De combi van Rookworst, spek, rozijnen, karnemelk en kruidnagelpoederquote:250 gr. vlugkokende gort, 400 gr. rookworst, 200 gr. mager rookspek, 200 gr. grote rozijnen, beetje bloem, 6 el. fijngehakte kruiden, zoals kervel, kruizemunt, selderij, 1 l. karnemelk, naar smaak kruidnagelpoeder, naar smaak suiker of stroop
Volgens mij heb jij een onderdrukt jeugdtraumaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:23 schreef nielsvr het volgende:
Van die japanse mix zoutjes, alleen bij het zien al krijg ik koppijn en kokhals neigingen... geen idee waarom![]()
Daarom zit je ook in het sub-forum CULquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:49 schreef Limburger_noord het volgende:
(typisch dat bijna iedereen het over eten heeft terwijl dat niet zo in de topic staat )
Klik hier eensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef Gitanki het volgende:
- Karamel ijs met rare stukjes erin in die ronde potten, ben het merk vergeten, bekend merk (iedereen vond het lekker, ik moest bijna kotsen)
Tis ook nog vroeg he...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daarom zit je ook in het sub-forum CUL![]()
A. Je zit in CUL.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:07 schreef LowJoe het volgende:
Jullie hebben het nou over eten wat tot kokhalsen op wekt,maar bij mij is het muziek van Anouk en Andre Hazes!Echt,ik krijg daar echt kokhalsneigingen van!
En dan hebben ze Skyradio aan waar anouk om de 5 minuten langs komt,Bah!!!!
Oja?...quote:
Niet over zoiets aubquote:B. Open dr zelf een topic over.
Klopt maar wel meerdere nummers van dezelfde artiest (en dat zegt hij )quote:C. Tussen 9 en 5 heb je nooit 2x keer dezelfde plaat op Skyradio![]()
Met Remia Sausquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:19 schreef Limburger_noord het volgende:
Duif (behalve degene die ik van mijn buurman (duivenmelker) naar beneden schiet )![]()
Volgens mij heb je wat tuinbonen betreft twee kampenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:26 schreef UncleFunk het volgende:
Rijstkoeken en pindakaas. En ik bedenk me naar aanleiding van Milagro: tuinbonen.
Oja , en dan die lekkere stukje hagel tussen je tandenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:31 schreef milagro het volgende:
wild, met name duif ben ik ook niet gek op
komt door een stiefvader die jager was waardoor we doodgegooid werden met konijn, kwartel, patrijs, haas, eend, fazant, en duif duif duif , duivensoep![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |