Ik wil ook wel een keer gebanned worden in ONZ. Gewoon, dat gevoel van onmacht.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:58 schreef popolon het volgende:
Mag ik 48 uur voor ONZ ?
Omdat 't m'n eerste ban dan is. Vind ik wle een goede reden.
Heb jij de eer Dagonet.
Wees creatief zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef popolon het volgende:
Dan moet ik natuurlijk wel iets banwaardigs zeggen natuurlijk?
Jij bent crew en krijgt dan meteen een algehele ban met uitzondering van FOK.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer gebanned worden in ONZ. Gewoon, dat gevoel van onmacht.
Ach welnee, nergens voor nodig, dan moet ik dat weer in context gaan plaatsen en beoordelen en dat soort gezeik. Nee hoor, ik wil gewoon namen en íets van een reden weten, meer heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef popolon het volgende:
Dan moet ik natuurlijk wel iets banwaardigs zeggen natuurlijk?
Ach, als je je dan toch verveelt kan je net zo goed meteen een nieuw rechtengroepje aanmaken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent crew en krijgt dan meteen een algehele ban met uitzondering van FOK.
Zijn die allemaal nog niet gebanned dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Geen paultjuhhhh, tonks, maikuul, ratelslangetje, enz enz enz?
Ik hoor daar níet tussen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:07 schreef boebiedoe het volgende:
Dribbel, paultjuhh, Jett, Prinscreen, Misstique, Biogarde & Ratelslang zou al een goed begin zijn.
variërend van baggeren tot ouvre-ban.
Dagonet vuile homo, sterf een wisse doodquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon namen en íets van een reden weten, meer heb ik niet nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |