Het is hier geen Marrokko!quote:Je hebt gestemd, bedankt!
Vergeet niet om de topic te refreshen om de stand ge-update te zien
Je bedoelt dat daar een lijk ligt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:18 schreef Forcefuzz het volgende:
ah, daar!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef veldmuis het volgende:
Voor alle newbies:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topic.
quote:Helaas zijn er op dit moment te veel van de verzoeken, zodat Van Dale Hedendaags Nederlands op dit moment niet raadpleegbaar is.
'De topic' kan ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:19 schreef _The_General_ het volgende:
het topic, bekende fout,
deze topic staat ook lelijk, ik zeg altijd het topic en de piemelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:37 schreef Conflict het volgende:
Ik vind deze topic trouwens mooier staan dan dit topic. Dus ik zeg het topic en deze topic![]()
Deze piemel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
deze topic staat ook lelijk, ik zeg altijd het topic en de piemel
Welles! 'kijk daar, een topic!' en dan met een wijsbewegingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja maar dan heb je het over iets anders. Je kan niks aanwijzen met het woord een.
Bij "de topic" rekent hij uiteraard "de topics" ook mee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Het topic - 695.000 Hits.
De topic - 1.690.000 Hits.
Google heeft altijd gelijk.
Neequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
Ikke?
Omdat jij constant je reply's aan het checken bentquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom is vandale.nl nu weer kapot.
Stelletje vandale!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom is vandale.nl nu weer kapot.
Haha, hihi, hoho, hehe.quote:
Zoek jij nou echt in ieder topic een zin of woord, waar je zo'n "geniale" woordgrap op moet makenquote:
WHEHEH GELUKKIG DOE JIJ DAT OOK ALTIJDquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat jij constant je reply's aan het checken bent![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WHEHEH GELUKKIG DOE JIJ DAT OOK ALTIJD
OH KUT HET ANTWOORD WAS AL GEMAAKT.
quote:
Zoeken is niet aan de orde. Ik kan het bijna met elk woord of zinnetje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoek jij nou echt in ieder topic een zin of woord, waar je zo'n "geniale" woordgrap op moet maken![]()
Dan zal je niet zo'n uitgebreide lijst hebben, me dunktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoeken is niet aan de orde. Ik kan het bijna met elk woord of zinnetje.
En mensen die mijn woordgrapjes niet echt geniaal vinden, hoef ik niet eens op MSN!![]()
Héél voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan zal je niet zo'n uitgebreide lijst hebben, me dunkt![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Héél voorspelbaar.
Ik dacht er al aan, voordat ik die post had getypt.
Snap je nú waarom ik je niet op MSN wil hebben?
Juistem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |