Rasmussen of Boogerd gaat iets proberen ja, weet ik wel bijna zker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd kreeg een klap op z'n rug, nu bijna 10 minuten in het klassement, dus ik zou zeggen val morgen aan.
Lekkere versnelling hoor. Kloden wou dat ie overnam en dat deed ie neit dus probeerde ie te demareren via een slechte imitatie van LA.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Landis toch een versnelling ingezet bergop.
Dat Schleck de zege verdiende ben ik met je eens.
Wat je zegt.. ik ben zelfs pro-Amerikaans.. maar Landis zijn stijl hou ik als wielerliefhebber ook niet van.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben een Lancefan, maar amerikaan of niet Landis is een lul![]()
Is dat voor een dag of de hele ronde?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Venga het volgende:
Had trouwens toch beter Schleck in m'n rondemaster ploeg kunnen hebben dan Boogerd![]()
Ben bang dat ie weer eens geen ruimte krijgt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd kreeg een klap op z'n rug, nu bijna 10 minuten in het klassement, dus ik zou zeggen val morgen aan.
Dezelfde versnelling als Menchov een paar dagen terug, die toen allom geprezen werd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekkere versnelling hoor. Kloden wou dat ie overnam en dat deed ie neit dus probeerde ie te demareren via een slechte imitatie van LA.
Kloden was met 3 omwentelingen weer terug....
Geloof je daar echt in?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Ericr het volgende:
Morgen geen tijd om laf te rijden, met twee buitencategorie cols moet er nog wat mogelijk zijn. Laat voor 1 keer in 20 jaar of zo de strijd weer eens openbarsten in de beginfase.
Dat was toch wel een echte spurt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dezelfde versnelling als Menchov een paar dagen terug, die toen allom geprezen werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |