Van die Dark roasted of zo is wel lekkerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef MUUS het volgende:
Soms heb je van die dingen waarvan je letterlijk over je nek gaat. Als je het alleen al ziet of ruikt, ga je al kokhalzen en als je het moet eten, komen de maagzuren écht omhoog.
Mijn- lijst:
Vetflubbels aan vlees. Van die duistere rubberen randjes gummi..
Harde centjes in vlees. *kauw kauw kauw krak*.
Als ik een graatje van vis in mijn mond krijg schieten meteen de tranen in mijn ogen..
Slappe koffie. Ik kan het niet eens uit beleefdheid opdrinken, want ik ga écht over mijn nek. Slappe regular Senseo meuk..
Whuh? Dat witte van een sinaasappel of het vliesje wat om het vruchtvlees zit? En een schil van een appel ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:10 schreef Steve-O het volgende:
Roggebrood denk ik
Oja en vellen van appels en sinasappels enzo
En nu extra dark roasted.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van die Dark roasted of zo is wel lekker
koffie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:11 schreef Xennia het volgende:
........
Alleen in je voedsel en drank?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef MUUS het volgende:
Ik háát onverwachte dingen en/of structuren in mijn voedsel en drank, zoals u merkt.
Oh ja, die hoort ook in mijn lijstje. Vooral die koude aardappels doen het hem voor mij. Ben er ooit letterlijk van over mijn nek gegaan (quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef Croupouque het volgende:
-Huzarensalade. Van de geur krijg ik letterlijk braakneigingen.
Jaaaaa, oooooh.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:14 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
onverwachte harde brokjes in eten. ooit een keer in mcnuggets gehad, hoef ik nooit meer.
Klonten in mijn mascara vind ik ook vervelend, maar daar moet ik niet van kotsen.quote:
koffie is een eerste levens behoeftequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:21 schreef marcb1974 het volgende:
van koffie
wat een smerige bagger is dat toch
MEHquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Klonten in mijn mascara vind ik ook vervelend, maar daar moet ik niet van kotsen.
(. )
en nu de zin afmakenquote:
Die ik compenseer met cola lightquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
koffie is een eerste levens behoefte![]()
Check.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:27 schreef RijstNatie het volgende:
olijven
bwhehequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef MUUS het volgende:
Slappe koffie. Ik kan het niet eens uit beleefdheid opdrinken, want ik ga écht over mijn nek. Slappe regular Senseo meuk..
Inderdaad, ik vind dat spul ook best misselijk, terwijl met name cherrytomaten best lekker zijn, alleen dat spul erin voelt viesquote:
Zo een gevoel dat je dus krijgt als je dit topic op de nuchtere maag leestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef MUUS het volgende:
Soms heb je van die dingen waarvan je letterlijk over je nek gaat. Als je het alleen al ziet of ruikt, ga je al kokhalzen en als je het moet eten, komen de maagzuren écht omhoog.
Eet die dan ook niet (of is het opdrinken )quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Klonten in mijn mascara vind ik ook vervelend, maar daar moet ik niet van kotsen.
(. )
De combi van Rookworst, spek, rozijnen, karnemelk en kruidnagelpoederquote:250 gr. vlugkokende gort, 400 gr. rookworst, 200 gr. mager rookspek, 200 gr. grote rozijnen, beetje bloem, 6 el. fijngehakte kruiden, zoals kervel, kruizemunt, selderij, 1 l. karnemelk, naar smaak kruidnagelpoeder, naar smaak suiker of stroop
Volgens mij heb jij een onderdrukt jeugdtraumaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:23 schreef nielsvr het volgende:
Van die japanse mix zoutjes, alleen bij het zien al krijg ik koppijn en kokhals neigingen... geen idee waarom![]()
Daarom zit je ook in het sub-forum CULquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:49 schreef Limburger_noord het volgende:
(typisch dat bijna iedereen het over eten heeft terwijl dat niet zo in de topic staat )
Klik hier eensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef Gitanki het volgende:
- Karamel ijs met rare stukjes erin in die ronde potten, ben het merk vergeten, bekend merk (iedereen vond het lekker, ik moest bijna kotsen)
Tis ook nog vroeg he...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daarom zit je ook in het sub-forum CUL![]()
A. Je zit in CUL.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:07 schreef LowJoe het volgende:
Jullie hebben het nou over eten wat tot kokhalsen op wekt,maar bij mij is het muziek van Anouk en Andre Hazes!Echt,ik krijg daar echt kokhalsneigingen van!
En dan hebben ze Skyradio aan waar anouk om de 5 minuten langs komt,Bah!!!!
Oja?...quote:
Niet over zoiets aubquote:B. Open dr zelf een topic over.
Klopt maar wel meerdere nummers van dezelfde artiest (en dat zegt hij )quote:C. Tussen 9 en 5 heb je nooit 2x keer dezelfde plaat op Skyradio![]()
Met Remia Sausquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:19 schreef Limburger_noord het volgende:
Duif (behalve degene die ik van mijn buurman (duivenmelker) naar beneden schiet )![]()
Volgens mij heb je wat tuinbonen betreft twee kampenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:26 schreef UncleFunk het volgende:
Rijstkoeken en pindakaas. En ik bedenk me naar aanleiding van Milagro: tuinbonen.
Oja , en dan die lekkere stukje hagel tussen je tandenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:31 schreef milagro het volgende:
wild, met name duif ben ik ook niet gek op
komt door een stiefvader die jager was waardoor we doodgegooid werden met konijn, kwartel, patrijs, haas, eend, fazant, en duif duif duif , duivensoep![]()
![]()
![]()
Ik heb ze wel gegeten en vond ze absoluut niet lekkerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:30 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat tuinbonen betreft twee kampen
mensen die ze smerig vinden en mensen die ze nooit gegeten hebben![]()
Tof spul he, die smiliesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Ringo het volgende:
Nooit last van. Ik ben een echte omnivoor.
Hoewel... vroegâh had ik echt een-hekel aan
kippelevertjes
die mijn moeder nogal eens door de rijst placht te werpen. Gadverdamme wat goor. Ik walg nog steeds van die dingen, zoals ik van alle lever walg waar die typische, muffe leversmaak nog aan zit.
Tuinbonen vind ik ook nog steeds niks, maar ik denk dat ik die inmiddels wel zonder kokken naar binnen kan duwen.
Verder, wat ik vroegervond maar nu
:
* Vellen op de melk (heerlijk om met zo'n vel te spelen en hem op je tong te voelen smelten)
* Vet aan het vlees, van die zachte, smeuiïge stukken, hmmmm![]()
N.B. Wat écht![]()
![]()
goor was, letterlijk zum kotzen, was yakthee, ooit gedronken in een Tibetaans restaurant in hartje Peking.
dat rook naar kots en smaakte ook zo. Ziek gewoon, dat was ZIEK
Idd ik heb altijd t gevoel dat ik dan een oog kapotbijt...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:10 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dat spul ook best misselijk, terwijl met name cherrytomaten best lekker zijn, alleen dat spul erin voelt vies![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:24 schreef almarrr het volgende:
[..]
Idd ik heb altijd t gevoel dat ik dan een oog kapotbijt...![]()
oe, die vind ik dus echt zo lekker, hèquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef milagro het volgende:
oh honing, moet ik ook niet![]()
zoete gebakjes, nu ja bijna alle gebak
marmelade![]()
vijgen
dadels
gedroogde vruchten
Verse vijgen, neem ik aan? Die zijn echt goddelijk. Rauw uit de handquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Vijgen vind ik echt heerlijk juist. Eet er zo een ons of twee van op.
Gedroogd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Verse vijgen, neem ik aan? Die zijn echt goddelijk. Rauw uit de hand![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:25 schreef Tortoise het volgende:
Graten in mn vis. Echt verschrikkelijk, heb als kind een keer een graat gehad die mn keel niet meer uit wilde, meteen een trauma aan overgehouden![]()
zoute haring vind ik niets, zure dan weer wel, al eet ik het zeldenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef Showtime het volgende:
Haring, en daar baal ik goed van want het ziet er verdomd lekker uit. Maar op een of andere manier kan ik er niet tegen, heb het 2x geprobeerd en ben er direct 2x van over mijn nek gegaan.
je doet jou geen plezier dus met tutti frutti?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef milagro het volgende:
[..]
oe, die vind ik dus echt zo lekker, hè
oh honing, moet ik ook niet![]()
zoete gebakjes, nu ja bijna alle gebak
marmelade![]()
vijgen
dadels
gedroogde vruchten
die laatste drie vanwege de structuur ook
nee, absoluut nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je doet jou geen plezier dus met tutti frutti?
OT mosselenJa driedubbel
gatver! in welke vorm ze ook klaargemaakt zijn
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die dat lekker vinden eigenlijk... Of vinden ze het stiekem ook smerig en eten ze het alleen maar omdat het duur en exclusief is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:10 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Dit is een van de minst lekkere dingen die ik gegeten heb. Maar ik moest er niet van kokhalzen ofzo.
erg vers en aangemaakt met een beetje citroen en een glas lekkere champy erbij, dan smaakt het prima hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die dat lekker vinden eigenlijk... Of vinden ze het stiekem ook smerig en eten ze het alleen maar omdat het duur en exclusief is?
Ik denk dat sommige mensen het écht lekker vinden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die dat lekker vinden eigenlijk... Of vinden ze het stiekem ook smerig en eten ze het alleen maar omdat het duur en exclusief is?
Moet je eens spacetruffels proberen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
wat ik ook niet snap, is truffels.
wat is daar nu lekker aan
ik moet er niet van kotsen, ik vind het zelfs niet smerig, maar gewoon zo heel erg niets
na een subtiel truffelsausje bij vlees ofzo kan best lekker zijn hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
wat ik ook niet snap, is truffels.
wat is daar nu lekker aan
ik moet er niet van kotsen, ik vind het zelfs niet smerig, maar gewoon zo heel erg niets
ik heb het niet over de chocolade truffels, hèquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Moet je eens spacetruffels proberen.Die smaken best wel goed.
Met klontjes bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
eigengemaakte pap moet kloetjes
om het weer even overte hebben
Custardvla dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
eigengemaakte pap moet kloetjes
om het weer even overte hebben
Een tante van mij spaart al die vellen en doet dan de hele zooi in haar koffie, getverdegetverdegetverquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Drie kokhalzende kinderen aan tafel, en mijn ouders maar: "Die vellen, daar vochten wij vroeger om thuis!"
dat is gewoon pervers, Isaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tante van mij spaart al die vellen en doet dan de hele zooi in haar koffie, getverdegetverdegetver
Oh my, das gewoon ziek!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tante van mij spaart al die vellen en doet dan de hele zooi in haar koffie, getverdegetverdegetver
maar voor mannen weer iets meer appetijtelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Mosselen heb ik nog nooit gegeten, maar ze staan me enorm tegen. Die vorm... Dat randje...
ja maak het nog ergerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Die kotssmiley was dan ook gemeend, ik heb wel eens kokhalsneigingen gehad als ik haar die vellen zag opslurpen. Zo half in kopje, half op haar lippen...
ik krijg ze nu, Isa, serieusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Die kotssmiley was dan ook gemeend, ik heb wel eens kokhalsneigingen gehad als ik haar die vellen zag opslurpen. Zo half in kopje, half op haar lippen...
de smaak is sowieso goor vind ik, het zal gezond zijn, maar het wegdrinken is wel een strafquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef DarkElf het volgende:
ik dronk laatst een aloë vera drankje, ja ik had dorst en ik zag geen andere gekoelde dranken, maar daar zitten dus allemaal sliertjes en bonkjes in!dat was echt heel vies
Gatver ik had laatst een fles gehaald bij de tuinen, echt super vies. Daarvoor had ik zo'n drankje gehaald bij de appie en dat smaakte super lekker, zat ook aloe vera in.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef milagro het volgende:
[..]
de smaak is sowieso goor vind ik, het zal gezond zijn, maar het wegdrinken is wel een straf![]()
ja gemengd met andere vruchten is het okay, maar enkel aloe vera, huuuuuuuh heel naarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Gatver ik had laatst een fles gehaald bij de tuinen, echt super vies. Daarvoor had ik zo'n drankje gehaald bij de appie en dat smaakte super lekker, zat ook aloe vera in.
Uh...dat is niet helemaal gezond...qua gedrag bedoel ik dan he...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow Isa, doe eens niet. De tranen springen in mijn ogen en mijn maag begint al de wave te doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet ik even quoten voor je het (weer) editquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:33 schreef Ringo het volgende:
Toen ik klein was heb ik wel eens poep gegeten.
Lever is inderdaad smerig, echt een gore ziekmakende smaak. Ik heb een jeugdtrauma van boerenomelet (op vakantie met dikke stukken aardappelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef milagro het volgende:lever, echt zo smerig, de geur alleen al
Ja, iets met schapenhersenen eten met in stukken gehakte tong.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Ringo had daar eerst een heel ranzig verhaal staan over schapenhersenen en nu heeft hij het ge-edit en staat er dat hij poep heeft gegeten.
Wat een verbetering..
.
Haha, dat doet mij denken aan het grote Mwana-op-avontuur-in-de-Kaukasus-e.o.-verhaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:33 schreef Ringo het volgende:
Ik heb wel eens schapehersenen gegeten, daar werd ik niet ziek van.Maar het smaakte wel wat vreemd, een beetje tussen rauw deeg en kauwgom in, en dan met een vettig vleessmaakje.
![]()
Was trouwens wel gaaf om te zien hoe ze zo'n kop uit een grote ketel pakken en 'm voor mijn neus in stukken hakten. Ik kreeg er ook stukken tong bij, dat smaakte prima.
Met een zurig half gestold geleipapje!quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whuh? Dat witte van een sinaasappel of het vliesje wat om het vruchtvlees zit? En een schil van een appel ook?
Rosbief doet me idd altijd denken aan de binnenste schaamlippen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
maar voor mannen weer iets meer appetijtelijk.
Doen sterk denken aan een vagina, net als rosbief.
Bestaat dat al of moet het nog gemaakt worden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat is meer iets voor een topic over erotisch voedsel![]()
Dat heb ik ook wel ens gehad, dat was echt traumatiserend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat trouwens ook heel erg om te kotsen is is bijv een hap brood nemen en dan de groene vlek op het brood pas zien zitten, of een slok sinaasappelsap uit het pak nemen en dan blijken er slierten in te zitten die er niet in horen...
(misschien dat ik daarom eten/drinken vrij snel na openen gewoon weggooi)
Gehad met chocolademelk, was een paar weken over datumquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ens gehad, dat was echt traumatiserend.
Eenmaal gehad met melk, die zuur was, dat was met afstand het goorste wat ik ooit geproefd heb, zelfs een naar zeepsop smakende chocolade mousse was een delicatesse vergeleken bij die smaakquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Gehad met chocolademelk, was een paar weken over datum![]()
ik had dat met tarly van honig ...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:04 schreef Feldhofer het volgende:
Meloen is instant
Paar jaar terug gingen we uit eten, rijst-tafel.
Ik voelde me al niet erg lekker voor het eten, en na het eten was het dan ook
Waarbij de rijst zelfs uit mijn neus kwam(erg onprettig), heb een hele tijd een rijst fobie gehad![]()
ja, gooooooooor, een slok direct uit de fles jus d'orange nemen en terwijl je gluckgluckglucked ineens die groene drab richting uitgang flessehals zien gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat trouwens ook heel erg om te kotsen is is bijv een hap brood nemen en dan de groene vlek op het brood pas zien zitten, of een slok sinaasappelsap uit het pak nemen en dan blijken er slierten in te zitten die er niet in horen...
(misschien dat ik daarom eten/drinken vrij snel na openen gewoon weggooi)
Erg herkenbaar alleen dat van die as niet want ik rook niet...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, gooooooooor, een slok direct uit de fles jus d'orange nemen en terwijl je gluckgluckglucked ineens die groene drab richting uitgang flessehals zien gaan
ik gooi ook altijd alles weg zodra het ook maar 1 uur over de datum is
niet zo zeer de drank zelf, maar toch smerig, je bijna lege glaasje sinas als asbak gebruiken ( ja ik rookte ooit honderd jaar geleden), dat vrijwel onmiddelijk weer vergeten en dan dat laatste slokje in je glas achterover gooien
een hap uit je appel nemen terwijl je je boek leest, voelen dat je in iets veel te zachts bijt, maar doorlezen, .... hm...proefproef kijkkijk en dan zo'n ranzige nog net niet bewegende rotte plek zien, althans wat er van over is, want het meerendeel zit nog in je mond
Had een tijdje geleden ook zoiets...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:01 schreef Remco_h het volgende:
-orgaanvleesch
-slappe koffie
-yoghurt/kwark en soortgenoten
-rode bieten
-zure zult
-over datum spul :
Had eens een blikje chocomel gekocht op t station (ideaal na avondje extreem zuipen drankje) ik had dus behoorlijk gezopen de nacht ervoor, ik schud t blikje, open t blikje en giet t in een keer naar binnen (nadorst) tijdens t wegslikken denk ik..
best zuur en wat doen die stukjes erin?
was bedorven chocomel, nooit zo hard gekotst in mijn leven.....
tegenwoordig neem ik eerst 1 proef slokje voordat ik t naar binnengiet..
Het gekke is dat je dat zelfs hebt als het iets is wat je verder helemaal niet echt vies vindt. Gewoon het feit dat het iets totaal anders is dan je verwacht zorgt voor een uiterst vreemde ervaring.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:11 schreef QTPi het volgende:
Ik had dat zelf eens met een slok ananassap (dacht ik) was het iets totaal anders, nou dan heb je ook iets van iets 'hoe hou ik t binnen'
klopt, als je denkt water te gaan drinken, en het is frisdrank, of omgekeerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het gekke is dat je dat zelfs hebt als het iets is wat je verder helemaal niet echt vies vindt. Gewoon het feit dat het iets totaal anders is dan je verwacht zorgt voor een uiterst vreemde ervaring.
Die snij ik er altijd af.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef MUUS het volgende:
Vetflubbels aan vlees. Van die duistere rubberen randjes gummi..
Alles wat er verdacht uitziet snij ik af en leg ik op een hoopje op het randje van mijn bord.quote:
Hear, hear.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:12 schreef MUUS het volgende:
Alles wat er verdacht uitziet snij ik af en leg ik op een hoopje op het randje van mijn bord.
Weet je hoe lang ik vroeger bezig was om een karbonadequote:Op maandag 17 juli 2006 01:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alles wat er verdacht uitziet snij ik af en leg ik op een hoopje op het randje van mijn bord.
Mijn ouders ergerden zich vroegâh kapot aan deze gewoonte van mij. "Je moet het ETEN, niet BESTUDEREN en ONTLEDEN, patholoog anatoom."
Als ik kipfilet in blokjes snijd voor in gerechten, verdwijnt soms bijna de helft in de vuilniszak (vet, pezen, bloed, vel)quote:Op maandag 17 juli 2006 01:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn ouders ergerden zich vroegâh kapot aan deze gewoonte van mij. "Je moet het ETEN, niet BESTUDEREN en ONTLEDEN, patholoog anatoom."
Die witte lijntjes, DIE BLOEDERIGE KLEDDERS!quote:Op maandag 17 juli 2006 01:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik kipfilet in blokjes snijd voor in gerechten, verdwijnt soms bijna de helft in de vuilniszak (vet, pezen, bloed, vel)
De helft verdwijnt in de voederbak van onze poes en de andere helft in de vuilnisbak, inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:25 schreef Xennia het volgende:
Als ik kipfilet in blokjes snijd voor in gerechten, verdwijnt soms bijna de helft in de vuilniszak (vet, pezen, bloed, vel)
Maar wat eet jij dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De helft verdwijnt in de voederbak van onze poes en de andere helft in de vuilnisbak, inderdaad.
Zenen, bloed enzo.
Je weet het ook altijd zo lekker te omschrijven hè?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die witte lijntjes, DIE BLOEDERIGE KLEDDERS!.
-edit- Dat zie je ook nooit in de super he? Neeeee, heel sneaky ondersteboven leggen..
Ongeveer een 45% van wat de supermarkt mij voorschoteld als kipfilet.quote:
Beetje offtopic, maar vrouwen die pijpen en doorslikken, hoe kunnen die walgen van sommig voedsel?quote:
Slikken doen we niet omdat we zo'n trek hebben in een culinair hoogstandjequote:Op maandag 17 juli 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar vrouwen die pijpen en doorslikken, hoe kunnen die walgen van sommig voedsel?![]()
Ik maak toch geen notitie van oude kaas?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar vrouwen die pijpen en doorslikken, hoe kunnen die walgen van sommig voedsel?![]()
Je kunt beter vegetariër worden denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die witte lijntjes, DIE BLOEDERIGE KLEDDERS!.
-edit- Dat zie je ook nooit in de super he? Neeeee, heel sneaky ondersteboven leggen..
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
waarom doe je jez11 die kwelling dan aan, koop gewoon gesneden kipfilet blokjes!quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op... Ik doe altijd 3 lagen boterhamzakjes om mn handen en dan gáát het... maar ik vind het echt verschrikkelijk!
Meestal snijdt m'n vriendje het en die gesneden blokjes zijn zo fokking veel duurder!quote:Op maandag 17 juli 2006 09:33 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
waarom doe je jez11 die kwelling dan aan, koop gewoon gesneden kipfilet blokjes!
zo heeft mijn zus eens een kippenpoot ontleed tijdens t avond eten.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:23 schreef MUUS het volgende:
Wat dacht je van kippenpoten?.
Spiertjes, dat enge dunne botje, rubberen stukjes. Ik begin er niet eens aan..
Wat fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die er de rillingen van krijgen. Bij mij verdwijnt ook alles wat in mijn ogen niet op kip lijkt in de bak (bloederige en witte stukken enzo).quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op...
Waar leg je die op dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef Agiath het volgende:
Jullie zijn allemaal maar watjes
Ik leg altijd gewoon die hele kipfilet erop, wat nou snijden, je gaat er echt niet dood van en je proeft er ook niks van hoor...
Op de kookplaat/panquote:
ik snij kipfilet met mes en vork, dan hoef ik het helemaal niet aan te rakenquote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op... Ik doe altijd 3 lagen boterhamzakjes om mn handen en dan gáát het... maar ik vind het echt verschrikkelijk!
Melk is ook heel erg vies en alle kaas die ouder is dan jonge kaas. Hoe kríjgen mensen dat weg!
Volgens mij is er ook niemand die beweert van welquote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef Agiath het volgende:
je gaat er echt niet dood van
En dat is ontzettend niet waar.quote:en je proeft er ook niks van hoor...
quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zelf ook wel jammer, vooral omdat biefstuk best vaak geserveerd wordt.quote:
Het is een uitdrukkingquote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niemand die beweert van wel
Dat weet jij dus niet, omdat je het nooit geproeft hebt...Nietwaar?quote:[..]
En dat is ontzettend niet waar.
Het lijkt wel een verkapt smetvrees topic hierquote:ik snij kipfilet met mes en vork, dan hoef ik het helemaal niet aan te raken
oh, doe ik met alle soorten vlees trouwens.
Ik weet niet wat in jouw ogen een kip is, maar zover ik weet heeft zo'n beest bloed en witte delen, zoals kraakbeen, pezen, botten ... het is wel een beest eh? Wat je infeite wilt is iets dat helemaal niet meer op een kip lijkt, dat niet eens lijkt op iets van een beest en zelfs niet eens meer iets van vlees wegheeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Nijna het volgende:
Wat fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die er de rillingen van krijgen. Bij mij verdwijnt ook alles wat in mijn ogen niet op kip lijkt in de bak (bloederige en witte stukken enzo).
a: ik vind het niet echt fris.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het lijkt wel een verkapt smetvrees topic hier
Ah, sorry danquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
a: ik vind het niet echt fris.
b: ik heb een ziekte waarbij ik niet in contact mag komen met rauw vlees, of rauw ei, ivm met heeel snel heel ziek worden.
dus.
Okequote:Op maandag 17 juli 2006 13:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geeft niet, wilde het even gezegd hebben![]()
Alleen als je het leest krijg je alquote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en soms heb je dat het bot in de kippenpoot gebroken is, en dat het merg eruit is gelopen en dat proef je op het vlees.
Ik kan er echt niet tegen wanneer iemand met zijn vingers over papier/glad karton schuift bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, sommigen krijgen nare rillingen van nagels over een schoolbord en de ander krijgt het van rauwe kip snijden, sommigen gaan over hun nek als er pindakaas tegen hun gehemelte plakt. Er is volgens mij maar weinig waar niet *iemand* op deze aardbol niet tegen kan.
Jawel hoor, dat heb ik wel. Anders kan ik toch ook niet weten dat ik het vies vind?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Agiath het volgende:
Dat weet jij dus niet, omdat je het nooit geproeft hebt...Nietwaar?
Je bent strengquote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef MUUS het volgende:
Kunnen alle mensen die ergens NIET van hoeven kotsen en/of iets overdreven vinden dat voor zichzelf houden?
Je mag hier fijn kotsen over eterijen die jij vies vindt en wat een ander daarvan vindt, zal iedereen werkelijk aan zijn anus oxideren.
Fijn, dank u vriendelijk..
Ik knip het vlees altijd met een schaarquote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op...
Mja, ik vergeet dat dus elke keer weer, een keer zo'n goede vleesschaar kopen. Hele euvel opgelost!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik knip het vlees altijd met een schaar
Preciesquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in jouw ogen een kip is, maar zover ik weet heeft zo'n beest bloed en witte delen, zoals kraakbeen, pezen, botten ... het is wel een beest eh? Wat je infeite wilt is iets dat helemaal niet meer op een kip lijkt, dat niet eens lijkt op iets van een beest en zelfs niet eens meer iets van vlees wegheeft.
Nou ja, zo bedoel ik het ook weer niet. Het is meer het niet bewust zijn van datgene wat je in leven houdt; in dit geval voedsel dus. Het doet me denken aan een uitspraak van een bekend musicus dat iets was in de trant van: iedereen kan genieten van muziek, maar als je verstand hebt van muziek en weet hoe de muziek in elkaar zit, dan kun je misschien nog meer van die muziek genieten.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies![]()
En ja ik weet dat dat hypocriet is
Lust u wellicht een langoustine?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:36 schreef k_i_m het volgende:
Tomatensap, biefstuk (ook doorgebakken) en andere vormen van rood vlees, mosselen, rauwe zalm en beestjes met ogen en sprieten die je zelf uit elkaar moet trekken (van kreeft tot garnaal).
Verder lust ik alles.
Same here. Ik kan er niet eens bij in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:23 schreef nielsvr het volgende:
Van die japanse mix zoutjes, alleen bij het zien al krijg ik koppijn en kokhals neigingen... geen idee waarom![]()
En dan nóg met een stalen gezicht tegen de ober zeggen dat het heerlijk smaakt, terwijl de helft van het hoofdgerecht keurig is afgedekt met een servetjequote:
dat is het probleem juist, dat het nergens naar smaakt. Limonade lust ik wel, want dan zit er een smaakje aan, dus dat drink ik nou dus de hele dagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
water?
water smaakt toch nergens naar
wat drink je dan met dit warme weer
maar als het nergens naar smaakt is het toch niet vies?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, dat het nergens naar smaakt. Limonade lust ik wel, want dan zit er een smaakje aan, dus dat drink ik nou dus de hele dag
ik vind het dus wel vies als er ergens geen smaak aan zit en van water krijg ik dus ook echt gewoon kotsneigingenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar als het nergens naar smaakt is het toch niet vies?
dan is het dus eerder een gebrek aan smaak, saaiheid dus?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind het dus wel vies als er ergens geen smaak aan zit en van water krijg ik dus ook echt gewoon kotsneigingen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef Morwen het volgende:
Kikkerbilletjes snap ik ook niet, wat is dat voor vreemd gerecht![]()
Eerst vond ik water ook niet echt bepaald lekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben niet de enige hoor, heb het wel vaker gehoord en gelezen (ook hier op Fok)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |