abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39848580
Die kotssmiley was dan ook gemeend, ik heb wel eens kokhalsneigingen gehad als ik haar die vellen zag opslurpen. Zo half in kopje, half op haar lippen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39848593
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Die kotssmiley was dan ook gemeend, ik heb wel eens kokhalsneigingen gehad als ik haar die vellen zag opslurpen. Zo half in kopje, half op haar lippen...
ja maak het nog erger
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39848607
Gedeelde smart
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39848637
quote:
ik krijg ze nu, Isa, serieus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39848671
ik dronk laatst een aloë vera drankje, ja ik had dorst en ik zag geen andere gekoelde dranken, maar daar zitten dus allemaal sliertjes en bonkjes in! dat was echt heel vies
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39848797
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef DarkElf het volgende:
ik dronk laatst een aloë vera drankje, ja ik had dorst en ik zag geen andere gekoelde dranken, maar daar zitten dus allemaal sliertjes en bonkjes in! dat was echt heel vies
de smaak is sowieso goor vind ik, het zal gezond zijn, maar het wegdrinken is wel een straf
pi_39848857
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef milagro het volgende:

[..]

de smaak is sowieso goor vind ik, het zal gezond zijn, maar het wegdrinken is wel een straf
Gatver ik had laatst een fles gehaald bij de tuinen, echt super vies. Daarvoor had ik zo'n drankje gehaald bij de appie en dat smaakte super lekker, zat ook aloe vera in.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_39848885
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Gatver ik had laatst een fles gehaald bij de tuinen, echt super vies. Daarvoor had ik zo'n drankje gehaald bij de appie en dat smaakte super lekker, zat ook aloe vera in.
ja gemengd met andere vruchten is het okay, maar enkel aloe vera, huuuuuuuh heel naar
pi_39848915
ja tis erg, euh.. apart zal ik maar zeggen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39850034
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een tante van mij spaart al die vellen en doet dan de hele zooi in haar koffie, getverdegetverdegetver
Uh...dat is niet helemaal gezond...qua gedrag bedoel ik dan he...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39850057
quote:
Ow Isa, doe eens niet. De tranen springen in mijn ogen en mijn maag begint al de wave te doen. . .

Er zijn ook een aantal dingen die ik niet eet en nooit zal eten, omdat ik gewoon weet dat de kans dat ik ga kotsen groot is.
Oesters. Hallo? Drillerdedril? . I think not.
Als kind stond ik ooit eens bij de slager te gluren wat hij allemaal had liggen. Ineens een enoooorme schaal met hersenen voor mijn neus. Huuuuuuuuu, traumatisch.
Orgaanvlees. .

Als ik Fear Factor zit te kijken en ik zie ze halfgestold bloed drinken of koeienogen waar het vocht uitsplet, ga ik ook altijd kokken. . Krekels zou ik nog wel durven, maar wormen dan weer niet. Die drillen waarschijnlijk. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_39850095
Peultjes eet ik ook niet meer. Ik heb ze ooit eens gekregen toen de draden er niet goed afgehaald waren.
Het peultje hing dus al in mijn slokdarm en het draadje zat in mijn mond. Van bungelende peultjes in je slokdarm word je ook een beeeeeetje onwel, kan ik u melden. .

[ Bericht 1% gewijzigd door MUUS op 15-07-2006 14:35:03 ]
Oi!
pi_39850181
Kotssmiley topic

Bijna
Dikke zalmmoot met graat wat je niet ziet, maar in je mond, keel niet kwijt raakt
Tonijn die niet goed is

Vel op koffie doet het ook goed
Haren in mijn chinees ook, maar koeienogen staan bij mij op nr. 1
pi_39850185
ieuwwww MUUS
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:33:52 #140
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39850268
Toen ik klein was heb ik wel eens poep gegeten.

[ Bericht 90% gewijzigd door Ringo op 15-07-2006 14:50:01 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 14:48:47 #141
43556 miss_dynastie
pi_39850653
Het meest smerige ooit... een kennis die zegt 'dit is lekker, dit moet je proeven' en nog voor je 'wat is dat' kunt zeggen een hap reuzel in je mond duwt...
pi_39850754
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:33 schreef Ringo het volgende:
Toen ik klein was heb ik wel eens poep gegeten.
Dit moet ik even quoten voor je het (weer) edit

Getverdegetver!!
pi_39850807
Ringo had daar eerst een heel ranzig verhaal staan over schapenhersenen en nu heeft hij het ge-edit en staat er dat hij poep heeft gegeten.

Wat een verbetering. .

.
Oi!
pi_39850809
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef milagro het volgende:
  • lever, echt zo smerig, de geur alleen al
  • Lever is inderdaad smerig, echt een gore ziekmakende smaak. Ik heb een jeugdtrauma van boerenomelet (op vakantie met dikke stukken aardappel ).
    pi_39850830
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
    Ringo had daar eerst een heel ranzig verhaal staan over schapenhersenen en nu heeft hij het ge-edit en staat er dat hij poep heeft gegeten.

Wat een verbetering. .

.
    Ja, iets met schapenhersenen eten met in stukken gehakte tong.
      zaterdag 15 juli 2006 @ 14:59:45 #146
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_39850951
    Grote brokken gekookte prei
    pi_39850956
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 14:33 schreef Ringo het volgende:
    Ik heb wel eens schapehersenen gegeten, daar werd ik niet ziek van. Maar het smaakte wel wat vreemd, een beetje tussen rauw deeg en kauwgom in, en dan met een vettig vleessmaakje.

Was trouwens wel gaaf om te zien hoe ze zo'n kop uit een grote ketel pakken en 'm voor mijn neus in stukken hakten. Ik kreeg er ook stukken tong bij, dat smaakte prima.
    Haha, dat doet mij denken aan het grote Mwana-op-avontuur-in-de-Kaukasus-e.o.-verhaal.
    Mijn schoonfamilie: "Vanmiddag slachten we een koe!
    Ik: Nou ja, het zal zn tijd wel zijn
    Schoonfam: Ga je mee? Mag jij het doen!
    Ik: Ik...uh...ben een beetje...ziek..
    Schoonfam: Aaah, wat jammer nou! Nou, toedels, tot vanaaf!
    Ik: Pfoei

Des avonds: compleet karkas minus huid wordt de keuken ingesleept
    Schoonfam: Kijk es! Kun je toch lekker meehelpen!
    Ik: *Snij hak verwerk fileer*
    Schoonfam: En het lekkerste stukje bakken we meteen voor je op!
    Complete tong werd uit de kop gesneden en voor mn ogen in stukjes gesneden, gebakken, gekruid en opgediend.
    En...heerlijk!

Na afloop, schoonfam: En we hebben alles ook voor je opgenomen, zodat je het alsnog kan zien!
    Ik: *kijk*
    Koe: Muuh! Rochel! Strompel! Bloei! Sterf!
    Ik:

Ik ben geen watje, ik weet waar vlees vandaan komt, maar dit was echt ranswerk. Niemand durfde de oude bibberige pater familias aan te spreken dat het niet goed ging waardoor dat beest onnodig leed en in fonteinen van bloed lijdend ten onder ging...
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_39851275
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 14:59 schreef Black-Hole het volgende:
    pi_39851461
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 14:59 schreef Black-Hole het volgende:
    Met een zurig half gestold geleipapje!
      zaterdag 15 juli 2006 @ 15:22:02 #150
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_39851633
    Ik heb in een restaurant in China een schildpad uitgelepeld. Hij lag op zijn rug, dood, maar met het hoofdje en de poten er nog aan, en wij konden in zijn schild naar ingewanden vissen. Smaakte trouwens erg goed.

Er staat daar op de kaart ook altijd iets als eendenbloedgelei, ik heb het vaak langs zien komen, lekker drillerige bloody rotzooi no way dat ik me daaraan waag.
    He's simple, he's dumb, he's the pilot.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')