quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:40 schreef Kakakoka het volgende:
Jaap kan de klere krijgen, moet toch godverdomme wel heel veel gebeuren wil ik aan zo'n smerige negerswans gaan sabbelen, flikker op.
Ja wat? En zou jij dat wel doen dan voor die ranzige Gillian??quote:
Ja, maar als ik niets bij Jaap doe, moet ik ook van Jennifer Hewitt afblijven...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ze eist het niet. Ze zegt dat het mag. Zoals in je OP staat beschreven.
Dat klopt. Hoever ga je. Dat is de vraagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ja, maar als ik niets bij Jaap doe, moet ik ook van Jennifer Hewitt afblijven...
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:05 schreef Argento het volgende:
Ik zou sowieso afknappen op een vrouw die zulke belachelijke voorwaarden zou stellen.
Voor Monica Belluci zou ik wel iemand rimmen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:45 schreef Martijn23 het volgende:
gaat hem dan niet worden denk ik, ik zou zeggen dag jaap, en dag monica belucci
zo maar iemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voor Monica Belluci zou ik wel iemand rimmen!
Begrijp niet zo goed wat er zo mooi is aan deze vrouw.. Ziet er best leuk uit, maar om daarvoor nou aan iemands reet te gaan lopen lebberen..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
en dan blijkt dat ze helemaal niet lekker kan neuken, zit je daar met die poepsmaak in je bek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er zit een gat in, toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan blijkt dat ze helemaal niet lekker kan neuken, zit je daar met die poepsmaak in je bek.
Hetzelfde geldt voor een koala, maar daar ga ik ook geen bosneger voor klaarpijpen, niet in dit leven in ieder geval.quote:
Ze ademt seks wat mij betreft. Perfecte rondingen enzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef Kakakoka het volgende:
[..]
Begrijp niet zo goed wat er zo mooi is aan deze vrouw.. Ziet er best leuk uit, maar om daarvoor nou aan iemands reet te gaan lopen lebberen..
Nou ja, dan heb je pech.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan blijkt dat ze helemaal niet lekker kan neuken, zit je daar met die poepsmaak in je bek.
Zo zo. Dat is een flinke jaap.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:39 schreef dfens het volgende:
maar dan moet je wel eerst Jaap (een neger met een lul van 22 cm) klaarpijpen.
Dan heb je geluk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:52 schreef McNasty het volgende:
En wat als Jaap al je droomneger is?
hoezo? wel eens in je poepert gehad?quote:Op zondag 16 juli 2006 09:51 schreef Asmooh het volgende:
zo groot is 22cm niet eens
anyway, als het mn droomvrouw is dan stelde ze niet deze eissen
nee , hoef ik ook niet.. maar daarom is 22cm echt niet zo groot hoor ;-/quote:Op zondag 16 juli 2006 10:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo? wel eens in je poepert gehad?
Waarom?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:34 schreef Paul_NL het volgende:
* Dfens moet zich een keer na laten kijken
Daar waar je je lul naar binnen duwt tijdens bepaalde rituelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:39 schreef 911GT2 het volgende:
waar?
dat plaatjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Een neger die JAAP heet
[afbeelding]
Hij heeft het er maar druk mee, die Jaap.quote:
Zit er een neger op je werk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
shit, ik kom niet meer bij, nu moet ik dat weer gaan uitleggen aan mijn collega's
Ik moest hardop lachen van dat plaatjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Een neger die JAAP heet
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |