Wat heeft het met post te makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding] #1[/url]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding] #2[/url]
Postmeisje van Lieve Lust, die was je toch verliefd opquote:
Ohjaaaaa ... dat is lang geledenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Postmeisje van Lieve Lust, die was je toch verliefd op?
Fix gewoon een goede OP.quote:
TyfusjDnlkjdł¨µ1$ !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fix gewoon een goede OP.
Deze was eerder.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:31 schreef Ovidius het volgende:
DESE HEEFD GEEN OP. DOE MAAAR TOE!!
Tut tut, mondje toe.quote:
Snap je het dan niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef DaMart het volgende:
Weer een TT die niet klopt! Ik heb nog geen eens vakantie, dus hij kan ook niet bijna voorbij zijn!
Jij bent Belg, en Belgen zijn op alle fronten afwijkend van de rest van de wereld, dus je sprak gewoon de waarheid... voor jou dan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Snap je het dan niet?![]()
Het is toch opzettelijk fout!![]()
Zo het ene topic: "Jeuj, de vakantie begint"
En direct daarna zo van: "Vakantie bijna gedaan.."
Dat kan toch helemaal niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog anderhalve maand.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent Belg, en Belgen zijn op alle fronten afwijkend van de rest van de wereld, dus je sprak gewoon de waarheid... voor jou dan!![]()
![]()
Ik heb over twee weken twee weken vrij!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:52 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalve maand.![]()
Naja, relatief gezien.![]()
Jaja, we weten ondertussen wel dat je woordenschat niet zo uitgebreid is als de mijne.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg nooit dat de vakantie "gedaan" is.
Dat, óf jij bent gewoon een afwijking.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Jaja, we weten ondertussen wel dat je woordenschat niet zo uitgebreid is als de mijne.
... en dat Belgen onzin uitkramen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Jaja, we weten ondertussen wel dat je woordenschat niet zo uitgebreid is als de mijne.
Als in "Het is gedaan met jou, motherfucker.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
... en dat Belgen onzin uitkramen!![]()
Al wordt 'het is gedaan met...' ook in Nederland gebruikt.
Ja, maar het wordt niet vaak gezegd zoals het in de TT staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
... en dat Belgen onzin uitkramen!![]()
Al wordt 'het is gedaan met...' ook in Nederland gebruikt.
Ik ga gedaan maken met jou!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Als in "Het is gedaan met jou, motherfucker." ?
Blij worden van FOK!-vrienden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
check mijn FoBo
my god, dat ik dįt nog eens zou zeggen![]()
ik twijfel alleen nog of ik HB bij mijn favo fokkers moet zetten, of juist bij 't hoofdstukje daarboven
Tof enzo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
check mijn FoBo
ik twijfel alleen nog of ik HB bij mijn favo fokkers moet zetten, of juist bij 't hoofdstukje daarboven
Die hoort natuurlijk bij de favo FOK!ers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
mja maar dat botst dan weer met dat hypocrisie-verhaalquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Die hoort natuurlijk bij de favo FOK!ers..
Ik mag de zon in! Tof!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
check mijn FoBo
Soms welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef Ovidius het volgende:
Zijn jullie ook soms zo ineens helemaal blij en zo?![]()
Blijer dan gisteren in ieder geval!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef Ovidius het volgende:
Zijn jullie ook soms zo ineens helemaal blij en zo?![]()
Ik ook. Ik voel me speciaalquote:
Misschien moet ik het ook maar weer even gaan doen... ik typ alweer teveel met rechts vandaag...quote:
Stout.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook maar weer even gaan doen... ik typ alweer teveel met rechts vandaag...![]()
Zo wijs is het niet als je je rechterhand/arm overbelastquote:
Door rechts niet te gebruiken, overbelast ik eigenlijk links.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo wijs is het niet als je je rechterhand/arm overbelast.
Kom jij eens op msn danquote:
Wat heeft dat met jouw TT te maken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Moet je jullie TT's eens gaan lezen..
Ja, maar bij mij komt dat door gebrek aan fantasie, niet door domheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Moet je jullie TT's eens gaan lezen..
Ik moet oppassen vanavond.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef babette21 het volgende:
ik heb zin om vanavond wat leuks te gaan doen en werkelijk nķemand kan
Voor je kritiek hebt op een ander, moet je altijd eerst naar jezelf kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw TT te maken?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Voor je kritiek hebt op een ander, moet je altijd eerst naar jezelf kijken.
Juist omdat mijn eigen TT's vaak zo stom zijn kan ik die van een ander goed herkennen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Voor je kritiek hebt op een ander, moet je altijd eerst naar jezelf kijken.
in het weekend doe ik niet aan kotersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef rena het volgende:
Ik moet oppassen vanavond.Best leuk, maar zo vermoeiend, 4 kinderen
. Ruilen?
Wel als je buurmeisje 18 is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Watergevecht met je buurjongetje en buurmeisje houden is tof..
quote:In 2006 zal de kabinet Balkenende 2 - vallen en komen er vervroegde verkiezingen. De post van Donner zal opnieuw in het geding zijn en weer over TBS systeem.
Zij presenteerde toch Goedemorgen Nederland.quote:
Dude, hoe the fśck kan ik dat nou weten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij presenteerde toch Goedemorgen Nederland.Duh!
Vandaar mijn reactie.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:52 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dude, hoe the fśck kan ik dat nou weten.![]()
Moest van Spookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:26 schreef Bupatih het volgende:
'terroristen hoer'
Jaquote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat???
zuid-afrikaans voor bbq-en ofzo?![]()
HOI!!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
HOOOOI
Ja, same here.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
vanavond is de laatste Will & Grace
ik heb 't vaker niet gezien dan wel - een mens kan niet alles volgen - maar ik denk dat ik deze wel ga kijken
Vorige week was deel 1. Behoorlijk saai.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
vanavond is de laatste Will & Grace
ik heb 't vaker niet gezien dan wel - een mens kan niet alles volgen - maar ik denk dat ik deze wel ga kijken
Die zit!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Drukbezochten bioscopen.. met populaire films enzo..
En of.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Drukbezochten bioscopen.. met populaire films enzo..
Dus Metropolis heeft méér populaire films en is nog meer drukbezocht.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja hoe groot is die wel niet.. wij hebben heel veel kleinere biosscopen enzo..
Sven vond dan ook niet dat 'ie zat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:08 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dus Metropolis heeft méér populaire films en is nog meer drukbezocht.![]()
!
Hij zat dus niet, Bupatih en Sven.![]()
Meest hilarisch: een half uur naar reclame kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef niet zo nodig naar een bioscoop met een enorm grote zaal, want dat betekent meermensen -> meer afleidende factoren.
Hier heb je een meermens:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef niet zo nodig naar een bioscoop met een enorm grote zaal, want dat betekent meermensen -> meer afleidende factoren.
Ja, erg irritant die reclames, maar meestal zijn bioscoopreclames wel beter dan tv-reclames. Maar dan moeten ze gewoon 5 minuten reclame doen, in plaats van dat halve uur.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Meest hilarisch: een half uur naar reclame kijken!
En daar betaal je dan voor...
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier heb je een meermens:
[afbeelding]
Ja, maar die zijn irritantquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier heb je een meermens:
[afbeelding]
Ik vind die reclames wel gezellig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, erg irritant die reclames, maar meestal zijn bioscoopreclames wel beter dan tv-reclames. Maar dan moeten ze gewoon 5 minuten reclame doen, in plaats van dat halve uur.
Ik ook, maar niet een half uur. Of ze moeten de reclames al eerder laten beginnen, en niet op 't tijdstip dat de film begint.quote:
Hmm, in de Metropolis beginnen ze eerder. De film begint wel standaard 5 minuten te laat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet een half uur. Of ze moeten de reclames al eerder laten beginnen, en niet op 't tijdstip dat de film begint.
Omg, die zit zo kankerhard.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tja in Belgiė hebben ze thuis natuurlijk nog geen tv's dus zijn ze niet bekend met het verschijnsel dat reclame heet
In Pathé Eindhoven begon de film 25 minuten later, dat vind ik niet zo tof.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Hmm, in de Metropolis beginnen ze eerder. De film begint wel standaard 5 minuten te laat.
Da's inderdaad teveel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Pathé Eindhoven begon de film 25 minuten later, dat vind ik niet zo tof.
Ik was het ook niet bepaald met Bupatih eens, check mijn PIquote:
quote:
Zal ik ook zeker niet doen, Sven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was het ook niet bepaald met Bupatih eens, check mijn PI.
Ik had altijd al die PI!
Ted de Braak
Peter Jan Rens
Geef Nooit Op!
Of een broodje met ham of zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als je in die bioscoop van Erik een 'Broodje Pathé' kan bestellen. [afbeelding]
Ja, daar moest een 'quote:
Pauze is stomquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
ik vind de reclames en vooral de trailers in de bios wel leuk
minder leuk zijn de pubers, de popcornlucht, de telefoons en ga zo maar door....
ik ga dan ook bijna nooit meer naar de film
en als wel dan inderdaad naar een kleine bios, waar ze zelfs nogpauze
hebben
Pauze is nostalgie; even snel een bakkie doen en de eerste indrukken delenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Pauze is stom, maar stommer zijn mensen die tijdens de film naar de wc moeten
.
Ohjawel, ik heb menig pauze meegemaakt. En ik vind het jammer dat dan de sfeer van de film weg is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Pauze is nostalgie; even snel een bakkie doen en de eerste indrukken delen
maar jij hebt de pauzetijd waarschijnlijk sowieso niet (bewust) meegemaakt
Sletjes aan het versieren met zijn nieuwe foto's.quote:
mja 't is wel jammer dat half Fok op 'm loopt te geilen.....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Sletjes aan het versieren met zijn nieuwe foto's.
En hij op jou vanwege je grote cup.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja 't is wel jammer dat half Fok op 'm loopt te geilen.....
ik val tenminste op hem vanwege zijn sprankelende persoonlijkheid![]()
Hier hebben we ook een vette servicebioscoop.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben hier 2 van zon bioscopen waarbij er geen pauzes zijn.. maar je gewoon bedient wordt onder de filmzonder dat andere mensen er last van hebben daar zijn ze speciaal opgetraind
![]()
I d e a a l![]()
Ga wat met je poesje spelen.quote:
Dat jij nou in zijn loverboy-praktijken trapt.quote:
die is dood, rememberquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
Ga wat met je poesje spelen.
whateverquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Dat jij nou in zijn loverboy-praktijken trapt.
Nee, hoor!quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik daarentegen ben érg mailig.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Bupatih het volgende:
Goedenvlavond!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Bupatih het volgende:
Vlaapt iedereen al ofzo?
Zulks een gevatheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo zo. Dat is een flinke jaap.[afbeelding]
En dan vind je het gek dat Dizer bij je weg isquote:
Vooral die van 'Van Dale', erg ad remquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zulks een gevatheid.
hallo, zie je mij al grienen om zo'n dude....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
Maar kom niet bij me janken als hij je bedondert of verlaat voor een andere chick!![]()
ik heb allang contractueel laten vastleggen dat ik na m'n 30ste geen naaktscenes hoef te doen, dus als jij je aan je vierjaren plan houdt, hou ik me aan 't contactquote:En zolang je maar gewoon in mijn film blijft spelen en de naaktscčnes zonder gezeur doet.
En die dude ook niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, zie je mij al grienen om zo'n dude....
dat past toch helemaal niet bij mijn image man
Jaja, dat komt dus helemaal goed.quote:ik heb allang contractueel laten vastleggen dat ik na m'n 30ste geen naaktscenes hoef te doen, dus als jij je aan je vierjaren plan houdt, hou ik me aan 't contact![]()
als in: die past ook niet bij m'n image??quote:
Een lieve, zorgzame, grappige, charmante, intelligente, knappe, heerlijke, begeerlijke, eerlijke en hondstrouwe dude die alles voor je over heeft.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
als in: die past ook niet bij m'n image??
welke dude dan wel? [en nou niet jezelf zeggen, da's lame ]
én Dizerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Oh, fuck! Nu heb ik toch mezelf omschreven.
Die is niet intelligent, knap, begeerlijk, lief, zorgzaam, eerlijk, charmant, heerlijk, grappig of hondstrouw!quote:
Nou? Schiet het al een beetje op met die aanmeldingen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:06 schreef Svensational het volgende:
Ik juni of juli gaan we trouwens op kruistocht naar Bupataniė, vrijwilligers kunnen zich melden bij mij of Bupatih!
bepaal jij datquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Die is niet intelligent, knap, begeerlijk, lief, zorgzaam, eerlijk, charmant, heerlijk, grappig of hondstrouw!
Ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou? Schiet het al een beetje op met die aanmeldingen?
Wanneer gaan jullie? Dan kan ik alvast wat extra andijvie gaan inkopen.quote:
So truequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Bitupah, Paputih, Butipah, Poepatih?
Jaja, hou die flauwe grappen voor je ja. Het gaat hier over Bupatih: Niet links, niet rechts, maar recht door zee (© Der Rita)
Okee, en nu, wie is die gozer en wat doet hij?
Bupatih is het zonnestraaltje van FOK!, nooit te beroerd om iemand bij te staan in moeilijke tijden, nooit te beroerd om de FOK!users een lesje te leren (als in: taal/stijl/typefouten verbeteren), hij doet het allemaal, gratis en voor niks. Het enige dat Buupje (een veelgebruikt koosnaampje) ervoor terugwil is liefde en respect
.
Is dat niet zo'n klote-blauwe
?
Nee, Bupatih is wel degelijk blauw, maar niet klote. Hoewel sommige rakkers hem daar wel eens zouden willen trappen, ontwijkt Boepie (nog zo'n heerlijk koosnaampje) moeiteloos de tackles en schwalbes die zijn richting uitkomen. En, om er nog een schepje boven op te doen, vindt Bupa het heerlijk om in een van de vele subfora van FOK! zijn steentje bij te dragen en probeert hij, waar hij overigens met vlag en wimpel in slaagt
, het kaf van het koren te scheiden om het zo voor de ruim 147.000 users op FOK! zo aangenaam mogelijk te maken. Vandaar dus die blauwe kleur, die geven hem de mogelijkheid om met een lach en een grol topics die nét niet leuk/spannend/grappig zijn te sluiten. Wat is het ook een goeierd he
Hmmm...klinkt goed, maar laat eens wat van zijn grappen zien dan
Hoewel het onmogelijk is om uit het uitgebreide aanbod een keuze te maken, heb ik toch gepoogd om de besten eruit te zoeken. Aanvullingen zijn natuurlijk altijd welkom, dit wordt ten zeerste gewaardeerd.
Situatie: User Airelle is heden ten dage 18 jaar geworden. Vroeger stond zij op FOK! bekend als dunn0w, Bupatih bedacht de volgende grap cq. grol:
[..]
Hilarisch toch![]()
!
Deze jonge god heeft ook maar liefst 8(!)TTT's op zijn naam staan! Hier volgt een selectie:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zulks een humorIs dat alles?
Nee, en dat brengt ons terug naar het begin: Het Bupatihisme. Meld je aan en help mee al het meesterwerk van deze joligerd te verzamelen. Aanmelden kan dmv het plaatsen van een steengoeie quote van ons aller Bupatih in dit topic. Ook kun je je naam toevoegen in de wiki: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Bupatihisme&action=edit
Komt allen tezamen en verenig uTogether we make it a better world
!
[afbeelding]
[b]De leden:Svensational
vooralsnog staat 31 juni in de planningquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie? Dan kan ik alvast wat extra andijvie gaan inkopen.
Ah, dan kan ik wel, volgens mij. Als ik geen andere verplichtingen heb.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
vooralsnog staat 31 juni in de planning
Ja, die is niet bijgewerkt natuurlijk, maar de wiki deed het nietquote:
Zet het op de FOK!wiki! Daar wordt het niet verwijderd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die is niet bijgewerkt natuurlijk, maar de wiki deed het niet.
Laat eerst dat topic maar eens naar ONZ kickenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet het op de FOK!wiki! Daar wordt het niet verwijderd.![]()
Vraag het aan een andere mod, want anders krijg ik virtuele klappen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat eerst dat topic maar eens naar ONZ kicken.
Sinds wanneer kunnen mods uit gesloten fora kickenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag het aan een andere mod, want anders krijg ik virtuele klappen.
Oh, dat kan ik ook helemaal niet, kom ik nu achter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mods uit gesloten fora kicken?
.
Verstuurd.quote:Hoi Jump,
ik heb een klacht over Bupatih. Zijn fantopic staat namelijk in het inmiddels gesloten WOW. Zou dit topic misschien naar ONZ toekunnen?
Met vriendelijke groet, Svensational.
Nee, ik bedoelde ook dat jij het aan een FA moest vragen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik ook helemaal niet, kom ik nu achter.!
Tsja, sinds ik erachter ben gekomen dat het niet gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, vind ik het ook drie keer niks.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is E.T. eigenlijk een slechte film..
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, sinds ik erachter ben gekomen dat het niet gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, vind ik het ook drie keer niks.
Het allerdroogste van me.quote:
Je snapte het echt niet hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:20 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Het allerdroogste van me.![]()
Echt zo compléét naast de mop!![]()
En dan zo lekker alsof ik het meen "" erbij.
Iedereen denken: "Die heeft het niet echt begrepen.."
Omfg!![]()
!!!
In plaats van zo'n duffe grap te posten had je beter kunnen lachen om mijn geslaagde grap.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:20 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Het allerdroogste van me.![]()
Echt zo compléét naast de mop!![]()
En dan zo lekker alsof ik het meen "" erbij.
Iedereen denken: "Die heeft het niet echt begrepen.."
Omfg!![]()
!!!
Tuurlijk is het wel echt, anders was het wel een stuk beter geweest.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, sinds ik erachter ben gekomen dat het niet gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, vind ik het ook drie keer niks.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In plaats van zo'n duffe grap te posten had je beter kunnen lachen om mijn geslaagde grap.
Dįn maakte je een grap.quote:Oh, en hoe zit het met de snacks? Kan je daar bijvoorbeeld een broodje Pathé krijgen of zo?!1 one!
1!
!!!
Wat doet 'ie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja als hij zo doorgaat zoals hij laatste tijd doet dan denk ik ook wel eens zeg nooit nooit..
Nou zeg je het twee keerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja als hij zo doorgaat zoals hij laatste tijd doet dan denk ik ook wel eens zeg nooit nooit..
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:24 schreef Ovidius het volgende:
[..]
. Maar je maakte geen grap. Je maakte een opmerking over de Pathé-bioscoop.
Als je had geschreven:
[..]
Dįn maakte je een grap.
quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Is dat een dreigement?
Wat heb ik misdaan, Jump?
!
Mannen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Whehe, klacht is binnengekomen dusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Is dat een dreigement?
Wat heb ik misdaan, Jump?
!
Ik zou oppassen als ik jou was.quote:
Oh. In dat geval: grapjes moet je nooit twee keer herhalen. Nou ja, soms mag het wel. Als het echt héle toffe grapjes zijn die de eerste keer niet genoeg aandacht kregen.quote:
wilt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik jou was.! Je wil niet op zwart, me dunkt.
!!
Ja, deze keer kun je beter iemand anders op zwart doen Jump, Yvonne bijvoorbeeld (ik noem ook maar wat hoor). Dan kan het nog een keer lachen gieren brullen worden misschienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. In dat geval: grapjes moet je nooit twee keer herhalen. Nou ja, soms mag het wel. Als het echt héle toffe grapjes zijn die de eerste keer niet genoeg aandacht kregen.
Ja, ik vind mijzelf ook tofquote:
Welk topic?quote:
Je hebt geen mail gelezenquote:
Ja, wat zeg je nou Bupatih.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:34 schreef Jump het volgende:
*kick*
Bedankt. Word jij nu ook mijn volgeling?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:35 schreef Jump het volgende:
Het Bupatihisme, word volgeling van Bupatih! voila, staat in ONZ
Nu gaat Bupa zeker een slotje geven voor nutteloze topickickquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
Kick.
Nee, ik laat het even gaan en hoop op wat meer toevoegende posts.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Jump
[..]
Nu gaat Bupa zeker een slotje geven voor nutteloze topickick.
Dat zei z'n vrouw ook vannacht!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:37 schreef Snakey het volgende:
Wie?
Ik had de mail nog niet gelezen. Dat van op zwart zetten was gewoon tussendoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt geen mail gelezen?
Ik dacht dat je daarom zei dat Bupa weer op zwart moest.
En het is niet leuk fout?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:41 schreef babette21 het volgende:
benedenburen houden fout feestje met foute vrienden en foute muziek![]()
in een leuke foute kroeg misschien wel, maar niet in een achteretuin om kwart voor één, midden in de stad/wijkquote:
Je bent gewoon dronken.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:44 schreef babette21 het volgende:
wat een enthousiasm![]()
maar mijn ttoetsenbord doet raar (leetters en tkens niet) maar bakcspace enzo (vandaar ook al die fouten nu) dus ik denk dat ik maar ga
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
Ja, het is ook bijzonder irritant, van die jankerds.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:47 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, het is ook bijzonder irritant, van die jankerds.![]()
was het maar waarquote:Op zondag 16 juli 2006 00:45 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent gewoon dronken.Geef het maar toe
![]()
Liever een Babette met veel fouten (dat zijn we toch al gewoonquote:Op zondag 16 juli 2006 00:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
was het maar waarzal wel weer zo'n ctrl/shiftding ding zijn ofzo, iig iets dat ik niet weet
anyway, dit is echt klote typen, dus ik ga
Ik ben het voor een keer met je eensquote:Op zondag 16 juli 2006 00:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Liever een Babette met veel fouten (dat zijn we toch al gewoon), dan geen Babette, hoor.
!!
Blijf toch.Je kan toch niet slapen door dat foute feestje.
![]()
Nou ja, jij zeikt mij af en idem ditoquote:
Waarom doen we dat eigenlijk?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:53 schreef rena het volgende:
[..]
Nou ja, jij zeikt mij af en idem ditoDan ben je het niet echt met elkaar eens.
![]()
Omdat het leuk isquote:
Laten we een nachtelijke bash sessie houden!quote:
Dag laffe klootzakquote:
Oh, hier blijf ik wel nog even voor wakker.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef rena het volgende:
[..]
Laten we een nachtelijke bash sessie houden!![]()
Ovidius is dus echt een debiel. Het is dat het zo leuk is om hem te bashen, anders zou ik hem wel even aangeven als kloon van PALTOSquote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh, hier blijf ik wel nog even voor wakker.![]()
Rena is dus echt!!
Pff, je was stiekem blij dat je niet tegen me moest fighten in de dissbattle, hč!quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Pff, je was stiekem blij dat je niet tegen me moest fighten in de dissbattle, hč!
Nou, tough luck, plofkop, want ik ga voorlopig nergens heen.![]()
![]()
Ach, ook al was het niet leuk me te bashen, dan nog zou je hem niet aangeven want je durft niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ovidius is dus echt een debiel. Het is dat het zo leuk is om hem te bashen, anders zou ik hem wel even aangeven als kloon van PALTOS![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:04 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ach, ook al was het niet leuk me te bashen, dan nog zou je hem niet aangeven want je durft niet!![]()
Ga anders even naar de tovenaar van je stadje daar, en vraag hem voor wat moed.![]()
Ik bedoelde toch dat je blij was toen je nog dacht dat ik ging slapen.quote:
We leven langs elkaar heenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:05 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch dat je blij was toen je nog dacht dat ik ging slapen.!
Waar blijft je gebash, lelijk foorwijf?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:05 schreef rena het volgende:
[..]
We leven langs elkaar heen![]()
Ik wil dat je blijft. Anders ben ik hier zo alleen.
![]()
Dat rijmt![]()
![]()
![]()
foorwijfquote:Op zondag 16 juli 2006 01:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waar blijft je gebash, lelijk foorwijf?![]()
Moet ik het weer over je extreem beperkte woordenschat gaan hebben?quote:
Belgenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Moet ik het weer over je extreem beperkte woordenschat gaan hebben?
Iedereen kent toch dat liedje: "Gij se lelijk foorwijf, treezebees .."![]()
Airelle!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:09 schreef Airelle het volgende:
Leuk feestje.
Onchristelijk wezen. Ik vier een feestje.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:10 schreef rena het volgende:
[..]
Airelle!Wat doe jij op dit onchristelijke tijdstip nog online?
Tof! Wat voor feestjequote:Op zondag 16 juli 2006 01:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Onchristelijk wezen. Ik vier een feestje.
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef rena het volgende:
[..]
Laten we een nachtelijke bash sessie houden!![]()
Vroeg ik het aan jouquote:
Slapen is voor watjesquote:Op zondag 16 juli 2006 01:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Mneeh. Maar ik ben het bashen even beu. Ik ga slapen.
Hoihoi!
Mij?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:30 schreef Duiveltja het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Jaja, hier een beetje aardig doen, maar me wel achter mijn rug om erbij naaien:quote:
Jij, loeder!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pssst hij maakt je belachelijk in Showchat
http://forum.fok.nl/topic/884887/5/50#39864498
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet van nix![]()
Het zal m'n vriend wel geweest zijn aangezien ik nog steeds bij hem ben![]()
Muwhahahah![]()
Nee!quote:
quote:
Doe niet zo stom met die PI van je, feeks.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bup ik heb het gevoel dat je me negeert nu..![]()
maar waarom![]()
Ik hou toch van je![]()
Nu heb je wat gezegd.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar jij kan toch wel mijn fok!vriendje zijn.. en hij dan men echte ofzo..
Hmm, oké. Daar zal ik het dan maar mee moeten doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar jij kan toch wel mijn fok!vriendje zijn.. en hij dan men echte ofzo..
Moeten we nou echt tot morgen wachten?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen Ovidus en Erik
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik accepteer toch ook dat jij allemaal andere vriendinnetjes hebt![]()
Aja, je zei immers:quote:
quote:Mja maar jij kan toch wel mijn fok!vriendje zijn.. en hij dan men echte ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |