Rasmussen of Boogerd gaat iets proberen ja, weet ik wel bijna zker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd kreeg een klap op z'n rug, nu bijna 10 minuten in het klassement, dus ik zou zeggen val morgen aan.
Lekkere versnelling hoor. Kloden wou dat ie overnam en dat deed ie neit dus probeerde ie te demareren via een slechte imitatie van LA.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Landis toch een versnelling ingezet bergop.
Dat Schleck de zege verdiende ben ik met je eens.
Wat je zegt.. ik ben zelfs pro-Amerikaans.. maar Landis zijn stijl hou ik als wielerliefhebber ook niet van.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben een Lancefan, maar amerikaan of niet Landis is een lul![]()
Is dat voor een dag of de hele ronde?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Venga het volgende:
Had trouwens toch beter Schleck in m'n rondemaster ploeg kunnen hebben dan Boogerd![]()
Ben bang dat ie weer eens geen ruimte krijgt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd kreeg een klap op z'n rug, nu bijna 10 minuten in het klassement, dus ik zou zeggen val morgen aan.
Dezelfde versnelling als Menchov een paar dagen terug, die toen allom geprezen werd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekkere versnelling hoor. Kloden wou dat ie overnam en dat deed ie neit dus probeerde ie te demareren via een slechte imitatie van LA.
Kloden was met 3 omwentelingen weer terug....
Geloof je daar echt in?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Ericr het volgende:
Morgen geen tijd om laf te rijden, met twee buitencategorie cols moet er nog wat mogelijk zijn. Laat voor 1 keer in 20 jaar of zo de strijd weer eens openbarsten in de beginfase.
Dat was toch wel een echte spurt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dezelfde versnelling als Menchov een paar dagen terug, die toen allom geprezen werd.
Allemaal niet belangrijk voor de sponsorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef neggix het volgende:
Rabo verder nog wel oke..
2e Groene trui
3e Bolletjestrui
4e Gele truiAlles is nog mogelijk
Nee, maar het betekend iig dat we er dichtbij zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Allemaal niet belangrijk voor de sponsor![]()
Armstrongquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef Ereinion het volgende:
Ik snap het niet dat mensen verontwaardigt zijn over Landis, en tegelijkertijd Schleck prijzen. Cunego heeft ook 80% van het kopwerk gedaan, is Schleck dan ook geen lafaard? Maar ja, Schleck is een sympathieke luxemburger die de Gold Race won, Landis is een Amerikaan die bij Armstrong reed.
Vergeet ook niet de stront in z'n ogen op het moment dat er bij het peleton aan t begin gas werd gegeven en meteen Boogerd en Rasmussen niet konden volgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En wat betreft het commentaar, dat was gewoon triest.
Landis is gewoon kopman van zijn dure team hoor, hij rijdt tegen een paar onthoofde teams en wat verrassende subtoppers. Des te schandaliger dat hij zo weinig laat zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu is iedereen plots verrast en boos omdat er een renner van het type Landis de Tour gaat winnen?
Niemand heeft gezien wie de favorieten waren? Er reden namelijk enkel van die renners mee.
Als het dat oranjehemd was, dan doet iedereen plots lyrisch. Daar is gewoon één woord voor en dat is schijnheiligheid.
Ik begrijp het ook niet, Menchov is net zo saai als Landis, Evans en Leipheimerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu is iedereen plots verrast en boos omdat er een renner van het type Landis de Tour gaat winnen?
Niemand heeft gezien wie de favorieten waren? Er reden namelijk enkel van die renners mee.
Als het dat oranjehemd was, dan doet iedereen plots lyrisch. Daar is gewoon één woord voor en dat is schijnheiligheid.
Klöden is ook dom om die 8 sec boni niet proberen te pakken. Als hij die had was hij Sastre al voorbij. Maar ja heb Klöden nooit een slimme jongen gevondenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
"My job is to follow Kloden"![]()
Als dat al zo is, rij 'm dan niet voorbij op het eind.
Precies de favorieten zijn gewoon de wieltjeszuigers van het tijdperk Lance. Maar zoals ik al in het Landis topic zeg buiten Mayo in zijn topjaren en Pantani in zijn gloriejaren kan niemand dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:17 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, Menchov is net zo saai als Landis, Evans en Leipheimer
Ik gun Klöden de tour van harte, Sastre mag van mij winnen, Menchov doet ook z'n werk en heeft pla-denogwat de juiste aanval ingezet.. Landis heeft alleen maar in het wiel gezeten en wanneer hij door Klöden op kop werd gedownen kneep hij net zo lang in de rememn totsdat Klöden wel weer ging. Amrstrong was een heel ander type. Die sprong gewoon weg of ging op kop rijden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Der Jan had meegedaan, was het waarschijnlijk ook op die manier gegaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Precies de favorieten zijn gewoon de wieltjeszuigers van het tijdperk Lance. Maar zoals ik al in het Landis topic zeg buiten Mayo in zijn topjaren en Pantani in zijn gloriejaren kan niemand dat.
precies volgen, schade beperken en toeslaan op zijn Landis in de tijdritten. Niks mis mee verder want zoals al gezegd zo proberen de andere dat ook alleen hebben zijn een mindere TT dan Floydquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Der Jan had meegedaan, was het waarschijnlijk ook op die manier gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |