* M.e.g.a.t.r.o.n. meldt... Mocht ik nog een leuke quote tegenkomen, staat ie in mijn myatquote:Op woensdag 26 april 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
En alweer is er een dag aangebroken waarop we mogen genieten van de kunsten vanBupatih
!
Als je deze topic nog niet gezien hebt, hoe kun je er dan in posten?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom heb ik dit topic nog niet gezien![]()
.
Oogjes dichtgehoudenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je deze topic nog niet gezien hebt, hoe kun je er dan in posten?
Dat het komt omdat mijn internetverbinding er twee keer mee ophield, zal ik er maar niet bij zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Tegen de meester. Ik voel me er een beetje naar onder
.
Daarom voel ik me er ook zo naar onder. Ik gun het jou echt om een goede internetverbinding te hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat het komt omdat mijn internetverbinding er twee keer mee ophield, zal ik er maar niet bij zeggen.
Je bent té goedquote:Neen, ik laat Svensational even zijn moment hebben.
Zo ben ik dan ook wel weer.
Mag ik je voeten kussen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Tegen de meester. Ik voel me er een beetje naar onder
.
Nu ja, als jij je daar goed onder voelt.quote:
Afrikanen zijn dom.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:43 schreef MrBean het volgende:
Bupatih, waarom heb je geen volgelingen in Afrika? Blieven negers geen andijvie?
Die zijn ook dom.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:44 schreef MrBean het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over Australië en grote delen van Azië en Zuid-Amerika.
Uitgehongerd en broodmager door een gebrek aan andijvie!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar ja, boontje komt om z'n loontje...moet je eens kijken wat voor achtergesteld volk daar woont!![]()
![]()
!!
on second thoughtquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu ja, als jij je daar goed onder voelt.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:49 schreef Gizmore het volgende:
Ahhh dus hier is dat topic heen. Had m nog niet eerder gezien![]()
Heb je daar wetenschappelijk bewijs voor, of zeg je dit vanuit je geloof?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:08 schreef Bupatih het volgende:
Je zei 'ik' in plaats van 'in'.
Dat is een Bupatihiaanse verspreking!Jezelf de hele tijd belangrijker achten dan anderen, waardoor je per ongeluk woorden als 'ik' zegt ofzo.
Ik heb de wetenschap uitgevonden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Heb je daar wetenschappelijk bewijs voor, of zeg je dit vanuit je geloof?
Ik neem het mee naar achter.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:07 schreef DaMart het volgende:
Wordt dan ook de hoofdstad Buenos Bupa aangedaan?
Ja, ik bedoelde idd 'in'quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:08 schreef Bupatih het volgende:
Je zei 'ik' in plaats van 'in'.
Dat is een Bupatihiaanse verspreking!Jezelf de hele tijd belangrijker achten dan anderen, waardoor je per ongeluk woorden als 'ik' zegt ofzo.
Dat weet iedereen! Uit andijvie!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:18 schreef MrBean het volgende:
Hoe is de aarde ontstaan?
God vond dat ik een plek nodig had om te leven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:18 schreef MrBean het volgende:
Hoe is de aarde ontstaan?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
God vond dat ik een plek nodig had om te leven.
Tadaa. Daar was de aarde.
Maar god had wel andijvie nodig om de aarde uit te vormen, toch? Of heb ik op school onjuiste informatie in mijn kop moeten stampen?quote:
Ik rook ook niet, Karboenkel!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Roken is ongezond! Doe het niet, Tubaparty, doe het niet!
Ja. De andijvie was een inspiratiebron voor Hem toen hij de aarde schiep.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Maar god had wel andijvie nodig om de aarde uit te vormen, toch? Of heb ik op school onjuiste informatie in mijn kop moeten stampen?
Trust me, dat stukje van mij dat er ook nog in staat heb ik al maanden terug geschrevenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]Dit topic
is nooit ergens anders geweest hoor
![]()
!
Hij schiep de aarde en de kroon op zijn werk werd de op Hem gelijkende andijviequote:Op zaterdag 29 april 2006 12:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. De andijvie was een inspiratiebron voor Hem toen hij de aarde schiep.
Het is een prei, geen andijvie!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:30 schreef Svensational het volgende:
http://www.lommersonline.com/archives/334#more-334
Dit is het nationale volkslied van Bupatanië![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |