quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op... Ik doe altijd 3 lagen boterhamzakjes om mn handen en dan gáát het... maar ik vind het echt verschrikkelijk!
Ik vind het zelf ook wel jammer, vooral omdat biefstuk best vaak geserveerd wordt.quote:
Het is een uitdrukkingquote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niemand die beweert van wel
Dat weet jij dus niet, omdat je het nooit geproeft hebt...Nietwaar?quote:[..]
En dat is ontzettend niet waar.
Het lijkt wel een verkapt smetvrees topic hierquote:ik snij kipfilet met mes en vork, dan hoef ik het helemaal niet aan te raken
oh, doe ik met alle soorten vlees trouwens.
Ik weet niet wat in jouw ogen een kip is, maar zover ik weet heeft zo'n beest bloed en witte delen, zoals kraakbeen, pezen, botten ... het is wel een beest eh? Wat je infeite wilt is iets dat helemaal niet meer op een kip lijkt, dat niet eens lijkt op iets van een beest en zelfs niet eens meer iets van vlees wegheeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Nijna het volgende:
Wat fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die er de rillingen van krijgen. Bij mij verdwijnt ook alles wat in mijn ogen niet op kip lijkt in de bak (bloederige en witte stukken enzo).
a: ik vind het niet echt fris.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het lijkt wel een verkapt smetvrees topic hier
Ah, sorry danquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
a: ik vind het niet echt fris.
b: ik heb een ziekte waarbij ik niet in contact mag komen met rauw vlees, of rauw ei, ivm met heeel snel heel ziek worden.
dus.
Okequote:Op maandag 17 juli 2006 13:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geeft niet, wilde het even gezegd hebben![]()
Alleen als je het leest krijg je alquote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en soms heb je dat het bot in de kippenpoot gebroken is, en dat het merg eruit is gelopen en dat proef je op het vlees.
Ik kan er echt niet tegen wanneer iemand met zijn vingers over papier/glad karton schuift bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, sommigen krijgen nare rillingen van nagels over een schoolbord en de ander krijgt het van rauwe kip snijden, sommigen gaan over hun nek als er pindakaas tegen hun gehemelte plakt. Er is volgens mij maar weinig waar niet *iemand* op deze aardbol niet tegen kan.
Jawel hoor, dat heb ik wel. Anders kan ik toch ook niet weten dat ik het vies vind?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Agiath het volgende:
Dat weet jij dus niet, omdat je het nooit geproeft hebt...Nietwaar?
Je bent strengquote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef MUUS het volgende:
Kunnen alle mensen die ergens NIET van hoeven kotsen en/of iets overdreven vinden dat voor zichzelf houden?
Je mag hier fijn kotsen over eterijen die jij vies vindt en wat een ander daarvan vindt, zal iedereen werkelijk aan zijn anus oxideren.
Fijn, dank u vriendelijk..
Ik knip het vlees altijd met een schaarquote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op...
Mja, ik vergeet dat dus elke keer weer, een keer zo'n goede vleesschaar kopen. Hele euvel opgelost!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik knip het vlees altijd met een schaar
Preciesquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in jouw ogen een kip is, maar zover ik weet heeft zo'n beest bloed en witte delen, zoals kraakbeen, pezen, botten ... het is wel een beest eh? Wat je infeite wilt is iets dat helemaal niet meer op een kip lijkt, dat niet eens lijkt op iets van een beest en zelfs niet eens meer iets van vlees wegheeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |