Hilarisch tochquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb speciaal voor deze heuglijke dag een gedicht geschreven voor Airelle.
De titel luidt: Wie is toch dat ene meisje?
-------------
Airelle?
dunnow.
-------------
De eenvoud.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Of Dave van den Bergh gooien...
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Ruud Lubbers had liever dat Wim Kok werd.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:25 schreef Bupatih het volgende:
Maxima hield van Argentinië en Willem van Oranje.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Danny Rook naar poep.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef Bupatih het volgende:
Na zijn ontslag bij RTL 4 werd Henny Huisman.
quote:
Zulks een humorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Frank Govers én Maradonna overleden![]()
Govers wilde Robijntje pijpen, maar stikte in 'n pluisje
Jij kan nog niet alles gelezen hebben, kleine rakkerquote:
Ik heb écht alles gelezen, guitige rekel!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kan nog niet alles gelezen hebben, kleine rakker!
Zien jullie nu wat ik bedoel met:quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
Het is trouwens 'c.q.' en niet 'cq'.
Maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef Svensational het volgende:
nooit te beroerd om de FOK!users een lesje te leren (als in: taal/stijl/typefouten verbeteren), hij doet het allemaal, gratis en voor niks
ik las het gisteren alquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb écht alles gelezen, guitige rekel!
Ik ken hetquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:14 schreef Sebasser het volgende:
Want alles wat over bupa gaat volg ik een dag van tevoren
Kristen heeft zaterdag hoofdpijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:16 schreef Sebasser het volgende:
Volgende week Zaterdag nacht is je zaad het sterkst bupa
maak er gebuik van
in Versieren in de supermarkt, hot or not?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
"Zo, dat ziet er goedkoop uit."
*PETS*
""
Edit je 'van' even in 'val'?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Soms word ik 's nachts wakker en dan ga ik mijn mijn speciale Boekpatih lezen. Zelf gemaakt. Ik word daar altijd vrolijk van en ik van dan met een lach en traan voldaan in slaap
!
Ik zal het ze maar niet kwalijk nemen, ik steek mijn tijd liever in het eren van onze leiderquote:Hallo daar! Welkom op Wikipedia.
We zien dat je vandaag leuk aan het spelen bent hier.
Als je zomaar wat wil proberen, doe dat dan liever in de speciaal daarvoor gemaakte zandbak.
Op de gewone artikels hebben we graag dat je alleen nuttige informatie toevoegt.
Als je toch doorgaat met dingen te veranderen zonder reden, dan wordt je IP-adres geblokkeerd.
Als je serieus meer wilt weten, zie dan: Wikipedia:Welkom voor nieuwelingen.
Ja, ik moet soms ook een traantje wegpinken bij Bupa's postsquote:
ik was afgelopen weekend in een dolle bui en heb mijn benen geschoren en mijn speciale Bupanthy aangetrokkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
mijn speciale Boekpatih
Die Croupouque toch.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil Bupatih's spelfouten stiekem ook altijd verbeteren, maar dat gaat nogal moeilijk bij posts die nooit meer dan drie woorden bevatten.
Uiteraardquote:
Die heb ik nog niet, ze bieden 'm op eBay wel aan, maar dat zijn van die rekels die geld willen verdienen aan Bupatih.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Herald het volgende:
[..]
ik was afgelopen weekend in een dolle bui en heb mijn benen geschoren en mijn speciale Bupanthy aangetrokken
TTK LPT zevenentwintigquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil Bupatih's spelfouten stiekem ook altijd verbeteren, maar dat gaat nogal moeilijk bij posts die nooit meer dan drie woorden bevatten.
Ik voel me net een volgeling.quote:
En toen kwam je erachter dat ik eigenlijk ook maar een mens ben?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb Bupa eens betrapt op een typefout
Weet je zeker dat Pim Fortuyn daar niet eerder mee was?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef Svensational het volgende:
Jaja, hou die flauwe grappen voor je ja. Het gaat hier over Bupatih: Niet links, niet rechts, maar recht door zee (© Der Rita)
En we weten allemaal hoe het daar mee is afgelopen he, dekselse dondersteenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Pim Fortuyn daar niet eerder mee was?
Ja, het was wel een deceptie eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen kwam je erachter dat ik eigenlijk ook maar een mens ben?
En die kale knakker had het weer van mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Pim Fortuyn daar niet eerder mee was?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die kale knakker had het weer van mij.
En 'At your service' zei ik al op de crèche tegen juffrouw Ineke.
('Ik heb er zin an' ook, maar dat was niet tijdens schooltijd.)
quote:Het is soms niet te geloven
Hoe kom ik deze schok nog te boven
Want zelfs als een user offline is
Dan post hij stiekem toch mee
En als ze door een ban verdwijnen
Zie je de volgende kloon weer verschijnen
En dan heet Bupatih
Ineens Bupatwee
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
Hallo, static en Duiveltja.
Wat vanmiddag mijn verbazing schetste, is het volgende:
In het immer gezellige slowchat-topic van SHO, genaamd: Showchat werd er sedert vandaag lustig en tierig gestrooid met songteksten van allerlei artiesten.
Dit om hun waardering jegens het desbetreffende nummer te uiten. Althans, dat concludeer ik hieruit.
Waar ik mij echter aan erger is dat het frequent werd gebezigd door een paar kornuiten die dachten grappig te zijn.
En om u niet verder te vermoeien op deze ietwat regenachtige en sombere dag, heb ik alvast wat linkjes naar zulke posts bij elkaar verzameld en hieronder bij elkaar gezet:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 en 35
Waar ik niet vies ben van een grapje hier of een dolletje daar, vond ik deze grol wat minder geslaagd. Mijn scroll-wieltje is dankzij deze belhamels dringend aan vervanging toe en het zal niet lang meer duren voor ik voor mijn zojuist ontwikkelde RSI naar de dokter moet.
De oplettende kijker c.q. lezer heeft na het lezen en klikken van deze linkjes ook wel door dat ik, Bupatih, me zelf ook schuldig heb gemaakt aan deze kwajongensstreek. (Zie hiervoor de dikgedrukte link: 13)
Maar dit was uiterst cynisch bedoeld, alleen maar om aan te geven dat elke hapsnorkel een dergelijke 'songtekst' van het wereldwijde web kan plukken en het in dit SC-topic kan plakken.
Ergo, ik geloof niet dat de schuldigen alle songteksten helemaal hebben doorgelezen, opdat zij zo hun (professionele) visie op het desbetreffende liedje kunnen weergeven.
Nu denkt u waarschijnlijk: "Sapristi, Bupatih. Had het dan even aangegeven in het topic zélf".
Maar, waarde vrienden, dat heb ik ook gedaan. Meerdere keren zelfs.
En user Tania18 heeft ook op een ietwat slinkse manier aangegeven dat zij niet echt gediend was van dit soort copy-paste-praktijken.
En hieronder mijn ietwat onvriendelijke, doch goedbedoelde vermaningen:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 en 10
Een ban voor de jeugdige delinquenten lijkt me, ondanks de policy-overschrijding, niet op zijn plaats.
Maar een vermanende opmerking of een officiële waarschuwing zou ik wel op zijn plek vinden.
Ik hoop dan ook ten zeerste dat het copy-paste-geweld zal afnemen, na een dergelijke toespraak van u of uw waarde collega.
Ik ben (tijdelijk) uit het topic gestapt, zodoende een signaal af te geven dat ik niet van hun rebelse gedrag gediend was. Dit heeft niet het verwachte effect opgeleverd, daar sommige users doorgingen met het flauwe copy-pasten.
Ik hoop dat wij hier in goed overleg uitkomen. Mochten er nog vragen en op- of aanmerkingen bestaan na het lezen van dit groot uitgevallen beklag, dan hoor ik dat graag via de voor u bekende wegen (forum, mail, msn, etc.)
Met vriendelijke groeten,
Bu P. Atih
Je kent de procedure, dekselse vlegelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |