abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39973122
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

1. Explain? Ik heb DE moslims nooit horen zeggen dat Jeruzalem exclusief en alleen beschikbaar moet zijn voor moslims (net als mekka dat bijvoorbeeld is). Volgens mij mogen Joden en Christenen en whatever er gewoon rondlopen. Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?
[..]

2. De arabieren hadden het net terugveroverd van de Ottomanen in WW1.
1. De joden mogen er komen maar niet bidden en dergelijke, ze mogen er enkel rondlopen.

2. Ja en? Is toch geen tegenargument, ze waren het gewoon snel weer kwijt, kan gebeuren. We lopen toch ook niet te zeuren dat Duitsland Polen na WOII weer moest inleveren, want eigenlijk hadden ze dat net veroverd een paar jaar ervoor.
pi_39973123
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou wees er trots op.
pi_39973155
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou wees er trots op.
Ik heb deze besteld: https://boffensive.florid(...)0034/imaginarylg.jpg
pi_39973164
* JohnDope draait even toepasselijke muziek:

label: Social Parasite.
Producer: Drokz.
Titel: /a2_drokz_-_rock_ya_in_ya_face_(part_1and2)-sq.mp3.
Genre: Terror.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39973175
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Hezbollah is ontstaan vanuit verdrukking, vanuit bezetting door ISREAL, daarna door syrie.
Wat daarna is overgebleven is een GRENSCONFLICT, die gaat om WATER, het gaat om een klein stukje land dat aan libanon behoorde, door israel en later syrie is ingelijfd en nooit is terug gegeven aan libanon, om een duidelijke reden trouwens, dat water, dat israel ook erg hard nodig heeft.

Al JAREN speelt dit grensconflict en gebeuren deze dingen over en weer(het oppakken van militanten aan beide kanten om te kunnen onderhandelen).

De eis van hezbollah is simpel, ze willen dat stukje land terug en hebben gezegd niet te stoppen zolang dat niet het geval is.
Het plaatje van terroristische organisatie die zomaar wat doet en voornamelijk haat is dus absoluut niet waar.
Er is hier iemand totaal niet van op de hoogte dat Hezbollah een puppet is van Syrië en Iran, wie o wie zou dat toch zijn?
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:40:15 #156
37769 erodome
Zweefteef
pi_39973185
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:29 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nou, hier ben ik het niet helemaal mee eens. Israel heeft zeker niet het alleenrecht over bijvoorbeeld het belangrijkste stukje grond, Jeruzalem, geclaimd. Iedereen kan daar in principe heen en zijn of haar geloof beleiden, dit in tegenstelling tot wat de moslims daar willen. Als er dus een groep is die het alleenrecht EXCLUSIEF claimd zijn het wel moslims. Die nuance moet je wel even stellen.

Daarnaast is het gebied voor Israel natuurlijk niet lukraak gekozen. Je zou ook kunnen stellen dat de joden hun land hebben herovert met hulp van andere landen en dan niet eens met oorlog. Het is dus helemaal niet nodig om dit zo cru te zeggen.
Uh uh, israel doet aan apertheid, in sommige delen zijn alleen joden toegestaan, joden krijgen ook fiks wat geld om daarheen te verhuizen trouwens, mijn beste vriendin haar man heeft samen gewerkt met iemand die naar israel verhuist is en die daarvoor zo'n 20.000 euro kreeg.

En de moslims willen niet delen, je bent je er niet van bewust dat de verdeling van jeruzalem voor de joden terug kwamen ingesteld was door moslims, moslims die zelfs de christelijke bolwerken hebben beschermt en onderhouden toen de christenen teveel ruzie onder elkaar maakte om daarvoor te zorgen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_39973195
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:38 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

1. De joden mogen er komen maar niet bidden en dergelijke, ze mogen er enkel rondlopen.

2. Ja en? Is toch geen tegenargument, ze waren het gewoon snel weer kwijt, kan gebeuren. We lopen toch ook niet te zeuren dat Duitsland Polen na WOII weer moest inleveren, want eigenlijk hadden ze dat net veroverd een paar jaar ervoor.
1. Ik vroeg waar je dat vandaan had?

2. Nee, dat is niet hetzelfde, aangezien er een deal was gemaakt met de engelsen wat dat betreft. Het land was voor de bezetting door de Ottomanen ook al arabisch. Maar Engeland was een koloniale macht daaro.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973212
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:39 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Die is nog redelijk normaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973215
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:39 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Mietje, durfde je niet met islam of allah erop te kopen?
pi_39973237
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Mietje, durfde je niet met islam of allah erop te kopen?
Hij zou wel ballen hebben als hij dan nog in de randstad durft rond te lopen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:41:55 #161
37769 erodome
Zweefteef
pi_39973244
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Bullshit, daar hebben ze het er zelf naar gemaakt en de grootste verantwoordelijke voor hun situatie is nog altijd Jordanie maar daar hoor je niemand over.
Ach ja, de mensen van nu kunnen er wat aan doen wat toen gebeurt is natuurlijk, komop, straf ze maar lekker hard, maak maar dat ze geen toekomst hebben, daar gaat het vast veel beter van worden.

Israel begaat de ene misdaad jegens de mensheid na de andere, maar dat heeft totaal geen invloed volgens jou, komop man, haal je kop eens uit het zand vandaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:42:12 #162
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39973252
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39973259
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

1. Ik vroeg waar je dat vandaan had?

2. Nee, dat is niet hetzelfde, aangezien er een deal was gemaakt met de engelsen wat dat betreft. Het land was voor de bezetting door de Ottomanen ook al arabisch. Maar Engeland was een koloniale macht daaro.
1. Zoek het even op.

2. Maakt nog niets uit, waarom moet het in Arabische handen blijven? Het was nog altijd een jood die Jeruzalem heeft gesticht hoor.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:43:50 #164
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39973305
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom ze persee een eigen staat moesten stichten midden tussen allerlei andere volkeren. Ze hadden beter kunnen "integreren" binnen dat gebied. Dat had veel bloed, geld en tranen bespaard. Het was trouwens de dubbelzijdige verklaring van de Engelsen dat eerder kwaad bloed zette, het gebied zou immers overhandigd worden aan de Arabieren als ze mee vochten met de Engelsen tegen de Turken.
Niettemin waren de Sovjetunie en de Verenigde Staten de eersten die de staat Israël erkenden., maar het is ook goed om te weten dat er altijd een Joodse gemeenschap in Palestina heeft geleefd (bij Hebron) en dat de dubbelrol van de Engelsen ook de Joden trof, waardoor zij eigenhandig besluiten heeft genomen die tot de staat Israël hebben geleid.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39973312
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

1. Zoek het even op.

2. Maakt nog niets uit, waarom moet het in Arabische handen blijven? Het was nog altijd een jood die Jeruzalem heeft gesticht hoor.
1. Ik moet het opzoeken? Jij komt met die achterlijke niet onderbouwde stelling.

2. Ja en vroeger woonde er dinosauriers. Het ging om de situatie destijds, daar zit hem het punt en daar zit het conflict. Waarom moesten ze daar perse een eigen staat hebben? De arabieren hebben er hun eigen bloed voor gegeven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973325
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:43 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Niettemin waren de Sovjetunie en de Verenigde Staten de eersten die de staat Israël erkenden., maar het is ook goed om te weten dat er altijd een Joodse gemeenschap in Palestina heeft geleefd (bij Hebron) en dat de dubbelrol van de Engelsen ook de Joden trof, waardoor zij eigenhandig besluiten heeft genomen die tot de staat Israël hebben geleid.
Klopt, en dat is de essentie van dit conflict. Het verbaasd mij dan ook altijd hoe stil de Engelsen zijn met betrekking tot dit alles.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973337
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Hezbollah is ontstaan vanuit verdrukking, vanuit bezetting door ISREAL, daarna door syrie.
Wat daarna is overgebleven is een GRENSCONFLICT, die gaat om WATER, het gaat om een klein stukje land dat aan libanon behoorde, door israel en later syrie is ingelijfd en nooit is terug gegeven aan libanon, om een duidelijke reden trouwens, dat water, dat israel ook erg hard nodig heeft.

Al JAREN speelt dit grensconflict en gebeuren deze dingen over en weer(het oppakken van militanten aan beide kanten om te kunnen onderhandelen).

De eis van hezbollah is simpel, ze willen dat stukje land terug en hebben gezegd niet te stoppen zolang dat niet het geval is.
Het plaatje van terroristische organisatie die zomaar wat doet en voornamelijk haat is dus absoluut niet waar.
Na de burgeroorlog hebben alle partijen, behalve hezbollah, de wapens ingeleverd.
De noodzaak gewapend te blijven, na de israelische terugtrekking was er niet.
Dat ze zich geliefd hebben gemaakt bij een deel van de bevolking door allerlei
projecten is ook waar. Maar de prijs, nogmaals, is hoog.
Kinderen die vergiftigd worden met hun verwerpelijke ideologie.
Dat israel besloten heeft aan te vallen is de schuld van hezbollah.
Dat stuk land komt niet terug door 2 soldaten te kidnappen maar zal toch echt in
vredesbesprekingen geregeld moeten worden.

daarnaast vind ik elke beweging met terroristische inslag verkeerd, hoeveel goed
dat ze ook doen en welke motivatie ze ook hebben.
De prijs wordt in alle gevallen betaald door de gewone burger.
pi_39973364
http://en.wikipedia.org/wiki/Temple_mount

Onder het kopje '4 Management of the site'.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:46:04 #169
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39973379
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

1. Zoek het even op.

Dan geven we Nederland terug aan Spanje, heb je geen problemen mee neem ik aan?

Als je met zulke argumenten op de proppen komt zeg je gewoon dat je het niet meer weet eigenlijk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:46:35 #170
37769 erodome
Zweefteef
pi_39973393
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:35 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nou nou nou, dit is wel heel eenzijdig. Je kunt ook zeggen dat Israel ervoor zorgt dat hun kinderen ook leren zichzelf te vededigen en het is al helemaal niet zo dat die kinderen de hele dag maar een beetje steentjes lopen te gooien naar Palestijnen. Daarnaast kunnen we toch stellen dat er met regelmaat wat stenen terug komen.

Die mensen die Hezbollah steunen krijgen niet het hele verhaal te horen en worden daar nu de dupe van. Als zij wisten wat wij wisten zouden ze die organisatie helemaal niet steunen.
De kolonisten zijn erg agressief, dat zeggen zelfs de inwoners van israel(praat nogal vaak met wat israeliers, niet veel, dus echt heel erg representatioef is het niet), ze doen aan razia's en alles, zetten landbouwgrond in de hens, gillen dat alle arabieren dood moeten, iig de palestijnen.
Dit gaat over dagelijkse gebeurtenissen, niet over uitzonderingen.

Ik weet niet of die mensen hezbollah niet zouden steunen als ze wisten wat we hier weten, weet niet eens of wij hezbolah zo zwaar zouden veroordelen als wij wisten wat zij daar weten.
Maar verreweg de meeste mensen in libanon zijn niet pro hezbollah, ze willen alleen dat de ellende stopt, ze eindelijk eens normaal kunnen leven, zonder israel die in hun nek hijgt, syrie die aan hun kont snuffeld en hezbollah die in hun gezicht hijgt..
pi_39973415
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:45 schreef -scorpione- het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Temple_mount

Onder het kopje '4 Management of the site'.
Er staat nergens dat moslims willen dat Joden er niet mogen komen of bidden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973446
Jonges iemand biertje, roseetje, ijs??? roept u maar.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39973452
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Uh uh, israel doet aan apertheid, in sommige delen zijn alleen joden toegestaan, joden krijgen ook fiks wat geld om daarheen te verhuizen trouwens, mijn beste vriendin haar man heeft samen gewerkt met iemand die naar israel verhuist is en die daarvoor zo'n 20.000 euro kreeg.
Oh please: de Arabieren snijden je kop eraf als je een jood bent of tegenwoordig ook als je een niet-moslim bent. Ik weet dat jij ze graag pijpt, maar je pijpt de verkeerde: ze gooien vrouwen als jou nog liever de put in dan joden.
quote:
En de moslims willen niet delen, je bent je er niet van bewust dat de verdeling van jeruzalem voor de joden terug kwamen ingesteld was door moslims, moslims die zelfs de christelijke bolwerken hebben beschermt en onderhouden toen de christenen teveel ruzie onder elkaar maakte om daarvoor te zorgen?
Oh goh, gaan we het weer over 1.000 jaar geleden hebben? Kunnen we het eens over het hier en nu hebben waar de Arabische wereld een wereld vol haat en discriminatie jegens niet-moslims is?

Waar Israel, na zich al 6 jaar geleden te hebben teruggetrokken, onophoudelijk door je fascistische Hezbollah-vriendjes bestookt werd?
pi_39973454
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Die link die ik heb geplaatst is ook voor jou wel interessant. Het gaat trouwens voornamelijk om de Tempelberg en niet heel Jeruzalem, dat lijkt me duidelijk. De ene kerk/moskee/synagoge is de andere niet.
pi_39973461
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:48 schreef JohnDope het volgende:
Jonges iemand biertje, roseetje, ijs??? roept u maar.
Mwah heb anderhalve liter water hier staan. Straks maar even een koude douche nemen
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973489
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er staat nergens dat moslims willen dat Joden er niet mogen komen of bidden.
pi_39973527
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:49 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ja, kan jij aanwijzen dat de moslims niet willen dat Joden daar komen? Ik zie wel iets over een of andere Sheik die dat niet wou, en dat die allang dood is. Nog wat anders wat ik mis?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973552
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:46 schreef erodome het volgende:

Ik weet niet of die mensen hezbollah niet zouden steunen als ze wisten wat we hier weten, weet niet eens of wij hezbolah zo zwaar zouden veroordelen als wij wisten wat zij daar weten.
Hier, je vriendjes:

woensdag 19 juli 2006 @ 13:51:02 #179
37769 erodome
Zweefteef
pi_39973554
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Na de burgeroorlog hebben alle partijen, behalve hezbollah, de wapens ingeleverd.
De noodzaak gewapend te blijven, na de israelische terugtrekking was er niet.
Dat ze zich geliefd hebben gemaakt bij een deel van de bevolking door allerlei
projecten is ook waar. Maar de prijs, nogmaals, is hoog.
Kinderen die vergiftigd worden met hun verwerpelijke ideologie.
Dat israel besloten heeft aan te vallen is de schuld van hezbollah.
Dat stuk land komt niet terug door 2 soldaten te kidnappen maar zal toch echt in
vredesbesprekingen geregeld moeten worden.

daarnaast vind ik elke beweging met terroristische inslag verkeerd, hoeveel goed
dat ze ook doen en welke motivatie ze ook hebben.
De prijs wordt in alle gevallen betaald door de gewone burger.
Hezbollah wilde niet ontwapenen om dat grensconflict om water, dat is het eieren eten, niet om blinde haat tegen israel, maar gewoon een grensconflict.

Dat israel heeft besloten aan te vallen is niet zozeer de schuld van hezbollah, want als het echt om die ontvoeringen ging was dit al veel eerder gebeurt en had israel zich niet aan hetzelfde schuldig gemaakt.
Het is gewoon een hele bewuste en grote actie van israel en ik raad je aan het vrede's plan van olmert eens goed door te nemen, dan gaan de dingen een stuk duidelijker worden, de definitieve grensen van israel vaststellen namelijk, die trouwens een stuk ruimer zijn dan de grensen nu zelfs...
pi_39973604
Leuk trouwens dat stuk over die fundamentalistische Christen die een belangrijke moskee in Jeruzalem in de fik stak.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973619
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, kan jij aanwijzen dat de moslims niet willen dat Joden daar komen? Ik zie wel iets over een of andere Sheik die dat niet wou, en dat die allang dood is. Nog wat anders wat ik mis?
Dit is ingesteld namens de moslims. Je kunt wel steeds zeggen dat iedereen een individu is maar zodra jij gelovig wordt dan sluit je je ook gewoon aan bij een groep. Jij hebt dat geloof niet bedacht en ook geen ander bewijs dan wat er geleverd wordt door anderen in de moslimsgemeenschap zoals begonnen is door Mohammed. Ga hier dus niet lopen zeiken dat de ene moslim de andere niet is, want dat is hier niet relevant.
pi_39973640
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Hezbollah wilde niet ontwapenen om dat grensconflict om water, dat is het eieren eten, niet om blinde haat tegen israel, maar gewoon een grensconflict.
Wat bazel je nu???? Hezbollahs bestaansreden is de VERNIETIGING VAN ISRAEL. Punt: dat is hun doel, dat zeggen ze zelf en dat is het enige wat ze willen.
pi_39973679
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:52 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dit is ingesteld namens de moslims. Je kunt wel steeds zeggen dat iedereen een individu is maar zodra jij gelovig wordt dan sluit je je ook gewoon aan bij een groep. Jij hebt dat geloof niet bedacht en ook geen ander bewijs dan wat er geleverd wordt door anderen in de moslimsgemeenschap zoals begonnen is door Mohammed. Ga hier dus niet lopen zeiken dat de ene moslim de andere niet is, want dat is hier niet relevant.
Nee, je hebt het gewoon fout en wilt het kennelijk niet toegeven. Er was slechts 1 beheerder niet 1 miljard beheerders. Als Jan toevallig niet religieus is, en jij bent het ook niet. En Jan zegt, in naam van niet religieuzen steek ik Peter in de hens, dan ben jij dus medeverantwoordelijk daarvoor ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973689
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Leuk trouwens dat stuk over die fundamentalistische Christen die een belangrijke moskee in Jeruzalem in de fik stak.
Stond dat in hetzelfde boek als die in de fik gestoken kerken in Irak?
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:54:32 #185
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39973693
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan geven we Nederland terug aan Spanje, heb je geen problemen mee neem ik aan?

Als je met zulke argumenten op de proppen komt zeg je gewoon dat je het niet meer weet eigenlijk.

²
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_39973711
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je hebt het gewoon fout en wilt het kennelijk niet toegeven. Er was slechts 1 beheerder niet 1 miljard beheerders. Als Jan toevallig niet religieus is, en jij bent het ook niet. En Jan zegt, in naam van niet religieuzen steek ik Peter in de hens, dan ben jij dus medeverantwoordelijk daarvoor ofzo?
Iets NIET zijn is dus niet onderdeel zijn van een groep. Maar dat schijnen religieuzen maar niet te kunnen begrijpen.
pi_39973715
quote:
de definitieve grensen van israel vaststellen namelijk, die trouwens een stuk ruimer zijn dan de grensen nu zelfs...
Uiteraard, Samaria en Judea waren ook vroeger gewoon joodse gebieden. Alleen Jordanie heeft op een slinkse wijze de naam in Westbank veranderd om dat te verhullen.

En het gaat hier echt niet om water. Iran levert niet allemaal raketten en miljoenen euro's omdat een paar Libanezen in het zuiden van Libanon geen water hebben, kom toch op zeg.
pi_39973717
quote:

[..]

OMG.
Lees het handvest van hezbollah eens zou ik zeggen. have fun.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:56:01 #189
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39973735
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, en dat is de essentie van dit conflict. Het verbaasd mij dan ook altijd hoe stil de Engelsen zijn met betrekking tot dit alles.
Blair heeft natuurlijk via de G8-top natuurlijk een statemnet gemaakt.

Eventjes terug naar het verleden en de dubbelrol van de Engelsen:

De dubbelrol (aan de ene kant Israël als buffer tegen de islam en aan de andere kant de arabieren te vriend houden voor olie) zorgde ervoor dat de Engelsen nooit de situatie aldaar onder controle kreeg, zeker niet na de verhoogde immigratie van Joden in aanloop naar de Tweede Wereldoorlog wat bij de lokale bevolking wrevel veroorzaakte, uiteindelijk in moordpartijen. Het mandaat dat de Engelsen voor het gebied kreeg gaf het terug aan de Verenigde Naties, na het ruim 25 jaar bestuurd te hebben.
Erna heet Goerion Israël uitgeroepen en vlak daarna heeft zij meteen oorlog met Arabische landen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39973741
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:55 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Iets NIET zijn is dus niet onderdeel zijn van een groep. Maar dat schijnen religieuzen maar niet te kunnen begrijpen.
NIET religieuzen zijn OOK een groep
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973776
Overigens scorpione:
quote:
One extremist fringe group, the Temple Mount and Eretz Yisrael Faithful Movement advocates the removal of the Dome of the Rock and the Al Aqsa mosque, which they deem signs of "Islamic conquest and domination", suggesting that they be "rebuilt at Mecca" and claiming "God ... expects Israel to re-liberate the Temple Mount from the pagan Arab worshippers." This group has growing support in Israel for Jews to be able to worship at Judaim's holiest site.
Om je manier van redeneren aan te houden. DE JODEN, willen dus ook niet dat moslims daar komen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973785
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee. Dat is GEEN afgebakende groep.
Een bepaalde groep religieuzen is dat wel: jij kiest ervoor om moslim te zijn en in hetzelfde sprookjesboek als een bepaalde groep mensen te geloven dus zijn jullie 1 groep. Dat betekent dus niet dat alle mensen die dat niet zijn opeens ook een afgebakende groep zijn.

Al zien moslims dat natuurlijk wel zo, dat zijn de ongelovige varkens die dood moeten
pi_39973791
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je kunt je niet zomaar vrijpleiten van dit soort dingen als moslim, net zoals je je als NLder niet kan vrijpleiten van de Srebrenica debacle. Je kunt je ervoor schamen en het er eventueel niet mee eens zijn, maar het gebeurt namens het moslimsgeloof of het nu een individu is die het beslist of niet. Uiteindelijk is het gewoon gebaseerd op een cultureel element van segregatie.

Dit is een algemeen iets en niet specifiek voor moslims en de islam, voordat je me weer in een hokje gaat drukken.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:57:58 #194
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39973795
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Iedereen behoord wel tot een minderheid... jha er zijn altijd mensen die niet tot een minderheid behoren... maar dat zijn er zo weinig!!!"
chanceless
pi_39973820
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens scorpione:
[..]

Om je manier van redeneren aan te houden. DE JODEN, willen dus ook niet dat moslims daar komen.
Klopt er is een groep joden die ook de boel willen afbakenen, heb ik trouwens net in algemene bewoordingen gezegd in mijn vorige post, dus ik was je al voor.
pi_39973841
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:57 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nee. Dat is GEEN afgebakende groep.
Een bepaalde groep religieuzen is dat wel: jij kiest ervoor om moslim te zijn en in hetzelfde sprookjesboek als een bepaalde groep mensen te geloven dus zijn jullie 1 groep. Dat betekent dus niet dat alle mensen die dat niet zijn opeens ook een afgebakende groep zijn.

Al zien moslims dat natuurlijk wel zo, dat zijn de ongelovige varkens die dood moeten
Onzin, je kan NIET religieuzen ook afbakenen in een groep, tenminste als jij MOSLIMS kan afbakenen onder 1 groep, dan kan het dus ook met NIET-religieuzen. Immers hoeveel stromingen zijn er binnen de Islam? Hoeveel interpretaties : ')
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973897
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onzin, je kan NIET religieuzen ook afbakenen in een groep, tenminste als jij MOSLIMS kan afbakenen onder 1 groep, dan kan het dus ook met NIET-religieuzen. Immers hoeveel stromingen zijn er binnen de Islam? Hoeveel interpretaties : ')
heb je mijn onderschrift gelezen?
pi_39973903
Hier nog even een kaart met het kleine grondgebied van de staat Israël, maar dat wordt Israël zelfs nog niet gegund:

http://www.bereanfaith.com/images/maps/1.gif

Je zou soms denken dat de staat Israël het grondgebied van het halve Midden- Oosten in bezit heeft.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_39973907
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:58 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Klopt er is een groep joden die ook de boel willen afbakenen, heb ik trouwens net in algemene bewoordingen gezegd in mijn vorige post, dus ik was je al voor.
Je spreekt nu over een "groep Joden", terwijl je dat niet deed bij de moslims. Ive got you here. Meten met 2 maten. Generaliseer het dan ook over de Joden als je zo tof bent.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39973927
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:00 schreef rutger05 het volgende:
Hier nog even een kaart met het kleine grondgebied van de staat Israël, maar dat wordt Israël zelfs nog niet gegund:

http://www.bereanfaith.com/images/maps/1.gif

Je zou soms denken dat de staat Israël het grondgebied van het halve Midden- Oosten in bezit heeft.
Het groene gedeelte is niet allemaal het midden-oosten hoor.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')