Wat heeft het met post te makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding] #1[/url]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding] #2[/url]
Postmeisje van Lieve Lust, die was je toch verliefd opquote:
Ohjaaaaa ... dat is lang geledenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Postmeisje van Lieve Lust, die was je toch verliefd op?
Fix gewoon een goede OP.quote:
TyfusjDnlkjdł¨µ1$ !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fix gewoon een goede OP.
Deze was eerder.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:31 schreef Ovidius het volgende:
DESE HEEFD GEEN OP. DOE MAAAR TOE!!
Tut tut, mondje toe.quote:
Snap je het dan niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef DaMart het volgende:
Weer een TT die niet klopt! Ik heb nog geen eens vakantie, dus hij kan ook niet bijna voorbij zijn!
Jij bent Belg, en Belgen zijn op alle fronten afwijkend van de rest van de wereld, dus je sprak gewoon de waarheid... voor jou dan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:49 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Snap je het dan niet?![]()
Het is toch opzettelijk fout!![]()
Zo het ene topic: "Jeuj, de vakantie begint"
En direct daarna zo van: "Vakantie bijna gedaan.."
Dat kan toch helemaal niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog anderhalve maand.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent Belg, en Belgen zijn op alle fronten afwijkend van de rest van de wereld, dus je sprak gewoon de waarheid... voor jou dan!![]()
![]()
Ik heb over twee weken twee weken vrij!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:52 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalve maand.![]()
Naja, relatief gezien.![]()
Jaja, we weten ondertussen wel dat je woordenschat niet zo uitgebreid is als de mijne.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg nooit dat de vakantie "gedaan" is.
Dat, óf jij bent gewoon een afwijking.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Jaja, we weten ondertussen wel dat je woordenschat niet zo uitgebreid is als de mijne.
... en dat Belgen onzin uitkramen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Jaja, we weten ondertussen wel dat je woordenschat niet zo uitgebreid is als de mijne.
Als in "Het is gedaan met jou, motherfucker.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
... en dat Belgen onzin uitkramen!![]()
Al wordt 'het is gedaan met...' ook in Nederland gebruikt.
Ja, maar het wordt niet vaak gezegd zoals het in de TT staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
... en dat Belgen onzin uitkramen!![]()
Al wordt 'het is gedaan met...' ook in Nederland gebruikt.
Ik ga gedaan maken met jou!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Als in "Het is gedaan met jou, motherfucker." ?
Blij worden van FOK!-vrienden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
check mijn FoBo
my god, dat ik dįt nog eens zou zeggen![]()
ik twijfel alleen nog of ik HB bij mijn favo fokkers moet zetten, of juist bij 't hoofdstukje daarboven
Tof enzo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
check mijn FoBo
ik twijfel alleen nog of ik HB bij mijn favo fokkers moet zetten, of juist bij 't hoofdstukje daarboven
Die hoort natuurlijk bij de favo FOK!ers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
mja maar dat botst dan weer met dat hypocrisie-verhaalquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Die hoort natuurlijk bij de favo FOK!ers..
Ik mag de zon in! Tof!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
check mijn FoBo
Soms welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef Ovidius het volgende:
Zijn jullie ook soms zo ineens helemaal blij en zo?![]()
Blijer dan gisteren in ieder geval!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef Ovidius het volgende:
Zijn jullie ook soms zo ineens helemaal blij en zo?![]()
Ik ook. Ik voel me speciaalquote:
Misschien moet ik het ook maar weer even gaan doen... ik typ alweer teveel met rechts vandaag...quote:
Stout.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook maar weer even gaan doen... ik typ alweer teveel met rechts vandaag...![]()
Zo wijs is het niet als je je rechterhand/arm overbelastquote:
Door rechts niet te gebruiken, overbelast ik eigenlijk links.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo wijs is het niet als je je rechterhand/arm overbelast.
Kom jij eens op msn danquote:
Wat heeft dat met jouw TT te maken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Moet je jullie TT's eens gaan lezen..
Ja, maar bij mij komt dat door gebrek aan fantasie, niet door domheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Moet je jullie TT's eens gaan lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |