Nou ja, zo bedoel ik het ook weer niet. Het is meer het niet bewust zijn van datgene wat je in leven houdt; in dit geval voedsel dus. Het doet me denken aan een uitspraak van een bekend musicus dat iets was in de trant van: iedereen kan genieten van muziek, maar als je verstand hebt van muziek en weet hoe de muziek in elkaar zit, dan kun je misschien nog meer van die muziek genieten.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies![]()
En ja ik weet dat dat hypocriet is
Lust u wellicht een langoustine?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:36 schreef k_i_m het volgende:
Tomatensap, biefstuk (ook doorgebakken) en andere vormen van rood vlees, mosselen, rauwe zalm en beestjes met ogen en sprieten die je zelf uit elkaar moet trekken (van kreeft tot garnaal).
Verder lust ik alles.
Same here. Ik kan er niet eens bij in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:23 schreef nielsvr het volgende:
Van die japanse mix zoutjes, alleen bij het zien al krijg ik koppijn en kokhals neigingen... geen idee waarom![]()
En dan nóg met een stalen gezicht tegen de ober zeggen dat het heerlijk smaakt, terwijl de helft van het hoofdgerecht keurig is afgedekt met een servetjequote:
dat is het probleem juist, dat het nergens naar smaakt. Limonade lust ik wel, want dan zit er een smaakje aan, dus dat drink ik nou dus de hele dagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
water?
water smaakt toch nergens naar
wat drink je dan met dit warme weer
maar als het nergens naar smaakt is het toch niet vies?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, dat het nergens naar smaakt. Limonade lust ik wel, want dan zit er een smaakje aan, dus dat drink ik nou dus de hele dag
ik vind het dus wel vies als er ergens geen smaak aan zit en van water krijg ik dus ook echt gewoon kotsneigingenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar als het nergens naar smaakt is het toch niet vies?
dan is het dus eerder een gebrek aan smaak, saaiheid dus?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind het dus wel vies als er ergens geen smaak aan zit en van water krijg ik dus ook echt gewoon kotsneigingen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef Morwen het volgende:
Kikkerbilletjes snap ik ook niet, wat is dat voor vreemd gerecht![]()
Eerst vond ik water ook niet echt bepaald lekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben niet de enige hoor, heb het wel vaker gehoord en gelezen (ook hier op Fok)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |