quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:34 schreef _The_General_ het volgende:
BansheeBoy, zeur niet zo. Ik heb allang mijn excuses aangeboden voor de term Holocaustontkenner. je weet donders goed wat je met die post wou bereiken.
Leuk dat je het wil doen, maar ik wacht nog steeds op de excuses. Dit kan echt niet. Ik zeg toch ook niet ongefundeerd dat jij de neef van wijlen Dutroux bent. Ik wacht dus nog....quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef _The_General_ het volgende:
BsB, Ik wil je best mijn excuses aanbieden als ik te ver ben gegaan door het ontkenning te noemen.
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch oud nieuws ? Anders hadden ze nooit ca. 2 miljoen Joden vermoordt
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ff kijken of het daadwerkelijk 2 tot 4 miljoen joden een zielige dood zijn gestorven
quote:Op dinsdag 2 oktober 2001 11:04 schreef BansheeBoy-2001 het volgende:
Hallo,
Laatste tijd hoor ik vaak dat de holocaust er wel is geweest maar dat de joden proberen hieruit hun slaatje te halen door overal te melden dat er 6 miljoen doden zijn gevallen. Maar de statistieken en velen bewijzen weerleggen dit. Er is een holocaust geweest. Maar niet met 6 miljoen doden, volgens de cijfers maximaal 2 miljoen en dat is al te hoog gegrepen.
Zelf vind ik ook dat de joden het wel overdrijven, het is meer dan 50 jaar geleden maar je hoort ze er nog steeds over, en maar geld vangen.
Maar waar bied jij je excuses dan aan? Je zegt dat je dit reeds hebt gedaan, het enige wat er enigzins op leek was dat jij de wil uitsprak dat je het best wel zou willen doen. Daar wacht ik dus op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:48 schreef _The_General_ het volgende:
Beste Bansheeboy. Aan iemand met zo'n postgeschiedenis ga ik niet nog eens uitgebreid mijn excuses aanbieden:
[..]
[..]
[..]
Het maakt voor de rest niet uit dat je een leugenaar wil zijn. Het is nu voor de anderen gelukkig duidelijk dat je niet verder komt dan gedraai, ontkenningen en leugens.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef _The_General_ het volgende:
Die posts geven mooi je denkbeelden weer, daardoor weet ik perfect in welk licht ik je recente uitlatingen in NWS moet plaatsen. Ik ga je niet verder mijn excuses aanbieden dan ik al gedaan heb en dit is ook mijn laatste reactie op je gezuig.
Ik ben vrij te denken en te bediscussiëren hoeveel slachtoffers er zijn gevallen. Dat valt niet onder ontkenning noch is het strafbaar.quote:Er is een holocaust geweest.
Slaat alleen wel al een lul op een drumstel als je ter plekke die cijfers gaat verzinnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben vrij te denken en te bediscussiëren hoeveel slachtoffers er zijn gevallen. Dat valt niet onder ontkenning noch is het strafbaar.²
Ik heb toch geen exact cijfer aangegeven, ik heb het open gelaten vanwege de discussie die erover is: 3-6 miljoen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Slaat alleen wel al een lul op een drumstel als je ter plekke die cijfers gaat verzinnen.
Dat zou te veel eer zijn omdat dit niet echt relevant was voor het betreffende topic. _the_general heeft ook teveel waarde gehecht aan het aantal doden in de post dan daadwerkelijk aan de inhoud van de post zoals het eigenlijk hoort.quote:Een getalswaarde + bronvermelding komt in ieder geval een stuk serieuzer over.
Oude bijdrages tellen niet, het gaat om vandaag en nu, en niet over bijdrages van 5 jaar geleden.quote:Overigens de oude bijdrages vallen ruim onder de streep (ook nu nog).
Das waar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Oude bijdrages tellen niet, het gaat om vandaag en nu, en niet over bijdrages van 5 jaar geleden.²
Het was voor de gehele discussie 0,0% relevant om een aantal Joodse slachtoffers te vermelden. Het feit dat je dat wel doet en daarbij afwijkt van een algemeen aangenomen aantal kan ik gezien je postverleden alleen maar uitleggen als bewust rellen. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken, de term ontkenner was ongelukkig gekozen aangezien ik dat niet hard kan maken maar ik heb dondersgoed door wat je visie op de holocaust is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zou te veel eer zijn omdat dit niet echt relevant was voor het betreffende topic. _the_general heeft ook teveel waarde gehecht aan het aantal doden in de post dan daadwerkelijk aan de inhoud van de post zoals het eigenlijk hoort.
Oude bijdrages tellen niet, het gaat om vandaag en nu, en niet over bijdrages van 5 jaar geleden.²
Was dat nou zo moeilijk, wat je nu doet was precies wat ik wilde. Nu kunnen we weer door één deur.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:48 schreef _The_General_ het volgende:
Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken, de term ontkenner was ongelukkig gekozen aangezien ik dat niet hard kan maken.
Thx,quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef trancethrust het volgende:
De weggeditte OP-bijdrage van het volgende topic staat nog in een quote:
Vakantie eindigt in tragedie
Wat had je overigens in je milkshake gedaan dan?.
Ik ben voorbeeldigquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zij of hij had nog geen notes. Voorbeeldige user. Maar vooruit een klein nootje gezet.
[..]
Die is dicht.
Als 30+ users over de zeik gaan na aanleding van de gekozen TT met bijbehorende tekst uitleg in de OP kan ik daar weinig voorbeeldings aan herkennen.quote:
Een aantekening in je digitale user dossier.quote:Wat bedoel je met "Notes"![]()
Ik laat het aan sp3c over. Persoonlijk zou ik hem dichtlaten (topics vegen is nou niet het leukste werk van een moderator en al helemaal niet met deze temperaturen).quote:Sp3c gaat ie na schonen wel weer open?![]()
Jij zei dat ik voorbeeldig was en ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:58 schreef Drugshond het volgende:
Als 30+ users over de zeik gaan na aanleding van de gekozen TT met bijbehorende tekst uitleg in de OP kan ik daar weinig voorbeeldings aan herkennen.
Ik heb een dossier, wowquote:Een aantekening in je digitale user dossier.
Ik knip en plak verkeerd ik bedoeldequote:Ik laat het aan sp3c over. Persoonlijk zou ik hem dichtlaten (topics vegen is nou niet het leukste werk van een moderator en al helemaal niet met deze temperaturen).
Als je de orginele posting nog eens goed leest dan had deze niet betrekking op TS.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Drugshond het volgende:
Zij of hij had nog geen notes. Voorbeeldige user. Maar vooruit een klein nootje gezet.
Die is dicht.
Is dat wel een goede koelmethodequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:13 schreef sp3c het volgende:
ja ik maak hem weer open maar eerst mijn ijs eten en daarna bier & 7up halen om in de vriezer te slingeren
Hmm het gaat zeker niet om mij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:15 schreef ratava het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sp3c is![]()
Geef het huisdier (het hondje met verslaving) ff een bellyrub daar vrolijkt hij misschien van op
0w dat komt wel goed, ik heb een kookwekker gel00t bij moeders om me eraan te herinnerenquote:
Een hele fijne vakantie, neem alle tijd die je nodig hebtquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
Nou jullie zijn eindelijk van me af
tot over paar weken
en onthoud denk aan slachtoffers
Meki je bent een lieve stoorzender van buitenaardse proporties.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
tot over paar weken
Zelfs hier wil hij ons voor de gek houden:quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Incomplete het volgende:
[..]
vakantie Meki??
5 weken jah
maar er is een Internetcafe binnen een straal van 5 meter
Maar hij gaat naar Marokko, dus goede kans dat hij de halve dag geen stroom heeft daar, en dus niet online kan komenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:00 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Zelfs hier wil hij ons voor de gek houden:
[..]
![]()
Fijne vakantie Meki
Blijf lekker daar. Ik zal in de tussentijd de IND even inlichten en met een beetje mazzel verklaren ze je paspoort ongeldig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
tot over paar weken
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Monus het volgende:
Ik zie dat Meki nog steeds de gave heeft om veel mensen op de kast te krijgen.![]()
kan alleen alstie gelogen heeft over zijn door zijn familie geregelde huwelijk ... en dan ook maar voor 2 weken oidquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:48 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Blijf lekker daar. Ik zal in de tussentijd de IND even inlichten en met een beetje mazzel verklaren ze je paspoort ongeldig.
ik ga hier regendans doen voor Nederland dat het daar gaat regenen met 6 wekenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:41 schreef sp3c het volgende:
dat is het hier ook
Het regende vandaag al, grapjas.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga hier regendans doen voor Nederland dat het daar gaat regenen met 6 weken
Haha, cool, Meki, doe iedereen de groeten daar vanuit Nederland, en veel plezier verders!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
ik ga hier regendans doen voor Nederland dat het daar gaat regenen met 6 weken
toen lag ik nog te slapen ... nog een keer graag, dan ga ik in mijn blote reet rondjs rennen in de tuin van de buurman zo blij ben ikquote:
Hangt er denk ik voornamelijk vanaf hoe zeker de buurman over de positie van de buurvrouw isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:56 schreef sp3c het volgende:
toen lag ik nog te slapen ... nog een keer graag, dan ga ik in mijn blote reet rondjs rennen in de tuin van de buurman zo blij ben ik
maar of de buurman zo blij is weet ik niet (en alstie wel blij is dan hoeft het al niet meer)
I know what you're talking about, niets mis met 40 jaar oude vet lenigen !quote:Op zondag 23 juli 2006 00:01 schreef sp3c het volgende:
dat weet ik natuurlijk niet maar ik heb wel interesse in de positie van de buurvrouw
ze is dan misschien 40 jaar oud (minstens!) maar ze is vet lenig!!!!
quote:
waarom blijft dit soort trollenschijt in een topic staan eigenlijk en wordt het niet netjes weggemodereerd?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:43 schreef HezbAllah het volgende:
lach maar raak, nu het nog kan...
Wij zullen later harder lachen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |