Nee hoor, het gaat hier om een joodse splintergroepering die dit soort dingen niet voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je spreekt nu over een "groep Joden", terwijl je dat niet deed bij de moslims. Ive got you here. Meten met 2 maten. Generaliseer het dan ook over de Joden als je zo tof bent.
Ga je proberen onder de gordel te raken, wordt je boos ventje, dat zegt genoeg denk ik, zijn de argumenten op ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:48 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh please: de Arabieren snijden je kop eraf als je een jood bent of tegenwoordig ook als je een niet-moslim bent. Ik weet dat jij ze graag pijpt, maar je pijpt de verkeerde: ze gooien vrouwen als jou nog liever de put in dan joden.
Geen 1000 jaar terug, deze verdeling heeft gewerkt totdat de staat israel werd gesticht en toen is de ellende weer begonnen na een periode van relatieve rust.quote:Oh goh, gaan we het weer over 1.000 jaar geleden hebben? Kunnen we het eens over het hier en nu hebben waar de Arabische wereld een wereld vol haat en discriminatie jegens niet-moslims is?
Israel heeft zich niet totaal terug getrokken uit libanon, nogmaals, het gaat om een klein stukje aan de grens die voor beide landen ontiegelijk belangerijk is voor de waterhuishouding.quote:Waar Israel, na zich al 6 jaar geleden te hebben teruggetrokken, onophoudelijk door je fascistische Hezbollah-vriendjes bestookt werd?
Het gaat mij erom te laten zien hoe weinig grondgebied Israël in werkelijkheid heeft, dat kan men op deze kaart goed zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het groene gedeelte is niet allemaal het midden-oosten hoor.
Maakt het wat uit? Het zij en blijven Joden, dus moeten we het volgens je redenering ook over alle joden generaliseren. Dat doe je toch ook over moslims? Immers 1 religieuze leider (waarvan ik niet eens weet wat voor stroming die aanhangt) is ook al een representant voor ALLE moslims. Ongeacht of deze lid was van een radicale groeperingquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat hier om een joodse splintergroepering die dit soort dingen niet voor het zeggen heeft.
Juist niet, misschien moet je een kaart erbij bakken met woestijn e.d.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom te laten zien hoe weinig grondgebied Israël in werkelijkheid heeft, dat kan men op deze kaart goed zien.
http://www.bereanfaith.com/images/maps/1.gif
Dit soort gezeik kots ik dus van, zeker vriendjes met bush met je als je niet totaal aan mijn kant staat sta je aan de andere kant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:50 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hier, je vriendjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan hebben ze nog niet eens de Tempelberg onder hun hoede, waar het toch vooral omdraait.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom te laten zien hoe weinig grondgebied Israël in werkelijkheid heeft, dat kan men op deze kaart goed zien.
http://www.bereanfaith.com/images/maps/1.gif
Jij beticht Erodome van eenzijdigheidquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog niet eens de Tempelberg onder hun hoede, waar het toch vooral omdraait.
En Erodome, kalmeer een beetje, ik weet dat je wordt geprovoceerd door xray en dat is niet netjes, maar je bekijkt het wel heel eenzijdig, dat mag toch duidelijk zijn. Je komt gewoon een beetje naief over als je roept dat het hier een 'waterhuishoudingsoorlog' is.
kijk eens in zijn Signature.......quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:02 schreef erodome het volgende:
welke propaganda neem jij tot je,
Nee, dat hoeft niet. Op het moment dat deze meer extremistische joden de overhand krijgen en de Rotskoepel omver gooien en de derde tempel bouwen dan krijgen de joden er van mij ook van langs. Ik houd er namelijk niet van om achter algemene organisaties of groeperingen te schuilen, dat vind ik laf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Het zij en blijven Joden, dus moeten we het volgens je redenering ook over alle joden generaliseren. Dat doe je toch ook over moslims? Immers 1 religieuze leider (waarvan ik niet eens weet wat voor stroming die aanhangt) is ook al een representant voor ALLE moslims. Ongeacht of deze lid was van een radicale groepering![]()
haha .. jha laten we daar nu al afspraken over maken!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Als dit allemaal ooit over is mag Israël beginnen met herstelbetalingen aan Libanon. Een paar miljard om mee te beginnen lijkt me niet geheel onterecht.
Jij neemt aan dat ik aan de kant van de joden sta. Ik sta aan geen enkele kant, ik heb een interesse van afstand. Voor de discussie neem ik wel eens een standpunt in of stel kritische vragen als advocaat van de duivel, dat is alles. Lees anders even al mijn posts door in de afgelopen topics, dan wordt dat beeld wel duidelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij beticht Erodome van eenzijdigheid![]()
![]()
Weet je wat ik laf vind, de actie van 1 persoon te veralgemeniseren op 1,5 miljard personen. Dat vind ik laf. Volgens mij heb jij dat WikiPedia stukje niet helemaal gelezen klopt het niet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Op het moment dat deze meer extremistische joden de overhand krijgen en de Rotskoepel omver gooien en de derde tempel bouwen dan krijgen de joden er van mij ook van langs. Ik houd er namelijk niet van om achter algemene organisaties of groeperingen te schuilen, dat vind ik laf.
Dan ben je slecht geinformeerd, serieus...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat bazel je nu????Hezbollahs bestaansreden is de VERNIETIGING VAN ISRAEL. Punt: dat is hun doel, dat zeggen ze zelf en dat is het enige wat ze willen.
![]()
Die shebaa-boerderijen zijn dus een groot deel van het conflict, vind het jammer dat de info niet verder gaat als dit en niet het belang van dat stukje land benadrukt, het is namelijk niet zo dat het om niets gaat, het gaat om zeer belangerijk water.quote:Ondanks druk van de Verenigde Naties tot het neerleggen van de wapens zoals vastgelegd in resolutie 1559 aangenomen in oktober 2004, blijft Hezbollah een gewapende militie. Een van de redenen die hiervoor wordt aangevoerd is dat Israël nog altijd in Libanon een stukje land bezet zou houden, namelijk de Shebaa-boerderijen. De VN hebben echter in 2000 bepaald dat Israël zich van het gehele Libanese grondgebied heeft teruggetrokken. Volgens de VN behoren de Shebaa-boerderijen bij Syrië (en dus bij de door Israël bezette Golan-hoogvlakte) en niet bij Libanon. Israël stelt dat dit kleine stukje land niet meer is dan een excuus om Israëliërs aan te vallen; ze zou het hebben ontruimd als de VN dit hadden bepaald.
Een andere reden voor Hezbollah om de gewapende strijd tegen Israël door te zetten, is de aanwezigheid van Hezbollah militieleden in Israëlische gevangenissen. Pas als Libanon en de Libanezen volledig zijn "bevrijd", is Hezbollah bereid de wapens neer te leggen. Opvallend genoeg maakt Hezbollah zich niet druk om Libanezen die zich in Syrische gevangenissen bevinden.
Oh please: het is duidelijk een groep: allemaal volgelingen van de koran.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, je kan NIET religieuzen ook afbakenen in een groep, tenminste als jij MOSLIMS kan afbakenen onder 1 groep, dan kan het dus ook met NIET-religieuzen. Immers hoeveel stromingen zijn er binnen de Islam? Hoeveel interpretaties : ')
ik heb het allemaal gelezen en nog veel meer. Ik heb met er gewoon in verdiept, zou jij ook eens moeten doen. En nogmaals, jin hebt nog helemaal geen idee van wat mijn standpunt is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je wat ik laf vind, de actie van 1 persoon te veralgemeniseren op 1,5 miljard personen. Dat vind ik laf. Volgens mij heb jij dat WikiPedia stukje niet helemaal gelezen klopt het niet?
Nee, ik neem niets aan. Ik zie wel een bepaald aantal belachelijke manieren van redeneren wat uitmond in meten van 2 maten. En dat zie ik in dit topic. Jij weet zelf ook best dat je manier van redeneren nergens op sloeg. Nergens heb jij mij bovendien weten aan te tonen dat DE moslims willen dat er geen enkele Jood of Christen er mag komen. Je hebt mij slechts laten zien dat er 1 persoon was, ruim 40 jaar geleden, die Jeruzalem beheerde en dat er destijds erg strikte regels waren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat ik aan de kant van de joden sta. Ik sta aan geen enkele kant, ik heb een interesse van afstand. Voor de discussie neem ik wel eens een standpunt in of stel kritische vragen als advocaat van de duivel, dat is alles. Lees anders even al mijn posts door in de afgelopen topics, dan wordt dat beeld wel duidelijk![]()
Lijkt mij niet. Iran en Syrië horen herstelbetalingen te doen aan Israël en Libanon.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Als dit allemaal ooit over is mag Israël beginnen met herstelbetalingen aan Libanon. Een paar miljard om mee te beginnen lijkt me niet geheel onterecht.
Tsja, die hele discussie omtrent dat conflicht, ik word er een beetje moe van. Het sleept zich nu al jaren voort en we komen er toch niet uit. Dus ik dacht, laat ik eens wat verder kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef TheShadow het volgende:
[..]
haha .. jha laten we daar nu al afspraken over maken!![]()
Iran en Syrie mogen dan ook wel een goede bijdrage leveren lijkt me.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Je bent bekend met het feit dat moslims geen enkele leidende hoofdfiguur hebben binnen de Islam. Er is dus niemand die eenzijdig zaken kan besluiten met betrekking tot religieuze zaken. Er is geen PAUS. Dus jij kan onmogelijk veralgemeniseren, aangezien er nooit een officieel besluit in naam van de Islam kan worden gemaakt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ik heb het allemaal gelezen en nog veel meer. Ik heb met er gewoon in verdiept, zou jij ook eens moeten doen. En nogmaals, jin hebt nog helemaal geen idee van wat mijn standpunt is.
En nee, ik algemeniseer niet, ik ben namelijk niet degene die me bij een groep aansluit die bepaalde besluiten neemt. Verschuilen is laf.
Nee hoor. Het is Israël dat in de afgelopen dagen voor miljarden aan infrastructuur kapot heeft geschoten. Dit treft niet alleen de Hezbollah strijders maar vooral de onschuldige burgers die hier nog vele decennia lang de negatieve gevolgen van zullen ondervinden. Het is een lafhartige streek. Betalen zullen ze, die Joden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Iran en Syrië horen herstelbetalingen te doen aan Israël en Libanon.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik neem niets aan. Ik zie wel een bepaald aantal belachelijke manieren van redeneren wat uitmond in meten van 2 maten. En dat zie ik in dit topic. Jij weet zelf ook best dat je manier van redeneren nergens op sloeg. Nergens heb jij mij bovendien weten aan te tonen dat DE moslims willen dat er geen enkele Jood of Christen er mag komen. Je hebt mij slechts laten zien dat er 1 persoon was, ruim 40 jaar geleden, die Jeruzalem beheerde en dat er destijds erg strikte regels waren.![]()
Dat ook. Maar het grootste gedeelte zal uit Israël moeten komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Iran en Syrie mogen dan ook wel een goede bijdrage leveren lijkt me.
Goed tegenargument!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
wat een onzin, hier kan ik niet eens op reageren. Je verschuilt je, lafaard
![]()
...en het wordt pas echt lachen/een zootje als Libanon om een voorschot gaat vragen bij Duitse concerns die joodse slachtoffers van WOII nog het één en ander schuldig zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Iran en Syrie mogen dan ook wel een goede bijdrage leveren lijkt me.
Moslims hebben meer dan genoeg leiders die namens hun beslissingen nemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat moslims geen enkele leidende hoofdfiguur hebben binnen de Islam. Er is dus niemand die eenzijdig zaken kan besluiten met betrekking tot religieuze zaken. Er is geen PAUS. Dus jij kan onmogelijk veralgemeniseren, aangezien er nooit een officieel besluit in naam van de Islam kan worden gemaakt.
Het gedeelte tussen het vetgedrukte is erg interessant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ben je slecht geinformeerd, serieus...
[..]
Die shebaa-boerderijen zijn dus een groot deel van het conflict, vind het jammer dat de info niet verder gaat als dit en niet het belang van dat stukje land benadrukt, het is namelijk niet zo dat het om niets gaat, het gaat om zeer belangerijk water.
Maar geen vernieteging bij deze eisen hoor, alle gevangenen los, hezbollah ontwapend(niet dat ik vind dat al die gevangenen los horen, er zitten smerige misdadigers tussen die serieus veel straf verdienen).
Oh jah joh!? Nou die moet ik dan eerst zien te vinden!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Moslims hebben meer dan genoeg leiders die namens hun beslissingen nemen.
Ja hoor. Het is allemaal de schuld van Israel die aangevallen is vanaf het grondgebied van Libanon.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is Israël dat in de afgelopen dagen voor miljarden aan infrastructuur kapot heeft geschoten. Dit treft niet alleen de Hezbollah strijders maar vooral de onschuldige burgers die hier nog vele decennia lang de negatieve gevolgen van zullen ondervinden. Het is een lafhartige streek. Betalen zullen ze, die Joden.
Klopt, en de slavenhandel is geloof ik ook nog niet helemaal goed afgehandeld. Illusie dus dat het allemaal vergoed gaat worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
...en het wordt pas echt lachen/een zootje als Libanon om een voorschot gaat vragen bij Duitse concerns die joodse slachtoffers van WOII nog het één en ander schuldig zijn![]()
Oh kom op zeg, naief persoon. Zelfs de politieke tak heeft meerdere malen opgeroepen tot de vernietiging van Israel. Verder klopt je stukje met dat excuus niet:quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ben je slecht geinformeerd, serieus...
[..]
Die shebaa-boerderijen zijn dus een groot deel van het conflict, vind het jammer dat de info niet verder gaat als dit en niet het belang van dat stukje land benadrukt, het is namelijk niet zo dat het om niets gaat, het gaat om zeer belangerijk water.
Maar geen vernieteging bij deze eisen hoor, alle gevangenen los, hezbollah ontwapend(niet dat ik vind dat al die gevangenen los horen, er zitten smerige misdadigers tussen die serieus veel straf verdienen).
[quote]Founded with the aid of Iran and funded by it,[10] Hezbollah follows the distinct Shia Islamic ideology developed by Ayatollah Ruhollah Khomeini, leader of the Islamic Revolution in Iran.[11]quote:Ondanks druk van de Verenigde Naties tot het neerleggen van de wapens zoals vastgelegd in resolutie 1559 aangenomen in oktober 2004, blijft Hezbollah een gewapende militie. Een van de redenen die hiervoor wordt aangevoerd is dat Israël nog altijd in Libanon een stukje land bezet zou houden, namelijk de Shebaa-boerderijen. De VN hebben echter in 2000 bepaald dat Israël zich van het gehele Libanese grondgebied heeft teruggetrokken. Volgens de VN behoren de Shebaa-boerderijen bij Syrië (en dus bij de door Israël bezette Golan-hoogvlakte) en niet bij Libanon. Israël stelt dat dit kleine stukje land niet meer is dan een excuus om Israëliërs aan te vallen; ze zou het hebben ontruimd als de VN dit hadden bepaald.
Ga je me nu vertellen dat er binnen de islam geen leiders en hierarchische structuren zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh jah joh!? Nou die moet ik dan eerst zien te vinden!Echt je onderbouwd je argumenten fantastisch.
Binnen mijn stroming is er zeker geen religieus LEIDER.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat er binnen de islam geen leiders zijn?![]()
Precies...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is allemaal de schuld van Israel die aangevallen is vanaf het grondgebied van Libanon.![]()
DAT is een makkelijk excuus zeg ongelofelijk. Ook al moorden miljoenen moslims niet moslims uit met de koran in hun hand, dan NOG ligt het niet aan de religie WANT ER IS GEEN PAUS-FIGUURquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat moslims geen enkele leidende hoofdfiguur hebben binnen de Islam. Er is dus niemand die eenzijdig zaken kan besluiten met betrekking tot religieuze zaken. Er is geen PAUS. Dus jij kan onmogelijk veralgemeniseren, aangezien er nooit een officieel besluit in naam van de Islam kan worden gemaakt.
Nee hoor, als iemand zich denoteert als moslim dan moet hij begrijpen dat er mensen zijn die macht hebben die namens zijn geloof bepaalde beslissingen neemt. Ben je het daar niet mee eens noem je zelf dan geen moslim.quote:
Maar dat is het dan ook grotendeels, dat daarbij veel irritatie komt kijken over het handelen van israel tegenover voornamelijk de palestijnen is ook waar, maar in weze was het een grensconflict om water, iets wat nooit naar voren gehaalt wordt, wordt altijd op de achtergrond geschoven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog niet eens de Tempelberg onder hun hoede, waar het toch vooral omdraait.
En Erodome, kalmeer een beetje, ik weet dat je wordt geprovoceerd door xray en dat is niet netjes, maar je bekijkt het wel heel eenzijdig, dat mag toch duidelijk zijn. Je komt gewoon een beetje naief over als je roept dat het hier een 'waterhuishoudingsoorlog' is.
Wacht 6 miljoen Joden zijn vermoord door het Westen, oh het is de Westerse intolerante cultuur! De Westerse gedachtegang keurt het moorden van 6 miljoen joden goed namelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:18 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
DAT is een makkelijk excuus zeg ongelofelijk. Ook al moorden miljoenen moslims niet moslims uit met de koran in hun hand, dan NOG ligt het niet aan de religie WANT ER IS GEEN PAUS-FIGUUR
Oh mijn godroze olifant
Miljoenen moslims is wel erg gechargeerd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:18 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
DAT is een makkelijk excuus zeg ongelofelijk. Ook al moorden miljoenen moslims niet moslims uit met de koran in hun hand, dan NOG ligt het niet aan de religie WANT ER IS GEEN PAUS-FIGUUR
Oh mijn godroze olifant
Dat is niet relevant, er zijn hierarchische structuren en mensen die namens de islam beslissingen nemen, dat hoeft niet per se één leider te zijn. Kom op, je kunt beter dan ditquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Binnen mijn stroming is er zeker geen religieus LEIDER.
In dat geval kunnen we elkaar de hand schudden, ik doe niet meer als dat, in discussie's waarin israel totaal gehekelt wordt en de andere op de schouders geklopt worden doe ik hetzelfde, maar dan andersom, dan belicht ik israel zijn kant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat ik aan de kant van de joden sta. Ik sta aan geen enkele kant, ik heb een interesse van afstand. Voor de discussie neem ik wel eens een standpunt in of stel kritische vragen als advocaat van de duivel, dat is alles. Lees anders even al mijn posts door in de afgelopen topics, dan wordt dat beeld wel duidelijk![]()
Nee, die zijn er niet. En jij bepaald voor niemand of hij of zij zich moslim mag noemen of niet. Ik ben zeker een moslim ja en er nog trots op ook. Dat betekend niet dat ik dan ook iets te maken heb met de beslissing van een of ander persoon in Jeruzalem 60 jaar geleden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:19 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, als iemand zich denoteert als moslim dan moet hij begrijpen dat er mensen zijn die macht hebben die namens zijn geloof bepaalde beslissingen neemt. Ben je het daar niet mee eens noem je zelf dan geen moslim.
Je doet me denken aan een andere poster die elke keer dezelfde posting achterlaat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:50 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hier, je vriendjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat niet wegneemt dat het een van de weinige mooie gebaren zou zijn die Israël zou kunnen maken in dezen na afloop.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Klopt, en de slavenhandel is geloof ik ook nog niet helemaal goed afgehandeld. Illusie dus dat het allemaal vergoed gaat worden.
Het westen is niet echt een groep te noemen natuurlijk in deze kwestie, Duitsland is al iets preciezer. En de westerse cultuur is zeker ook intolerant. Kerel, ik sta echt niet recht tegenover je qua standpunten dan sla niet zo om je heen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wacht 6 miljoen Joden zijn vermoord door het Westen, oh het is de Westerse intolerante cultuur! De Westerse gedachtegang keurt het moorden van 6 miljoen joden goed namelijk.![]()
Dat is niet relevant? Want daar gaat het over. You failed dus. Er is geen leider die een bindend advies kan geven over religieuze zaken. Een Imam draagt het gebed voor en is een Korangeleerde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is niet relevant, er zijn hierarchische structuren en mensen die namens de islam beslissingen nemen, dat hoeft niet per se één leider te zijn. Kom op, je kunt beter dan dit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |