In alles zit waarheid, volledig, geen van de dingen die ik heb opgenoemd zijn opgesmukt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
In sommige van je punten zal best een kern van waarheid zitten maar je laat wel heelm makkelijk een groot aantal punten onbelicht. Je laat sowieso alleen al de hele context weg waarin het gebeurt.
Dat de Arabische landen de verkeerde tacktieken hebben gehanteerd lijkt me evident, maar dat staat los van de gegevens dat Israël over minder manschappen en materieel beschikte dan haar opponenten in de diverse oorlogen vanaf 1948, maar desondanks klinkende overwinningen boekte. Dat heeft beslist voor gezichtsverlies in de arabische wereld gezorgd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een leger met troep kan niet veel aanrichten. Daarnaast waren de legers ingedeeld op basis van "Soviet" eenheden. Nog zo'n catastrofale fout.
Ik stopte al in het midden. De argumenten alleen al, Egypte krijgt dezelfde hoeveelheid steun als Israel. Moet je dat eens RELATIEF gaan bekijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:04 schreef _The_General_ het volgende:
Interessant artikel;
http://www.benadorassociates.com/article/5999
Why does the world hate Israel,
Net voor dit conflict zo aanwakkerde waren er andere berichten van hamas, die kan je vast en zeker ook wel opzoeken, er zijn fikse geluiden geweest om die vernietiging van de agenda te schrappen en israel te erkennen.quote:
sterker nog, tijdens de net afgelopen G8 besprekingen zou een beslissing genomen worden over Iran. Die beslissing is nu ondergesneeuwt door de gebeurtenissen in Libanon. Ik zag ook berichten dat in de VS Iran verantwoordelijk wordt gehouden, en die groepen in de VS die Iran wille uitschakelen met militair geweld krijgen meer en meer de wind in de rug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij en ik hechten misschien weinig waarde aan die hele MassaHysterie, maar bijna iedereen doet het zowat wel. De echte conflicten die schokkend zijn, die raken in de put der vergetelheid.
Misschien is dat het ook wel, misschien wil men met het IsraelConflict de aandacht afleiden van de echte problemen in de wereld.
Nee, je verklaart de wrok niet, jij legt er een link tussen die niet bestaat. Geen enkele arabier zal zeggen dat hij of zij Israel haat omdat ze een oorlog tegen haar verloren hebben. Er zijn 21 Arabische staten waarvan er 4 of 5 tegen Israel gevochten hebben. De wrok tegen Israel is toch over de gehele linie verspreid en loopt zelfs door in het westen. Zelfs mensen die de oorlog nooit hebben meegemaakt. Het zit dus kennelijk veel dieper. De Amerikaanse onvoorwaardelijke steun aan Israel, dat is het punt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat de Arabische landen de verkeerde tacktieken hebben gehanteerd lijkt me evident, maar dat staat los van de gegevens dat Israël over minder manschappen en materieel beschikte dan haar opponenten in de diverse oorlogen vanaf 1948, maar desondanks klinkende overwinningen boekte. Dat heeft beslist voor gezichtsverlies in de arabische wereld gezorgd.
De wrok tegen Het Westen en Israël kan je daaruit deels verklaren.
Ik ben het dus niet eens met die opvatting. De eerkwestie is simpelweg een belangrijke norm in de Arabische wereld.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het huidige "wrok" heeft niets te maken met de verloren oorlogen an sich. Anders had Egypte wel weer aangevallen oid. De wrok zit em eerder in de "westerse" grond van Israel, het blijft een staat gecreerd door het Westen.
Er is meer dan genoeg geld voor de Palestijnen alleen wordt het besteed aan wapens. Dit kun je Israel niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef erodome het volgende:
[..]
In alles zit waarheid, volledig, geen van de dingen die ik heb opgenoemd zijn opgesmukt.
De context is duidelijk, een jarenlang conflict waarin over en weer onmenselijkheden worden gepleegd, wat veel emotie teweeg brengt en de rede laat verdwijnen.
Het is gewoon een feit dat een bar groot deel in palestina onder de armoede grens leeft, geen enkele zicht op een toekomst heeft omdat israel de macht heeft over lucht, water en land en ontzettend moeilijk doet tegenover de palestijnen.
Het is gewoon een feit dat kinderen in palestina sterven aan ondervoeding en een tekort aan medicatie en dat israel daar voor een groot deel debet aan is, het is gewoon een feit dat tot op de dag van vandaag er nieuwe nederzettingen gebouwd worden, op land dat letterlijk gejat is, waar mensen gewoon onteigend worden, zonder enig overleg.
Dat de andere kant zat fout doet is zonder twijvel, maar deze behandeling die al jaren en jaren duurt maakt het er niet beter om, misschien een idee om je af te vragen waarom zoveel mensen zo wanhopig zijn dat ze bereid zijn zulke dingen te doen, dat doe je namelijk niet als je gewoon een toekomst hebt.
hamas = geen israelquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Net voor dit conflict zo aanwakkerde waren er andere berichten van hamas, die kan je vast en zeker ook wel opzoeken, er zijn fikse geluiden geweest om die vernietiging van de agenda te schrappen en israel te erkennen.
Zo goed als een overeenkomst om presies te zijn.
Ik kom oorspronkelijk uit een Arabisch land, en ik kan beamen dat die link er niet is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ben het dus niet eens met die opvatting. De eerkwestie is simpelweg een belangrijke norm in de Arabische wereld.
Dat bedoel ik, wij burgers worden gewoon gek gemaakt en zo zijn er nog meer rampzalige gebeurtenissen in de wereld die MediaMassaHysterie verdienen, maar het niet krijgen......quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
sterker nog, tijdens de net afgelopen G8 besprekingen zou een beslissing genomen worden over Iran. Die beslissing is nu ondergesneeuwt door de gebeurtenissen in Libanon. Ik zag ook berichten dat in de VS Iran verantwoordelijk wordt gehouden, en die groepen in de VS die Iran wille uitschakelen met militair geweld krijgen meer en meer de wind in de rug.
anyway, ik ga afkoelen aan zee, ik begin te smelten.![]()
De militaire component (met de steun van Het Westen) speelt een rol.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit een Arabisch land, en ik kan beamen dat die link er niet is.
Dus mensen geloven in leugens. Dat moeten ze zelf uitmaken, dat maakt het nog geen waarheid. Als Marokkanen en mass met hun capitaal en kennis terugkeren naar Marokko wordt het een "bloeiend land". Het is niet zo dat ze die kennis zelf verkregen hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Maar hoogstwaarschijnlijk wel hoe veel mensen er tegen aan kijken.
In de huidige situatie ja. Historisch gezien speelt het geen rol.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:10 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De militaire component (met de steun van Het Westen) speelt een rol.
Om vervolgens over hezbollah het volgende te zeggen:quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef erodome het volgende:
[..]
In alles zit waarheid, volledig, geen van de dingen die ik heb opgenoemd zijn opgesmukt.
hezbollah is goed voor de burgers geweest en heeft de burger geholpen, ja.quote:Dat hezbollah en hamas geen lieverdjes zijn maakt van israel nog geen schatje, hezbollah en hamas hebben veel goeds gedaan voor de burger in hun eigen landen.
Ach ja, gewoon de mensen naar hun landbouwgrond laten gaan, het niet toelaten dat kolonisten het vernietigen, het niet jatten is zeker geen goed idee, dat zou niet meer zoden aan de dijk zetten denk je dan wat voedselpakketjes rondstrooien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Er is meer dan genoeg geld voor de Palestijnen alleen wordt het besteed aan wapens. Dit kun je Israel niet kwalijk nemen.
En pas op met zomaar iets als de waarheid te verklaren alleen omdat een of andere mensenrechtenorganisatie met een dramaverhaal aan komt zetten. Zo simpel zit de wereld namelijk niet in elkaar.
Dat vlakt enigszins de betekenis die Nassar in de deccennialange conflict heeft gespeeld uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de huidige situatie ja. Historisch gezien speelt het geen rol.
leg dat ook uit aan Zidane.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit een Arabisch land, en ik kan beamen dat die link er niet is.
Ach kom, je weet net zo goed als ik dat die "eer" met betrekking tot die oorlogen allang is vergeten. Het gaat de mensen om nu, de huidige situatie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat vlakt enigszins de betekenis die Nassar in de deccennialange conflict heeft gespeeld uit.
Dat is natuurlijk niet zo.
Ik denk dat behoorlijk veel Westerse autochtone mensen waarschijnlijk nog erger gereageerd hadden. Zidane heeft het heel netjes gedaan.quote:
Is dat erger als wat de kolonisten doen, hun kinderen stenen laten gooien naar palestijnen die langs komen, als de soldaten erbij zijn dan, want die beschermen de kolonisten, zelfs als ze dat doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:13 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Om vervolgens over hezbollah het volgende te zeggen:
[..]
hezbollah is goed voor de burgers geweest en heeft de burger geholpen, ja.
Daar stond een hoge prijs tegenover die nu betaald wordt, om nog maar te zwijgen
over kinderen die een vergiftigde versie van de islam naar binnen gepropt kregen/krijgen.
Nee, een heel menslievende beweging, dat hezbollah.
Als jij dat vindt zegt dat iets over jouw normen en waarden die duidelijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat behoorlijk veel Westerse autochtone mensen waarschijnlijk nog erger gereageerd hadden. Zidane heeft het heel netjes gedaan.
Ja dat is heel mooi om te denken, maar niet reeel. Menselijke reacties zijn dat. Of zal ik je als voorbeeld het Nederlands elftal aanhalen met hun mooie wedstrijdquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Als jij dat vindt zegt dat iets over jouw normen en waarden die duidelijk niet
de mijne zijn.
Geweld is net als schelden onmacht, moet je boven staan.
Ik benadruk telkens dat mijn perceptie slechts een gedeelte daarvan verklaard. Het gaat er bij mij niet in dat de historische gebeurtenissen absoluut geen rol spelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach kom, je weet net zo goed als ik dat die "eer" met betrekking tot die oorlogen allang is vergeten. Het gaat de mensen om nu, de huidige situatie.
de huidige situatie is te danken aan het feit dat Hezbollah niet te ontwapenen is doorquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Is dat erger als wat de kolonisten doen, hun kinderen stenen laten gooien naar palestijnen die langs komen, als de soldaten erbij zijn dan, want die beschermen de kolonisten, zelfs als ze dat doen.
Is dat erger als je kinderen allemaal het leger insturen en ze leren eerst te schieten en dan te praten?
Ik zeg nergens dat hezbollah lieverdjes zijn, maar het volk heeft hun gekozen om die hulp, niet om het terrorisme, dus niet om haat, maar om hoop, dat maakt het een heel ander verhaal, een andere zienswijze dan het de mensen daar haten israel allemaal, want dat is absoluut niet waar!
En dat is nogmaals dus het punt. Het gaat er niet om dat alle joden dood of weg moeten, het gaat er om dat de staat Israël illegaal is, het gaat er om dat het westen na de tweede wereldoolog heeft besloten om een stuk grond EXCLUSIEF aan joden toe te bedelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
Het huidige "wrok" heeft niets te maken met de verloren oorlogen an sich. Anders had Egypte wel weer aangevallen oid. De wrok zit em eerder in de "westerse" grond van Israel, het blijft een staat gecreerd door het Westen.
Ik ben het daar dus niet mee eens. Het feit dat ze verloren hebben speelt iig geen enkele rol in hun huidige manier van denken over bepaalde zaken. Dat is mijn mening.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik benadruk telkens dat mijn perceptie slechts een gedeelte daarvan verklaard. Het gaat er bij mij niet in dat de historische gebeurtenissen absoluut geen rol spelen.
Goeie post en helemaal waarquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En dat is nogmaals dus het punt. Het gaat er niet om dat alle joden dood of weg moeten, het gaat er om dat de staat Israël illegaal is, het gaat er om dat het westen na de tweede wereldoolog heeft besloten om een stuk grond EXCLUSIEF aan joden toe te bedelen.
Let wel, door alle wrijvingen lopen de emoties hoog op, en dus zijn er mensen die denken, vinden en roepen dat alle zionisten dood moeten. Zionisten dus, en niet joden in het algemeen. En ja, er zijn ook mensen die denken, vinden en roepen dat alle joden dood moeten. Sterker nog, er zijn mensen die ook nog eens de daad bij het woord voegen. Naar mate de emoties toenemen, nemen de nuances af. Dat is overigens puur menselijk gedrag. Als je jezelf goed kent, dan weet je dat jij daar ook wel eens last van hebt (ik wel in iedergeval).
Hoe dan ook, het is gebeurt, de staat Israël kan niet meer weg, daarvoor is het te laat, en men zal dit accepteren, en men zal werken aan een vreedzame toekomst, want dat is het enige werkende pad. Echter, het zal voor de betrokken partijen flink wat zelfbeheersing vergen. Emoties vieren hoogtij, de volkeren in het Midden-Oosten zijn erg temperamentvol. Het wordt een taaie klus. Wellicht dat de gevoelens alleen maar kunnen slijten door de tand des tijds. Evolutie naar vrede dus, in plaats van revolutie, tenzij er een wonder geschiedt, zoals bijvoorbeeld het referendum van a.s. 26 juli in Palestina en de positieve uitkomst daarvan.
Nu je daar toch over begint. Wanneer Nederland op afgelopen het WK in de finale tegen Duitsland moest aantreden zou zij natuurlijk kans maken zich te wreken op de verloren finale '74.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja dat is heel mooi om te denken, maar niet reeel. Menselijke reacties zijn dat. Of zal ik je als voorbeeld het Nederlands elftal aanhalen met hun mooie wedstrijd![]()
![]()
![]()
Om meester-provocateur Figo te weerstaan is voor onze voetballers te hoog gegerepen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja dat is heel mooi om te denken, maar niet reeel. Menselijke reacties zijn dat. Of zal ik je als voorbeeld het Nederlands elftal aanhalen met hun mooie wedstrijd![]()
![]()
![]()
Mooie post..quote:
Eer speelt kennelijk een grote rol in de sportwereld.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nu je daar toch over begint. Wanneer Nederland op afgelopen het WK in de finale tegen Duitsland moest aantreden zou zij natuurlijkkans maken zich te wreken op de verloren finale '74.
Als ik het goed begrijp denk je dus dat je nu gelijk hebt omdat Zidane (een éénling notabene) een kopstoot gaf aan die aasgier van italië???quote:
Nou, hier ben ik het niet helemaal mee eens. Israel heeft zeker niet het alleenrecht over bijvoorbeeld het belangrijkste stukje grond, Jeruzalem, geclaimd. Iedereen kan daar in principe heen en zijn of haar geloof beleiden, dit in tegenstelling tot wat de moslims daar willen. Als er dus een groep is die het alleenrecht EXCLUSIEF claimd zijn het wel moslims. Die nuance moet je wel even stellen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En dat is nogmaals dus het punt. Het gaat er niet om dat alle joden dood of weg moeten, het gaat er om dat de staat Israël illegaal is, het gaat er om dat het westen na de tweede wereldoolog heeft besloten om een stuk grond EXCLUSIEF aan joden toe te bedelen.
Let wel, door alle wrijvingen lopen de emoties hoog op, en dus zijn er mensen die denken, vinden en roepen dat alle zionisten dood moeten. Zionisten dus, en niet joden in het algemeen. En ja, er zijn ook mensen die denken, vinden en roepen dat alle joden dood moeten. Sterker nog, er zijn mensen die ook nog eens de daad bij het woord voegen. Naar mate de emoties toenemen, nemen de nuances af. Dat is overigens puur menselijk gedrag. Als je jezelf goed kent, dan weet je dat jij daar ook wel eens last van hebt (ik wel in iedergeval).
Hoe dan ook, het is gebeurt, de staat Israël kan niet meer weg, daarvoor is het te laat, en men zal dit accepteren, en men zal werken aan een vreedzame toekomst, want dat is het enige werkende pad. Echter, het zal voor de betrokken partijen flink wat zelfbeheersing vergen. Emoties vieren hoogtij, de volkeren in het Midden-Oosten zijn erg temperamentvol. Het wordt een taaie klus. Wellicht dat de gevoelens alleen maar kunnen slijten door de tand des tijds. Evolutie naar vrede dus, in plaats van revolutie, tenzij er een wonder geschiedt, zoals bijvoorbeeld het referendum van a.s. 26 juli in Palestina en de positieve uitkomst daarvan.
Geen speld tussen te krijgen.quote:
Mijn avatar betekent echter niet dat ik pro israel ben...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja iedereen die met "Fuck Islam", Israelische vlaggetjes, Hezbollah vlaggetjes of wat dan ook rondpost op het forum wil het volgens mij liever zien escaleren.
Explain? Ik heb DE moslims nooit horen zeggen dat Jeruzalem exclusief en alleen beschikbaar moet zijn voor moslims (net als mekka dat bijvoorbeeld is). Volgens mij mogen Joden en Christenen en whatever er gewoon rondlopen. Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:29 schreef -scorpione- het volgende:
Nou, hier ben ik het niet helemaal mee eens. Israel heeft zeker niet het alleenrecht over bijvoorbeeld het belangrijkste stukje grond, Jeruzalem, geclaimd. Iedereen kan daar in principe heen en zijn of haar geloof beleiden, dit in tegenstelling tot wat de moslims daar willen. Als er dus een groep is die het alleenrecht EXCLUSIEF claimd zijn het wel moslims. Die nuance moet je wel even stellen.
De arabieren hadden het net terugveroverd van de Ottomanen in WW1.quote:Daarnaast is het gebied voor Israel natuurlijk niet lukraak gekozen. Je zou ook kunnen stellen dat de joden hun land hebben herovert met hulp van andere landen en dan niet eens met oorlog. Het is dus helemaal niet nodig om dit zo cru te zeggen.
Bullshit, daar hebben ze het er zelf naar gemaakt en de grootste verantwoordelijke voor hun situatie is nog altijd Jordanie maar daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef erodome het volgende:
Dat de andere kant zat fout doet is zonder twijvel, maar deze behandeling die al jaren en jaren duurt maakt het er niet beter om, misschien een idee om je af te vragen waarom zoveel mensen zo wanhopig zijn dat ze bereid zijn zulke dingen te doen, dat doe je namelijk niet als je gewoon een toekomst hebt.
Nee, maar je doet wel mee aan een achterlijke mediahype, waar wij het toevallig over hadden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mijn avatar betekent echter niet dat ik pro israel ben...
Hezbollah is ontstaan vanuit verdrukking, vanuit bezetting door ISREAL, daarna door syrie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Incomplete het volgende:
[..]
de huidige situatie is te danken aan het feit dat Hezbollah niet te ontwapenen is door
het libanese leger.
Het is een gewapende, terroristische beweging die een land vormt binnen
een land om vervolgens alles naast zich neer te leggen en hun eigen zin
te doen.
Het gaat er met name om dat het onafhankelijk verklaren van de Joodse gemeenschap in Palestina en het uitroepen van Goerion van de staat Israël in 1948, kwaad bloed zette. Voor die tijd was niet iedereen ermee eens dat de Joodse gemeemschap uit Palestina moest, want de ontginning van Palestijns land verschafte werk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit is wel heel eenzijdig. Je kunt ook zeggen dat Israel ervoor zorgt dat hun kinderen ook leren zichzelf te vededigen en het is al helemaal niet zo dat die kinderen de hele dag maar een beetje steentjes lopen te gooien naar Palestijnen. Daarnaast kunnen we toch stellen dat er met regelmaat wat stenen terug komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Is dat erger als wat de kolonisten doen, hun kinderen stenen laten gooien naar palestijnen die langs komen, als de soldaten erbij zijn dan, want die beschermen de kolonisten, zelfs als ze dat doen.
Is dat erger als je kinderen allemaal het leger insturen en ze leren eerst te schieten en dan te praten?
Ik zeg nergens dat hezbollah lieverdjes zijn, maar het volk heeft hun gekozen om die hulp, niet om het terrorisme, dus niet om haat, maar om hoop, dat maakt het een heel ander verhaal, een andere zienswijze dan het de mensen daar haten israel allemaal, want dat is absoluut niet waar!
Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom ze persee een eigen staat moesten stichten midden tussen allerlei andere volkeren. Ze hadden beter kunnen "integreren" binnen dat gebied. Dat had veel bloed, geld en tranen bespaard. Het was trouwens de dubbelzijdige verklaring van de Engelsen dat eerder kwaad bloed zette, het gebied zou immers overhandigd worden aan de Arabieren als ze mee vochten met de Engelsen tegen de Turken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat er met name om dat het onafhankelijk verklaren van de Joodse gemeenschap in Palestina en het uitroepen van Goerion van de staat Israël in 1948, kwaad bloed zette. Voor die tijd was niet iedereen ermee eens dat de Joodse gemeemschap uit Palestina moest, want de ontginning van Palestijns land verschafte werk.
Nou, leg maar eens uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Bullshit, daar hebben ze het er zelf naar gemaakt en de grootste verantwoordelijke voor hun situatie is nog altijd Jordanie maar daar hoor je niemand over.
Daar is ook een mooi shirt vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:31 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mijn avatar betekent echter niet dat ik pro israel ben...
Pff, dit is echt niet de eerste keer dat ik een dergelijke avatar draag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar je doet wel mee aan een achterlijke mediahype, waar wij het toevallig over hadden.
Nou wees er trots op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Pff, dit is echt niet de eerste keer dat ik een dergelijke avatar draag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |