quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Natuurlijk, waarom zou dat niet kunnen? Je kan meteen zien of ze single is aan haar inkopen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
"Zo, dat ziet er goedkoop uit."
*PETS*
""
Ik zou het ook niet weten...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar eh hoe begin je dan een gesprekje?
Hoi wat zijn de aardappels goedkoop ofzo![]()
Met of zonder saté saus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten...
"Houdt u ook van warm roze vlees? "
"Weet jij of ze nog GGGeeile balle kaarsen verkope"?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten...
"Houdt u ook van warm roze vlees? "
Nee en kratje pils halen en dan knipogen naar de vrouwtjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:28 schreef Prowl het volgende:
Aubergine + Vaseline kopen en dan knipogen naar de vrouwtje's; Succes Gegarandeerd![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
"Zo, dat ziet er goedkoop uit."
*PETS*
""
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef Wojworshebn het volgende:
"Zoooo, de meloenen zijn in de aanbieding"
"gehehe"
"En trouwens waar liggen de condooms"
"gehehe"
"Koffie?"
En dan voor haar zo'n gratis kopje koffie inschenkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef Wojworshebn het volgende:
"Zoooo, de meloenen zijn in de aanbieding"
"gehehe"
"En trouwens waar liggen de condooms"
"gehehe"
"Koffie?"
Hoe dan? stiekem in zijn broekzak stoppen? lolquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:42 schreef dady het volgende:
Waarom niet? Het is niet zoals in de stad dat je haar eerst moet zoenen, om haar echt versierd te hebben. Maar gewoon telefoonnummers scoren, of jij jouw nummer aan haar geven.
Nou, ik had het hier over vrouwen niet over mannen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe dan? stiekem in zijn broekzak stoppen? lol
Geen date, maar wel genoeg geflirt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef Godshand het volgende:
iedereen wel hard roepen dat het kan, maar wie heeft er werkelijk een date gescoord? Al was het voor een nacht?
Maak jij die avatars nou zelf? (positief bedoeld trouwens)quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef cerror het volgende:
De boodschappentas wilde niet.
ja hehe en ik heb het over mannen en niet over vrouwen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:50 schreef dady het volgende:
[..]
Nou, ik had het hier over vrouwen niet over mannen.
ik heb met een ex voor het eerst geflirt in de supermarktquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef Godshand het volgende:
iedereen wel hard roepen dat het kan, maar wie heeft er werkelijk een date gescoord? Al was het voor een nacht?
Vraagjequote:Op zaterdag 17 september 2005 18:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar eh hoe begin je dan een gesprekje?
Hoi wat zijn de aardappels goedkoop ofzo![]()
Geef maar door aan mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:33 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben wel eens met een msn van een kassameisje naar huis gegaan maar het is verder bij wat kletsen geblevenik had kunnen weten dat kassameisjes per definitie <21 zijn
Ey, we hebben het hier wel over het lekkerste kassameisje van de gehele appie okquote:
Daarom.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ey, we hebben het hier wel over het lekkerste kassameisje van de gehele appie ok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |