abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39953664
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ja dat is misschien het enigste waar je hem iets kan verwijten. Voor de rest is het toch echt de concurrentie die steken laat vallen
Je kunt 'm wel meer verwijten. Namelijk volledige passiviteit. Eerst de gele trui op een belachelijke manier weggeven. Vervolgens op de Alpe eerst een ploegmaat het peloton uit elkaar laten rijden, maar als je dan met drie man wegbent T-Mobile ál het werk laten doen. Vervolgens als Klöden vraagt om over te nemen, dat de hele tijd niet doen. Als Klöden dan de benen stilhoudt om je op kop te dwingen geniepig wegspringen, maar zodra je ziet dat 'ie weer terugkomt de benen weer stilhouden.
Een pure achterwielrenner.
pi_39953728
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef Venga het volgende:
Landis gaat op z'n Armstrongs de Tour winnen, elke dag bergop tot de beteren behoren maar telkens met anderen in die groep.
Dit is echt niet op zijn Armstrongs.
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik vermoed dat het op zijn Anquetils is. Toeslaan in de tijdritten en daarna rekenen. Hoewel ik ook altijd heb begrepen dat Anquetil het wel zwaarder kreeg in de bergen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:08:12 #253
40566 Ericr
Livewrong
pi_39953730
Landis mist zelf ook de kwaliteit om het verschil te maken, het is nu gewoon een afvalrace waarbij Landis als laatste overblijft. De Giro was ook niet hoogstaand, maar deze Tour gaat nergens over.
pi_39953821
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Ericr het volgende:
Landis mist zelf ook de kwaliteit om het verschil te maken, het is nu gewoon een afvalrace waarbij Landis als laatste overblijft. De Giro was ook niet hoogstaand, maar deze Tour gaat nergens over.

In de Giro was er tenminste nog eentje de beste.

Maar er zijn nog twee bergritten, dus er kan nog wat gebeuren
Voordeel ten opzichte van de Tours met Armstrong is iig dat de verschillen nu nog niet dusdanig zijn dat het nu al bekeken is.
Hoewel daarbij wel belangrijk is of er nog iemand gelooft dat hij de Tour kan winnen, want als de rest nu voor de 2e plek gaat rijden, dan is het over. Tenzij Landis vergeet te eten.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:11:58 #255
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39953894
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik heb het niet meegemaakt, maar ik vermoed dat het op zijn Anquetils is. Toeslaan in de tijdritten en daarna rekenen. Hoewel ik ook altijd heb begrepen dat Anquetil het wel zwaarder kreeg in de bergen.
Maar Anquetil was wel een Fransman, dus waren er (bij wijze van spreken) 7 tijdritten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:13:03 #256
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_39953938
quote:

[..]

Op z'n Indurains
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:13:50 #257
40566 Ericr
Livewrong
pi_39953977
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

In de Giro was er tenminste nog eentje de beste.

Maar er zijn nog twee bergritten, dus er kan nog wat gebeuren
Voordeel ten opzichte van de Tours met Armstrong is iig dat de verschillen nu nog niet dusdanig zijn dat het nu al bekeken is.
Hoewel daarbij wel belangrijk is of er nog iemand gelooft dat hij de Tour kan winnen, want als de rest nu voor de 2e plek gaat rijden, dan is het over. Tenzij Landis vergeet te eten.
Denk dat het nu consolideren wordt, als je eenmaal klappen hebt gehad is het lastig om je te herstelllen. Alleen een natuurlijke klimmer zou in de komende ritten wat kunnen doen, maar die bestaan eigenlijk nog amper.
pi_39954061
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Op z'n Indurains
Indurain reed altijd wel in de eerste bergetappe iedereen uit zijn wiel en zette zijn ploeg op kop. Die nam wel verantwoordelijkheid. Heb ik Landis nog niet zien doen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:17:54 #259
40566 Ericr
Livewrong
pi_39954137
Dit is het nieuwe wielrennen waarschijnlijk, tot er een nieuwe leider opstaat.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:20:28 #260
132605 kawotski
Il Dottore
pi_39954226
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Aah daar is de DSC-Rabo Alliantie.
was toch mooi, Hincapie en Popovych voor Boogerd
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_39954283
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een beetje overpakken is wel het minste wat je kunt doen. Zeker als je in de laatste 200 meter nog wel gaat sprinten voor de bonificatieseconden. Ik was allang blij dat Garzelli er nog overheen kwam, want dat zou echt té erg zijn geweest. De hele klim 300 meter op kop gereden, maar dan nog wel effe de boni meepakken.
Dat is well done op zijn Amerikaans. Het gaat om de prestatie, niet om de manier waarop. Toen hij de gele trui weggaf om hem in Parijs nog te hebben (met z'n zwakkere ploeg), stond Europa op zijn achterste benen. Hij doet het toch en heeft "succes".
quote:

[..]

Mwoh, het ziet er anders uit. Maar de voorbereiding van Lance was een beetje van dezelfde strategie; echte concurrenten uitkopen, zelf de beste spullen vergaren en dan zogenaamd de strijd aanbinden. Het verschil is dat Armstrong daarmee wisselgeld had, hij hoefde niet te zuigen, kon nemen en geven. Landis is goed, maar arm. So don't blame him
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:17 schreef Ericr het volgende:
Dit is het nieuwe wielrennen waarschijnlijk, tot er een nieuwe leider opstaat.
De renners hebben jarenlang tot op de decimeter hun lijf leren kennen. En nu moet dat even opnieuw. Geduld is een schone zaak Al hoop ik gewoon dat de rennercommunicatie verboden wordt, dat haalt de angel nog meer uit de Tour.
pi_39954695
Landis reed gewoon als een laffe Duitser. Enerzijds rijdt hij waarschijnlijk naar vermogen, maar anderzijds is het schandalig dat hij Kloden het werkt laat doen. Die probeert in eerste instantie natuurlijk de rest te slopen (is enigzins gelost) en kon nog omhoog kijken. Armstrong ging tenminste nog aanvallen toen hij bovenaan stond.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:35:39 #263
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39954790
Wat een mongolen zeg, die Franse pers. Ze snapten echt niet wat Lance bedoelde
pi_39954814
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:21 schreef okee6 het volgende:
Al hoop ik gewoon dat de rennercommunicatie verboden wordt, dat haalt de angel nog meer uit de Tour.
Ja dat hoop ik ook. Af en toe heb ik het idee dat er radiografisch bestuurbare renners rondrijden. Al dat geklep met de ploegleider de hele tijd
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:56:33 #265
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39955605
Rasmussen remonteerde ook netjes.
pi_39957347
quote:

[..]

Indurain is recenter of was dat ook voor je tijd
pi_39957523
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:39 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Indurain is recenter of was dat ook voor je tijd

Indurain was imposanter dan Landis. Indurain haalde in de eerste bergetappe ook altijd uit. En gaf niet tussen de Pyreneën en de Alpen door nog even de trui weg.
Ik herinner me bv. etappes naar Luik en Hautacam waar Indurain werkelijk gruwelijk hard reed.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 juli 2006 @ 23:46:31 #268
73911 ultra_ivo
pi_39957624
In Luik gaf ie nog een cadeautje weg om de volgende dag het geel te grijpen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:47:57 #269
40566 Ericr
Livewrong
pi_39957685
Ben geen Indurainfan, maar Indurain was ondanks dat het een rekenmeester toch wel echt aanwezig in de meeste berg etappes. Landis slaat zichzelf zelfs op de borst vanwege zijn conversatieve manier van rijden, dit is gewoon Landis en veel meer hoef je niet meer van hem te verwachten.

1 troost, als hij wint is het waarschijnlijk ook gelijk zijn enige overwinning. Hij is de 30 gepasseerd en na zo'n heup operatie zal het wel even duren voordat hij weer op niveau is.
pi_39957751
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
In Luik gaf ie nog een cadeautje weg om de volgende dag het geel te grijpen.
Dat was echt geen cadeautje weggeven. Bruyneel had 20 kilometer in zijn wiel gehangen en sprintte er op het laatst voorbij.
De rest van het jaar kreeg ONCE nergens ruimte van Banesto.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:50:01 #271
67640 SaintOfKillers
pi_39957756
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:47 schreef Ericr het volgende:
1 troost, als hij wint is het waarschijnlijk ook gelijk zijn enige overwinning. Hij is de 30 gepasseerd en na zo'n heup operatie zal het wel even duren voordat hij weer op niveau is.
Ze zeiden wel dat hij er met het fietsen geen last van zou hebben, hij zou zelfs aanzienlijk makkelijker moeten kunnen fietsen (niet alleen pijnloos). Gewoon wandelen zou moeizamer gaan, ook met kunstheup. Maar als Basso onschuldig blijkt, lijkt hij daar volgend jaar vrij kansloos tegen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:50:51 #272
127004 maril
Smeetsfan
pi_39957782
Jongens toch die Landis heeft toch geen charisma, zelfs het stille van Indurain had meer Charime,
de PFFFF van Joop heeft nog meer charisme.
Ik hoop niet dat hij de tour wint, ik hoop morgen op een lange ontsnapping van 20 min voorsprong , die Landis dan ook laat gaan
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_39957793
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Indurain was imposanter dan Landis. Indurain haalde in de eerste bergetappe ook altijd uit. En gaf niet tussen de Pyreneën en de Alpen door nog even de trui weg.
Ik herinner me bv. etappes naar Luik en Hautacam waar Indurain werkelijk gruwelijk hard reed.
Ja dat klopt maar echt boeiend kon je dat ook niet noemen of wel? eigenlijk is de Tour voor een eindklassement nooit boeiend geweest. Toen Merckx 5x won was het nooit goed, bij Hinault niet, Anquetil niet, Indurain niet, Lance niet en die andere die hem wonnen zoals Riis, Ullrich enzo was ook altijd wel wat. Nu Landis hem wss gaat winnen is het niet goed. Wanneer is het dan wel goed?

Nee geef dan maar die eendagskoersen waar ze zich op één dag naar de klote rijden, paar dagen rusten en dan weer vol aan de bak moeten en zich op één dag weer leeg rijden. Kan ook niemand zeuren over sparen, laf rijden en welke facetten hebben we nog die in een GT voorkomen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:54:08 #274
40566 Ericr
Livewrong
pi_39957905
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ze zeiden wel dat hij er met het fietsen geen last van zou hebben, hij zou zelfs aanzienlijk makkelijker moeten kunnen fietsen (niet alleen pijnloos). Gewoon wandelen zou moeizamer gaan, ook met kunstheup. Maar als Basso onschuldig blijkt, lijkt hij daar volgend jaar vrij kansloos tegen.
En Valverde komt ook weer terug natuurlijk, ook al weten we daar nog steeds niet van wat zijn werkelijke kracht is.

Zo'n kunstheup is toch minder belastbaar dan je eigen heup, ook al heb je bij fietsen natuurlijk minder druk dan bij lopen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:56:14 #275
67640 SaintOfKillers
pi_39957980
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef Ericr het volgende:
Zo'n kunstheup is toch minder belastbaar dan je eigen heup, ook al heb je bij fietsen natuurlijk minder druk dan bij lopen.
Het ging vooral over de soepelheid van zo'n kunstheup, dat heeft hij nu niet waardoor hij waarschijnlijk wat moet forceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')