Ik vroeg me af wat voorspellers over 2003 hadden geschreven en of dat was uitgekomen. Er bleek best veel van te zijn uitgekomen, maar ik begon te twijfelen of dat bou zo moeilijk was. "De economie gaat verder achteruit" was al erg duidelijk in 2002. "Wimlex en maxima krijgen gezinsuitbreiding" was ook niet zo'n moeilijke: getrouwd in februari 2002 gaf en grote kans dat er een kindje in 2003 zou komen. En zo ging het verder. Zijn die paragnosten nou zoveel beter dan ons fok-gezonde-verstand? Dus...doe hier jouw 3 voorspellingen voor 2004! Je kan het vaag houden ("economie trekt aan") of juist heel erg specifiek ("Oranje verliest finale in Portugal van Italië met 2-1"). Ook de onderwerpen kun je eindeloos variëren: economie, koninklijk huis, politiek, oorlogen, rampen ("er stort een vliegtuig neer" ), sport, sterfgevallen, muziek etc etc. Dan kijken we in december/januari volgend jaar terug hoeveel Fokkers het bij het rechte eind hadden.
Mijn voorspellingen:
1. Amerika valt opnieuw een Arabisch land binnen en wekt hiermee de toorn op van Europa.
2. Een Nederlandse veerboot zinkt voor de kust van Zeeland.
3. Nederlandse korfbalploeg wint WK Ik hoor net dat er helemaal geen WK korfbal is in 2004
3b. Oranje wordt op EK uitgeschakeld tegen Duitsland op strafschoppen.
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 25-12-2003 15:09]
quote:Oke, nu ik...
Op donderdag 25 december 2003 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een experimenteel topicIk vroeg me af wat voorspellers over 2003 hadden geschreven en of dat was uitgekomen. Er bleek best veel van te zijn uitgekomen, maar ik begon te twijfelen of dat bou zo moeilijk was. "De economie gaat verder achteruit" was al erg duidelijk in 2002. "Wimlex en maxima krijgen gezinsuitbreiding" was ook niet zo'n moeilijke: getrouwd in februari 2002 gaf en grote kans dat er een kindje in 2003 zou komen. En zo ging het verder. Zijn die paragnosten nou zoveel beter dan ons fok-gezonde-verstand? Dus...doe hier jouw 3 voorspellingen voor 2004! Je kan het vaag houden ("economie trekt aan") of juist heel erg specifiek ("Oranje verliest finale in Portugal van Italië met 2-1"). Ook de onderwerpen kun je eindeloos variëren: economie, koninklijk huis, politiek, oorlogen, rampen ("er stort een vliegtuig neer"
), sport, sterfgevallen, muziek etc etc. Dan kijken we in december/januari volgend jaar terug hoeveel Fokkers het bij het rechte eind hadden.
Mijn voorspellingen:
1. Amerika valt opnieuw een Arabisch land binnen en wekt hiermee de toorn op van Europa.
2. Een Nederlandse veerboot zinkt voor de kust van Zeeland.
3. Nederlandse korfbalploeg wint WK
Heb uitgebreid in mijn glazen bol gekeken en dit is mijn conclusie":
*een grote milieuramp in Europa
*aanslagen van terroristen, terroristen vieren feest
* ik ben eind volgend jaar nog steeds een eenzaam depressief meisje.
[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 25-12-2003 15:24]
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:07 schreef Milkwoman het volgende:[..]
Oke, nu ik...
Heb uitgebreid in mijn glazen bol gekeken en dit is mijn conclusie":
*een grote milieuramp in Europa
*aanslagen van terroristen, terroristen vieren feest
* ik ben voor volgend jaar nog steeds een eenzaam depressief meisje.
OnTopic:
[Dit bericht is gewijzigd door babba op 25-12-2003 14:22]
* Amerika valt Noord-Korea aan, een atoomoorlog blijft uit
* Ik maak m'n album af en iedereen mag 'em gratis downloaden
*Amerika valt opnieuw Arabisch land binnen.
*Balkenende treedt nog voor maart af.
* Howard Dean gekozen tot president van de VS
* Prinses Juliana overlijdt
quote:Nee, anders had ze vast gezegd dat ik beter op moest letten en maar 3 voorspellingen mocht doen.
Op donderdag 25 december 2003 14:26 schreef Tijn het volgende:
Ben je weer bij die handlezeres geweest, Mike?
quote:als ze dat al niet zijn
Op donderdag 25 december 2003 14:27 schreef Stranger het volgende:
De Loco Loco Disco Show wordt de meest gevraagde hitsensatie op feesten en festivals.
o.a. Pinkpop en Zwarte Cross
(en stiekum nummer 4 : truth forum krijgt eindelijk een nieuwe naam )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |