Ik wil ook wel een keer gebanned worden in ONZ. Gewoon, dat gevoel van onmacht.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:58 schreef popolon het volgende:
Mag ik 48 uur voor ONZ ?
Omdat 't m'n eerste ban dan is. Vind ik wle een goede reden.
Heb jij de eer Dagonet.
Wees creatief zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef popolon het volgende:
Dan moet ik natuurlijk wel iets banwaardigs zeggen natuurlijk?
Jij bent crew en krijgt dan meteen een algehele ban met uitzondering van FOK.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer gebanned worden in ONZ. Gewoon, dat gevoel van onmacht.
Ach welnee, nergens voor nodig, dan moet ik dat weer in context gaan plaatsen en beoordelen en dat soort gezeik. Nee hoor, ik wil gewoon namen en íets van een reden weten, meer heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef popolon het volgende:
Dan moet ik natuurlijk wel iets banwaardigs zeggen natuurlijk?
Ach, als je je dan toch verveelt kan je net zo goed meteen een nieuw rechtengroepje aanmaken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent crew en krijgt dan meteen een algehele ban met uitzondering van FOK.
Zijn die allemaal nog niet gebanned dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Geen paultjuhhhh, tonks, maikuul, ratelslangetje, enz enz enz?
Ik hoor daar níet tussen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
Dribbel, paultjuhh, Jett, Prinscreen, Misstique, Biogarde & Ratelslang zou al een goed begin zijn.
variërend van baggeren tot ouvre-ban.
Dagonet vuile homo, sterf een wisse doodquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon namen en íets van een reden weten, meer heb ik niet nodig.
Ik ga m'n vriendin niet bannen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh ja als jij het zegt, ik zag je in bef en trok mijn conclusies..
Overigens ben ik het hier mee eens. Krijg kanker aan je ballen oetlulquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef iddqd het volgende:
[..]
Dagonet vuile homo, sterf een wisse dood
Zo flauw ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:10 schreef djenneke het volgende:
Dat is wel heel makkelijk te verbreken dan, aangezien een ban-aanvraag een ban oplevert voor de aanvrager....
BLuf.quote:
Zeik niet, opperkutkind.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:56 schreef Rampestamper het volgende:
Het merendeel van alle "oldbies" - Te verzuurd om los te lopen
Who died and made you FA?quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent crew en krijgt dan meteen een algehele ban met uitzondering van FOK.
De erkenning, eindelijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
Dribbel, paultjuhh, Jett, Prinscreen, Misstique, Biogarde & Ratelslang zou al een goed begin zijn.
variërend van baggeren tot ouvre-ban.
Grappig, omgekeerd eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Klopt. Haar bannen staat garant voor minimaal 4 weken geen sex.
Deal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grappig, omgekeerd eerder het tegenovergestelde.
Drie uur seks schat ik in.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:20 schreef boebiedoe het volgende:
Als ik tubgirl post, hoe lang duurt mijn ban dan Dago?
Eens kijken hoe showchat loopt zonder ons hartquote:
Neuh, nikky?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou Dago, vooruit. Waar en wanneer? En doet Misstiqu mee?
Whehe, dat verdient een schouderklopje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:24 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oldbie en einstein tong80 belachelijk maken.
Ik ben eens voor twee minuten gebanned in het fotoboek.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Eens kijken hoe showchat loopt zonder ons hart![]()
Plus dan kan je niet meer zeggen dat je nog nooit gebant bent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |