.
  woensdag 19 juli 2006 @ 01:33:56 #285
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39961199
Pff ik zal maar eens gaan slapen want morgen moeten we er vroeg uit voor de etappe
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_39961827
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Landis reed gewoon als een laffe Duitser.
Hoezo, rijden die laf dan ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')