ja maak het nog ergerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Die kotssmiley was dan ook gemeend, ik heb wel eens kokhalsneigingen gehad als ik haar die vellen zag opslurpen. Zo half in kopje, half op haar lippen...
ik krijg ze nu, Isa, serieusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Die kotssmiley was dan ook gemeend, ik heb wel eens kokhalsneigingen gehad als ik haar die vellen zag opslurpen. Zo half in kopje, half op haar lippen...
de smaak is sowieso goor vind ik, het zal gezond zijn, maar het wegdrinken is wel een strafquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef DarkElf het volgende:
ik dronk laatst een aloë vera drankje, ja ik had dorst en ik zag geen andere gekoelde dranken, maar daar zitten dus allemaal sliertjes en bonkjes in!dat was echt heel vies
Gatver ik had laatst een fles gehaald bij de tuinen, echt super vies. Daarvoor had ik zo'n drankje gehaald bij de appie en dat smaakte super lekker, zat ook aloe vera in.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef milagro het volgende:
[..]
de smaak is sowieso goor vind ik, het zal gezond zijn, maar het wegdrinken is wel een straf![]()
ja gemengd met andere vruchten is het okay, maar enkel aloe vera, huuuuuuuh heel naarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Gatver ik had laatst een fles gehaald bij de tuinen, echt super vies. Daarvoor had ik zo'n drankje gehaald bij de appie en dat smaakte super lekker, zat ook aloe vera in.
Uh...dat is niet helemaal gezond...qua gedrag bedoel ik dan he...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tante van mij spaart al die vellen en doet dan de hele zooi in haar koffie, getverdegetverdegetver
Ow Isa, doe eens niet. De tranen springen in mijn ogen en mijn maag begint al de wave te doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet ik even quoten voor je het (weer) editquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:33 schreef Ringo het volgende:
Toen ik klein was heb ik wel eens poep gegeten.
Lever is inderdaad smerig, echt een gore ziekmakende smaak. Ik heb een jeugdtrauma van boerenomelet (op vakantie met dikke stukken aardappelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef milagro het volgende:lever, echt zo smerig, de geur alleen al
Ja, iets met schapenhersenen eten met in stukken gehakte tong.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Ringo had daar eerst een heel ranzig verhaal staan over schapenhersenen en nu heeft hij het ge-edit en staat er dat hij poep heeft gegeten.
Wat een verbetering..
.
Haha, dat doet mij denken aan het grote Mwana-op-avontuur-in-de-Kaukasus-e.o.-verhaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:33 schreef Ringo het volgende:
Ik heb wel eens schapehersenen gegeten, daar werd ik niet ziek van.Maar het smaakte wel wat vreemd, een beetje tussen rauw deeg en kauwgom in, en dan met een vettig vleessmaakje.
![]()
Was trouwens wel gaaf om te zien hoe ze zo'n kop uit een grote ketel pakken en 'm voor mijn neus in stukken hakten. Ik kreeg er ook stukken tong bij, dat smaakte prima.
Met een zurig half gestold geleipapje!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |