abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23564830
Ok, doe hier je voorspellingen voor tweeduizendvijf. Ik zou het leuk vinden als je er een beetje een verhaal van maakt, zoals in de stijl van John Titor/ nostradamus maar lijstjes zijn ook goed.

Ok ik trap af:

De spanningen in Nederland blijven toenemen, zeker wanneer in juni/ juli 2005 een aanslag wordt gepleegd die lijkt op die van Madrid, er zullen meer dan 500 doden vallen waardoor de destabilisatie in nederland een hoogtepunt bereikt. Als gevolg van een onderzoek is de situatie van het kabinet niet houdbaar meer en kort na deze aanslagen treedt het Kabinet Balkenende 2 af om plaats te maken voor Groep Wilders. De samenleving is zodanig gedesintegreerd dat een ingreep van defensie nodig zal zijn ter stabilisatie. Rond september 2005 wordt george bush geliquideerd waarop america in oorlog raakt met 3 landen tegelijk

in 2006 is er geen vergelijkbaar topic meer als deze, Fok zal in november 2005 de deuren moeten sluiten als gevolg van de ingeperkte vrijheid van meningsuiting.

oh ja de gene met de meest juiste voorspellingen mag heel tweeduizendzes met een strakke groene broek aan naar zijn werk/school

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2004 14:02:40 ]
pi_23569095
Haha al bijna 3 uur geen reactie. Laat ik dan maar wat zeggen:

2005 brengt ongeveer hetzelfde als 2004, net als 2004 ongeveer hetzelfde bracht als 2003 etc etc.
2012 dat wordt HET jaar!
  donderdag 25 november 2004 @ 16:52:02 #3
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23569177
Geen elfstedentocht
Gerard Reve overlijdt
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23569198
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:50 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

ik had waarschijnlijk niet over die groene broek moeten beginnen

Helaas had ik ook niet echt een serieuze reactie. Ik zal nog wel ff wat bedenken voor je. Dan maakt het deze topic toch nog een beetje uhm..interessant
  donderdag 25 november 2004 @ 17:01:24 #5
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_23569387
israel krijgt betere toenadering tot de palastijnen door toedoen van sharon die kans maakt voor de nobelprijs voor de vrede.

In europa verslechterd de situatie qua allochtonen maar niet onbeheersbaar, van crises mag men nog neit spreken, zal balkie zeggen. Er zal een aanslag in frankrijk zijn maar het leven gaat door.
economisch gaat het met ons land beter vergeleken met de andere lidstaten van europa. Consumenten worden minder zuinig, zullen meer uitgeven waardoor de economischegroei uitkomt op 2,3% in het 3de kwartaal

Rusland krijgt te maken met een politieke crises, maar van nieuwe verkiezingen zal er geen sprake zijn. de US en EU zullen rusland hierop aanspreken zonder effect. De sfeer tussen het westen en rusland verslechterd.

In de US doet Bush het rustig aan, neemt geen zware beslissingen en dit komt ten goede aan de stabiliteit in het land, ook in irak wordt het rustiger.

In afrika zal er een nieuwe ziekte verschijnen. Aan het eind van 2005. De wereld heeft hier nauwelijks aadacht voor.
pi_23569710
  • Balkenende zal weer een operatie aan zijn voet moeten ondergaan.

• Prins Berhard overlijdt.

• Er wordt een aanslag op Geert Wilders gepleegd.

• De gemiddelde koopkracht neemt af met 2%.

• Begin 2005 wordt er een aanslag gepleegd in Italië, waarbij een aantal doden en tientallen gewonden zullen vallen.
  • Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_23569785
    Dit is een vervolg op Doe hier een aantal voorspellingen voor 2004 en daarom zal ik mijn post van daar over 2005 nog maar eens hier neerzetten:

Mijn voorspellingen (vooral niet the obvious gaan maken)
    1. Wat betreft de wereld in het algemeen: Osama bin Laden wordt gevangen. Saddam wordt berecht. Amerika krijgt het steeds zwaarder op het internationale terrein en begint een nieuwe vorm van "splendid isolation". Een nieuwe weapons-race begint naar aanleiding van een nieuwe ontdekking van Rusland.
    2. Nederland: de economie gaat (duh) wat minder (niet al te erg), maar door een grote sociale onzekerheid gaat het politiek slecht. De opschuiving naar rechts doet de polarisatie binnen onze gemeenschap toenemen. Er zullen met regelmaat racistische aanslagen worden gepleegd, kerken, moskeeen en synagoges zijn nergens heilig.
    3. Bekende mensen: ach die boeien me toch niet zo.
    4. Technologie: de eerste gekloonde mens wordt voorbereid. Dat betekent dat de zwangerschap officieel is, maar de geboorte/keizersnee zal pas 2006 zijn.
    5. En nog wat geks: In verband met de slechte economie in amerika zal de euro medio 2005 (zomer) tot een record van 1,50 dollar per euro stijgen.
    Zo, daarmee moeten we weer een jaartje verder kunnen. Komt het niet uit, dan is het niet zo slecht met de wereld afgelopen. Komt het wel uit, ben ik de nieuwe nostradamus. Win-win zo zie ik het!
    pi_23571383
    De Paus gaat dood, waardoor er een nieuwe paus gekozen zal worden.
    Geweld in Israel gaat door waardoor de navo ingrijpt, de muur wordt afgebroken.
    Kabinet balkenende 2 valt.
    Oliecrisis in amerika

Dat denk ik
    pi_23571590
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 18:35 schreef Ancient het volgende:
    De Paus gaat dood, waardoor er een nieuwe paus gekozen zal worden.
    Geweld in Israel gaat door waardoor de navo ingrijpt, de muur wordt afgebroken.
    Kabinet balkenende 2 valt.
    Oliecrisis in amerika

Dat denk ik
    olie is daar half zo duur, denk dat we daar hier eerder iets van gaan voelen, en nog niet in 2005...
    =)
    pi_23571668
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 18:45 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

olie is daar half zo duur, denk dat we daar hier eerder iets van gaan voelen, en nog niet in 2005...
    ik zeg ook niet dat hier geen oliecrises komt, alleen dat er daar WEL een komt
    pi_23572391
    ik bedenk me net nog iets

in maart 2005 komt Marilyn Manson (beter bekend als God) uit met een nummer tegen de amerikaanse overheid. De woorden Just kill that son of a bitch...misterrrrr Bush, waarna een menigte scandeerd kill kill kill the mothafucker en just cut his fucking throat zullen een prominent onderdeel vormen van dat nummer.
      donderdag 25 november 2004 @ 19:24:28 #12
    107557 PeeJay
    En god zag dat het lauw was
    pi_23572458
    - De oliekoers stijgt en blijft stijgen tot 80 dollar per vat aan het eind van het jaar

- Daardoor worden bustrajecten vaker per uur gebruikt en deze zullen bovendien vanaf half 2005 gratis zijn.

- nederland zal de speeltuin zijn voor de amerikaanse manier van berechten van terroristen. hierdoor zal er meer op blauw op straat komen, enkele privacyregels worden overschreden en er vindt eind van de lente van 2005 een demonstratie daartegen plaats.

- Niet veel later vindt er zich opnieuw een grote aanslag plaats in nederland die heel veel impact heeft op de samenleving. Het hoofdkantoor van de AIVD, het binnenhof en het ministerie van justitie worden vanuit een helikopter gebombardeerd door zware explosieven. Dit door een tot noch toe onbekende islamistische beweging.

- daarop valt het kabinet niet veel later en 2 maanden daarna komt groep wilders als alleenheersende partij aan de macht.

- In europa zullen verspreid enkele grote aanslagen plaatsvinden.

- vanaf begin 2005 zal in oekraine een burgeroorlog plaatsvinden. Dit ondanks dat de oppositie partij alsnog is verkozen tot leidende partij vlak na kerst 2004.

- er begint opnieuw een koude oorlog te ontstaan tussen de 2 grootmachten rusland en VS. Dit na een aantal grote europese aanslagen.

- de relatie tussen allochtonen en autochtonen verslechtert, door toedoen van de grote aanslag op AIVD, binnenhof en ministerie van justitie. De wereld kijkt naar nederland op dat moment, deze gang val zaken zal zich dus wereldwijd gaan verspreiden. Voornamelijk tegen islam-gelovigen.

- Bush zal de EU aanspreken op hun verantwoordelijkheid voor de oorlog in irak en inmiddels weer ontvlamde afganistan. Bovendien gaan er geruchten rond (die later waar blijken et zijn) dat hij iran en Noord-irak wil aanvallen vanwege hun omstreden nucleaire programma's, en ook hierbij spreekt hij de EU maar ook ZuidOost-azie (Japan, china, Taiwan enz.) aan.

- Bush zal eind 2005 een werkbezoek brengen aan nederland, inmiddels voorloper op bestrijding van terrorisme in europa. veel oproer en ME, wat leidt tot grote gewelddadige opstanden. Bush gaat vervolgens onverwachts snel terug naar huis. De opstanden bijken opvallend veel mensen uit nabijgelegen landen getrokken te hebben.

- Achteraf laat bush zich uit over de uiterst gespannen sfeer in europa en wijst de EU op zijn verantwoordelijkheid. Hieruit begint duidelijk te worden dat de VS zich steeds afzijdiger wilt houden tegenover de EU. In 2006 blijkt dit een hele foute beslissing te zijn geweest.

- Het Halloweenfeest blijkt een enorme sprong in populairiteit gemaakt te hebben. Door bezuinigingen worden kinderen echter helaas veelal teleurgesteld.

- Moslim-fundamentalist Abu Jabbar van de Ven komt meer in het nieuws, samen met een tot nu toe nog onbekend persoon richt hij een politieke partij op. Die onbekende persoon wordt niet veel later geliquideerd (herfst) door een extreem-rechtse nederlander. Dat drijft Van de Ven tot waanzin en hij begint een geheime europese extremistische partij naast zijn politieke partij.

- Mp3 wordt officieel gelegaliseerd na nieuwe technologie die het mogelijk maakt het bestand niet te dupliceren op 2X op cd na. Dit gaat niet via het bestand zelf, maar via windows en software die te maken heeft met digitale muziek. Doordat illegale mp3's door overmacht van de overheid allen worden gebroken is illegale muziek praktisch onmogelijk. Hierbij is nederland het eerste land dat mp3's volledig legaliseert.

Overlijdens:
    Jan mulder sterft medio augustus plotseling aan een beroerte
    Prins bernard sterft op 2 januari
    Onbekend persoon (partijgenoot Van de Ven) wordt geliquideerd (herfst)
    John Kraaykamp sr. krijgt een hartaanval op het podium en sterft in zijn harnas (oktober)
    Hans mierlo wordt begin mei opgenomen in het ziekenhuis voor leverkanker, hij sterft uiteindelijk 2 weken later.
    Daan Schuurmans wordt met veel glaasjes te veel zeer zwaargewond gevonden nadat hij tegen de vangrail is gereden. op weg naar het ziekenhuis overlijdt hij. Naast hem een zwaargewond onbekend persoon, maar die overleeft het ongeval. (Koninginnedag)
    Bush sr. (vader van) overlijdt door een tot noch toe onbekende reden. natuurlijke dood. (april)
    Osama bin laden wordt gevonden maar blaast zichzelf op hetzelfde moment op met een lichtere nucleair explosief. (half december)
    All I Need, is the air I breathe...
      donderdag 25 november 2004 @ 20:05:24 #13
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_23573566
    sommige hebben wel een fantsasie hoor
      donderdag 25 november 2004 @ 20:42:23 #14
    107557 PeeJay
    En god zag dat het lauw was
    pi_23574515
    Moet tog wat
    All I Need, is the air I breathe...
    pi_23575761
    (begin 2005)
    - Zeer grote aanslagen op het openbaar vervoer in Nederland gepleegt door buitenlandse moslims die "opkomen" voor de moslims in Nederland.

- Burgeroorlog in Oekraïne

- Burgeroorlog in Amerika

- De palestijnen gaan zich goed organiseren; Israël wilt dat niet en dood de gehele politieke top van de "Palestijnse autoriteit"

- China gaat een diepzeevloot bouwen en begint, net zoals Noord Korea, te provoceren richting een ander land (Taiwan) vanwege interne problemen met moslims.

(laat 2005 / begin 2006)

- Rusland geeft nieuwe impuls aan productie kernkoppen. Amerika reageerd door oude kernkoppen een betere lading te geven.

- Verhoudingen Rusland versus EU / VS verslechteren zeer sterk.

- Verdere ontwikkelingen "Z compressieveld". Dit is de hoeksteen voor het ontwikkelen van een tijdmachine.
      vrijdag 26 november 2004 @ 09:07:44 #16
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_23582871
    de paus legt EINDELIJk het loodje.
      vrijdag 26 november 2004 @ 09:26:22 #17
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23583110
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 09:07 schreef err het volgende:
    de paus legt EINDELIJk het loodje.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      vrijdag 26 november 2004 @ 09:29:20 #18
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_23583150
    En oh, Balkenende wordt langzaam al meer gewaardeerd.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_23583177
    Schumacher wordt voor de 8e keer wereldkampioen.
    Calmer than you are
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 november 2004 @ 10:01:15 #20
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_23583602
    Meer belastingen...
    2de kind Alex & Maxima...
    Hirsi Ali wordt vermoord...
    Bernhard gaat dood...
    Spoortunnel Delft gaat toch niet door, zie kruisraketten...
    Worden toch kruisraketten gekocht ondanks tegen adviezen...
    Vakbonden gaan weer staken, dus de ns ook...
    Haagse tramtunnel voor x aantal maanden dicht wegens water overlast...
    Wilders probeerd het kabinet "op te blazen"....
    De politie quota's worden hoger, dus meer flits controles...
    AIVD wordt opgerold, en komt terug in andere vorm...
    Star Wars III wordt een mega succes...
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_23583641
    ow...en ik trouw met Maria Sharapova
    Calmer than you are
      vrijdag 26 november 2004 @ 10:20:30 #22
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23583939
    wilders word ontmaskerd als een tot mens omgebouwd schaap
    dit gaat serieuse gevolgen hebben in de nederlandse politiek ,
    en dan ontploft de wereld spontaan.
    zomaar.

klaar.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      vrijdag 26 november 2004 @ 11:43:19 #23
    101909 CrackerJack
    the truth shall set you free
    pi_23585668
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
    Schumacher wordt voor de 8e keer wereldkampioen.
      vrijdag 26 november 2004 @ 13:15:20 #24
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_23587552
    Ik wordt moderator van Fok (Februari)
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      vrijdag 26 november 2004 @ 13:32:57 #25
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_23587673
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 09:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
    En oh, Balkenende wordt langzaam al meer gewaardeerd.
    dat moet dan zijn omdat ie aftreedt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')