Haha ahnee, is dat nieuw voor je? Wilkom zum wielrennen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het dat oranjehemd was, dan doet iedereen plots lyrisch. Daar is gewoon één woord voor en dat is schijnheiligheid.
Oh man , de mens kan zo door en door slecht zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu is iedereen plots verrast en boos omdat er een renner van het type Landis de Tour gaat winnen?
Niemand heeft gezien wie de favorieten waren? Er reden namelijk enkel van die renners mee.
Als het dat oranjehemd was, dan doet iedereen plots lyrisch. Daar is gewoon één woord voor en dat is schijnheiligheid.
Ja, Grivko en Zberg ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:34 schreef MeneerTim het volgende:
Tom Boonen en Bram de Groot afgestapt?
Nee Rabobank zal nu wel aan de deur rammelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Allemaal niet belangrijk voor de sponsor![]()
och was het Leipo, Evans of Klöden zei nog iedereen sterf. Als je puur naar de mannen hun kwaliteiten kijkt zijn het in de bergen identieke personen.quote:
Schleck was al goed bezig dit seizoen en zeker deze Tourquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Waarschijnlijk de slechtste etappewinnaar op Alpe d'Huez ooit, en daarbij de allersaaiste rit ooit en meteen de allersaaiste Tour.
Dit is dus wat er gebeurt als je meerijders bij elkaar zet die in feite allemaal niet echt hard gaan.
Pardon? Schleck won dit jaar al de Gold Race. Hij werd ook al 2e in de Ronde van Lombardije, 4e in de Waalse Pijl en 7e in Luik - Bastenaken - Luik. Ne pas mal, huh?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Waarschijnlijk de slechtste etappewinnaar op Alpe d'Huez ooit, en daarbij de allersaaiste rit ooit en
En als Klöden echt de P er in had, was hij natuurlijk niet zo aan kop aan het sleuren. Ik vind Klöden dan nog erger dan Landis eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Klöden is ook dom om die 8 sec boni niet proberen te pakken. Als hij die had was hij Sastre al voorbij. Maar ja heb Klöden nooit een slimme jongen gevonden
Landis heeft verder ook weinig aan de CDE mannen gehad dus ja die coalities slaan nergens op. Dat heeft bergop sowieso al weinig zin als je kopman slecht isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:44 schreef Rudieh het volgende:
achteraf is het wel een goed idee van Breukink geweest om een aantal dagen terug Popovych te laten winnen en zodoende hulp te krijgen van Discovery....hoe die DSC-mannen vandaag Menchov terug naar voren brachten op de Alpe! ongekend!
Kloden heeft tenminste wat gedaan vandaag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och was het Leipo, Evans of Klöden zei nog iedereen sterf. Als je puur naar de mannen hun kwaliteiten kijkt zijn het in de bergen identieke personen.
Loop het verleden niet op te hemelen, dat was nog saaier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:38 schreef JohnDDD het volgende:
Waarschijnlijk de slechtste etappewinnaar op Alpe d'Huez ooit, en daarbij de allersaaiste rit ooit en meteen de allersaaiste Tour.
Dit is dus wat er gebeurt als je meerijders bij elkaar zet die in feite allemaal niet echt hard gaan.
Zie mijn posting erboven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Guerini is natuurlijk wel als een god voor vele Italianen.
Precies ik vind Klöden eigenlijk ook geen renner meer. Naja voorheen toen hij zich nog op wedstrijden als P-Nice enzo richten en 2e werd op de OS toen was het een leuk renner nu ook niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
En als Klöden echt de P er in had, was hij natuurlijk niet zo aan kop aan het sleuren. Ik vind Klöden dan nog erger dan Landis eigenlijk
Als jij 10km op kop moet sleuren op de Alpe met nog wat aanvallen daarbij dan heb je vast geen puf meer om Landis en Garzelli er nog even uit te sprinten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Precies ik vind Klöden eigenlijk ook geen renner meer. Naja voorheen toen hij zich nog op wedstrijden als P-Nice enzo richten en 2e werd op de OS toen was het een leuk renner nu ook niet meer
Garzelli wel verdiende nummer 3 dus daar is niks op aan te merkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Als jij 10km op kop moet sleuren op de Alpe met nog wat aanvallen daarbij dan heb je vast geen puf meer om Landis en Garzelli er nog even uit te sprinten.
Dat zeg ik ook niet. Maar als er iemand aanvallend was van de 'grote' mannen dan was het Klöden welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Garzelli wel verdiende nummer 3 dus daar is niks op aan te merken![]()
het is maar wat je aanvallend noemt als je alleen sleurt en een keer vol doortrektquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar als er iemand aanvallend was van de 'grote' mannen dan was het Klöden wel.
Hij deed wat, Landis niet. Dus om hem dan erger te vindenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het is maar wat je aanvallend noemt als je alleen sleurt en een keer vol doortrekt
Weening won dus boeiendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is iedereen Klöden nog vergeten toen hij vorig jaar wieltjeszoog bij Weening en op de laatste Vogezen-col de punten wegsnoepte voor Weening.
Wat dus wel aangeeft dat hij als enige van de groep der favorieten de aanval koos op die helling. Alle protagonisten van nu, zoals Landis, Menchov, Sastre, Evans en Leipheimer waren toen vrolijk wieltjes aan het zuigen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is iedereen Klöden nog vergeten toen hij vorig jaar wieltjeszoog bij Weening en op de laatste Vogezen-col de punten wegsnoepte voor Weening.
mwah op initiatief mss wel maar op de wijze van seizoensindeling nou nee. Dan verdient Landis het nog eerderquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef Ereinion het volgende:
Inderdaad, Kloeden is de renner die de tourzege het meeste verdient. Zijn ploeg heeft alle bergetappes het initiatief genomen, en bergop is hij de meest actieve van de favorieten (wat niet veel wil zeggen, maar soit). Het is lood om oud ijzer, maar ik zie toch Kloeden het liefste winnen.
dat klopt maar hij kon vanaf begin Mei weer koersen en rijdt nog enkel Bayern en Zwitserland als voorbereiding. Maja dat hij alles op de Tour zet doet die ook al 3 of 4 jaar. Dus om het nu alleen op die breuk te gooienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
Tja, je kan het Kloeden toch moeilijk kwalijk nemen dat hij zijn schouder breekt in de voorbereiding.
Dat vinden we alleen maar stom omdat het Weening betrof, gelukkig won hij toenen had Klöden inderdaad aanvalslust getoondquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Falco het volgende:
Gewoon de saaiste ooit. Hij doet iig alle kritiek op Indurain en Armstrong verstommenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
Hij wordt in ieder geval de meest saaie tourwinnaar sinds, ja, sinds wie eigenlijk?
Sinds Armstrongquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
Tja, je kan het Kloeden toch moeilijk kwalijk nemen dat hij zijn schouder breekt in de voorbereiding.
Overigens als Landis hier reed zoals in Parijs-Nice had ik hem nu luidkeels aangemoedigd. Tja, je kan het Landis niet kwalijk nemen. Hij probeerd gewoon op zo efficient mogelijke manier de Tour te winnen, wat erg slim is. Maar enthousiast kan ik er niet van worden. Hij wordt in ieder geval de meest saaie tourwinnaar sinds, ja, sinds wie eigenlijk?
Onzin. Armstrong heerste altijd in de tijdritten, en in de eerste vier jaar domineerde hij bergop. De laatste jaren was dat wat minder, maar hij liet zijn ploeg altijd het iniatief nemen, en bergop was hij altijd de beste, en ging nooit in het wiel van een ander zitten. Armstrong is een veel groter winnaar dan Landis.quote:
die van Lance 2003 vond ik nog de meest boeiende. En die van 1999 toen hij voor het eerst won was het mss niet zo boeiend maar wel strafquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Armstrong zaten er ook wel een paar leuke tussen, iig. boeiender dan Indurain.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu is iedereen plots verrast en boos omdat er een renner van het type Landis de Tour gaat winnen?
Niemand heeft gezien wie de favorieten waren? Er reden namelijk enkel van die renners mee.
Hoezo onterecht? Als wij hem nu laf vinden rijden. Wat is daar dan mis mee?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:46 schreef Falco het volgende:
Wat een ongelooflijk onterecht gebitch op Landis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |