abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:53:52 #101
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39969522
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat doe ik dus echt zelden tot nooit.

²
Heb t over algemeen

maar waarom steeds die ² onder je posts?
Trotse papa van Eden
pi_39969532
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, dat van dat kanker was maar een grapje, ter relativering zeg maar. Ik heb mijn excuses daarvoor al reeds aangeboden aan de gekwetste in dat topic, ben even zijn naam kwijt.

²
Ik heb het gezien,het was Klez trouwens.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39969562
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:53 schreef B4CO het volgende:

[..]

Heb t over algemeen

maar waarom steeds die ² onder je posts?
Waarom sluit Verbal altijd af met een V.

Dat is gewoon zijn maniertje om te posten.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:55:33 #104
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39969593
ok
Trotse papa van Eden
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:56:28 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39969609
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:53 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dit heb je zeker 4 keer in meerdere topics gepost. Daarnaast heb je Hitler ook nog meerdere malen een ex-ploertendoder genoemd. Waarmee je dus de Joden ploerten noemt. etc etc

In vrijwel iedere post van jou zit een anti-semitische ondertoon.
Ploert is toch een benaming voor een vrouwtjes eend???? Althans dat dacht ik altijd, ik heb altijd begrepen dat Hitler een befaamd jager was.

Het zou onzinnig zijn om de Joden voor ploerten uit te maken, dat is dus onzin. Dat je een aantal posts anti-semitisch zou vinden kan ik niks aan doen, dat is jouw mening, ik kan je slechts mijn intentie vertellen, en die is correct.

Tevens wil ik nu hard bewijs waarin ik de holocaust ontken, als je dat niet hebt eis ik je excuses anders maak ik er werk van!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_39969670
Overigens mijn excuses als ik in de ogen van sommige overdreven reageer op de uitlatingen van BsB. Maar getuige het fb topic van gisteravond zijn er meer mensen die zich er aan storen.

Ik reageer zo omdat ik veel contact heb met Nederlanders die in concentratiekampen hebben gezeten, in het verzet hebben gevochten en geleden hebben onder de holocaust. De bagatelliseringen in de posts van BsB en de vergelijkingen van sommige van dit conflict met de oorlog 39-45 doen me daarom oprecht pijn.
pi_39969739
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:

Tevens wil ik nu hard bewijs waarin ik de holocaust ontken, als je dat niet hebt eis ik je excuses anders maak ik er werk van!

²
Die heb ik je allang gegeven. Je hebt in de 26 topics over dit conflict bewust meerdere keren de cijfers 3-6 miljoen joodse slachtoffers door de ex-ploertendoder Adolf Hitler gepost. Dat 3-6 post je er 100% bewust van het feit dat, dat het een afzwakking van de holocaust is die mensen pijn doet. Je post dat bewust om te rellen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:02:45 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39969814
Welkom op deze snikhete woensdag.
Hebben jullie wel enig idee hoe warm het is. ?
quote:
_The_General_
Laten we allemaal even de hand in eigen boezem steken ( had ik maar een wulpse boezem, maar dat terzijde ).

Meki post bewust of onbewust steeds hetzelfde verhaaltje. Misschien kan hij daar eens aan werken?

Wij happen met zijn alle, misschien kunnen wij daar allemaal eens aan werken?

Hou verder de discussie in hoofdlijnen op orde. Ik snap best dat er af en toe een grappige sneer gemaakt wordt. Maar kanker is nou niet echt een onderwerp om quasi grappig over te doen.
Zeker niet als er al zoveel onschuldige doden zijn gevallen (ja aan beide zijden), vanuit die optiek vanwacht ik wel wat serieuze postings. En dat s-avonds de reeks vervalt tot een soort SC-reeks (zie opmerking finder) is op zich begrijpelijk. Op dit moment is de reeks uitgekristaliseerd tot een vaste kern van users die allemaal wel op een explicitie (of minder serieuze) mening hebben over dit onderwerp (in afwachting tot nieuwe nieuwsfeitjes).
Blijf het vreemd vinden... eigenlijk zouden we een reeks van Dafur in de lucht moeten brengen daar vallen per saldo meer slachtoffers door sectarisch geweld (over dezelfde tijdspanne). Maar daar heeft de wereld vrijwel geen boodschap aan.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:06:43 #109
13462 BansheeBoy
pi_39969950
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef _The_General_ het volgende:

Je post dat bewust om te rellen.
Ik heb al aangegeven dat ik dat heb gepost om niemand tegen het zere been te stoten, er zijn nl. verschillende getallen in omloop. Ik zelf vind het getal van ondergeschikt belang, het feit dat het gebeurd is vind ik veel belangrijker. Ik ontken de Holocaust niet en ik bagetaliseer hem ook niet.

Je maakt één grote fout, je denkt mijn intenties te kennen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:10:05 #110
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39970063
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef Drugshond het volgende:

Blijf het vreemd vinden... eigenlijk zouden we een reeks van Dafur in de lucht moeten brengen daar vallen per saldo meer slachtoffers door sectarisch geweld (over dezelfde tijdspanne). Maar daar heeft de wereld vrijwel geen boodschap aan.
Dat wordt minder in de media onder de aandacht gebracht. De media heeft daarin ook geen partij gekozen. Bij het Israel/Libanon conflict ruikt men kansen om weer eens flink zielig te doen en in een slachtofferrol te kruipen.
chanceless
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:17:51 #111
89730 Drugshond
pi_39970311
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Die heb ik je allang gegeven. Je hebt in de 26 topics over dit conflict bewust meerdere keren de cijfers 3-6 miljoen joodse slachtoffers door de ex-ploertendoder Adolf Hitler gepost. Dat 3-6 post je er 100% bewust van het feit dat, dat het een afzwakking van de holocaust is die mensen pijn doet. Je post dat bewust om te rellen.
Ehmm er was vorige maand een serieus topic over de holocaust in [GC] daar werden de verschillende onderzoeken naast elkaar gelegd. De officiele rammingen lagen (uit mijn hoofd) tussen 4.1 en 6 milj.
Alleen ik krijg het topic niet gevonden. (ook te warm om te zoeken).
Of het bagitaliseren is weet ik niet. Want dan zou je alle onderzoeken / opmerkingen tegen het licht moeten houden. Dat BSB met cijfers op de proppen komt met cijfers die lager uitvallen en zonder bronvermelding (!!) is een beetje not done. Ik weet in ieder geval zeker dat BSB geen holocaust expert is.
En met de beste wil ter wereld de koppeling van de holocaust / WO-II en/of het conflict Israel-Libanon is er eentje die op verkeerde sentimenten berust. Zo kun je bij elk conflict wel WO-II met de haren erbij slepen maar of de discussie daar beter van wordt....... in mijn optiek niet.
Users storen er zich aan..... (o ja... wij storen er ons ook aan).
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:39:01 #112
13462 BansheeBoy
pi_39971044
Ok, ik ben ieder geval blij dat betreffende user nergens een quote vandaan kan halen waarin ik de Holocaust ontken, dat hij me er wel van beschuldigd vind ik een zeer zeer kwalijke zaak.

²
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:43:08 #113
13462 BansheeBoy
pi_39971209
Drugshond, ik ben dan geen holocaust expert, maar je kunt niet ontkennen dat er discussie is om het aantal slachtoffers, de reden dat ik 3-6 miljoen gepakt hebt heb ik inmiddels gegeven, het is een getal wat ergens daar tussen ligt.

²
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:46:37 #114
89730 Drugshond
pi_39971315
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Drugshond, ik ben dan geen holocaust expert, maar je kunt niet ontkennen dat er discussie is om het aantal slachtoffers, de reden dat ik 3-6 miljoen gepakt hebt heb ik inmiddels gegeven, het is een getal wat ergens daar tussen ligt.

²
Als je met die bewuste cijfers wilt stoeien moet je daarvoor in het bewuste [GC]-topic zijn. Het topic was bloedserieus en zomaar wat losse flodders wordt volgens mij genadeloos afgestraft.

Verder wil ik die vergelijkingen niet meer zien in [NWS], Capice.
pi_39971343
Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken.Het is voor de discussie over de Libanon Crisis niet interessant om het aantal overleden Joden door de holocaust te vermelden. Je doet dat wel, bewust.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:48:55 #116
13462 BansheeBoy
pi_39971383
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Als je met die bewuste cijfers wilt stoeien moet je daarvoor in het bewuste [GC]-topic zijn. Het topic was bloedserieus en zomaar wat losse flodders wordt volgens mij genadeloos afgestraft.

Verder wil ik die vergelijkingen niet meer zien in [NWS], Capice.
Met die vergelijking ben ik al 8 reeksen of zo mee gestopt, ik heb dus ook begrepen dat menigeen dit niet wilde (ik kan me er niet in vinden, maar ook ik respecteer de rest), waar ik me aan hekel is dat ik wordt beschuldigd van Holocaustontkenning, dat doet me oprecht pijn, en ik eis excuses van die gast!

²
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:51:54 #117
89730 Drugshond
pi_39971483
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:47 schreef _The_General_ het volgende:
Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken.Het is voor de discussie over de Libanon Crisis niet interessant om het aantal overleden Joden door de holocaust te vermelden. Je doet dat wel, bewust.
Dat laatste kan ik bijna beamen. De notes van BSB beginnen nu ook in die richting te lopen.
Totdat we er een keer echt schoon genoeg van hebben.... ik geef niet voor niks een laatste waarschuwing hier.
pi_39971570
BsB, Ik wil je best mijn excuses aanbieden als ik te ver ben gegaan door het ontkenning te noemen. Maar steek jij dan ook even de hand in eigen boezem door toe te geven dat het 0,0% relevant was voor deze discussie om het aantal joodse slachtoffers tijdens woII te vermelden. En nog minder relevant, en dus bewust rellen, door het vermelden van een cijfer lager dan dat het cijfer wat algemeen aangenomen wordt. En ja, ik weet dat dat ondertussen lager ligt dan 6 miljoen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:55:20 #119
13462 BansheeBoy
pi_39971583
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik bijna beamen. De notes van BSB beginnen nu ook in die richting te lopen.
Totdat we er een keer echt schoon genoeg van hebben.... ik geef niet voor niks een laatste waarschuwing hier.
Je geeft een waarschuwing voor iets waar ik al mee ben gestopt: WOII vergelijken met het huidige conflict, hoewel ik het er hier niet mee eens ben ben ik er toch uit respect mee gestopt. Toch doet het me pijn dat ik wordt beschuldigd van Holocaustontkenning, en nog ongefundeerd ook.

²
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:02:24 #120
89730 Drugshond
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:04:47 #121
13462 BansheeBoy
pi_39971921
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef Drugshond het volgende:
Hier komen jullie samen wel uit. (ik ga weer verder met de luie moderator uit te hangen).
Drugshond, kom op zeg. Je kunt toch wel bemiddelen, het is toch verre van chique dat iemand mij van zoiets grofs beschuldigd zonder daar een citaat voor te kunnen aanhalen of ander bewijs???

²
pi_39971951
Lees eens een beetje omhoog BsB, en het bewijs is al meerdere keren aangegeven en ga ik niet herhalen. Mensen hebben er zelfs een fb topic over geopend. Je weet dondersgoed welke quotes bedoeld worden.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:08:41 #123
13462 BansheeBoy
pi_39972028
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef _The_General_ het volgende:
Lees eens een beetje omhoog BsB, en het bewijs is al meerdere keren aangegeven en ga ik niet herhalen. Mensen hebben er zelfs een fb topic over geopend. Je weet dondersgoed welke quotes bedoeld worden.
Concreet: Laat mij zien waar ik de Holocaust ontken!

En waar staat dat topic dan?

²
pi_39972062
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef _The_General_ het volgende:
BsB, Ik wil je best mijn excuses aanbieden als ik te ver ben gegaan door het ontkenning te noemen. Maar steek jij dan ook even de hand in eigen boezem door toe te geven dat het 0,0% relevant was voor deze discussie om het aantal joodse slachtoffers tijdens woII te vermelden. En nog minder relevant, en dus bewust rellen, door het vermelden van een cijfer lager dan dat het cijfer wat algemeen aangenomen wordt. En ja, ik weet dat dat ondertussen lager ligt dan 6 miljoen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:14:52 #125
13462 BansheeBoy
pi_39972220
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef _The_General_ het volgende:
Ik wilde met deze vergelijking de onmenselijkheid aantonen van Israël. Het getal 3-6 heb ik gedaan omdat er geen harde cijfers zijn (ik had ook 4, 5 of 6 kunnen zeggen), ik wilde niet rellen. Ik ontken geen holocaust. Eigenlijk alles waar je mij van beschuldigd kan ik me niet in vinden. Sommige opmerkingen van mij zijn misschien op verschillende manieren te interpreteren, maar je pakt in mijn geval standaard de verkeerde c.q. de negatieve interpretatie. Je hebt me vanaf het begin al ongenadig hard aangepakt, tot de dag van vandaag weet ik niet waarom.

²
pi_39973657
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:56:57 #127
89730 Drugshond
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:00:22 #128
13462 BansheeBoy
pi_39973887
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wilde met deze vergelijking de onmenselijkheid aantonen van Israël. Het getal 3-6 heb ik gedaan omdat er geen harde cijfers zijn (ik had ook 4, 5 of 6 kunnen zeggen), ik wilde niet rellen. Ik ontken geen holocaust. Eigenlijk alles waar je mij van beschuldigd kan ik me niet in vinden. Sommige opmerkingen van mij zijn misschien op verschillende manieren te interpreteren, maar je pakt in mijn geval standaard de verkeerde c.q. de negatieve interpretatie. Je hebt me vanaf het begin al ongenadig hard aangepakt, tot de dag van vandaag weet ik niet waarom.

²
²
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:14:40 #129
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39990100
Het is weer een Meki-topic gebeuren...
Trotse papa van Eden
pi_39991270
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:21 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je doet me denken aan een andere poster die elke keer dezelfde posting achterlaat.
Kan ff niet op de naam komen
Ook hier begint het strontvervelend te worden (die polariserende toeschrijving). Omdat je doelbewust andere posters van een etiket probeert te voorzien.
Ja leuk drugshond. En wat wil je hiermee zeggen?

Vooralsnog vind ik je voornamelijk te dom om ook maar 1 knopje hier in te drukken, zoals Johan de With al eens prima in een topic verwoord had.

Ga je nog eens je leugen over divisies neergooien in je daarvoor te openen topic of doe je het op de voorhand al maar niet?

Neem nog een whiskeytje joh.
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:47:00 #131
13462 BansheeBoy
pi_39991502
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef -IksRee- het volgende:

Vooralsnog vind ik je voornamelijk te dom om ook maar 1 knopje hier in te drukken, zoals Johan de With al eens prima in een topic verwoord had.
Vind je het gek dat je dat vindt!!!? Dat is je kloon man.

²
pi_39991686
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind je het gek dat je dat vindt!!!? Dat is je kloon man.

²
Oh ja. Dat is waar.
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:53:03 #133
13462 BansheeBoy
pi_39991758
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:51 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Oh ja. Dat is waar.
"Laat je sensualiteit spreken."

²
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:58:38 #134
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39992023
Crisis in het middenoosten kan misschien aangevuld worden met deze link http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv (lage kwaliteit) of http://www.seconddraft.org/movies/pallywood.divx (hogere kwaliteit) Hierin staan wat leuke fragmenten over hoe de media verslag doen van de strijd ter plaatse
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:01:10 #135
89730 Drugshond
pi_39992142
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja leuk drugshond. En wat wil je hiermee zeggen?

Ga je nog eens je leugen over divisies neergooien in je daarvoor te openen topic of doe je het op de voorhand al maar niet?

Neem nog een whiskeytje joh.
Ik wil het best uitwerken, maar op dit moment ben ik zowel voor als achter de schermen met heel andere dingen bezig. En verder is mijn leven meer dan Fok!.
Blijf maar lekker door posten op de ingeslagen weg. Je weet zelf wel wanneer je over de scheef gaat. En die toeschrijvingen naar mijn adres zal je openvraag zeker niet hoger op mijn persoonlijke agenda plaatsen. Op dit moment heb ik wel betere dingen te doen.

- Post maar normaal, dan doe je al gek genoeg. -
pi_39992216
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik wil het best uitwerken, maar op dit moment ben ik zowel voor als achter de schermen met heel andere dingen bezig. En verder is mijn leven meer dan Fok!.
Blijf maar lekker door posten op de ingeslagen weg. Je weet zelf wel wanneer je over de scheef gaat. En die toeschrijvingen naar mijn adres zal je openvraag zeker niet hoger op mijn persoonlijke agenda plaatsen. Op dit moment heb ik wel betere dingen te doen.

- Post maar normaal, dan doe je al gek genoeg. -
Wederom geen antwoord op de vraag dus maar het gewoonlijke vage geouwehoer. En hoe ik op jouw 'persoonlijke agenda' sta zal me al helemaal worst wezen zeg.

Whatever
pi_39992349
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Wederom geen antwoord op de vraag dus maar het gewoonlijke vage geouwehoer. En hoe ik op jouw 'persoonlijke agenda' sta zal me al helemaal worst wezen zeg.

Whatever
He doei he
pi_39992351
waarom zijn men blij dat ik op vakantie ga .
dan kunnen ze zeker niet meer op de slachtoffers letten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:05:13 #139
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39992355
Wel lief blijven jongens
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:05:13 #140
13462 BansheeBoy
pi_39992356
quote:

[..]

Whatever
"Laat je sensualiteit spreken."

²
pi_39992475
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

He doei he
Ja mazzel he
pi_39992506
Kut ben je nog hier?
pi_39992589
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Kut ben je nog hier?
Ja. Alweer iemand die jonger is als jij, meer verdient en meer heeft bereikt.
Dat moet toch pijn doen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:11:16 #144
13462 BansheeBoy
pi_39992623
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Kut ben je nog hier?
Je hebt users die rellen, je hebt users die lollig zijn, je hebt users die extreem regelmatig de policy overschrijden, maar iks-ray is een user die helemaal geen respect heeft voor anderen, dat is echt een kwalijke zaak.

²
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:12:18 #145
89730 Drugshond
pi_39992671
quote:

[..]

Whatever
Stel de vraag maar eens normaal, wellicht dat ik er dan aandacht aan ga besteden (ik ben jou hond niet).
Ik zal alvast een tip van de sluier oplichten.
[foto's Hezbollah met hitlergroet (verschillende keren terug gekomen in deze reekstopic).]
Toeschrijving naar een collega mod.... Je Palastijnse vriendjes of iets dergelijks (na aanleidng van die foto om eens lekker te kwallen/rellen) Dat is dus wat ik bedoel met een polariserende toeschrijving. Terwijl ze toch wel met iets meer inhoud en nuance om de hoek komt.
Respect over een andere mening/projectie is niet je beste troef. En wat JdW heeft te maken met bovenstaande zal me helemaal een biet roesten. Of ik moet het zien als een zwakte bod om je posting meer lading te geven.

Qua je post/banhistorie en je intenties ben ik waakzaam (that's all).
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:12:41 #146
13462 BansheeBoy
pi_39992689
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:10 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat moet toch pijn doen.
Als je het niet meer weet hé, dan:"Vraag het k_i_m, zij heeft het antwoord."

²
pi_39992692
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt users die rellen, je hebt users die lollig zijn, je hebt users die extreem regelmatig de policy overschrijden, maar iks-ray is een user die helemaal geen respect heeft voor anderen, dat is echt een kwalijke zaak.

²
Rezzpekt is echt een overgewaardeerd woord geworden. Of sterker nog, een woord voor criminelen en agressieve moslims , om de grote meester maar te citeren.
pi_39992703
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:10 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat moet toch pijn doen.
Mhwao, dat went hoor. Zeker dat jonger zijn. En dat meer bereiken wil ik nog niet zozeer zeggen. Je geeft me iets te hoog op van jezelf x-ray.
pi_39992742
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Stel de vraag maar eens normaal, wellicht dat ik er dan aandacht aan ga besteden (ik ben jou hond niet).
Ik zal alvast een tip van de sluier oplichten.
[foto's Hezbollah met hitlergroet (verschillende keren terug gekomen in deze reekstopic).]
Toeschrijving naar een collega mod.... Je Palastijnse vriendjes of iets dergelijks (na aanleidng van die foto om eens lekker te kwallen/rellen) Dat is dus wat ik bedoel met een polariserende toeschrijving. Terwijl ze toch wel met iets meer inhoud en nuance om de hoek komt.
Respect over een andere mening/projectie is niet je beste troef. En wat JdW heeft te maken met bovenstaande zal me helemaal een biet roesten. Of ik moet het zien als een zwakte bod om je posting meer lading te geven.

Qua je post/banhistorie en je intenties ben ik waakzaam (that's all).
Jezus man. Erodome is niet eens een mod.

Dat bedoel ik dus. Dat soort simpele dingen heb je al fout.
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:14:14 #150
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39992750
Volgens mij is het veel te warm om te bekvechten... Iemand een ijsje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')