Kiss and make up dan maar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat wou ik nou ook weer niet doen
Door jullie geruzie is mijn bijdrage helemaal weggeduwd.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:58 schreef Arnold_fan het volgende:
Crisis in het middenoosten kan misschien aangevuld worden met deze link http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwaliteit) Hierin staan wat leuke fragmenten over hoe de media verslag doen van de strijd ter plaatse
Ik kan alles aan jou vragen volgens wijlen X-ray: Weet je wat een pak melk kost bij de Super?quote:
Vond het inderdaad onnodig om op haar te wachten, heb het zelf opgezocht. Maar bedankt dat je uiteindelijk op dezelfde mening bent uitgekomen als ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef eL. het volgende:
Ik moet doorgeven dat je een lui varken bent en dat best zelf even kunt opzoeken. Ow en je krijgt de groeten ook niet.
Liever niet, qua footage is het goed in elkaar gezet (ook gezien). Maar dan is het geen neutrale OP meer. Dan lijkt net of er vooraf al barricades worden betrokken (van wat goed of fout is).quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Door jullie geruzie is mijn bijdrage helemaal weggeduwd.....
Ik denk juist dat het laten zien van hoe de media iets verslaan de beeldvorming van wat mensen op tv zien kan veranderen, i.p.v. blind de beelden geloven ook een soort nadenk proces op gang brengen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Liever niet, qua footage is het goed in elkaar gezet (ook gezien). Maar dan is het geen neutrale OP meer. Dan lijkt net of er vooraf al barricades worden betrokken (van wat goed of fout is).
En deze links ben ik al verschillende keren tegen gekomen als post-reply. (en dat lijkt me voorlopig meer dan voldoende).
lijkt me sterk, waarschijnlijker is dat er meteen 20 posts met 'PROPAGANDA!!!' en 'MEKI IS BOOS OP FOK! MOSLIMHATERS' en daarna is iedereen het vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het laten zien van hoe de media iets verslaan de beeldvorming van wat mensen op tv zien kan veranderen, i.p.v. blind de beelden geloven ook een soort nadenk proces op gang brengen bijvoorbeeld.
Men is er mee bezig:quote:
Zij of hij had nog geen notes. Voorbeeldige user. Maar vooruit een klein nootje gezet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef Napalm het volgende:
Pak de banstok er maar bij De TS was niet best maar het ordinaire schelden...
Tragedie maar moet dat van mijn Premie???
Die is dicht.quote:en deze is dubbel
Nieuws voor BOS, AOW bezuiniging niet nodig
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef Incomplete het volgende:
Hoi NWS mods,
Kwam een leuke lijst tegen die misschien bij de OP van het topic over Israel/Gaza/Libanon
kan.
Verklarende termenlijst MO
Misschien interessant voor de user's die wat minder goed op de hoogte zijn
van alle achtergronden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |