Zegt onze woordgrappertquote:
En omdat die down schijnt te zijn, maar even een quote uit de dikke:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef veldmuis het volgende:
Voor alle newbies:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topic
Het is dus inderdaad de topic, hoe vreemd dat ook klinkt.quote:topic
to·pic
/tpIk/
de; -s
(1875) Eng. <Gr. topikè (tèchnè), van topikos (plaatselijk)
1·onderwerp van uiteenzetting, discussie, artikel, gesprek
2·(taalkunde) zinsdeel dat, als belangrijkste constituent, vooraan in de zin staat en het zinsaccent draagt
Sjurequote:
Maakt verder niet uit, hoor. Maar ja, nu kan je ook al niet pimpen met het feit dat je Bupa in je MSN hebt.quote:
Ik pimpenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, hoor. Maar ja, nu kan je ook al niet pimpen met het feit dat je Bupa in je MSN hebt.
Praat Nederlands.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik pimpen![]()
Man, die ik wilde ff wat weten die bewuste avond![]()
Verder heb ik je niks te melden![]()
Ben niet zo'n mailerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat Nederlands.
En dat kon ook via de mail.Waar ik je meerdere malen op wees.
Whahahaquote:
Homo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Whahaha![]()
: D:D:D
;d;d;d;;d;dd nu heb je me
![]()
Verder ben je een schatje hoor![]()
Dat weten we jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik daarentegen ben érg mailig.
[afbeelding]
Verkapt 'Zie mij de rest van de (ONZ-)mods eens op MSN hebben'?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef Biogarde het volgende:
Je bent tot nu toe de enige mod met MSN-kapsones![]()
Nee, niet eensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkapt 'Zie mij de rest van de (ONZ-)mods eens op MSN hebben'?
Offe...?
Hoe weet je dan dat ik de enige mod ben met MSN-kapsones?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Heb alleen Stoffert![]()
Wie zegt dat ik op MSN net zo ben, als hier op FOK! danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ik de enige mod ben met MSN-kapsones?![]()
Ik heb genoeg FOK!kers op MSN. Maar dat zijn interessante users.En geen baggeraars!
Hoi.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb genoeg FOK!kers op MSN. Maar dat zijn interessante users.En geen baggeraars!
Dat je op FOK! baggert, zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op MSN net zo ben, als hier op FOK! dan![]()
Oh, je bent tot de enige FOK!ker waar een soort kruisverhoor aan vooraf gaatquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ik de enige mod ben met MSN-kapsones?![]()
Ik wil jou ook op MSNquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik bagger in ONZquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je op FOK! baggert, zegt al genoeg.
Heb je de vragenlijst al ingevuldquote:
Jij hoort bij de categorie 'FOK!kers die ik één of twee keer gesproken heb'.quote:
PRAAT NEDERLANDS, TURK!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, je bent tot de enige FOK!ker waar een soort kruisverhoor aan vooraf gaat![]()
Oh wacht, jij hebt mij zelf toegevoegdquote:
Beetje jammer dat je mensen over 1 kam scheertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PRAAT NEDERLANDS, TURK!
Ach, kruisverhoor, kruisverhoor. Ik houd gewoon van niveau. Ook op MSN.
Dat is bij mij het grootste gedeelte van Fok wat op m'n MSN lijst staat en vooral stond.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hoort bij de categorie 'FOK!kers die ik één of twee keer gesproken heb'.
Net als gelly, rickmans, wat webloggers, ONZ-newbies en andere zooi.
WHEHE DAT IS GOEDKOPER ALS VOOR IEDEREEN EEN ANDERE KAM MOETEN KOPEN WHEHEHE SCHEREN VOOR DE CAM KAN TROUWENS OOK HIHIHIIHI ROFLPWNZ0RS COPTERSquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je mensen over 1 kam scheert![]()
Whehehehehe.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je mensen over 1 kam scheert![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WHEHE DAT IS GOEDKOPER ALS VOOR IEDEREEN EEN ANDERE KAM MOETEN KOPEN WHEHEHE SCHEREN VOOR DE CAM KAN TROUWENS OOK HIHIHIIHI ROFLPWNZ0RS COPTERS
Bupa, als je bedoelt dat je mij wil toevoegen moet je dat gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehehehehe.Net alsof jij van een dusdanig niveau bent, dat je thuishoort op mijn MSN of dat ik een topic of post van je heb onthouden!
Als ik dat had gewild, had ik het al lang gedaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bupa, als je bedoelt dat je mij wil toevoegen moet je dat gewoon zeggen hoor.
Oh, dan heb ik je al verwijderd denk ik! Wat was je naam op MSN?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik dat had gewild, had ik het al lang gedaan.
Nobody gives a sjit of jij iets kan onthouden of nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehehehehe.Net alsof jij van een dusdanig niveau bent, dat je thuishoort op mijn MSN of dat ik een topic of post van je heb onthouden!
En zo wil ik het ook graag houden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hoort bij de categorie 'FOK!kers die ik één of twee keer gesproken heb'.
Net als gelly, rickmans, wat webloggers, ONZ-newbies en andere zooi.
Genialedroepiesnoet (L) (L) (Y) (H)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik je al verwijderd denk ik! Wat was je naam op MSN?
Gepwnd worden en meespelen is wel een van jouw specialiteiten heh?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En zo wil ik het ook graag houden.
Speak for yourself, mister!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nobody gives a sjit of jij iets kan onthouden of niet![]()
Whehe.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En zo wil ik het ook graag houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |