abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:04:20 #1
16779 BansheeBoy-2001
Is OOK solidair met Afghanen
pi_1794732
Hallo,
Laatste tijd hoor ik vaak dat de holocaust er wel is geweest maar dat de joden proberen hieruit hun slaatje te halen door overal te melden dat er 6 miljoen doden zijn gevallen. Maar de statistieken en velen bewijzen weerleggen dit. Er is een holocaust geweest. Maar niet met 6 miljoen doden, volgens de cijfers maximaal 2 miljoen en dat is al te hoog gegrepen.

Zelf vind ik ook dat de joden het wel overdrijven, het is meer dan 50 jaar geleden maar je hoort ze er nog steeds over, en maar geld vangen.

Ik vind het afschuwelijk dat het is gebeurd voor ze, maar omdat zij zijn vermoord in concentratiekampen, moeten wij, de nieuwe generatie die er niks aan kan doen, hen betalen voor iets waar we niks aan hebben kunnen doen, en waar we totaal geen aandeel meer in hebben. Waar is de grens van het medelijden??? BTW, emotionele pijn is niet te vergoeden in geld, dus het klopt zowiezo niet. De joden beslaan de hoogste posten ter wereld en hebben $$$$ zat.

Mijn vraag is: wat vinden jullie ervan?

Hoi.

BansheeBoy

>>>...|||Hlpdsk is een sukkel|||...<<<
pi_1794745
Free people own guns! Slaves do not!
pi_1794761
ik denk niet dat het gepast is om hier überhaupt over te discussieren..
weet je wel wat je zegt? 2 miljoen mensen, je doet alsof het nix is.. Twéé miljóén!!!!
pi_1794762
quote:
De joden beslaan de hoogste posten ter wereld en hebben $$$$ zat

Stelletje geldwolven zijn het als dat waar zou zijn.

Het is dat in de tweede wereld oorlog de joden de hoofd zondebok waren maar het konden ook alle mensen met rood haar en een bril zijn. Ik wil hier maar mee zeggen dat als de joden niet de zondebok waren waren het wel andere mensen.

pi_1794763
okee, bannen die banshee
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown. BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap the motherfucker upside the head...
pi_1794765
De meeste historici bevestigen het hoge aantal slachtoffers van de holocaust. Deze cijfers worden dan ook niet in twijfel getrokken, behalve door sommige extreme groepen (met bijv. nazi-sympathieën).
pi_1794766
Het waren er 6 miljoen... ik geloofd dat de topic starter eens naar Chindlers List moet kijken.

Wat ik wel ergerlijke vindt (en niet alleen bij de joodse gemeenschap) is dat ze alles op alles zetten om een slaatje te slaan uit hun verleden. (zie ook de slaven in America, die het niet zo goed gehad zouden hebben als ze niet waren uitgebuit door de blanke wereld)

Vampier

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 02-10-2001 11:11]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1794784
Ik vind jou best ziek man, al waren het er 'maar' 1 miljoen geweest.
pi_1794796
Volgens mij ben jij een Nazi he, Banshee Boy, wat een ranzige gedachtes zijn dat zeg, slaat echt helemaal nergens op.
pi_1794804
Ik denk dat je hier een bekend foutje maakt: Generaliseren.

Er zijn inderdaad Joodse belangenorganisaties die na 50 jaar nog steeds 'hun' geld en schilderijen terug willen. De originele eigenaars van die schildereijen zijn vaak al tijdens de oorlog overleden. Ik denk ook dat deze kwestie nu een keer afgerond moet worden. De Duitse bevolking heeft zijn excuses al aangeboden en er is al heel veel geld terug gegeven aan de verschillende Joodse groeperingen. Maar ik vind niet dat je zoals jij doet 'De Joden' de schuld moet geven, want dan doe jij precies hetzelfde als de Joodse belangenorganisaties ook doen.

<moraliseren>Generaliseren is ten alle tijde fout. Vaak is het makkelijk om te doen (ik doe het zelf ook: Als die conducteur weer eens iets doms zegt geef ik de NS de fout bijv.) Kijk uit met dit soort posts svp. </moraliseren>

[EDIT] Mensen die gelijk flame posts neergooien moeten eens wat meer nadenken en niet van die one-liners in de strijd gooien, daar word namelijk niet om gevraagd.[EDIT]

pi_1794825
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:08 schreef Vampier het volgende:
Het waren er 6 miljoen... ik geloofd dat de topic starter eens naar Chindlers List moet kijken.

Wat ik wel ergerlijke vindt (en niet alleen bij de joodse gemeenschap) is dat ze alles op alles zetten om een slaatje te slaan uit hun verleden. (zie ook de slaven in America, die het niet zo goed gehad zouden hebben als ze niet waren uitgebuit door de blanke wereld)

Vampier

Ja maar als je nagaat hoeveel kunstwerken, en hoeveel goud, en andere waardevolle spullen er is gestolen door de Duitsers in WO2, vind je het gek dat ze het terugwillen, of in ieder geval gecompenseerd willen worden, ik geef ze groot gelijk, Dat van die slaven weet ik niets van trouwens.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:17:10 #12
16779 BansheeBoy-2001
pi_1794828
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:12 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij ben jij een Nazi he, Banshee Boy, wat een ranzige gedachtes zijn dat zeg, slaat echt helemaal nergens op.
Nee, jullie begrijpen mij verkeerd. Ik ben helemaal geen racist, ik ben zelf een buitenlander. Soms plaats ik wat ongelukkig opmerkingen, maar zo zijn ze niet bedoeld. Wat ik wil zeggen: volgens veel theorieen zijn er tijdens de holocaust 2 miljoen joden vermoord, vind ik erg sneu. Wat ik wil weten hoe komen de mensen aan het getal "6 miljoen".

Alvast dank.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:20:47 #13
15461 Broodje-Ham
Alleen vandaag Fl 2,50
pi_1794847
Tja wat maakt het uit dat wij ons eeuwen lang hebben verrijkt ten kosten van andere Naties. Wij zijn toch rijk waarom zouden wij ons bekommeren om degene die wij 'bestolen en onderdrukt' hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Broodje-Ham op 02-10-2001 11:21]

If you want me for my brains, just kiss my ass
pi_1794849
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:17 schreef BansheeBoy-2001 het volgende:

[..]

Nee, jullie begrijpen mij verkeerd. Ik ben helemaal geen racist, ik ben zelf een buitenlander. Soms plaats ik wat ongelukkig opmerkingen, maar zo zijn ze niet bedoeld. Wat ik wil zeggen: volgens veel theorieen zijn er tijdens de holocaust 2 miljoen joden vermoord, vind ik erg sneu. Wat ik wil weten hoe komen de mensen aan het getal "6 miljoen".

Alvast dank.

Ik denk door nabestaanden te intervieuwen,lijken die gevonden zijn, schattingen die gemaakt zijn, dat alles bij elkaar denk ik, weet niet precies.Ik denk dat daar wel flinke onderzoeken naar zijn geweest.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:22:54 #15
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1794857
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:21 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik denk door nabestaanden te intervieuwen,lijken die gevonden zijn, schattingen die gemaakt zijn, dat alles bij elkaar denk ik, weet niet precies.Ik denk dat daar wel flinke onderzoeken naar zijn geweest.

Vergeet de administratie van de duitsers niet.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:25:31 #16
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1794877
Wist dat het zelfs een misdaad is om de holocaust te ontkennen, niet dat ik zeg dat je de holocaust ontkent maar toch.

ik vind het een beetje vreemd wat jij zegt. Ik ben in Israel geweest en als je weet wat voor een impact het nog steeds heeft daar (ik was daar tijdens een herdenking), dat kan je niet uitleggen in woorden.

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:26:49 #17
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1794888
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:17 schreef BansheeBoy-2001 het volgende:

[..]

Nee, jullie begrijpen mij verkeerd. Ik ben helemaal geen racist, ik ben zelf een buitenlander.

Buitenlanders kunnen ook racistisch zijn.
pi_1794895
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:22 schreef nipeng het volgende:

[..]

Vergeet de administratie van de duitsers niet.

Hielden ze dat bij? Vreemde gedachte gewoon, beetje eng zelfs...maar wist ik echt niet.
pi_1794903
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:25 schreef appelsientje het volgende:
Wist dat het zelfs een misdaad is om de holocaust te ontkennen, niet dat ik zeg dat je de holocaust ontkent maar toch.

ik vind het een beetje vreemd wat jij zegt. Ik ben in Israel geweest en als je weet wat voor een impact het nog steeds heeft daar (ik was daar tijdens een herdenking), dat kan je niet uitleggen in woorden.

Israel is denk ik het verkeerde voorbeeld. Die mensen daar hebben een land kado gekregen na WOII en wat ze nu doen in Palestina is niet echt politiek verantwoord te noemen.

Natuurlijk heeft de Oorlog een enorme impact gehad op de Joodse bevolking, de enige vraag is of dit op te lossen is met het eisen van geld van de Duitse staat en Zwitserse banken.

Waar de topicstarter een vraag over heeft, is hoe het kan dat er zulke grote verschillen bestaan tussen de slachtoffer schattingen.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:29:39 #20
16779 BansheeBoy-2001
pi_1794911
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:26 schreef nipeng het volgende:

[..]

Buitenlanders kunnen ook racistisch zijn.

Dat is het hem nou juist.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:33:11 #21
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1794949
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:29 schreef BansheeBoy-2001 het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist.

So what's new?

Omdat <insert text> zijn er "maar" 2 miljoen joden gestorven ipv 6 miljoen.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:39:06 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1795010
Dankzij de Deutsche gründlichheit, of te wel, dankzij het feit dat ze minitieus zelf allemaal lijsten met alle namen van de slachtoffers hebben bijgehouden, kan er helaas geen enkel misverstand zijn over het aantal slachtoffers.

Over de rest van de semi-antisemitische (en dan nog roepen dat je niet discrimineert of een racist bent....) opmerkingen in dit topic zal ik verder maar zwijgen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:41:48 #23
5721 paulh
The Vampire Masquerade
pi_1795032
Het is mij wel duidelijk dat de joden nog steeds op veel sympatie kunnen rekenen als ik de reacties hier zo hoor. Ik wil niet rascistisch overkomen maar je kan niets over ze zeggen of je wordt voor rascist uitgemaakt.

Nou die joden die op het moment in israel de dienst uitmaken zijn ook niet op zo'n lekkere manier bezig.

Mijn sympatie voor de joden is de laatste tijd met rasse schreden gedaald .

[Dit bericht is gewijzigd door paulh op 02-10-2001 11:42]

dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:42:00 #24
16779 BansheeBoy-2001
pi_1795035
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:39 schreef golfer het volgende:
Dankzij de Deutsche gründlichheit, of te wel, dankzij het feit dat ze minitieus zelf allemaal lijsten met alle namen van de slachtoffers hebben bijgehouden, kan er helaas geen enkel misverstand zijn over het aantal slachtoffers.

Over de rest van de semi-antisemitische (en dan nog roepen dat je niet discrimineert of een racist bent....) opmerkingen in dit topic zal ik verder maar zwijgen.

Nogmaals, wat voor racistische opmerking heb ik dan gedaan??? Alleen omdat ik vragen stel over de holocaust bevind ik mij op gevaarlijk ijs??? Gaarne nadere verklaring en het liefst weer on-topic.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:46:15 #25
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1795063
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:41 schreef paulh het volgende:
Het is mij wel duidelijk dat de joden nog steeds op veel sympatie kunnen rekenen als ik de reacties hier zo hoor. Ik wil niet rascistisch overkomen maar je kan niets over ze zeggen of je wordt voor rascist uitgemaakt.

Nou die joden die op het moment in israel de dienst uitmaken zijn ook niet op zo'n lekkere manier bezig.

Mijn sympatie voor de joden is de laatste tijd met rasse schreden gedaald .

Alsof die doden zich schuldig maken aan de misdaden nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')