bron: http://spiritual2.punt.nl/?id=265197&r=1&tbl_archief="e:INLEIDING
Allereerst voor je de voorspelling gaat lezen, wil ik je erop attenderen dat een voorspelling is gemaakt aan de hand van een aantal momenten dat ik in een rustige situatie verkeerde.
Voor ik mijn pen over het papier laat gaan, neem ik altijd een moment in acht van concentratie en brandt ik wierook.
Al vlug komen er beelden tot mij en stuuurt mijn pen over het papier en laat een heel ander handschrift zien, dan waar ik normaal mee schrijf. Ik heb ook de grootste moeite gehad om de krabbels uit te werken tot wat je straks hieronder leest.
Ik ben ervan overtuigd dat mijn pen werd gestuurd door wat engelen, entiteiten, geesten - of hoe je hen ook wilt noemen. Ik ben ervan overtuigd dat alles wat hieronder staat, mij is ingegeven door alles wat er is in die andere dimensie.
Voorspellingen zijn soms erg moeilijk te plaatsen qua tijd en datum, tenzij dit echt tot mij komt. Vandaar zijn de voorspellingen zonder tijdstip en data staan vermeld.
NEDERLANDSE POLITIEK
Er komen twee nieuwe politieke partijen bij, die ieder stof doen opwaaien en dan meer nog over de kopstukken van beide partijen.
Emil Ratelband komt toch met nieuwe politieke partij, maar krijgt niet genoeg stemmen om in de Tweede Kamer een zetel te bemachtigen.
Nederland zal opnieuw worden opgeschrikt door een politieke moord en heeft tot gevolg dat er nog meer geld wordt gestoken in de beveiliging van politici.
Geert Wilders haakt af in de politiek en schrijft bestseller over de tijd dat hij ondergedoken zat.
In 2006 zal de kabinet Balkenende 2 - vallen en komen er vervroegde verkiezingen. De post van Donner zal opnieuw in het geding zijn en weer over TBS systeem.
BUITENLANDSE POLITIEK
President Bush doet verwoede pogingen zijn gezicht te redden na de blunders inzake IRAK, ramp New Orleans en binnenlandse economie - maar de Amerikaanse burger is het zat. De kans is toch nog groot dat Bush een ware ramp kan veroorzaken en dan gaat het om de nucleaire programma's van IRAN. Oorlog zal er komen, waarmee het Midden-Oosten zich massaal tegen Amerika zal verzetten. De dreiging van een nucleaire oorlog is nog nooit zo groot geweest.
Duitsland heeft te maken met de grootste werkeloosheid sinds mensenheugenis en er komen om deze kwestie opnieuw verkiezingen.
Noord -Korea krijgt het serieus aan de stok met Amerika, er worden verdragen geschonden. Het wordt nog spannend, maar het loopt hoogwaarschijnlijk toch met een sisser af. Hoewel ook Zuid-Korea minder vertrouwen heeft in zijn buurman, kan er opnieuw grote spanning komen tussen beide Korea's.
Binnen de Europese Unie ontstaat een rel om de toetreding van Oostbloklanden. Eerdere toezeggingen over toetreding worden afgeblazen en dan zal voornamelijk Turkije en Roemenië een groot stuikelblok zijn.
Frankrijk en Engeland komen lijnrecht tegenover elkaar te staan binnen de Europese Unie en harde woorden zullen er vallen. Hier gaat het om economische vraagstukken.
BEKENDE NEDERLANDERS
De volgende bekende Nederlanders komen opmerkelijk in het nieuws:
VROUWEN:
Anita Meyer (zangeres)
Willeke van Amelrooy (actrice)
Margriet Eshuys (zangeres)
Rachel Hazes (weduwe André)
Mies Bouman (presentatrice)
Carolien Tensen (presentatrice)
Nelleke v/d Kroft (presentatrice)
Carry Tefsen (actrice)
MANNEN:
Arjan Ederveen (acteur)
Emil Ratelband (ras optimist)
Jos Brink (presentator, cabaret)
Boudewijn de Groot (zanger)
Mart Smeets (presentator)
Benny Jolink (groep Normaal)
Pierre Kartner (Vader Abraham)
ENKELE OPMERKELIJKE DINGEN NEDERLANDSE ARTIESTENWERELD
André van Duyn zal getroffen worden door hartkwaal/hartaanval.
Groep Normaal stopt definitief - geen afscheidsconcert.
Benny Jolink komt in ziekenhuis en is er ernstig aan toe (ziekte)
The Cats uit Volendam maken een come-back en scoren een grote hit.
Trijntje Oosterhuys stopt met zingen voor wat langere tijd, maar komt wel weer terug.
Gordon komt in ziekenhuis te liggen.
Mies Bouman krijgt te maken met ziekte (vrij ernstig)
BEKENDEN BUITENLAND OPMERKELIJK IN NIEUWS
VROUWEN:
Celine Dion
Dolly Parton
Diana Ross
Hillary Clinton
Charlene Tilton (actrice serie Dallas)
Diana Carrol
Nancy Sinatra (dochter Frank Sinatra)
Madonna (zangeres)
MANNEN:
Lech Walesa (Poolse Solidariteit partij)
Bill Clinton
Mel Gibson
Tom Hanks
Kevin Kostner (ontvoering)
Nelson Mandela
Boris Jeltsin (hartinfarct)
KLIMAATSVERANDERING
Het klimaat is al veranderd in de loop der jaren maar heel opmerkelijk zal zijn, het dramatisch snelle smelten van de poolkappen. Hier is een inmens grote verandering te zien en de wetenschap staat voor een raadsel, niemand had deze omvang van de catastrofe berekend en verwacht.
Er zullen zich grote natuurrampen voor doen in 2006, waarbij vele evacuaties nodig zullen zijn en zelfs uitwijken naar buurlanden is te verwachten. Ontbossing niet zo zeer door illegale houtkap, nee, er zullen ongekend veel bosbranden zijn met name in Frankrijk en andere grote delen van Zuid-Europa.
De klimaatsverandering zorgt ook voor grote epidemiën en virussen, waartegen nog geen vaccin zal bestaan. Er zullen ook in Nederland veel gevolgen zichtbaar worden van de gevolgen van klimaatsverandering en dan met name onder de ouderen en kinderen onder de bevolking.
Ook als gevolg van extreme droogte zullen er vele dieren met uitsterven worden bedreigt. Er zijn een aantal miljoenen dieren, die zich niet langer in leven kunnen houden als gevolg van die droogte.
Een lange serie tornado's en orkanen zal Amerika treffen met desasteuze gevolgen, in sommige staten zal opnieuw de noodtoestand worden afgekondigd. Ook New Orleans, Texas, Florida maar ook Mexico zullen zwaar getroffen worden.
De ramp in New Orleans (2005) zal in 2006 het niet vallen. Nieuwe rampen zullen veel grotere gevolgen hebben.
Italië: Venetië komt zover onder water te staan dat lange tijd geen normaal leven mogelijk zal zijn. Huizen daar zullen zo aangetast worden door het water, dat hele delen gesloopt moeten worden.
Oostenrijk: Er zal een grote stuwdam/meer het begeven en daardoor voor een grote ramp zorgen. Steden en dorpen komen onder water te staan.
ALGEMEEN
Het wordt een echt rampenjaar 2006 en de gevolgen zijn in veel gevallen zeer desastreus. Veel mensen en dieren vinden de dood door natuurgeweld. Nieuwe grote tsunami's zullen zich gaan voor doen en dan is dit niet alleen rond Azië.
De temperatuur op Aarde zal sneller stijgen dan eerder werd aangenomen en rampen zullen daardoor alleen maar toenmen.
ONGELUKKEN/RAMPEN ALGEMEEN
In Amsterdam heb ik een grote hotelbrand gezien en dit is het Hilton volgens mij. Er zullen ook slachtoffers te betreuren zijn en meerdere gewonden.
De Westerkerk in Amsterdam komt ook in het nieuws, maar dit heeft te maken met de toren zelf.
In 2006 zullen er ook meer vliegtuigongelukken gebeuren waarbij vele slachtoffers zullen vallen.
Een aantal vliegtuigen zal als gevolg van een aanslag crashen en er zijn ook twee grote kapingen die niet helemaal goed aflopen.
Er zullen een tweetal grote treinrampen gebeuren in Duitsland en ook in Nederland. Met name in Nederland gaat het om ontsporing van passagierstrein.
Veel slachtoffers.
In Spanje (vliegveld Barcelona) grote vliegtuigramp - toestel vliegt in brand na doorstart en maakt harde landing op de grond vlakbij vliegveld.
In Amerika zal ook een grote brand en ontploffing(en) zijn in een chemische fabriek.
MEDISCHE WERELD
Er zal door een min of meer toevallige gebeurtenis duidelijk worden hoe epilepsie voorkomen kan worden, of in elk geval aanvallen een stuk zal verminderen.
Er komt een middel op de markt dat de ziekte alzheimer (demensie) aardig weet te verbannen.
Een grote doorbraak op gebied van de gevreesde ziekte kanker zal in 2006 voor een eventueel wonder gaan zorgen.
Ook zal er een aantal grote medische missers te betreuren zijn, waardoor verder onderzoek noodzakelijk wordt geacht. Ook wordt een complete chaos verwacht in een aantal ziekenhuizen door een nieuwe ziekenhuisbacterie, welke voor vele slachtoffers gaat zorgen.
ALGEMEEN
Er zullen veel gebeurtenissen zijn in de algemene veiligheid in ons land. Opnieuw zullen er veel roofovervallen plaatsvinden, de criminaliteit begint dramatisch te stijgen.
Er komt een pasjessysteem in scholen al vanaf de basisschool.
Grote wapenvondst in Westelijk havengebied van Amsterdam.
Het aantal afrekeningen in criminele cirquit zal schrikbarend toenemen en dan met name onder etnische groeperingen.
Regels en wetten worden al snel aangepast als blijkt dat er meer ellende komt dan de verwachting was. Belangrijk gegeven is dat er een totaal verkeerde inschatting is gemaakt met oog op de economische groei.
SLOTWOORD
Ik weet dat er veel onduidelijke dingen ook zijn die ik zag, maar niet kan plaatsen - vandaar dat ik deze achterwege heb gelaten.
In elk geval spreek ik de hoop uit dat veel van mijn voorspellingen niet zullen uitkomen, want sommigen zijn er echt niet leuk.
© Jolanda Bronkhorst.
op deze site wel..quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is er ook een lijstje van voorspellingen die zij voor 2005 gedaan hadden?
verkapte indekking van het is toch onzinquote:Op donderdag 29 december 2005 01:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Als er 3 van waar zijn is het veel. Maar dan kan ze wel zeggen dat ze die dingen o zo goed heeft gezien.
Ik dacht dat we eindelijk van haar af warenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Ole het volgende:
VROUWEN:
Anita Meyer (zangeres)
Willeke van Amelrooy (actrice)
Margriet Eshuys (zangeres)
Rachel Hazes (weduwe André)
Mies Bouman (presentatrice)
Carolien Tensen (presentatrice)
Nelleke v/d Kroft (presentatrice)
Carry Tefsen (actrice)
Dit heb ik ook voorspeldquote:Geert Wilders haakt af in de politiek en schrijft bestseller over de tijd dat hij ondergedoken zat.
Het ziet er inderdaad nogal negatief uit.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Hoop trouwens, net als zijzelf, dat het grootste deel niet uit zal komen.
Yegh, vertragingquote:Er zullen een tweetal grote treinrampen gebeuren in Duitsland en ook in Nederland. Met name in Nederland gaat het om ontsporing van passagierstrein.
Veel slachtoffers.
dit oa.. alleen wel achteraf gepost. Zo kan ik het ook!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
De lijst van voorspellingen van die van der Heijden van vorig jaar stond e,r en het meeste daarvan is niet uitgekomen.
Maar was er ook een lijst van vorig jaar van deze Jolanda Bronkhorst?
Hoop trouwens, net als zijzelf, dat het grootste deel niet uit zal komen.
quote:Voorspellende droom
| lelystad | 29 December 2004 | 15:27:42
Het is half Oktober 2004
Dit is echt erg. Half Oktober schrik ik wakker uit een droom - nee eerder een nachtmerrie.
De tranen stromen over mijn wangen en mijn zoontje Wesley vraagt mij; "Mama, waarom moet je huilen?".
Ik veeg mijn tranen weg en vertel hem over mijn droom. Naderhand weten we allebei, dit was maar een droom.
De droom:
Ik ben op een strand, maar ik ken de omgeving niet. Het is warm en de lucht is helderblauw.
Ineens vanuit het niets - voel ik dat ik omhoog ga en kan boomtoppen aanraken. Een mensenmassa - vrouwen en vooral kinderen gaan mij in een sneltreinvaart voorbij. Het is alsof ik stil sta en de wereld aan mij voorbij gaat.
Even later grijp ik me vast aan een houten paal en dan begin ik te huilen. Mijn zoontje Wesley maakt me wakker en vraagt; "Mama, waarom moet je huilen?".
Ik zeg hem; "Nou mama had een vervelende droom, maar het is gelukkig een droom - dus we kunnen weer slapen"..........
.........en dan voltrekt zich een vreselijke natuurramp in Azië.......
Ik heb dus uiteindelijk een voorspellende droom gehad, en ik had eigenlijk beter moeten weten, want dit soort dingen heb ik al eens meerdere malen eerder gehad.
Het is niet prettig, dat je je realiseert dat je dromen soms heel serieus moet nemen.
Ik heb me nu ook voorgenomen om op deze site een dagboek van mijn dromen bij te houden, zodat iedereen getuige kan zijn van mijn onderbewustzijn. Een onderbewustzijn, dat je soms de rillingen bezorgt - en je mening doet veranderen voorgoed - en je zult zeggen; "Dromen zijn niet altijd bedrog".
Maar intussen Sweet dreams voor vannacht.
Jolanda Bronkhorst
Iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef Ole het volgende:
[..]
dit oa.. alleen wel achteraf gepost. Zo kan ik het ook!
[..]
Dan vraag ik me af of dat online droomdagboek er staat en of daar nog dingen van zijn uitgekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef Ole het volgende:
[..]
dit oa.. alleen wel achteraf gepost. Zo kan ik het ook!
[..]
`Kee... nu wel de voorspellingen voor het afgelopen jaar gelezen. Een boel bullshit met af en toe een rake ertussenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef nokwanda het volgende:
mja...... weet niet zo goed wat ik ervan moet denken
Thanks voor de site btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |