Hilarisch tochquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb speciaal voor deze heuglijke dag een gedicht geschreven voor Airelle.
De titel luidt: Wie is toch dat ene meisje?
-------------
Airelle?
dunnow.
-------------
De eenvoud.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Of Dave van den Bergh gooien...
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Ruud Lubbers had liever dat Wim Kok werd.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:25 schreef Bupatih het volgende:
Maxima hield van Argentinië en Willem van Oranje.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Danny Rook naar poep.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:41 schreef Bupatih het volgende:
Na zijn ontslag bij RTL 4 werd Henny Huisman.
quote:
Zulks een humorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Frank Govers én Maradonna overleden![]()
Govers wilde Robijntje pijpen, maar stikte in 'n pluisje
Jij kan nog niet alles gelezen hebben, kleine rakkerquote:
Ik heb écht alles gelezen, guitige rekel!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kan nog niet alles gelezen hebben, kleine rakker!
Zien jullie nu wat ik bedoel met:quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
Het is trouwens 'c.q.' en niet 'cq'.
Maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef Svensational het volgende:
nooit te beroerd om de FOK!users een lesje te leren (als in: taal/stijl/typefouten verbeteren), hij doet het allemaal, gratis en voor niks
ik las het gisteren alquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb écht alles gelezen, guitige rekel!
Ik ken hetquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:14 schreef Sebasser het volgende:
Want alles wat over bupa gaat volg ik een dag van tevoren
Kristen heeft zaterdag hoofdpijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:16 schreef Sebasser het volgende:
Volgende week Zaterdag nacht is je zaad het sterkst bupa
maak er gebuik van
in Versieren in de supermarkt, hot or not?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
"Zo, dat ziet er goedkoop uit."
*PETS*
""
Edit je 'van' even in 'val'?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Soms word ik 's nachts wakker en dan ga ik mijn mijn speciale Boekpatih lezen. Zelf gemaakt. Ik word daar altijd vrolijk van en ik van dan met een lach en traan voldaan in slaap
!
Ik zal het ze maar niet kwalijk nemen, ik steek mijn tijd liever in het eren van onze leiderquote:Hallo daar! Welkom op Wikipedia.
We zien dat je vandaag leuk aan het spelen bent hier.
Als je zomaar wat wil proberen, doe dat dan liever in de speciaal daarvoor gemaakte zandbak.
Op de gewone artikels hebben we graag dat je alleen nuttige informatie toevoegt.
Als je toch doorgaat met dingen te veranderen zonder reden, dan wordt je IP-adres geblokkeerd.
Als je serieus meer wilt weten, zie dan: Wikipedia:Welkom voor nieuwelingen.
Ja, ik moet soms ook een traantje wegpinken bij Bupa's postsquote:
ik was afgelopen weekend in een dolle bui en heb mijn benen geschoren en mijn speciale Bupanthy aangetrokkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
mijn speciale Boekpatih
Die Croupouque toch.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil Bupatih's spelfouten stiekem ook altijd verbeteren, maar dat gaat nogal moeilijk bij posts die nooit meer dan drie woorden bevatten.
Uiteraardquote:
Die heb ik nog niet, ze bieden 'm op eBay wel aan, maar dat zijn van die rekels die geld willen verdienen aan Bupatih.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Herald het volgende:
[..]
ik was afgelopen weekend in een dolle bui en heb mijn benen geschoren en mijn speciale Bupanthy aangetrokken
TTK LPT zevenentwintigquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil Bupatih's spelfouten stiekem ook altijd verbeteren, maar dat gaat nogal moeilijk bij posts die nooit meer dan drie woorden bevatten.
Ik voel me net een volgeling.quote:
En toen kwam je erachter dat ik eigenlijk ook maar een mens ben?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb Bupa eens betrapt op een typefout
Weet je zeker dat Pim Fortuyn daar niet eerder mee was?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef Svensational het volgende:
Jaja, hou die flauwe grappen voor je ja. Het gaat hier over Bupatih: Niet links, niet rechts, maar recht door zee (© Der Rita)
En we weten allemaal hoe het daar mee is afgelopen he, dekselse dondersteenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Pim Fortuyn daar niet eerder mee was?
Ja, het was wel een deceptie eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen kwam je erachter dat ik eigenlijk ook maar een mens ben?
En die kale knakker had het weer van mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Pim Fortuyn daar niet eerder mee was?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die kale knakker had het weer van mij.
En 'At your service' zei ik al op de crèche tegen juffrouw Ineke.
('Ik heb er zin an' ook, maar dat was niet tijdens schooltijd.)
quote:Het is soms niet te geloven
Hoe kom ik deze schok nog te boven
Want zelfs als een user offline is
Dan post hij stiekem toch mee
En als ze door een ban verdwijnen
Zie je de volgende kloon weer verschijnen
En dan heet Bupatih
Ineens Bupatwee
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
Hallo, static en Duiveltja.
Wat vanmiddag mijn verbazing schetste, is het volgende:
In het immer gezellige slowchat-topic van SHO, genaamd: Showchat werd er sedert vandaag lustig en tierig gestrooid met songteksten van allerlei artiesten.
Dit om hun waardering jegens het desbetreffende nummer te uiten. Althans, dat concludeer ik hieruit.
Waar ik mij echter aan erger is dat het frequent werd gebezigd door een paar kornuiten die dachten grappig te zijn.
En om u niet verder te vermoeien op deze ietwat regenachtige en sombere dag, heb ik alvast wat linkjes naar zulke posts bij elkaar verzameld en hieronder bij elkaar gezet:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 en 35
Waar ik niet vies ben van een grapje hier of een dolletje daar, vond ik deze grol wat minder geslaagd. Mijn scroll-wieltje is dankzij deze belhamels dringend aan vervanging toe en het zal niet lang meer duren voor ik voor mijn zojuist ontwikkelde RSI naar de dokter moet.
De oplettende kijker c.q. lezer heeft na het lezen en klikken van deze linkjes ook wel door dat ik, Bupatih, me zelf ook schuldig heb gemaakt aan deze kwajongensstreek. (Zie hiervoor de dikgedrukte link: 13)
Maar dit was uiterst cynisch bedoeld, alleen maar om aan te geven dat elke hapsnorkel een dergelijke 'songtekst' van het wereldwijde web kan plukken en het in dit SC-topic kan plakken.
Ergo, ik geloof niet dat de schuldigen alle songteksten helemaal hebben doorgelezen, opdat zij zo hun (professionele) visie op het desbetreffende liedje kunnen weergeven.
Nu denkt u waarschijnlijk: "Sapristi, Bupatih. Had het dan even aangegeven in het topic zélf".
Maar, waarde vrienden, dat heb ik ook gedaan. Meerdere keren zelfs.
En user Tania18 heeft ook op een ietwat slinkse manier aangegeven dat zij niet echt gediend was van dit soort copy-paste-praktijken.
En hieronder mijn ietwat onvriendelijke, doch goedbedoelde vermaningen:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 en 10
Een ban voor de jeugdige delinquenten lijkt me, ondanks de policy-overschrijding, niet op zijn plaats.
Maar een vermanende opmerking of een officiële waarschuwing zou ik wel op zijn plek vinden.
Ik hoop dan ook ten zeerste dat het copy-paste-geweld zal afnemen, na een dergelijke toespraak van u of uw waarde collega.
Ik ben (tijdelijk) uit het topic gestapt, zodoende een signaal af te geven dat ik niet van hun rebelse gedrag gediend was. Dit heeft niet het verwachte effect opgeleverd, daar sommige users doorgingen met het flauwe copy-pasten.
Ik hoop dat wij hier in goed overleg uitkomen. Mochten er nog vragen en op- of aanmerkingen bestaan na het lezen van dit groot uitgevallen beklag, dan hoor ik dat graag via de voor u bekende wegen (forum, mail, msn, etc.)
Met vriendelijke groeten,
Bu P. Atih
Je kent de procedure, dekselse vlegelquote:
* M.e.g.a.t.r.o.n. meldt... Mocht ik nog een leuke quote tegenkomen, staat ie in mijn myatquote:Op woensdag 26 april 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
En alweer is er een dag aangebroken waarop we mogen genieten van de kunsten vanBupatih
!
Als je deze topic nog niet gezien hebt, hoe kun je er dan in posten?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom heb ik dit topic nog niet gezien![]()
.
Oogjes dichtgehoudenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je deze topic nog niet gezien hebt, hoe kun je er dan in posten?
Dat het komt omdat mijn internetverbinding er twee keer mee ophield, zal ik er maar niet bij zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Tegen de meester. Ik voel me er een beetje naar onder
.
Daarom voel ik me er ook zo naar onder. Ik gun het jou echt om een goede internetverbinding te hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat het komt omdat mijn internetverbinding er twee keer mee ophield, zal ik er maar niet bij zeggen.
Je bent té goedquote:Neen, ik laat Svensational even zijn moment hebben.
Zo ben ik dan ook wel weer.
Mag ik je voeten kussen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Tegen de meester. Ik voel me er een beetje naar onder
.
Nu ja, als jij je daar goed onder voelt.quote:
Afrikanen zijn dom.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:43 schreef MrBean het volgende:
Bupatih, waarom heb je geen volgelingen in Afrika? Blieven negers geen andijvie?
Die zijn ook dom.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:44 schreef MrBean het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over Australië en grote delen van Azië en Zuid-Amerika.
Uitgehongerd en broodmager door een gebrek aan andijvie!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar ja, boontje komt om z'n loontje...moet je eens kijken wat voor achtergesteld volk daar woont!![]()
![]()
!!
on second thoughtquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu ja, als jij je daar goed onder voelt.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:49 schreef Gizmore het volgende:
Ahhh dus hier is dat topic heen. Had m nog niet eerder gezien![]()
Heb je daar wetenschappelijk bewijs voor, of zeg je dit vanuit je geloof?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:08 schreef Bupatih het volgende:
Je zei 'ik' in plaats van 'in'.
Dat is een Bupatihiaanse verspreking!Jezelf de hele tijd belangrijker achten dan anderen, waardoor je per ongeluk woorden als 'ik' zegt ofzo.
Ik heb de wetenschap uitgevonden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Heb je daar wetenschappelijk bewijs voor, of zeg je dit vanuit je geloof?
Ik neem het mee naar achter.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:07 schreef DaMart het volgende:
Wordt dan ook de hoofdstad Buenos Bupa aangedaan?
Ja, ik bedoelde idd 'in'quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:08 schreef Bupatih het volgende:
Je zei 'ik' in plaats van 'in'.
Dat is een Bupatihiaanse verspreking!Jezelf de hele tijd belangrijker achten dan anderen, waardoor je per ongeluk woorden als 'ik' zegt ofzo.
Dat weet iedereen! Uit andijvie!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:18 schreef MrBean het volgende:
Hoe is de aarde ontstaan?
God vond dat ik een plek nodig had om te leven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:18 schreef MrBean het volgende:
Hoe is de aarde ontstaan?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
God vond dat ik een plek nodig had om te leven.
Tadaa. Daar was de aarde.
Maar god had wel andijvie nodig om de aarde uit te vormen, toch? Of heb ik op school onjuiste informatie in mijn kop moeten stampen?quote:
Ik rook ook niet, Karboenkel!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Roken is ongezond! Doe het niet, Tubaparty, doe het niet!
Ja. De andijvie was een inspiratiebron voor Hem toen hij de aarde schiep.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Maar god had wel andijvie nodig om de aarde uit te vormen, toch? Of heb ik op school onjuiste informatie in mijn kop moeten stampen?
Trust me, dat stukje van mij dat er ook nog in staat heb ik al maanden terug geschrevenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]Dit topic
is nooit ergens anders geweest hoor
![]()
!
Hij schiep de aarde en de kroon op zijn werk werd de op Hem gelijkende andijviequote:Op zaterdag 29 april 2006 12:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. De andijvie was een inspiratiebron voor Hem toen hij de aarde schiep.
Het is een prei, geen andijvie!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:30 schreef Svensational het volgende:
http://www.lommersonline.com/archives/334#more-334
Dit is het nationale volkslied van Bupatanië![]()
Maar waarom staat ze dan nog steeds met een prei?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:30 schreef Svensational het volgende:
http://www.lommersonline.com/archives/334#more-334
Dit is het nationale volkslied van Bupatanië![]()
Persoon 1:"bla bla bla, betoog met goede argumenten, bla bla bla"quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:34 schreef Svensational het volgende:
de andijvie was op dat moment nodig om mensen de mond te snoeren en uit te lullen,
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Persoon 1:"bla bla bla, betoog met goede argumenten, bla bla bla"
Een Bupataniër: "Andijvie
Persoon 1: ""
Maak een keer andijviestamppot mét spekjes voor haar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:34 schreef MrBean het volgende:
O, Cichorium Endivia Sanctus,
O, Eeuwige Profeet,
O, Heerser van Alle Wezens op Aarde,
Ik heb een meisje leren kennen. Alleen zij moet niets hebben van Andijvie. Ik ben echt gek op haar en wil met haar trouwen. Wat moet ik nu doen? Gewoon trouwen en haar dwaling voor lief nemen? Haar proberen te bekeren?
In alle nederigheid,
meneer Boon.
Dank U, o Wijze Cichorei.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak een keer andijviestamppot mét spekjes voor haar.
Ze blijft niet alleen de rest van haar leven bij je, ze zal ook inzien hóe verrukkelijk andijvie is.
Done.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Bupa check het 35 jarige milf topic is even
Dit kan echt niet,wat een spookhuizen
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef DaMart het volgende:
Wat is dat nou... de Andijviegod een paar dagen niet vereerd?
Bij het lezen van een oud topic, ontdekte ik trouwens dat het Bupatihsme in 2004 al voor het eerst in de analen van Fok! voorkwam
Slotje graag voor deze kick. Niemand zit er op te wachten om die ene Buptihah of zo, verder te aanbidden hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:37 schreef Snakey het volgende:
Wie?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pssst hij maakt je belachelijk in Showchat
http://forum.fok.nl/topic/884887/5/50#39864498
Bijna 70.000 alquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:56 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft al 60.000 posts, die rakker
En meer dan 10.000 reacties in zijn fotoboekquote:
Goedegod!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En meer dan 10.000 reacties in zijn fotoboek!
Ik ga je vandaag inhalenquote:
Heb ik ook gedaan destijdsquote:
En ik jou weer, destijds.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan destijds.
Ik ga weg als jij begint.quote:
als je dat zegt weet ik al dat je dat totaal niet weetquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:51 schreef K33T het volgende:
[..]
.
Als dat je manier van grappen maken is, snap ik wel waarom je eruit geflikkerd bent.
Als ik begin met zwart posten? Ofwa?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga weg als jij begint.
Dus denk maar na als ik weer terugkom.
Roddel voor je neus en doe relax achter je rug om.
Ja, want dat heeft ook écht met elkaar te maken, Einstein.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:51 schreef K33T het volgende:
[..]
.
Als dat je manier van grappen maken is, dan begrijp ik wel waarom je eruit geflikkerd bent.
Weet ik veel. Ik praat ook maar Brainpower na.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik begin met zwart posten? Ofwa?
Hé, doe ff niet serieusquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:51 schreef remlof het volgende:
als je dat zegt weet ik al dat je dat totaal niet weet
Hahahaha.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik praat ook maar Brainpower na.
Idd. En hou je vast, nu gaat Poepitah zich bij de crew inslijmen, teneinde weer zo'n tagje kunnen krijgen.quote:
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:00 schreef K33T het volgende:
[..]
Idd. En hou je vast, nu gaat Poepitah zich bij de crew inslijmen, teneinde weer zo'n tagje kunnen krijgen.
Over half jaar á 1 jaar is-ie weer mod. Let maar op.
Uhm?quote:
Naïevelingquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:03 droomde Renesite het volgende:
Ga daar maar niet vanuit.
Eerst sollicteert-ie naar de functie weblogger, voordat hij ONZ ook gaat modden. Alles voor maximale aandacht, het is niet andersquote:
Wedje leggen dan?quote:
quote:
Hoi.quote:
Binnen 1 jaar sollicteer je naar een of andere functie op Fok. Denk maar aan FP-moderator, weblogger, en dergelijke.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
Wedje leggen dan?Jij beweert dat ik binnen een (half) jaar mod ben?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:13 schreef K33T het volgende:
[..]
Binnen 1 jaar sollicteer je naar een of andere functie op Fok. Denk maar aan FP-moderator, weblogger, en dergelijke.
Wedden?
Gaan we terugkrabbelen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:00 schreef K33T het volgende:
[..]
Idd. En hou je vast, nu gaat Poepitah zich bij de crew inslijmen, teneinde weer zo'n tagje kunnen krijgen.
Ik bood je net een weddenschap aan. Eentje waarover je zelf "Let maar op" zei. Ga je terugkrabbelen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef K33T het volgende:
En jij durft zeker geen wedje aan te gaan?
Ja, hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:25 schreef K33T het volgende:
Mwah, ik verhoog eerder de voorwaarden.
En ik wacht nog steeds of je wel aandurft om de weddenschap te sluiten.
Mij boeit het dan ook he-le-maal niet wat jij zegt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:25 schreef K33T het volgende:
Échte vent?
Ja hallo, voor mij is een echte vent niet iemand die krampachtig zorgt voor zijn imago, maar aan alles schijt heeft. Alsof het 'm niks interesseert.
Stil nou toch, je maakt z'n avatar aan het huilenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij boeit het dan ook he-le-maal niet wat jij zegt.!
Jij bent diegene die fel anti-mij is en dat ook in haast elk topic moet laten merken.
Maakt niet uit, hoor.Ga vooral door! (
)
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hij WAS modquote:Nee, Bupatih is wel degelijk blauw, maar niet klote. Hoewel......................
Nou ja....quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef k-Rin het volgende:
Niemand weet, niemand weet,
hoe Bupatih werkelijk heet.
![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:00 schreef K33T het volgende:
Karinquote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef k-Rin het volgende:
Wheeeeeeh, wat een gemieps zeg.
Dit was een kick mét een reden. Want het Bupatihisme mag niet in de vergetelheid raken!
BuuP, TreKk Je NixxX aaN VaNN Diee HaTerZZz, Ntb!!!111einzZ!!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Karinslijmballetje van me
* hoi_piepeloi ook aanmeldt
Wat zijn de voordelen van-fan worden?
![]()
Neeeequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef Bupatih het volgende:
Karin heeft het licht gezien, lieve Pipeloi.
Appelsquote:Wat de voordelen zijn? Je zal simpelweg gelukkiger worden. Je staat positiever in het leven. Je kan alles aan. Tegenspoed (als die er al is!) wordt gelijk gevolgd door voorspoed.
Als Bupatihist (of Bupatihiaan, whatever floats your boat) zul je de vruchten van het leven plukken gelijk een 14-jarig meisje dat in de zomervakanties bijbeunt als appelplukster bij de plaatselijke boer..
Dat is geheel wederzijds, Scandalous.quote:
Fijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Dat is geheel wederzijds, Scandalous.
Ik zou gaarne eens met jou copuleren bij volle maan (kun je morgen?).
We zullen de maan doen blozen en de sterren doen schitteren van extase.
Onze oerkreten zullen het jammerlijke gejank van zo'n altijd bij volle maan aanwezige wolf overstemmen.
Mijn liefdesmayonaise zal op het natte gras neerdwarrelen als ware het sneeuw.
We zullen duizend en één kindjes maken van bruine en witte makelij.
Jij?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Fijnik ben nu bang voor seks
Geen probleem, gaan we zaterdag wat aan doen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Fijnik ben nu bang voor seks
*stil*quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds, Scandalous.
Ik zou gaarne eens met jou copuleren bij volle maan (kun je morgen?).
We zullen de maan doen blozen en de sterren doen schitteren van extase.
Onze oerkreten zullen het jammerlijke gejank van zo'n altijd bij volle maan aanwezige wolf overstemmen.
Mijn liefdesmayonaise zal op het natte gras neerdwarrelen als ware het sneeuw.
We zullen duizend en één kindjes maken van bruine en witte makelij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |